sos pioneer bdp-51!!!!

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,824
Αθήνα
Re: Απάντηση: sos pioneer bdp-51!!!!

:SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF:
Ο Κωστας ειναι ο μοναδικος που ξερω που εχει κυνηγησει τετοιο θεμα τοσο πολυ. Τουλαχιστον ο αγωνας του δικαιωθηκε και ανοιξε τα ματια και στους υπολοιπους.
:grinning-smiley-043

+100000000
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αντε φιλε με το καλο...να τελειωνει πια αυτη η ταλαιπωρια σου!
Ευχομαι να δικαιωθεις απο την υπομονη σου και απο αυριο (σημερα) να το χαιρεσαι και παλι το Pionneρακι σου!!
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!
Η αλήθεια είναι ότι ταλαιπωρήθηκα αλλά δικαιώθηκα!
Το παρέλαβα σήμερα και έβαλα κάποιες ταινίες να δω για να το δοκιμάσω.
Μέχρι στιγμής όλα καλά.
Προς μεγάλη μου έκπληξη και χαρά το player στο μενού δείχνει ότι είναι version 1.32!!!(δεν ξέρω αν το έκανε η intersys η στείλανε έτσι την πλακέτα από το Βέλγιο.
Τέλος καλό, όλα καλά. . .-bye-
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Έστειλα ευχαριστήριο email στο Βέλγιο όπου τους ευχαρίστησα για τις προσπάθειες που κάνανε για την επίλυση του προβλήματος μου.
Επίσης, τους ανέφερα ότι το πρόβλημα εδώ στην Ελλάδα είναι η Intersys.
Τέλος τους είπα ότι θα συνεχίζω να αγοράζω προϊόντα της Pioneer και αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα πάλι θα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΏ ΜΑΖΊ ΤΟΎΣ ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΜΑΖΊ ΤΟΎΣ!!!!
Ορίστε το email που μου έστειλαν σήμερα

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.We are happy that you have
your player back and working. In case you have a problem again in the
future you can always contact us
. Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Όπως καταλαβαίνετε η intersys δεν υπάρχει πλέον στο λεξικό μου.
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Φίλε vout παρακολουθώ το θέμα από την αρχή και πραγματικά χαίρομαι που όλα πήγαν καλά.

Για να σου πω την αλήθεια δεν πίστευα ότι θα βγάλεις άκρη ακόμα και προχτές που διάβασα ότι σε λίγο θα έχεις το bd sστα χέρια σου!

Λέω σπάσε πλάκα να χαρεί ο άνθρωπος να πάει να το ανοίξει και ...πάλι τα ίδια!!!

Αφού παίζει φίλε μου, τέλος καλό όλα καλά.

Στη θέση σου, θα πέρναγα συχνά πυκνά από τα γραφεία της intersys και θα τους έλεγα μια καλημέρα. Έτσι για να με θυμούντε και να μη τα κάνουν και σε άλλους.

Μπράβο και από μένα για το κουράγιο σου ανεξαρτήτως αποτελέσματος!
Τώρα που φτιάχτηκε κιόλας... καλές θεάσεις! Να'σαι καλά να το χαίρεσαι!

Είσαι υπόδειγμα για όλους μας!
 

aragorn

Μέλος Σωματείου
29 June 2006
3,650
Μέση γη
Επιτέλους δικαιώθηκες!
Κάποια στιγμή θα γράψω και τις δικές μου περιπέτειες με την intersys...
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Αναγκάστηκα να επιστρέψω το player πίσω στο service γιατί παρουσίαζε το εξής πρόβλημα:
Νοίκιασα καποια blue-ray discs και σε 2 από αυτά εμφανίστηκε το παρακάτω μήνυμα στην οθονη του προβολεα
<<This disc has been coded for Region B and C only and will not play in this machine.Please eject this disc and play on a Region B or C player>>
Παρατήρησα ότι αυτά τα δισκάκια ανέγραφαν σαφώς τα γράμματα B και C στο πάνω μέρος τους.
Μου μπήκαν υποψίες και δοκίμασα dvd από τη συλλογή μου που έγραφαν σαφώς ότι είναι περιοχής 2. Τότε εμφανίστηκε το παρακάτω μήνυμα στην οθόνη του προβολέα
<<incompatible region number>>
Ύστερα κοίταξα όλα τα blue-ray και dvd που είχα δοκιμάσει τις πρώτες μέρες και είδα ότι σε κανένα από αυτά δεν αναγραφόντουσαν τα γράμματα B, C ούτε περιοχής 2.
Υπήρξε πρόβλημα δηλαδη μόνο για τα region spacific δισκάκια.
Ενημέρωσα για το πρόβλημα και το Βέλγιο όπου μου απάντησαν

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.My aplogies for the late
answer. Due to the holidays we receive a lot more mails. In case the
problem is not resolved by the service center please contact us again.

Θα δούμε. . .
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,824
Αθήνα
Ο νόμος του Murphy συνεχίζεται, τι να πω..Καλό κουράγιο (που αποδεδειγμένα το έχεις).
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,002
Voula - Greece
Τώρα διάβασα το θέμα και έχω μείνει άφωνος.

Αν εδώ στην Intersys δεν ξερόυν τι πάει να πει Customer Care να πάνε να κάνουν σεμινάρια.
Εκτός αν πουλάνε τα προϊόντα τους χωρίς κέρδος.
Δυστυχώς στο Ελλάδα δεν έχουμε ΚΑΜΙΑ σχέση με το εξωτερικό.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Μου ήρθε η απάντηση που έστειλε στο Υπουργείο η Intersys σχετικά με την καταγγελία.
3 Σημεία αξίζει να σημειώσετε:
1/ Αναφέρουν ότι όσοι κάνουν αναβάθμιση πρέπει να αποδεχτούν το
Download Software End user Licence agreement.
Σχολιο δικο μου:
Οντως στο επισιμο site της Pioneer υπάρχει ο ακολουθος ορος
By downloading software and firmware, you agree to the terms of our Software Download Agreement Software Download Agreement.
http://www.pioneer.eu/eur/content/support/support/upgrade.html
Με μια πολύ σημαντική διαφορά!!!!
Αυτός ο όρος μπήκε μετά τον Μάιο Κύριοι της Intersys!!!
Γι 'αυτό άλλωστε δεν τον επικαλέστηκαν πριν.
Για να γνωρίζετε και εσείς στο site της Pioneer υπήρχε πριν διαχωρισμός ανάμεσα στο Firmware update και στο download software και μόνο για το τελευταίο υπήρξε ο εξής όρος:
By downloading software you agree to the terms of our Software Download Agreement Software Download Agreement.
Όπως παρατηρείτε δεν υπάρχει η λέξη firmware!!!
2/ Συνεχίζουν να αναφέρουν τα περί δικού μου ρίσκου.
Την έχω αναλύσει αυτή την θέση.
3/ Και το κορυφαίο είναι το εξής το οποίο σας το παραθέτω αυτολεξεί:
<<Επειδή όμως η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά πάνω από 20 χρόνια, αντιπροσωπεύοντας επάξια τα προϊόντα Pioneer και παρά το γεγονός ότι δεν αναγνωρίζουμε ουδεμία ευθύνη της εταιρείας μας για το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο καταναλωτής,θέλοντας να είμαστε κοντά στους
πελάτες που τιμούν με την προτίμηση τους τα προϊόντα Pioneer , σας ενημερώνουμε κατόπιν συνεννόησης με την κατασκευάστρια εταιρεία θα μας σταλεί το απαιτούμενο για την επισκευή ανταλλακτικό και θα επισκευαστεί το μηχάνημα του καταγγέλλοντος χωρίς χρέωση
>>.

Σχολιο δικο μου
Με λίγα λόγια πρέπει να τους ευχαριστήσω γιατί χάρη στην Intersys πείστηκαν οι Βέλγοι να στείλουν το ανταλλακτικό!!!!

Μόλις διάβασα την τελευταία παράγραφο μου ανέβηκε το αίμα στο
κεφάλι!!!:mad:
Τα συμπεράσματα δικά σας. . .
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Εκτός από την προσθήκη του όρου By downloading software and firmware, you agree to the terms of our Software Download Agreement Software Download Agreement έχουν γίνει και άλλες αλλαγές στο επίσημο site της Pioneer όπως ότι άλλαξε ο χρόνος αναμονής για το update απο τα 30 λεπτά στα 60 λεπτά!
What do I do if over 60 minutes have passed and the player has not switched to standby mode?
A: Press and hold the "STANDBY/ON" button for over 5 seconds to put the player in standby mode. If the player does not switch to standby mode, unplug the power cord then plug the power cord back in. Turn the power back on with the update disc still inside the player or if the try is open with disc still in it. The disc should load and the update process should resume. If the update does not resume, the player will need repairs. In such an event, call Pioneer Customer Support Center.
Τελικά νομίζω ότι η Pioneer στα πρώτα μοντέλα της σε blue-ray player μας χρησιμοποίησε εν αγνοία μας σαν Beta testers...
 
Last edited:

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Έστειλα email πάλι στο Βέλγιο λέγοντας τους ότι αφού έχει περάσει τόσος καιρός και δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου η Intersys υποθέτω ότι δεν μπορούν να φτιάξουν την ζημιά οπότε αν μπορούν να τους βοηθήσουν.
Ορίστε η απάντηση από Βέλγιο

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Dear Mr. Voutetakis,

Intersys informed me a while ago that your unit was ready, so I assumed
they would have contacted you too. I would advise you to give them a call
today and check with them. In case they say that your unit is not ready
yet, please contact me again so I will talk with them.

Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Πήγα από κοντά στον Μανωλοπουλο και μου είπαν ότι δεν είναι έτοιμο το μηχάνημα γιαυτό και δεν με έχουν ειδοποιήσει.

Ενημέρωσα το Βέλγιο και περιμένω απάντηση. . .

(Η μας δουλεύουν η δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι άνθρωποι στην intersys με τους οποίους μίλησε το Βέλγιο ότι επέστρεψα το μηχάνημα και αυτή έχουν μείνει ακομα στην πρώτη ενημέρωση ότι έχει φτιαχτεί).
 
Last edited:

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Ήρθε σήμερα η απάντηση από το Βέλγιο.

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Dear Mr. voutetakis,

I believe this is the second repair am I correct ? The first time Intersys
replaced the main board. Can you inform us when was the second time you
have returned your unit to Intersys for repair ? In any case you can ask
Intersys an estimate when your unit can be ready. If you have any problems
with the service, I will contact the service manager.

VincentBest regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Τους απάντησα ότι το παρέλαβα στις 04/08/2009 και το επέστρεψα στις 17/08/2009. Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας γι' αυτό υπέθεσα ότι δεν μπορούν να το φτιάξουν . .
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Ήρθε σήμερα και άλλο email από Βέλγιο

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Please let us know if you
require any further assistance. If you don't hear from Intersys shortly
than let us know so we can take further actions
.Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Τους πήρανε χαμπάρι!!!
Ελπίζω να βοήθησα και εγώ προς αυτή την κατεύθυνση. . .
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Τελικά δεν κατάφερε να το φτιάξει το πρόβλημα η Intersys και με πήραν τηλέφωνο ότι συνεννοήθηκαν με το Βέλγιο να σταλεί κει και να αναλάβουν αυτοί την επισκευή του μηχανήματος.
Συγχρόνως, μου ήρθε και το ακόλουθο email από το Βέλγιο:

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Intersys called me a few days
ago concerning your unit. It seems they can not fix the problems and asked
us for assistance. We decided to let them return the unit to Pioneer. A
technician will investigate your unit and repair it for you of course free
of charge.


We would like to ask you if you can provide Intersys 2 blu rays and one dvd
that don't work on your unit. We want to do some checks with those blu-rays
here on your blu ray player.

We are very sorry about your delay, but we can assure you that this is not
a common problem and that we therefore have to investigate the issues you
have with your unit. I will personally be in touch with you to keep you
updated about the status of the investigation and repair of your unit. You
can be certain that you will get a working unit back.

VincentBest regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Αυτό το blue-ray player έχει αποκτήσει πλέον συλλεκτική αξία. . .
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Μόλις ήρθε και δεύτερο email από Βέλγιο.

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.If Intersys has already the
blu-ray discs than it is ok for us. I will keep you informed about the
status and we will treat your product as high priority once it arrives
here. Our technicians will do a detailed check up and hopefully we can find
the actual problem with your unit because main board was already replaced
before. Thank you for your patience and confidence in advance. Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Μα καλά, ολόκληρη αντιπροσωπεία δεν μπορεί να φτιάξει ένα player; ή έστω αφού δεν μπορούν να το φτιάξουν γιατί δεν το αντικαθιστούν να ξεμπερδεύουν; τι θα κοστίσει σε ολόκληρη Intersys;
Απ' ότι φαίνεται όμως προτιμούν να γίνονται ρεζίλι και να διασύρεται το όνομά τους. :slapface:
Οντως, η Οδύσσεια ενός player.....
Κουράγιο.....
-bye-
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Απάντηση: Re: sos pioneer bdp-51!!!!

Οντως, η Οδύσσεια ενός player.....
Κουράγιο.....
-bye-

Κώστα "καθάρησε" το παληκάρι. Η συσκευή έφυγε από Ελλάδα.

Σύντομα θα του στείλουν μια καινούργια...

Υπομονή φίλε vout πλησιάζει το τέλος της οδύσσειας, η Ιθάκη φάνηκε... :grinning-smiley-043 -bye-