sos pioneer bdp-51!!!!

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Απάντηση: Re: sos pioneer bdp-51!!!!

Τελικά ο επιμένων νικά!!! :SFGSFGSF:
Εγινε το πρώτο βήμα. Εύχομαι να δικαιωθείς σύντομα.
-bye-

Πραγματοποιήθηκε ο πρώτος στόχος μου που ήταν να γνωστοποιήσω το θέμα μου στα κεντρικά και με κάθε τρόπο να τους πείσω να ασχοληθούν με αυτό. Δεν είχα άλλη επιλογή.
Σε ευχαριστώ πολύ και εγώ εύχομαι όλα να πάνε καλά! :smile:
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Ακόμα στο email είμαστε.
Δεν ξέρω τι να υποθέσω πλέον.
Αν δεν ήθελαν να ασχοληθούν γιατί μου έστειλαν email?
Aν περίμεναν την intersys δεν θα έπρεπε να βεβαιωθούν ότι επικοινώνησαν μαζί μου?
Θα στείλω ξανά email και θα πεταχτώ μέχρι το υπουργείο να δω τι γίνεται και εκεί με την καταγγελία.
Έχει καταντήσει κακόγουστο σίριαλ.:mad:
 

onlineN

Supreme Member
12 April 2009
5,316
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: sos pioneer bdp-51!!!!

Ακόμα στο email είμαστε.
Δεν ξέρω τι να υποθέσω πλέον.
Αν δεν ήθελαν να ασχοληθούν γιατί μου έστειλαν email?
Aν περίμεναν την intersys δεν θα έπρεπε να βεβαιωθούν ότι επικοινώνησαν μαζί μου?
Θα στείλω ξανά email και θα πεταχτώ μέχρι το υπουργείο να δω τι γίνεται και εκεί με την καταγγελία.
Έχει καταντήσει κακόγουστο σίριαλ.:mad:

Φίλε μου μην τα παρατήσεις !!! Δεν νομίζω ότι θα καταφέρεις κάτι με το υπουργείο ...απλά όσο πιο πολύ κινδυνολογείς γύρω από το θέμα, θίγοντας την αξιοπιστία του Customer Service της Pioneer που αναγωγικά επηρρεάζει γενικότερα την Pioneer σαν εταιρεία έστω εμπλέκοντας ακόμα και το υπουργείο...φυσικά είναι καλά. Μόλις διάβασα όλο το threaed και καθ'ότι είμαι ας πούμε οπαδός των προιόντων Pioneer και ξέροντας επίσης ότι τα firmware updates γίνονται για να "ενημερώσουν" το προιόν που έχουμε αγοράσει αναβαθμίζοντας προς το καλύτερο τις δυνατότητές του, θεωρώ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αναξιοπρεπές και αντιεπαγγελματικό εκ μέρους οπιασδήποτε αντιπροσωπείας να διακόπτει την παροχή εξυπηρέτησης προς τον πελάτη μην έχοντας διαμορφώσει διαδικασία επίσημης αναβάθμισης των προιόντων της . Μ'άλλα λόγια εάν υποστηρίζεις τα προιόντα σου με αναβαθμίσεις, κάνε επίσημη διαδικασία και κλήση όλων όσων έχουν κάνει registered την αγορά τους και ενημέρωσέ τους ότι εάν θέλει κάποιος να το αναβαθμίσει να πάει στην επίσημη αντ/πεία γιατί μόνος του μπορεί να καταστρέψει το μηχάνημά του. Αυτές είναι διαδικασίες !! Στο εξωτερικό είναι πολύ υπεύθυνοι και έχουν συνείδηση του Customer care. Στην Ελλάδα είναι άσχετοι !! Γι αυτό 1) πιστεύω ότι θα κερδίσεις επιμένοντας στο τέλος . 2) Επειδή το θέμα "αναβάθμιση" αγγίζει όλοιυς όσους έχουν προιόντα Pioneer συμπεριλαμβανομένου κι εμένα ( Amplifier LX-70 και πάω για BDP-LX91 σε λίγο) θέλω να αισθανομαι κατοχυρωμένος σαν πελάτης και ασφαλής για το γεγονός ότι τα προιόντα που αγοράζω έχουν την υποστήριξη της αντιπροσωπείας και μετά την πώλησή τους. Γνωρίζω από τακτικές άλλων εταιρειών ότι ατυχείς περιπτώσεις αναβάθμισης firmware σημαίνει ολοκληρωτικό setup της συσκευής και σε καμμιά περίπτωση αλλαγή πλακέτας. Αυτό το κουφό με την αλλαγή είναι επινόηση της ελληνικής αντιπροσωπείας επειδή δεν έχει την τεχνογνωσια να κάνει το απαιτούμενο. Καταλήγοντας πιστεύω ότι όσοι από το φορουμ έχουν προιόντα Pioneer να συνηγορήσουμε είτε με υπογραφές είτε ένα συνολικό e-mail παίρνοντας αφορφή από τον φίλο και το πρόβλημά του και να πάρουμε επίσημη απάντηση από την μαμά εταιρεία για την πολιτική της ως προς τις αναβαθμίσεις τις οποίες η ίδια βγάζει τονίζοντας τις υποχρεώσεις που πρέπει να έχει η αντiπρόσωπός της εδώ Intersys.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Η έρευνα μου έδειξε ότι δεν υπάρχει επίσημη πολιτική της Pioneer στο τομέα των αναβαθμίσεων.
Οι Αμερικάνοι μου είπαν ότι υπόκεινται στην Ιαπωνική Pioneer η οποία ανεπίσημα οτιδήποτε και αν συμβεί κατά την αναβάθμιση το κόστος επισκευής το αναλαμβάνει η ίδια η εταιρεία.
Οι Αγγλοι που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή ζώνη μου είπαν ότι η ευρωπαϊκή Pioneer καλύπτει τα έξοδα αν κάτι πάει στραβά κατά την αναβάθμιση.
Στο τηλέφωνο οι Βέλγοι μου είπαν το ίδιο πράγμα αλλά στην πράξη με την intersys δεν επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα τους.
Άρα η intersys είναι πάνω από την Pioneer η' υπάρχει υπόγεια συμμαχία. . .
Έχω σκεφτεί μέχρι και το ενδεχόμενο η Ελλάδα να είναι μια από τις χώρες παγκοσμίως που πληρώνουν τα σπασμένα από τις αναβαθμίσεις των ανεπτυγμένων χωρών.
Επειδή ως εναλλακτική πρόταση λόγω του μεγάλου κόστους επισκευής της συσκευής μου προσέφεραν ένα καινούργιο με έκπτωση 60 ευρώ μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να το δήλωναν ως βλάβη στη μαμά pioneer και τα λεφτά που θα τους έδινα να πήγαιναν στη τσέπη τους.
Όλα βέβαια είναι απλά σενάρια.
 

Jotheo

Senior Member
2 January 2009
563
Πάντως και από την Service 1 της Samsung στην Ελλάδα τα ίδια με την intersys υποστηρίζουν πάνω κάτω...
Μην το πειράξεις γιατί αν το κάνεις δε θέλουμε να σε ξέρουμε αν πάθει κάτι κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης...
Όλοι το ίδιο λένε λοιπόν!
Υπομονή και συνέχισε!
 

onlineN

Supreme Member
12 April 2009
5,316
ΑΘΗΝΑ
Πάντως και από την Service 1 της Samsung στην Ελλάδα τα ίδια με την intersys υποστηρίζουν πάνω κάτω...
Μην το πειράξεις γιατί αν το κάνεις δε θέλουμε να σε ξέρουμε αν πάθει κάτι κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης...
Όλοι το ίδιο λένε λοιπόν!
Υπομονή και συνέχισε!

Εχω προσωπική εμπειρία από κει....Αλλά είπαμε ...επαγγελματισμός, μηδεν φίλοι μου στην ελλάδα..ίσως να υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά ο κανόνας είναι: Box moving!!!!
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Τα νεότερα είναι ότι έστειλα email ενημερώνοντας το Βέλγιο ότι κανένας δεν επικοινώνησε μαζί μου μέχρι τώρα.
Πέρασα από το Υπουργείο όπου έμαθα ότι η καταγγελία μου κοινοποιήθηκε στην Intersys στις 22/06/2009 και περιμένουμε απάντηση.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Απάντηση: Re: sos pioneer bdp-51!!!!

Εχω προσωπική εμπειρία από κει....Αλλά είπαμε ...επαγγελματισμός, μηδεν φίλοι μου στην ελλάδα..ίσως να υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά ο κανόνας είναι: Box moving!!!!

Αν αναλύσετε το θέμα μου προσεχτικά θα καταλάβετε ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο στην intersys αλλά και στην ίδια την Pioneer. Το συμπέρασμα μου είναι ότι αντιμετωπίστηκε και αντιμετωπίζετε με προχειρότητα το θέμα των αναβαθμίσεων από το σύνολο των εταιρειών του χώρου.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Από το σύνολο, δεν θα το έλεγα. Υπάρχουν εταιρίες που έχουν προβλέψει τα πάντα και οι αναβαθμίσεις δεν προκαλούν πρόβλημα σε καμία περίπτωση. Για παράδειγμα η philips, που κατά την διάρκεια του firmware update δίνει σαφείς οδηγίες ακόμα και για την περίπτωση διακοπής ρεύματος (!).
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Απάντηση: Re: sos pioneer bdp-51!!!!

Από το σύνολο, δεν θα το έλεγα. Υπάρχουν εταιρίες που έχουν προβλέψει τα πάντα και οι αναβαθμίσεις δεν προκαλούν πρόβλημα σε καμία περίπτωση. Για παράδειγμα η philips, που κατά την διάρκεια του firmware update δίνει σαφείς οδηγίες ακόμα και για την περίπτωση διακοπής ρεύματος (!).

Και η Pioneer δίνει σαφείς οδηγίες ακομα και αν κατά λάθος τραβήξεις το καλώδιο ρεύματος (διαβάστε προσεχτικά όλες τις οδηγίες της pioneer ιδιαίτερα στον τομέα FAQ!). Δεν μιλάμε γι' αυτό άλλα για την συμβατότητα των μηχανημάτων με τις εκάστοτε αναβαθμίσεις, τους σοβαρούς κινδύνους για το μηχάνημα σε μια ανεπιτυχή αναβάθμιση αλλά και το ποιος θα αναλάβει το κόστος επισκευής.
 
Last edited:

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Ο αγώνας δικαιώθηκε!!! Διαβάστε το email που μου ήρθε σήμερα από το Βέλγιο!!!

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.We are sorry for the late
reply. We have evaluated your case and we could finally make a decision.

For us Pioneer Europe customer satisfaction is very important and therefore
your case was very delicate for us due to the different warranty policy
concerning the firmware upgrade performed by the customer.

Therefore we made an agreement with Intersys that your unit will be
repaired free of charge. Pioneer europe will send the main board to repair
your unit to Greece and Intersys will repair the unit for you without any
labour costs.

Once again our apologies, but I hope you understand our statement that
Pioneer Europe has a different policy than Intersys.
Please be patient
since we have to order the repair parts from stock and send them to
Intersys. I will send an email to Intersys to inform them about this.

Have a nice day & a great weekendBest regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Με βάση αυτή την εξέλιξη θα δημοσιεύσω τις επόμενες μέρες και το όνομα του ένα και μοναδικού, ανεκδιήγητου και μεγάλου ....... της Intersys ο οποίος δημιούργησε σε μένα και την Pioneer όλα τα προβλήματα εξ' αρχής!!!!
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,822
Αθήνα
:SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF:Μπράβο φίλε, συγχαρητήρια για την υπομονή σου και τη θέλησή σου. Πρέπει να αισθάνεσαι σαν μικρός πιονέρος (δεν εννοώ λόγω PIONEER!!). Μακάρι αυτό να αποτελέσει ένα είδος "προηγούμενου" και για άλλες αντιπροσωπείες.
 

CptBill

Senior Member
13 July 2006
493
Πειραιάς
Once again our apologies, but I hope you understand our statement that
Pioneer Europe has a different policy than Intersys.

Ευγε στη intersys. Αναβαθμιζεις τη συσκευη σου και κατι παει στραβα? Χανεις την εγγυηση και πληρωνεις στην intersys. Οι Ελληνες καταναλωτες θεωρουνται προβατα για τους κουτοπονηρους της intersys .
Μπραβο μπραβο. Ελπιζω τα στελεχη τους να διαβαζουν το φορουμ, εγω προσωπικα θα κρατησω αυτο το thread για να αποθαρρυνω οσους θελουν να αγορασουν προιον που αντιπροσωπευεται απο την intersys.
 

onlineN

Supreme Member
12 April 2009
5,316
ΑΘΗΝΑ
Ηταν αναμενόμενο.Σου είχα πει φίλε μου για την εννοια "Customer care" που στην Intersys(και όχι μόνο) είναι ανύπαρκτη και άγνωστη λέξη. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην δικαιωθείς από το εξωτερικό. Ας ελπισουμε τώρα ότι θα ευαισθητοποιηθεί - εξ ανάγκης και πίεσης από το εξωτερικό- οι άνθρωποι του service εδώ, να αποφασίσουν να αντιμετωπίζουν τα προιόντα που αντιπροσωπεύουν στο ύψος που τους αρμόζει!!!!
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Ότι αν υπήρχε λύση στο πρόβλημα μου αυτή θα ερχόταν από το εξωτερικό το είχα καταλάβει από τη συμπεριφορά που αντιμετώπισα στην Ελλάδα.
Μελετώντας το θέμα μου θα καταλάβετε ότι τήρησα την ιεραρχία.
Δεν έμεινα ικανοποιημένος από την απάντηση του service (Μανωλοπουλος) έτσι επικοινώνησα με την Intersys.
Επειδή, οι απόψεις τους ήταν ταυτόσημες προσπάθησα να επικοινωνήσω με το εξωτερικό για να πάρω την ξεκάθαρη θέση της Pioneer.
Σε αυτό το σημείο ξεκίνησαν τα μεγάλα προβλήματα. Έστελνα email αλλά τα δυο πρώτα προωθούνταν στην Intersys και η απάντηση ερχόταν από το άτομο του service με τον οποίο είχα την πρώτη επικοινωνία.
Ακολούθησε τηλεφωνική επικοινωνία με Βέλγιο όπου είχα την πρώτη <<επίσημη>> άποψη της pioneer. Και εκεί όμως είχα πρόβλημα γιατί μου είπαν ότι ναι μεν τα έξοδα επισκευής τα αναλαμβάνει η pioneer άλλα την λύση έπρεπε να την βρω με την Intersys.
Άρα έπρεπε με κάθε τρόπο να πάρω την απάντηση τους γραπτώς ώστε να πάω στην Intersys και να διεκδικήσω το δίκιο μου.
Έφτιαξα το γνωστό φάκελο και τον έστειλα ταχυδρομικώς όμως δεν ήρθε ποτέ η απάντηση.
Έτσι χρησιμοποίησα το επόμενο μου χαρτί, το Υπουργείο ανάπτυξης.
Εκεί μου είπαν οτι σε κανένα μήνα θα έχουμε εξέλιξη και συγχρόνως με συμβούλεψαν να κάνω καταγγελία στο ευρωπαϊκό τμήμα.
Ο καιρός περνούσε και καποια στιγμή αποφάσισα να στείλω το επόμενο email γνωστοποιώντας στο Βέλγιο αλλά και στην Intersys ότι έκανα καταγγελία στο Υπουργείο καθώς επίσης ότι κανένας δεν επικοινώνησε μαζί μου τόσο καιρό.
Έτσι ήρθε για πρώτη φορά το απαντητικό email από το Βέλγιο.
Έπειτα έστειλα ότι ο καιρός περνάει και δεν επικοινωνεί κανείς μαζί μου.
Οπότε ήρθε το χθεσινό email.
Να προσθέσω επίσης ένα καινούργιο στοιχείο.
Πριν έρθει το email ,την ίδια μέρα, επικοινώνησε μαζί μου η κοπέλα από το ευρωπαϊκό τμήμα του υπουργείου και μου είπε ότι έστειλαν την καταγγελία υπό μορφή συμβουλής(ζητάω τη συμβουλή τους).Η απάντηση τους ήταν , όπως η ίδια μου είπε, Είναι αρμοδιότητα της Intersys αλλά αν τελικά δεν βρεθεί λύση να τους ενημερώσουμε γαι να αναλάβουν αυτοί.
Συμπέρασμα το μπαλάκι το έστελνε η Pioneer στην Intersys συνεχώς. Επίσης, αν δεν έκανα την καταγγελία δεν θα γινόταν τίποτα!
Άρα η λύση από το εξωτερικό δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση!!!
 
Last edited:

Jotheo

Senior Member
2 January 2009
563
Με το καλό να στο επισκευάσουν!
Μπράβο για την επιμονή σου και ας αποτελέσει αυτή ένα καλό παράδειγμα για όλους μας!
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Έστειλα σήμερα email στο Βέλγιο για να μάθω σε ποιο στάδιο βρισκόμαστε γιατί έχει περάσει ένας μήνας και δεν έχω νέα.
Ορίστε η απάντηση που έλαβα

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.We have send the mainboard to
Greece some weeks ago to repair your unit. It surprises in the bad way that
your unit still has not been repaired yet. I will call immediately to
investigate. Please await my email for more information regarding your
issue.Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Αυτό το email ήρθε στις 15 : 37

Λίγο μετά τις 16:00 με πήραν τηλέφωνο από Intersys να πάω να το παραλάβω.

Στις 16:16 μου ήρθε το επόμενο email από Βέλγιο

(Embedded image moved to file: pic56482.gif)

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Intersys informed us that you
unit was ready they only need to do some final checks. Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Αύριο η παραλαβή και τα νεότερα.
 
Last edited:

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,508
Κερατσίνι
:SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF:
Ο Κωστας ειναι ο μοναδικος που ξερω που εχει κυνηγησει τετοιο θεμα τοσο πολυ. Τουλαχιστον ο αγωνας του δικαιωθηκε και ανοιξε τα ματια και στους υπολοιπους.
:grinning-smiley-043