Σοβαρο προβλημα με Sony 40W4500

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Με την λογική του "υπάρχουν κάποιοι νόμοι, αλλά ποιος θα τρέχει στα δικαστήρια...".
Αλλά με την ανυπαρξία κράτους σε σημαντικότερους τομείς, τι να πει κανείς και για την προστασία των καταναλωτών...
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Απάντηση: Re: Σοβαρο προβλημα με Sony 40W4500

Καλησπέρα Αγαπητοί φίλοι,

Καλά όλα αυτά αλλά αυτό που κανείς δεν αναφέρει είναι το γεγονός ότι η sony αντικαθιστά την συσκευή μας με καινούρια συσκευή (2010) χωρίς επιβάρυνση αν και η εγγύηση έχει λήξη!

Φιλικά
pervmar
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Αντικατάσταση με ληγμένη εγγύηση από σόνυ, ούτε σε επιστημονική φαντασία. Απλά, μια περίοδο έδινε εγγύηση 4 χρόνια για αγορές σε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Αδιάβαστους σας βλέπω φίλοι μου.
Η αντικατάσταση γίνεται απο την SONY είτε η συσκευή είναι εντός είτε εκτός εγγύησης.
Οι περισσότερες συσκευές είναι εκτός.
Δεν είναι επιστημονική φαντασία αλλά πραγματικότητα.

Στο forum που ποστάρουμε υπάρχει αντίστοιχο post από φίλο με Samsung TV με το ίδιο πρόβλημα και λογικό είναι να το παρουσιάζουν και αυτές οι συσκευές το πρόβλημα απο την στιγμή που απ´ ότι γνωρίζουμε και οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν τα ίδαι S-LCD panels.
Πώς το χειρίζετε το πρόβλημα η service ONE?
Σαν εκτός εγγύησης φυσικά.
Μήπως να το βλέπαμε αλλιώς?

Φιλικά
pervmar
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Μπορείς να μας πεις ποιο περιστατικό είχαμε με αντικατάσταση εκτός εγγύησης;
Εγώ δεν θυμάμαι κάποιο.
 

Vispap

New member
20 January 2009
21
H δική μου w4500 ήταν εκτός εγγύησης και αντικαταστάθηκε με την ex500 με τρείς μήνες εγγύηση. Αλλά το πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν πανευρωπαϊκό και δώσανε παράταση στην εγγύηση. Είχα βρεί και την σχετική ανακοίνωση της sony europe.
H παραδοχή του προβλήματος και η απόφαση για αντικατάσταση είναι σημαντική και το αναγνωρίζουμε αυτό. Αλλά με ποιά λογική επιλέχτηκε η ex500 η οποία ούτε έχει κυκλοφορήσει επίσημα στην Ελλάδα, ούτε είναι αντίστοιχη της w4500 (η σειρά w ήταν νούμερο 2 μετα την χ και η τιμή της ήταν 1200Ευρώ) και γιατί μόνο 3 μήνες εγγύηση! Αν λοιπόν πάθει κάτι η τηλεόραση μετά απο αυτό το μικρό διάστημα κλάφτα. Επίσης κάποιοι άλλοι παθόντες ,μέλη του forum, πήραν για αντικατάσταση ΕΧ-700 ΗΧ-700 ακόμα και εκπτωτικά κουπόνια, άλλα μέτρα και σταθμά δηλαδή. Αυτό μόνο σοβαρή αντιμετώπιση δεν είναι. Μπορεί να είναι καλύτερη απο κάποιες άλλες εταιρείες( αν και αυτό σηκώνει συζήτηση) αλλά την λογική του μη χείρον βέλτιστο δεν μπορώ να το δεχτώ. Άλλωστε και ό νόμος προβλέπει αντικατάσταση με προϊόν ισάξιο ή επιστροφή των χρημάτων.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Πότε την είχες αγοράσει; Μάλλον ήσουν τυχερός. Την ανακοίνωση της σόνυ την έχεις εύκαιρη; Ποια μοντέλα καλύπτει;
 

Vispap

New member
20 January 2009
21
Την αγόρασα Φεβρουάριο του 2009.
As part of our normal product monitoring process, and following your feedback, we have become aware that a small number of Bravia models, in certain sizes, are experiencing screen failure just outside the 1 year guarantee period. The model numbers concerned are listed below.

If you have one the models listed below, that has suffered a screen/panel fault please call us on 0844 8466 555 where a repair can be booked and any necessary service procedures followed. The Sony authorised repair agent will be aware of the issue and, with the support of the Sony Service team, will make sure everything is done to help.

Please note that all other models and faults will be serviced in line with our normal service & guarantee procedures.

The affected models and screen sizes are:

KDL-40W4500
KDL-40W4710/20/30
KDL-40X4500
KDL-46X3000
KDL-46X3500

Sorry it took so long to get this announcement out, but we had to make sure everything was in place before confirming anything.

Best regards
Lee

Customer Relations
Sony Europe Limited
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Αν κατάλαβα καλά, ήσουν εκτός εγγύησης, επικοινώνησες με τα εδώ γραφεία και δεν δέχτηκαν κάτι, και επικοινώνησες με την σόνυ Ευρώπης;
(Αυτό που παραθέτεις μοιάζει με προσωπικό e-mail, το οποίο μιλά για 1 (!) χρόνο εγγύησης).
Θες να μας περιγράψεις το ιστορικό της δική σου βλάβης; Δεν το βρήκα στο φόρουμ.
 

Vispap

New member
20 January 2009
21
Εγώ απλά επικοινώνησα με το sony service το οποίο παρέλαβε την τηλεόραση και αφού την εξέτασαν μου είπαν ότι το panel έχει πρόβλημα και θα μου την αντικαταστήσουν. Η παράθεση είναι από το avforum όπου και άλλοι κάτοχοι αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα και μετά απο συνεχή mail προς την sony την ανάγκασαν έστω και καθυστερημένα να παραδεχτεί το πρόβλημα. Αν βρώ και κάτι άλλο πιο επίσημο θα το ποστάρω.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Τι πρόβλημα είχες; Πράσινη γραμμή;
Καλό είναι να γίνει γνωστό στα σχετικά νήματα, αν κάποια μοντέλα έχουν γνωστό πρόβλημα, και προσφέρεται αντικατάσταση από την σόνυ.

Και πάλι όμως το θεωρώ ειδική περίπτωση, και όχι θετική αλλαγή στην συμπεριφορά της εταιρίας σε θέματα εγγυήσεων.
 

Vispap

New member
20 January 2009
21
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι είναι ειδική περίπτωση και όχι αλλαγή σε θέματα εγγυήσεων. Απλά το πρόβλημα έλαβε διαστάσεις και μετά από πιέσεις πολλών (από ότι διαβάζω σε αγγλικά forum) έγινε ότι έγινε. Το πρόβλημα ήταν ότι όταν άνοιγες την τηλεόραση η μισή οθόνη ήταν σκοτεινή και έστρωνε μετά απο κάμποση ώρα. Υπήρχε όμως περίπτωση μετά απο πολύ ώρα να το ξαναεμφανίσει και μετά να μαυρίσει εντελώς και να θέλει να την βγάλεις από το ρεύμα και να την ξανανοίξεις.
Πάντως και στην Αγγλία αλαλούμ επικρατεί με τις αλλαγές κάποιοι πήραν ex503 κάποιοι ex 703 τι να πείς.
Πάντως μου έκανε τρομερή εντύπωση ότι σε επανειλημμένα mail μου προς την εταιρεία δεν έλαβα καμία απάντηση!
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Απάντηση: Re: Σοβαρο προβλημα με Sony 40W4500

Καλησπέρα,

Το ότι η sony επισκευάζει χωρίς χρέωση τις εν λόγω συσκευές και είναι γνωστό από το forum.
Μάλιστα φίλος του forum είχε δώσει το : http://www.sony.gr/discussions/message/659078#659078
Η Sony είδε το πρόβλημα και έδωσε λύση στους καταναλωτές έστω και αν ορισμένοι το βλέπουν περίεργα γιατί δεν τους ικανοποιεί η λύση που τους προτείνετε.
Και εμένα δεν μου αρέσει να μου προτείνουν μία συσκευή σε αντικατάσταση της W4500 και όχι να προτείνω εγώ τι θέλω αλλά για σκεφτείτε και τους καταναλωτές που αγόρασαν Samsung με το ίδιο Panel (παρουσιάζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα) και καλούνται από την εταιρεία είτε να πληρώσουν την επισκευή είτε να αγοράσουν νέα με έκπτωση.
Πείτε μου ειλικρινά σε ποιά πλευρά θέλετυε να είστε?
Εγώ από την πλευρά της Sony και να γκρινιάζω γιατί ενώ είχα TV του 2008 μου έδωσαν TV του 2010 ολοκαίνουρια (σφραγισμένη στο κουτί της) και με επιπλέον καλούδια (Bravia internet video, δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης στο inernet,DLNA etc.......)

:HTEHETH63:

Filika
Permar
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Εγώ δεν είμαι κάτοχος, αλλά παρατηρώ τα εξής:

α) Δεν βλέπω κάποια επίσημη ανακοίνωση. Βλέπω ένα e-mail που ανακυκλώνεται. Από την άλλη βλέπω ότι συμβαίνουν αλλαγές με αυτή την αφορμή. Το αν το γνωρίζουν όλοι οι κάτοχοι, δεν το ξέρω (ώστε αν χαλάσει εκτός εγγύησης να μην αγοράσουν άλλη). Για πόσο καιρό ισχύει η αντικατάσταση; Για πάντα;

β) Δεν βλέπω περιγραφή της βλάβης. Σβήνει η μισή οθόνη;

γ) Μου φαίνεται περίεργο να μιλάμε για πάνελ (έχουν οι Χ3000/Χ3500/Χ4500 τα ίδια πάνελ; Νομίζω όχι...). Έχει εμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα και στις σάμσουνγκ;
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Απάντηση: Re: Σοβαρο προβλημα με Sony 40W4500

Λογικά επίσημη ανακοίνωση θα έχουν τα service και βάση αυτής εξυπηρετηθήκαμε όλοι εμέις.
Το χρονικό όριο που ισχύει η οδηγία μου είναι αδιάφορο προς το παρόν γιατί την δεδομένη στιγμή η Sony εξυπηρετεί με το παραπάνω τους καταναλωτές.
Λογικά καλύπτουν προβλήματα LCD Panel και όχι όλες τις άλλες βλάβες.
Πουθενά δεν αναφέρθηκε ότι όλες οι συσκευές έχουν τα ίδια LCd Panels αλλά αρκετές φορές αναφέρεται ότι οι SONY και οι samsung έχουν ή μάλλον χρησιμοποιούσαν τα ίδια LCD Panels στις συσκευές τους.
Η απορία μου είναι γιατί δεν κάνει κάτι αντίστοιχο και η Samsung?
Επίσης αρκετά posts υπάρχουν για τις 40R86 που λίγο μετά την εγγύηση 2 έτη και κάτι παρουσιάζουν πρόβλημα με πυκνωτές στο τροφοδοτικό.
Γενικό πρόβλημα αλλά κατανόηση μηδέν για τον καταναλωτή. Οδηγούνται στο service για κάτι που ευθύνεται η κατασκευάστρια εταιρεία του τροφοδοτικού.
Γιατί δεν το αναγνωρίζουν σαν πρόβλημα και η επισκευή να γίνετε ΔΩΡΕΑΝ?

Νομίζω ότι σε αυτήν την κατευθυνση θα πρέπει να οδηγούμαστε. Δηλαδή να καταγράφουμε τα προβλήματα και να κράζουμε αυτούς που δεν θέλουν να παραδεχθούν ότι είναι fault.
Επίσης να επαινούμε προσπάθειες που είναι προς όφελος μας.
Γιατί όπως εγώ έτσι και άλλοι άτυχοι ιδιοκτήτες 40w4500 θα έπρεπε να βάλουμε το χέρι στην τσέπη για την αντικατάσταση της.
Αυτό λόγω της ευθυξίας της SONY δεν έγινε και ανέξοδα έχω καινούρια συσκευή στο σαλόνι μου. :drummer:

:BDGBGDB55:


Φιλικα´
pervmar
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δεν ξέρω πόσο καλό είναι το τμήμα σέρβις της σάμσουνγκ, αλλά δεν θα ευχόμουν με τίποτα να γίνει σαν της σόνυ. Να αναφέρω το πιο βασικό: όλα τα προϊόντα της σάμσουνγκ έχουν 2 χρόνια εγγύηση. Αρκετά από τα προϊόντα της σόνυ έχουν μόνο 1 χρόνο.

Σχετικά με την σάμσουγκ (που δεν σχετίζεται με την σόνυ), είχες αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα;
(Η δική μου 32R86 ακόμα να χαλάσει.... :flipout:)
 

Vispap

New member
20 January 2009
21
Επειδή δεν έχω πια την W4500 ώστε να ανεβάσω φωτογραφίες με το πρόβλημα παραθέτω το link από ανάλογο φόρουμ
http://www.avforums.com/forums/lcd-led-lcd-tvs/1219832-sony-bravia-kdl-40w4500-screen-problems.html
Εδώ υπάρχουν φωτογραφίες με το πρόβλημα και σε αρχικά στάδια και σε πιο προχωρημένα φαντάζομαι.
Εμένα στα τελευταία στάδια η μισή οθόνη ήταν πολύ θαμπή σχεδόν μαύρη με δυσκολία να παρακολουθήσει της εναλλαγές σκηνών που πραγματοποιούνταν στην υπόλοιπη μισή.
Στην Αμερική νομίζω πως η εταιρεία έχει παραδεχτεί επίσημα το πρόβλημα και η παράταση της εγγύησης ισχύει μέχρι τέλος του 2012 νομίζω.
Στην Ευρώπη δεν υπάρχει κάτι πιο επίσημο από το mail αυτό.
 

SUPERGAL

New member
25 November 2009
89
Καλησπερα εχω γραψει σε αλλο νημα για το προβληματικο πανελ της 40F868 που εχω και που χρησιμοποιησε οπως διαβασα εδω μεσα και η σονυ σε καποια μοντελα της.Εστειλα e-mail στα π@@@@@τους,μιλησα με τον τεχνικο ξανα στα π@@@@ του.Ακουστε θεση έχει προβλημα το πανελ,στοιχιζει 800ευρω αλλα και να τα εχετε δεν υπαρχει το πανελ σαν ανταλλακτικο και οταν του μιλησα για αποδοχη της σονυ απαντησε δεν ξερω τι κανει η σονυ εμεις δεν αναγνωριζουμε τιποτε,δεν ξερουμε τιποτε,δεν καλυπτουμε τιποτε!!!!
Εβαλα μυαλο και αν με ξαναδουν να μου γραψουν κορεατικα,ασε που οπου σταθω και βρεθω διαφημιζω τον εππαγελματισμο τους,ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤ
 

SUPERGAL

New member
25 November 2009
89
εστειλα σε γ.γ καταναλωτη στα αντε μην ξαναρχισω.Ψαχνω να βρω το email της μαμας samsung τιποτε μονο κατι ακαταλαβιστικες σελιδες σε κορεατικα,εχω παθει παρτακρανιασει.Να ηταν φθορα φυσιολογικη 7 8 10 ετων αντε να το καταπιω αλλα σε 3 χρονια ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ πανελ να τα φτυνει ,να βουιζει ο κοσμος και αυτοι να σφυρανε γυφτικα ειναι απαραδεκτο.Ας συνεχισουν ετσι να δουνε που θα πανε τα ποσοστα των πωλησεων τους ,σε μονοψηφιο σαν τα κομματα εξουσιας!