sos pioneer bdp-51!!!!

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Άρα μιλάμε για κατάστημα... Μπράβο πάντως στον καταστηματάρχη για την κατάληξη που είχε η πρώτη βλάβη :a0210:
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Απάντηση: Re: sos pioneer bdp-51!!!!

Άρα μιλάμε για κατάστημα... Μπράβο πάντως στον καταστηματάρχη για την κατάληξη που είχε η πρώτη βλάβη :a0210:

Είναι πολύ ευχάριστο και συνάμα ελπιδοφόρο για μένα όταν βλέπω τέτοιες περιπτώσεις. Εύχομαι να υπάρξουν στο μέλλον και άλλα καλά νέα από άλλα παιδιά του φόρουμ .-bye-
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Όσοι, παραλαμβάνετε οποιοδήποτε προϊόν από το service πάντα να ελέγχετε επί τόπου τη συσκευή.
Ειδικά δε όσοι τα έχετε στείλει για αναβάθμιση να είσαστε ιδιαίτερα προσεχτικοί γιατί αν έχουν κάψει κανένα μηχάνημα και εσείς το παραλάβετε χωρίς να το ελέγξετε πρώτα τότε πιθανότατα χάνετε το δίκιο σας.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Τελικά τι έγινε με το player; Σε τι κατάσταση είναι τώρα;
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Είναι στo service ακομα . Μου είπαν ότι θέλει αλλαγη πλακέτας και τα υπόλοιπα τα ξέρεις.
Προσπαθώ να στείλω email στα κεντρικά της Pioneer στο Βέλγιο και τη Δεύτερα θα επικοινωνήσω μαζί τους και τηλεφωνικά.
 
Είναι στo service ακομα . Μου είπαν ότι θέλει αλλαγη πλακέτας και τα υπόλοιπα τα ξέρεις.
Προσπαθώ να στείλω email στα κεντρικά της Pioneer στο Βέλγιο και τη Δεύτερα θα επικοινωνήσω μαζί τους και τηλεφωνικά.

Κράτα μας ,ενήμερους...το θέμα έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Έχω ήδη στείλει email εδώ

http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

Επειδή όμως υπάρχει το ενδεχόμενο να σταλεί στην intersys και όχι στα κεντρικά της Pioneer, θα επικοινωνήσω και τηλεφωνικά τις επόμενες μέρες

(0032 3 570 05 11)

Γι ' αυτό το λόγο ετοιμάζω στα αγγλικά μια έκθεση με απαντήσεις σε πιθανά τους ερωτήματα.

Θα σας κρατάω ενήμερους.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Τα νεότερα είναι ότι έλαβα σήμερα απάντηση για το πρώτο από τα δυο email και όπως υποπτευόμουν η απάντηση ήρθε από το τμήμα service της intersys.

Επόμενη κίνηση είναι αύριο το πρωί να στείλω γραμμα (περίμενα τις απαντήσεις από to email πρώτα ) με την ένδειξη συστημένο και επείγον στα κεντρικά στο Βέλγιο όπου θα ζητάω εκ τος των άλλων μια σαφή απάντηση για το αν θεωρείται η αναβάθμιση (όχι αν κάνεις κάτι λάθος στη διαδικασία) ως κακή χρήση η αμέλεια του μηχανήματος και ως εκ τούτου χάνεται η εγγύηση.

Θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία.
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Re: Απάντηση: sos pioneer bdp-51!!!!

Επόμενη κίνηση είναι αύριο το πρωί να στείλω γραμμα (περίμενα τις απαντήσεις από to email πρώτα ) με την ένδειξη συστημένο και επείγον στα κεντρικά στο Βέλγιο όπου θα ζητάω εκ τος των άλλων μια σαφή απάντηση για το αν θεωρείται η αναβάθμιση (όχι αν κάνεις κάτι λάθος στη διαδικασία) ως κακή χρήση η αμέλεια του μηχανήματος και ως εκ τούτου χάνεται η εγγύηση.

Θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία.

Γιατί δεν τους στέλνεις fax; Αν και πιστεύω ότι είτε γράμμα στείλεις είτε fax, πάλι απ' την Intersys θα λάβεις απάντηση.
Πάντως σε συγχαίρω για την επιμονή σου!!
 

el_el

Senior Member
14 September 2006
320
παρεπιπτοντως αν η αναβαθμιση γινεται με δικη μας ευθυνη τοτε γιατι βαζουν usb stick upgrade μεσα στη συσκευασια? στη δικη μου ΚRP 500A υπαρχει μεσα στη συσκευασια, ασχετο αν δε το δοκιμασα
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Το ένστικτο μου λέει ότι οι αναβαθμίσεις γίνονται και προβάλλονται για λόγους ανταγωνισμού. Τώρα το πως κάθε εταιρεία θωρακίζεται αν κάτι πάει στραβά είναι άλλο θέμα. Είναι μια καλή περίοδος πάντως για να ξεχωρίσουν οι εταιρείες και οι πωλητές που αντιμετωπίζουν σοβαρά και υπεύθυνα τους πελάτες τους.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Απάντηση: Re: Απάντηση: sos pioneer bdp-51!!!!

Γιατί δεν τους στέλνεις fax; Αν και πιστεύω ότι είτε γράμμα στείλεις είτε fax, πάλι απ' την Intersys θα λάβεις απάντηση.
Πάντως σε συγχαίρω για την επιμονή σου!!

Σε ευχαριστώ πολύ!

Μου έλαχε το χειρότερο σενάριο που μπορεί να σου συμβεί σε μια αναβαθμιση και σε εκείνους έλαχε να συμβει στο χειροτερο ατομο την πιο ακαταλληλη στιγμη.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Το γραμμα και η τηλεφωνικη επικοινωνια θα περιεχουν και τα εξης

Με αφορμή τα γεγονότα που έλαβαν χώρα στην περίπτωση μου , θα ήθελα με σαφήνεια να απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα μου :
Α/ Εάν ο πελάτης προχωρήσει στην αναβάθμιση του Pioneer bdp-51fd blue-ray player και το μηχάνημα βρίσκεται εντος της περιόδου εργοστασιακής εγγύησης , τότε αυτομάτως η εγγύηση χάνετε?
1/Αν η απάντηση σας στην Α ερώτηση είναι καταφατική, παρακαλώ αναλύστε με σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους αυτό ισχύει.
2/Αν η απάντηση σας στην Α ερώτηση είναι αρνητική, παρακαλώ προχωρήστε στην ερώτηση Β.
Β/ Εάν ο πελάτης πραγματοποιήσει την αναβάθμιση όπως προβλέπεται από τις οδηγίες σας και αυτή είναι ανεπιτυχής και το μηχάνημα υποστεί βλάβη, τότε το κόστος της επισκευής επιβαρύνει τον ίδιο τον πελάτη?
1/Αν η απάντηση σας στην Β ερώτηση είναι καταφατική, παρακαλώ αναλύστε με σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους αυτό ισχύει.
2/Αν η απάντηση σας στην Β ερώτηση είναι αρνητική, παρακαλώ προχωρήστε στην ερώτηση Γ.
Γ/Εάν ο πελάτης πραγματοποιήσει την αναβάθμιση αλλά είτε λόγο αδέξιου χειρισμού είτε λόγο διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος του δικτύου, αποτύχει η αναβάθμιση και το μηχάνημα υποστεί βλάβη ,τότε το κόστος επισκευής επιβαρύνει τον πελάτη?
1/Αν η απάντηση σας στην Γ ερώτηση είναι καταφατική, παρακαλώ αναλύστε με σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους αυτό ισχύει.
2/Αν η απάντηση σας στην Γ ερώτηση είναι αρνητική, παρακαλώ προχωρήστε στην ερώτηση Δ.
Δ/ Γνωρίζοντας τις σοβαρές βλάβες που μπορούν να προκληθούν σε ένα μηχάνημα κατά την διαδικασία αναβάθμισης , δεν νομίζετε ότι θα ήταν στοιχειώδες δείγμα σοβαρότητας, υπευθυνότητας και σεβασμού προς τους πελάτες σας να πραγματοποιούνται οι αναβαθμίσεις σε εξουσιοδοτημένα από εσάς καταστήματα?
 

manolara

AVClub Enthusiast
3 February 2009
925
ΒΥΡΩΝΑΣ
Re: Απάντηση: sos pioneer bdp-51!!!!

Τα νεότερα είναι ότι έλαβα σήμερα απάντηση για το πρώτο από τα δυο email και όπως υποπτευόμουν η απάντηση ήρθε από το τμήμα service της intersys.

Επόμενη κίνηση είναι αύριο το πρωί να στείλω γραμμα (περίμενα τις απαντήσεις από to email πρώτα ) με την ένδειξη συστημένο και επείγον στα κεντρικά στο Βέλγιο όπου θα ζητάω εκ τος των άλλων μια σαφή απάντηση για το αν θεωρείται η αναβάθμιση (όχι αν κάνεις κάτι λάθος στη διαδικασία) ως κακή χρήση η αμέλεια του μηχανήματος και ως εκ τούτου χάνεται η εγγύηση.

Θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία.

γεια σου,
ελπιζω το προβλημα σου να λυθει γρηγορα και με τον καλυτερο δυνατον τροπο.
θα ηθελα να σε ρωτησω σχετικα με τις ενεργειες που εχεις κανει μεχρι τωρα και για τις ενεργειες που προκειται να κανεις-και αν ειχαν αντικτυπο-γιατι και εγω αντιμετωπιζω ενα προβλημα με μια τηλεοραση της pioneer(5090 H) την οποια αγορασα προσφατα και μου παρουσιαζει προβλημα με τον ψηφαικο δορυφορικο δεκτη.
το θεμα ειναι οτι επικοινωνησα τηλεφωνικος με την αντιπροσωπεια και να σου πω την αληθεια η απαντηση τους δεν με ικανοποιησε για το ονομα που εχει δημιουργησει η εταιρεια στα high end προιοντα γι' αυτο και σκεφτομαι και εγω να επικοινωνησω με τα κεντρικα της για να τους εκθεσω το προβλημα μου .
κατα την γνωμη μου θα περιμενα καλυτερη αντιμετωπιση απο μια εταιρεια του μεγεθους της pioneer και οχι μια αντιμετωπιση του θα δουμε ,οταν πληρωνεις αδρα για να αγορασεις ενα προιον της συγκεκριμενης εταιρειας.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Απάντηση: Re: Απάντηση: sos pioneer bdp-51!!!!

γεια σου,
ελπιζω το προβλημα σου να λυθει γρηγορα και με τον καλυτερο δυνατον τροπο.
θα ηθελα να σε ρωτησω σχετικα με τις ενεργειες που εχεις κανει μεχρι τωρα και για τις ενεργειες που προκειται να κανεις-και αν ειχαν αντικτυπο-γιατι και εγω αντιμετωπιζω ενα προβλημα με μια τηλεοραση της pioneer(5090 H) την οποια αγορασα προσφατα και μου παρουσιαζει προβλημα με τον ψηφαικο δορυφορικο δεκτη.
το θεμα ειναι οτι επικοινωνησα τηλεφωνικος με την αντιπροσωπεια και να σου πω την αληθεια η απαντηση τους δεν με ικανοποιησε για το ονομα που εχει δημιουργησει η εταιρεια στα high end προιοντα γι' αυτο και σκεφτομαι και εγω να επικοινωνησω με τα κεντρικα της για να τους εκθεσω το προβλημα μου .
κατα την γνωμη μου θα περιμενα καλυτερη αντιμετωπιση απο μια εταιρεια του μεγεθους της pioneer και οχι μια αντιμετωπιση του θα δουμε ,οταν πληρωνεις αδρα για να αγορασεις ενα προιον της συγκεκριμενης εταιρειας.

Αν στειλεις email δεν εχεις τυχη.
Στειλε γραμμα εδω
Pioneer Europe NV, European headquarters

Haven 1087
Keetberglaan 1
9120 MELSELE
BELGIUM

και παρε τηλεφωνο εδω.

(0032 3 570 05 11)

Κανε λίγο υπομονή και παρακολουθησε το δικό μου θέμα.
Εκτιμώ ότι αυτή την εβδομάδα θα υπάρξουν εξελίξεις που θα βοηθήσουν και σένα.-bye-
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
sos!!! Προς όλους τους κατόχους blue-ray player Pioneer !!!!!!

ΤΗΛΕΦΏΝΗΣΑ ΣΉΜΕΡΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΆ ΤΗΣ PIONEER ΣΤΟ ΒΈΛΓΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΊΠΑΝ ΌΤΙ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΧΆΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ ΚΑΙ ΌΤΙ ΠΡΈΠΕΙ Η ΖΗΜΙΆ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΊ ΑΠΟ ΤΗΝ PIONEER!!!!!!!!!!!!!!!
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Όταν τους πήρα τηλέφωνο πήγαν να με συνδέσουν με την intersys. Εγώ επέμεινα ότι θέλω να μιλήσω με κάποιον από τα ευρωπαϊκά κεντρικά γιατί το πρόβλημα μου αφορά την ίδια την intersys. Τους έκανα την B ερώτηση και μου απάντησαν ότι πρέπει να αποκατασταθεί η ζημιά από την Pioneer. H Β ερώτηση είναι παγίδα(Δούρειος ίππος) αν δεν το έχετε καταλάβει αφού στις οδηγίες δεν κάνει διάκριση στις ζημιές και την επισκευή ανάλογα με το αν φταις η όχι. Άρα αν δεν χάνεις την εγγύηση με την ερώτηση Β δεν στοιχειοθετείται λογικό επιχείρημα που να σε υποχρεώνει να χάνεις την εγγύηση στο Γ ερωτημα.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Επίσης, για όσους νομίζουν ότι ισχύει διαφορετικό καθεστώς στην Ελλάδα να σας υπενθυμίσω ότι στην Ελλάδα μου χρησιμοποίησαν ως επιχείρημα τις οδηγίες που αναγράφονται στο επίσημο site και που είναι όπως έχω πει ίδιες για όλες τις χώρες!!!!
ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΚΑΤΑΡΓΟΎΝ ΤΙΣ ΕΓΓΥΉΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΌ ΤΟΥΣ ΡΊΣΚΟ(τους επιστρέφω το επιχείρημα)
 
17 June 2006
23,742
Αθήνα
sos!!! Προς όλους τους κατόχους blue-ray player Pioneer !!!!!!

ΤΗΛΕΦΏΝΗΣΑ ΣΉΜΕΡΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΆ ΤΗΣ PIONEER ΣΤΟ ΒΈΛΓΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΊΠΑΝ ΌΤΙ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΧΆΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ ΚΑΙ ΌΤΙ ΠΡΈΠΕΙ Η ΖΗΜΙΆ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΊ ΑΠΟ ΤΗΝ PIONEER!!!!!!!!!!!!!!!

Και κάτι άλλο. Αυτό που σου παν θα το ζητούσα και γραπτώς, επωνυμα, τουλάχιστον με email -bye-