Απάντηση: Για να δούμε τι θα δούμε τελικά...
Μερικές ακόμα φρεσκαδούρες για τον Optoma: Έχει προκύψει ένα ζήτημα, που ας ελπίσουμε ότι δεν θα αποδειχτεί σοβαρό. Λοιπόν, για να πάρουμε τη καλύτερη δυνατή κίνηση από υλικό film, πρέπει να αποφύγουμε με κάθε τρόπο το 3:2 pulldown, αυτό είναι γνωστό. Με τα απλά ntsc dvd και σήμα 480i/60Hz αυτό επιτυγχάνεται με το inverse telecine.
Με υλικό από την άλλη μεριά υψηλής ευκρίνειας (HD-DVD και Bluray), αυτό μπορεί να επιτευχθεί με δύο τρόπους:
α) με το inverse telecine και σήμα 1080i/60Hz ή
β) με σήμα 1080p/24fps και κλείδωμα στα 48Hz.
Το δεύτερο το έχουμε ξεκαθαρίσει ήδη, το επιτυγχάνει ο Optoma. Στο πρώτο όμως, το τοπίο παραμένει ακόμα νεφελώδες, ο Guitarman μόλις χτες πήρε ένα Α1 της Toshiba, ας ελπίσουμε ότι θα ξεκαθαρίσει και αυτή η εκρεμμότητα σύντομα. Να θυμίσουμε εδώ, ότι όπως δείχνουν τα πράγματα, τα επόμενης γενιάς bluray players θα διαθέτουν έξοδο 1080p/24fps (με πρώτο το Pioneer), αλλά από το στρατόπεδο του HD-DVD δεν φαίνεται τίποτα προς το παρόν στον ορίζοντα, οπότε η ύπαρξη του inverse telecine κρίνεται αναγκαίο χαρακτηριστικό σε έναν 1080 προβολέα.
Μερικά πολύ ενδιαφέροντα σημεία από τις αναφορές του guitarman: H ρύθμιση του gamma εκτός από τις στάνταρ επιλογές film. Tv, graphic κτλ., έχει και μία επιλογή, όπου ο χρήστης μπορεί να φτιάξει το gamma στη κυριολεξία όπως του καπνίσει! Το γράφημα που παρουσιάζεται είναι μια διαγώνιος (όπως στο powerstrip στα pc, αλλά και στον Ruby) και μπορεί να ρυθμιστεί σε εννέα διαφορετικές περιοχές. Παράλληλα, στο πάνω μέρος της οθόνης, εμφανίζεται και ένα greyscale σε μπάρες, για να μπορείτε να βλέπετε τι ωραία που το καταστρέφετε, καθώς πειραματιζόσαστε με το gamma σας! :bang: Χιχιχι, η απόλυτη ευτυχία του Κεφάλα! :grandpa: Ο guitarman πάντως αναφέρει ότι αν επιλέξει κάποιος το image mode TV στη ρύθμιση του gamma, αυτό πηγαίνει και κάθεται ακριβώς πάνω στην αναφορά, δηλαδή στο 2,2 όπως το μέτρησε με τα Colorfacts!
Η ρύθμιση του χρώματος (κορεσμός, κτλ.) από την άλλη, περιλαμβάνει πρωτεύοντα και δευτερεύοντα (red, green, blue, cyan, magenta, yellow), πάλι δηλαδή όπως ακριβώς και στον Ruby!
Τέλος, τα οριστικά πλέον χρακτηριστικά (μετά από πολλές παλλινδρομήσεις) του Optoma όσον αφορά offset και ζουμ στο φακό του είναι: 36% και 1,85-2,2.