Το γραμμα και η τηλεφωνικη επικοινωνια θα περιεχουν και τα εξης
Με αφορμή τα γεγονότα που έλαβαν χώρα στην περίπτωση μου , θα ήθελα με σαφήνεια να απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα μου :
Α/ Εάν ο πελάτης προχωρήσει στην αναβάθμιση του Pioneer bdp-51fd blue-ray player και το μηχάνημα βρίσκεται εντος της περιόδου εργοστασιακής εγγύησης , τότε αυτομάτως η εγγύηση χάνετε?
1/Αν η απάντηση σας στην Α ερώτηση είναι καταφατική, παρακαλώ αναλύστε με σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους αυτό ισχύει.
2/Αν η απάντηση σας στην Α ερώτηση είναι αρνητική, παρακαλώ προχωρήστε στην ερώτηση Β.
Β/ Εάν ο πελάτης πραγματοποιήσει την αναβάθμιση όπως προβλέπεται από τις οδηγίες σας και αυτή είναι ανεπιτυχής και το μηχάνημα υποστεί βλάβη, τότε το κόστος της επισκευής επιβαρύνει τον ίδιο τον πελάτη?
1/Αν η απάντηση σας στην Β ερώτηση είναι καταφατική, παρακαλώ αναλύστε με σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους αυτό ισχύει.
2/Αν η απάντηση σας στην Β ερώτηση είναι αρνητική, παρακαλώ προχωρήστε στην ερώτηση Γ.
Γ/Εάν ο πελάτης πραγματοποιήσει την αναβάθμιση αλλά είτε λόγο αδέξιου χειρισμού είτε λόγο διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος του δικτύου, αποτύχει η αναβάθμιση και το μηχάνημα υποστεί βλάβη ,τότε το κόστος επισκευής επιβαρύνει τον πελάτη?
1/Αν η απάντηση σας στην Γ ερώτηση είναι καταφατική, παρακαλώ αναλύστε με σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους αυτό ισχύει.
2/Αν η απάντηση σας στην Γ ερώτηση είναι αρνητική, παρακαλώ προχωρήστε στην ερώτηση Δ.
Δ/ Γνωρίζοντας τις σοβαρές βλάβες που μπορούν να προκληθούν σε ένα μηχάνημα κατά την διαδικασία αναβάθμισης , δεν νομίζετε ότι θα ήταν στοιχειώδες δείγμα σοβαρότητας, υπευθυνότητας και σεβασμού προς τους πελάτες σας να πραγματοποιούνται οι αναβαθμίσεις σε εξουσιοδοτημένα από εσάς καταστήματα?