sos pioneer bdp-51!!!!

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Αγαπητοί κύριοι και κυρίες είναι πλέον επίσημο. Η πολιτική της pioneer στο θέμα των αναβαθμίσεων είναι ξεκάθαρη. ΚΆΝΕΤΈ ΑΝΑΒΑΘΜΊΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΌ ΣΑΣ ΡΊΣΚΟ.
Δηλαδή οτιδήποτε συμβεί σε οποιοδήποτε μηχάνημα της κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης η εγγύηση δεν το καλύπτει.

Το αναφέρει όπως μου είπαν χαρακτηριστικά και στο download instruction firmware.(Το πήραν πίσω για το manual. . . )
Τους είπα ότι δεν είναι στα ελληνικά αλλά επέμειναν.

Επίσης, από την προσωπική μου εμπειρία το μηχάνημα μπορεί να καταστραφεί ολοσχερώς!

Είναι κρίμα μια εταιρία να πουλάει προϊόντα , να εκδίδει αναβαθμίσεις και μετά να κάνει τον Κινέζο.

Επαναλαμβάνω άλλη μια φορά για να σώσω ζωές(σκεφτείτε να είχα πάρει το LX-91, η κανένα ενισχυτή ακριβό η καμία KURO τηλεόραση...) η PIONEER δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες τις σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά στην αναβάθμιση(κολλήσει όπως εμένα , πέσει το ρεύμα κτλ.)

Αν ήταν σοβαρή και υπεύθυνη εταιρεία και σεβόταν τους πελάτες τις όπως διατυμπανίζει ,γνωρίζοντας τους σοβαρούς κινδύνους θα έπρεπε να αναλαμβάνει η ίδια τη διαδικασία σε εξουσιοδοτημένα καταστήματα...(η μήπως δεν το κάνει γι 'αυτούς ακριβώς τους λόγους και κρύβεται πίσω από τα μικρά γράμματα, ΤΑ ΜΕΓΆΛΑ ΓΡΆΜΜΑΤΑ ΤΑ ΈΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΊΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΊΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΌΓΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΎ ΦΥΣΙΚΆ).

Συνεπώς, όσοι έχετε μηχανήματα pioneer ΑΠΟΦΎΓΕΤΕ τις αναβαθμίσεις (όταν ζούμε στην εποχή των αναβαθμίσεων μπορεί αυτό να είναι εφικτό ?) αν έχετε κάνει αναβάθμιση καλό είναι να συμβουλευτείτε την ίδια την αντιπροσωπεία τι θα συμβεί , άμα το μηχάνημα είναι ελαττωματικό και παρουσιαστεί η βλάβη (άσχετη με την αναβάθμιση) εντός της εγγύησης αν σας καλύπτει.

ΗΘΙΚΆ ΔΙΔΆΓΜΑΤΑ( ΙΣΧΎΕΙ ΓΙΑ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΜΆΡΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΉΜΑΤΑ)!!!

1/Πριν κάνετε οποιαδήποτε αναβάθμιση συνεννοηθείτε πρώτα με την αντιπροσωπία και το service της εταιρίας στην οποία ανήκει το μηχάνημα που θ’ αγοράσετε . Ζητήστε συγκεκριμένες απαντήσεις για το καθεστώς που ισχύει :

1/ ΑΝ και πότε χρειάζεται,
ποια η διαδικασία
(να προτιμήσετε εκείνες τις εταιρείες που κάνουν αναβάθμιση στα δικά τους εξουσιοδοτημένα καταστήματα για να είσαστε καλυμμένοι στη περίπτωση που κάτι πάει στραβά. . . )

2/ Αν το κάνετε μόνοι σας ποιοι οι κίνδυνοι,
τι συμβαίνει με την εγγύηση αν κάτι πάει στραβά)
και αν μπορείτε αυτό να το έχετε γραπτώς και υπογεγραμμένο.

Χρήσιμες και δωρεάν συμβουλές όχι μόνο για τους υποψήφιους αγοραστές οποιουδήποτε μηχανήματος που αναβαθμίζεται (εμένα μου κόστισαν 460 ευρώ. . .και σπάσιμο νεύρων), αλλά και για τους πωλητές που δεν θέλουνε να βρεθούν προ δυσαρεστημένων πελατών(δεδομένου ότι και αυτοί σέβονται τος πελάτες τους).

Αξιοποιήστε τις .


Κώστας βουτετακης:grandpa:
 
Last edited:

Strax

Established Member
19 June 2006
190
Είναι λυπηρό αυτό για οποιαδήποτε αντιπροσωπεία. Δηλαδή ολική καταστροφή ενός μηχανήματος, λόγω αναβάθμισης?? Λίγο πολύ όλοι κάνουμε αναβαθμίσεις, χωρίς να το πολυσκεφτούμε. Τουλάχιστον σε ακριβά μηχανηματα, ίσως θα πρέπει να το αποφεύγουμε.

Τι να πει κανείς... Ευχαριστούμε που μοιράστηκες την εμπειρία σου μαζί μας.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Απάντηση: Re: sos pioneer bdp-51!!!!

Είναι λυπηρό αυτό για οποιαδήποτε αντιπροσωπεία. Δηλαδή ολική καταστροφή ενός μηχανήματος, λόγω αναβάθμισης?? Λίγο πολύ όλοι κάνουμε αναβαθμίσεις, χωρίς να το πολυσκεφτούμε. Τουλάχιστον σε ακριβά μηχανηματα, ίσως θα πρέπει να το αποφεύγουμε.

Τι να πει κανείς... Ευχαριστούμε που μοιράστηκες την εμπειρία σου μαζί μας.

Σκέφτηκα να σώσω όσο περισσότερο κόσμο μπορώ γνωρίζοντας ότι όλοι κάνουμε αναβαθμίσεις γι' αυτό και μοιράστηκα μαζί σας τα συμπεράσματα από την εμπειρία μου.
 
Απάντηση: Re: sos pioneer bdp-51!!!!

Σκέφτηκα να σώσω όσο περισσότερο κόσμο μπορώ γνωρίζοντας ότι όλοι κάνουμε αναβαθμίσεις γι' αυτό και μοιράστηκα μαζί σας τα συμπεράσματα από την εμπειρία μου.
...και πολύ καλά έκανες.Σε ευχαριστούμε...
 

JOMARK911

Banned
18 June 2006
1,091
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
:violent-smiley-030:
πήγα σήμερα να βάλω ένα blue-ray καινούργιο |(από τη ζελατίνα του το έβγαλα) αγορασμενο απο το metropolis και δεν μου το επαιζε. Αρχικα σκεφτηκα οτι εφταιγε το δισκακι και ετσι εβαλα ενα αλλο δισκακι blue-ray και ουτε αυτο το επαιζε. Δοκιμασα dvd και το επαιζε κανονικα.
Ξαναβαζω ενα τριτο blue -ray δισκακι και μου το επαιζε κανονικα. Παω στη συνεχεια να βαλω το αρχικο blue-ray και παλι τζιφος! Του εχω κανει αναβαθμιση σε 1,25α απο το internet. ξαναβαζω το δισκακι αναβαθμισης μηπως και λυθει το προβλημα ομως αργουσε πολυ και καταλαβαινα οτι κατι δεν πηγαινε καλα. Το κλεινω κατευθειαν(turn-off) ενω ειχε το δισκακι μεσα και το ξανανιγω. Απο εκεινη την ωρα το blue-ray player σταματησε να ανταποκρινεται στις εντολες και το πορτακι δεν ανοιγει.Μου γραφει συνεχεια Please wait. Εχω ξενερωσει αφανταστα και δεν ξερω τι να κανω! Ασε που πρεπει να περιμενω τη τριτη για να το παω στην αντιπροσωπεια. Καμια ιδεα?
(εμεινα με το τηλεκοντρολ στο χερι. . . )

Φίλε μου έκανες ενα μεγάλο λάθος , έκλεισες τη συσκευή την ώρα που την είχες βάλει να ξαναπεράσει το firmware , αυτό το λάθος δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση.Οτι κάτι έγινε με την κίνησή σου αυτή είναι σίγουρο. Οπως και με το ποιό firmware του πέρασες., το έλεγξες? συνήθως τα firmware updates αφορούν συσκευές με βάση serial number εκτός του zone.
Δεν δικαιολογώ το service αλλά απο την ώρα που τους είπες τι έγινε , και βλέπουν οτι το μηχάνημα δεν ανταποκρίνεται σε τίποτα , ..... καλά κρασά.
Φταίς εσύ. Οταν δεν ξέρουμε πως γίνεται το ρημάδι το update δεν το κάνουμε μόνοι μας , καλούμε βοήθεια.
Και αφού το πέρασες , τι ήθελες να το ξαναπεράσεις? για να περαστεί καλύτερα? Τα updates περνιούνται μια φορά μόνο.!!!
Απο την στιγμή που τα περνάς τελειώνει η ιστορία. Αν δεν περαστούν , το μηχάνημα δεν δουλεύει.Δεν κλείνουμε ποτέ το μηχάνημα με τον δίσκο του update μέσα οσο γίνεται το update ,εστω και για δεύτερη φορά.
Στο παρελθόν , ατυχείς κάτοχοι denon dvd-3910 που επέλεξαν να κάνουν μόνοι τους update με λάθος update βάσει serial number την πάτησαν με τον ιδιο τρόπο.Τους αχρηστεύθηκε το τσιπάκι της μνήμης και η cpu του player.
Τώρα κάθονται και το κοιτάνε.Ασχετο αλλά παρεμφερές
Εγω κουβάλησα το δικό μου DVD-2500BT στην κινοτεχνική χάνοντας μια μέρα ολόκληρη την κάθε φορά , δυο φορές για να μου περάσουν το νεο firmware .
Sorry αλλά ετσι εχουν τα πράγματα.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Φιλε σου παραθετω τι γραφει το επισιμο instruction download firmware pioneer

<<Q: Over 30 minutes have passed and the player has not switched to standby mode yet.
A: Press and hold the "STANDBY/ON" button for over 5 seconds to put the player in standby mode. If the player does not switch to standby mode after 30 seconds or more of pressing and holding the "STANDBY/ON" button, unplug the power cord then plug the power cord back in. Turn the power back on with the update disc still inside the player. The disc should load and the update process should resume. If you experience this problem while the disc tray is opened, be sure to leave the update disc on the disc tray when you turn the power back on. The disc should load and the update process should resume. If the update does not resume, the player will need repairs. In such an event, call Pioneer Customer Support Center. >>

Επιπλέον εφ' όσον γνώριζες τόσα πολλά για τους κινδύνους και έχοντας γνώση τι έχει συμβεί σε γνωστούς σου γιατί δεν ενημέρωσες και εμάς στο φόρουμ για να γλιτώσουμε και εμείς τα χειρότερα?

τι δική μου εμπειρία τη μοιράστηκα και αν θες μέσα άπο αυτή την εμπειρία βγήκα κερδισμένος και εγώ αλλά και αυτοί που την διάβασαν.

Αν δεν απατώμαι γι' αυτό δεν είναι το φόρουμ? για να ανταλλάσσουμε απόψεις, γνώσεις και εμπειρίες.

όσον αφορά το serial number που αναφέρεσαι το update θα σου περιγράψω τις κινήσεις μου και κρίνε τις εσύ.

Αγόρασα τη συσκευή στις 19/01/09. παρακολουθώντας αυτό το thread

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=37846&highlight=pioneer

και αφού τσέκαρα την δική μου έκδοση (1.17) προχώρησα στην 1η αναβάθμιση και το έκανα επιτυχώς 1.21 ακολουθώντας την διαδικασία.
Στη συνέχεια παρακολουθώντας πάλι τις εξελίξεις του έκανα επιτυχώς αναβάθμιση σε 1.25(δες πότε βγήκε για να καταλάβεις πόσο καιρό την έχω κάνει).
Μέχρι το μοιραίο βράδυ (μεγάλο σαββατο) κανένα πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε.
Για τη μοιραία νύχτα ξέρεις τι συνεβει.

Αν γνώριζα εξαρχής τους κινδύνους αλλά και την πολιτική της εγγύησης δεν θ' αγοραζα ποτέ την παρούσα στιγμή κάποιο blue-ray player me 1.1 profile.

Ήσουνα τυχερός που η δική σου αντιπροσωπεία σου παρείχε αυτή την δυνατότητα (αναβάθμιση σε δικό της εξουσιοδοτημένο κατάστημα) . Στο μέλλον οι αγορές μου θα γίνονται αποκλειστικά και μόνο με αυτό το κριτήριο(ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Η ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ)

Οποιαδήποτε άποψη , κριτική αλλά και πρόταση είναι καλοδεχούμενη.
 
Last edited:

JOMARK911

Banned
18 June 2006
1,091
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
Sorry αλλά όλα αυτά τώρα τα παραθέτεις ώς νεα στοιχεία. Εγω απάντησα στο πρώτο post σου.
Αν είναι έτσι ? τι να σου πω , γκαντεμιά , και δέχομαι οτι λάθος σε κατηγόρησα.
Οσον αφορά στο f/w up για denon δεν είναι γνωστοί μου , αλλά γνωστοί του service πλέον.Δεν εχει σχέση το upgrade ενος denon με ενος pioneer.
παρόλαυτά νομίζω οτι το να κλείσεις συσκευή την ώρα που κάνει upgrade είναι μέγα λάθος. Βέβαια το έχω κάνει και εγώ ηθελημένα στον δικό μου ενισχυτή, αλλά ξέροντας οτι δεν τρέχει κάστανο , απο άλλους χρήστες , όταν κόλλαγε ο server της denon, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Νομίζω ότι η συμπεριφορά της αντιπροσωπίας δεν είναι η πρέπουσα. Το να γίνει μια αστοχία κατά την αναβάθμιση ενός player δεν είναι απίθανο. Το να κατηγορείς τον χρήστη (που προφανώς θέλει να έχει το τελευταίο firmware, αφού για να βγει κάτι σημαντικό διορθώνει) είναι το μόνο εύκολο. Αλλά ακόμα και στην περίπτωση που φταίει ο χρήστης, το να λέγονται πράγματα περί αλλαγής πλακετών και κόστος μεγαλύτερο της αξίας της συσκευής, είναι απόδειξη ότι η εταιρία δεν ενδιαφέρεται να εξυπηρετήσει τον αγοραστή και δεν σκοπεύει να υποστηρίξει το προϊόν της.

Γενικά, τα δισκοπαιχτηκά της pioneer δεν χαίρουν καλής υποστήριξης, και η πλειοψηφία των κατόχων καταφεύγει σε ανεπίσημα λογισμικά που προσθέτουν (την πάντα ανύπαρκτη) υποστήριξη ελληνικών και διάφορες προσθήκες/βελτιώσεις.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Όποια είναι. Νομίζω η Intersys...
Επίσης, δεν κατάλαβα την έκφραση "θα σπάσουν το πορτάκι"...
Φαντάζομαι ότι αν ανοίξεις ένα μηχάνημα, πάντα υπάρχει τρόπος να βγάλεις ένα δισκάκι χωρίς να σπάσεις τίποτα...
 

underdog

Supreme Member
26 November 2007
6,744
Θεσσαλονίκη
Το ρωτάω γιατί η ίδια εταιρία έλεγε για καλύψεις των KURO και να μην ανησυχούν οι ιδιοκτήτες κτλ.....
Δεν αλλάζει ένα player, θα αλλάξει ακριβές τβ εκτός παραγωγής;
:flipout::flipout::flipout:
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Ελπίζω να μην τους χαλάσουν. Γενικά βγάζει αξιόπιστα προϊόντα η pioneer. Εγώ έχω ένα δισκοπαιχτηκό από το 2004/2005 και ένα ενισχυτή από το 2002, και ακόμα δεν έχουν πάθει τίποτα. Οπότε, μάλλον δεν θα χαλάσουν πολλές κούρο...
 

underdog

Supreme Member
26 November 2007
6,744
Θεσσαλονίκη
Εγώ αναφέρομαι βέβαια στην αξιοπιστία της αντιπροσωπείας και όχι της Pioneer.
Η κακιά στιγμή ή το "λεμόνι" μπορεί να πέσει σε καθέναν.
Εντάξει όλα με αυτό που με είχες ρωτήσει; -bye-
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Αυτό το pioneer center είναι της Ιντερσύς; Ή κατάστημα;
Από ότι κατάλαβα είναι κατάστημα, και ο ιδιοκτήτης μίλησε με Ιντερσύς και είχαμε αυτό το αποτέλεσμα. Μένει να δούμε αν θα είναι το ίδιο εύκολα τα πράγματα για όσους αγόρασαν από αλλού.
Φυσικά εύχομαι να μην χαλάσει σε κανέναν η κούρο του.
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Αυτό το pioneer center είναι της Ιντερσύς; Ή κατάστημα;
Από ότι κατάλαβα είναι κατάστημα, και ο ιδιοκτήτης μίλησε με Ιντερσύς και είχαμε αυτό το αποτέλεσμα. Μένει να δούμε αν θα είναι το ίδιο εύκολα τα πράγματα για όσους αγόρασαν από αλλού.
Φυσικά εύχομαι να μην χαλάσει σε κανέναν η κούρο του.

http://www.intersys.gr/information/press/2007/071016_pr_Intersys_Pioneer_SD.html