sos pioneer bdp-51!!!!

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Παιδιά σας ξεφεύγει ένα κρίσιμο σημείο. Είναι γενική πολιτική της ευρωπαϊκής Pioneer. Οποιοσδήποτε και να πάρει τηλέφωνο θα του πουν το ίδιο πράγμα. Μίλησα με τον προϊστάμενο του οποίου το όνομα δεν ζήτησα. Εκτιμώ όμως ότι οποιαδήποτε στιγμή και να τους πάρετε τηλέφωνο θα σας πουν τα ίδια που είπαν και σε μένα και το βάζω και στοίχημα.Αυτό που μπορεί να γίνει στην Ελλάδα όμως όχι στο εξωτερικό να πουν ότι όλα ήταν θέμα παρεξήγησης και να την πληρώσουν οι υφιστάμενοι(δήθεν ότι οι προϊστάμενοι δεν γνώριζαν το θέμα). Αν η απάντηση του εξωτερικού ήταν διαφορετική τότε θα ζήταγα το όνομα του προϊστάμενου που μίλησα. Στα κεντρικά της ευρωπης άφησα όνομα και τηλέφωνο.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Οποιαδήποτε στιγμή και να πάρετε τηλέφωνο στα κεντρικά της ευρωπαϊκής Pioneer Θα σας πουν το ίδιο πράγμα. Από τα λεγόμενα τους μου έδωσαν να καταλάβω ότι είναι γενικότερη πολιτική της pioneer.
Όταν μίλησα στο τηλέφωνο επέμεινα να μιλήσω με κάποιον αρμόδιο για θέματα που συσχετίζονται με αναβαθμίσεις και εγγυήσεις.
Εγώ δεν κράτησα ονόματα εκείνοι όμως έχουν και το νούμερο μου και το όνομα μου.(ο φάκελος που έχω ετοιμάσει περιμένει το πράσινο φως και θα έχει αποδέκτες τα κεντρικά της Pioneer, το ινκα, το υπουργείο αναπτυξης , τα περιοδικά και όποιον άλλο ενδιαφέρεται.)
Επειδή είμαι πολύ σίγουρος ότι έχουν λερωμένη τη φωλιά τους εδώ στην Ελλάδα είμαι αποφασισμένος να δικαιωθώ.
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φιλε Vout ευχομαι να πανε ολα καλα γιατι το μηχανακι ειναι καλο!
Πραγματικα καλο και η H PIONEER σοβαρη εταιρεια!
Μας ενημερωνεις για εξελιξεις!!!!
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Φιλε Vout ευχομαι να πανε ολα καλα γιατι το μηχανακι ειναι καλο!
Πραγματικα καλο και η H PIONEER σοβαρη εταιρεια!
Μας ενημερωνεις για εξελιξεις!!!!


Φίλε το όνομα μου είναι Κώστας Βουτετακης και μένω στο Πειραιά όπως και εσύ. Δεν διαφωνώ ότι το μηχάνημα είναι καλό, το θέμα είναι να αποδειχτεί στην πράξη ότι η Pioneer ειναι μια σοβαρή εταιρεία και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με δυο τρόπους όπως έχω αναφέρει.
Γνωρίζοντας τους σοβαρούς κινδύνους που μπορούν να προκληθούν σε μια αναβάθμιση
1/ Είτε θα αναλαμβάνει η ίδια τις αναβαθμίσεις σε εξουσιοδοτημένα καταστήματα.
2/Είτε θα αναλαμβάνει η ίδια τα έξοδα επισκευής(όταν αυτές πραγματοποιούνται από τους πελάτες τις).
Επίσης ,θα ζητάει συγνώμη για την ταλαιπωρία που υφίστανται ο πελάτης όταν συμβαίνει το τελευταίο.
 
Last edited:

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Που σε κάποιες χώρες (εδώ βάζουμε ένα εικονίδιο που ξεροβήχει :flipout:) είναι πολύ εύκολο να βρεις, γιατί όλες οι εταιρίες βάζουν πάντα πρώτο το συμφέρον και την ικανοποίηση του καταναλωτή από το δικό τους κέρδος. Τα παραδείγματα στην χώρα μας αμέτρητα...
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Έστειλα σήμερα το φάκελο στα κεντρικά της pioneer στο Βέλγιο επείγον και συστημένο.
Δεν ξέρω αν βοηθήσει αλλά μέσα σε παρένθεση κάτω από την διεύθυνση της Pioneer εγράφη το περιεχόμενο να διαβαστεί από τον υπεύθυνο των κεντρικών της Pioneer στην ευρωπη που σχετίζεται με θέματα αναβαθμίσεων και εγγύηση. Έγραψα επίσης, σε καμία περίπτωση να μην προωθηθεί στην intersys αν δεν έχει διαβαστεί πρώτα από τον αρμόδιο φορέα.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Είναι στο service ακομα και δεν ξερω σε τι κατάσταση βρίσκεται. Όταν είχα επικοινωνήσει μαζί τους η διάγνωση ήταν ότι κάηκε η πλακέτα.-bye-
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Ο δεύτερος φάκελος κατατέθηκε σήμερα στο υπουργείο ανάπτυξης όπου έκανα καταγγελία για αυθαίρετη κατάργηση της εγγύησης.
Ο τρίτος φάκελος κατατέθηκε στο ευρωπαϊκό τμήμα και περιμένει το πράσινο φως από μένα το οποίο θα δοθεί την άλλη εβδομάδα σε περίπτωση που δεν έχω απάντηση από το Βέλγιο.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Άστα φίλε δεν έχω κάτι νεότερο. Στο υπουργείο μου είπανε ότι σε κανένα μήνα θα έχουμε αποτελέσματα. Εν τω μεταξύ ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το Βέλγιο και έχουν περάσει δυο εβδομάδες που έστειλα το φάκελο. Ταλαιπωρία και μόνο ταλαιπωρία. . .
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Αγαπητοί συμφορουμιτες μου έχω νέα! Την Κυριακή που μας πέρασε έστειλα νέο email αναφέροντας όλα τα γεγονότα που έχουν συμβεί(τηλεφωνική επικοινωνία με κεντρικά, αποστολή φακέλου στα κεντρικά, καταγγελία στο υπουργείο. . . ).

Επίσης, το περιεχόμενο του φακέλου(που περιείχε τις γνωστές ερωτήσεις) το μετέφερα αυτούσιο(copy paste). Στο τέλος του email τους έγραψα ότι από τις 19/05/2009 που μίλησα με τα κεντρικά στην Ευρώπη, κανένας δεν επικοινώνησε μαζί μου ούτε από Βέλγιο ούτε από intersys.
Η απάντηση ήρθε σήμερα(όχι από intersys αλλά από Βέλγιο)!!!

Ορίστε η απάντηση

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.We are currently investigating
your issue with Intersys. We or Intersys will contact you next week with
the feedback. We are sorry for the inconvenience.Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.