Ευχαριστώ για την απάντηση. Το κυρίως πρόβλημα που έχω εντοπίσει είναι η απροθυμία της Ίντερτεκ για το πρόβλημα. Με λίγα λόγια, όταν έρχονται και δεν ξέρουν βασικές ορολογίες-προβλήματα-χαρακτηριστικά και βαπτίζουν όλα τα προβλήματα DSE ως Image Retention, αναρωτιέμαι αν υπάρχει ελπίδα. Το δικό μου panel πχ έχει και κάθετες και οριζόντιες σε πολύ άσχημο βαθμό όπως φαίνεται κι
εδώ. Η απαντήσεις που έχω πάρει μέχρι τώρα από την αντιπροσωπία ήταν 'τέλειο', 'οι plasma έχουν τέτοιες ανομοιομορφίες σε αντίθεση με τις LED/LCD', 'Image Retention'. Δεν βλέπω ΚΑΜΙΑ διάθεση εξυπηρέτησης του πελάτη ασχέτως αν μιλάμε για ακριβές τηλεοράσεις και επίσης ασχέτως των εξής:
-Ότι στο εξωτερικό τα panels με τέτοιες ανομοιομορφίες αλλάζονται. Μέλος του forum πήρε απάντηση από το εξωτερικό για το θέμα.
-Ότι στην Ελλάδα, σε περίοδο DOA το πρόβλημα αναγνωρίζεται και ο αγοραστής παίρνει νέα TV ενώ μετά τις 15 ημέρες το πρόβλημα δεν υφίσταται
Η όλη εντύπωση που έχω από την αντιπροσωπία είναι η έλλειψη τεχνικής κατάρτησης σε προβλήματα όπως το DSE. Σαν όρος δεν υφίσταται καν ούτε καν σαν πρόβλημα. Και για να μην νομίσει κανείς ότι είμαι εξωγήινος, παρέθεσα παραπάνω φωτό. Αν υπάρχει πχ τεχνικός της Ιντερτεκ που θα έπαιρνε το παραπάνω panel για το σπίτι του και το θεωρούσε φυσιολογικό, θα ήθελα να το ξέρω.
Εγώ αύριο θα επικοινωνήσω με το εργοστάσιο στο Plzen. Δεν ξέρω αν απαντήσουν σε email, αν όχι θα επικοινωνήσω και τηλεφωνικά. Με ενδιαφέρει μια απάντηση ως προς τη διαδικασία αξιολόγησης του προβλήματος και αν υπάρχει κάποιο επίπεδο ανοχής. Ειλικρινά, ελπίζω να βοηθήσουν.
Σχετική με την ομαδική επιστολή/email, πολύ ευχαρίστως να αναλάβω πρωτοβουλία και να παραδώσω εγώ ο ίδιος μια επιστολή ή/και email στην Ίντερεκ. Αρκεί να υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλα μέλη και να μην ρίξουμε λευκή πετσέτα. Είναι και δύσκολη εποχή (καλοκαίρι) αλλά προσωπικά δεν σκοπεύω να παρατήσω το θέμα.