Φιλε σου παραθετω τι γραφει το επισιμο instruction download firmware pioneer
<<Q: Over 30 minutes have passed and the player has not switched to standby mode yet.
A: Press and hold the "STANDBY/ON" button for over 5 seconds to put the player in standby mode. If the player does not switch to standby mode after 30 seconds or more of pressing and holding the "STANDBY/ON" button, unplug the power cord then plug the power cord back in. Turn the power back on with the update disc still inside the player. The disc should load and the update process should resume. If you experience this problem while the disc tray is opened, be sure to leave the update disc on the disc tray when you turn the power back on. The disc should load and the update process should resume. If the update does not resume, the player will need repairs. In such an event, call Pioneer Customer Support Center. >>
Επιπλέον εφ' όσον γνώριζες τόσα πολλά για τους κινδύνους και έχοντας γνώση τι έχει συμβεί σε γνωστούς σου γιατί δεν ενημέρωσες και εμάς στο φόρουμ για να γλιτώσουμε και εμείς τα χειρότερα?
τι δική μου εμπειρία τη μοιράστηκα και αν θες μέσα άπο αυτή την εμπειρία βγήκα κερδισμένος και εγώ αλλά και αυτοί που την διάβασαν.
Αν δεν απατώμαι γι' αυτό δεν είναι το φόρουμ? για να ανταλλάσσουμε απόψεις, γνώσεις και εμπειρίες.
όσον αφορά το serial number που αναφέρεσαι το update θα σου περιγράψω τις κινήσεις μου και κρίνε τις εσύ.
Αγόρασα τη συσκευή στις 19/01/09. παρακολουθώντας αυτό το thread
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=37846&highlight=pioneer
και αφού τσέκαρα την δική μου έκδοση (1.17) προχώρησα στην 1η αναβάθμιση και το έκανα επιτυχώς 1.21 ακολουθώντας την διαδικασία.
Στη συνέχεια παρακολουθώντας πάλι τις εξελίξεις του έκανα επιτυχώς αναβάθμιση σε 1.25(δες πότε βγήκε για να καταλάβεις πόσο καιρό την έχω κάνει).
Μέχρι το μοιραίο βράδυ (μεγάλο σαββατο) κανένα πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε.
Για τη μοιραία νύχτα ξέρεις τι συνεβει.
Αν γνώριζα εξαρχής τους κινδύνους αλλά και την πολιτική της εγγύησης δεν θ' αγοραζα ποτέ την παρούσα στιγμή κάποιο blue-ray player me 1.1 profile.
Ήσουνα τυχερός που η δική σου αντιπροσωπεία σου παρείχε αυτή την δυνατότητα (αναβάθμιση σε δικό της εξουσιοδοτημένο κατάστημα) . Στο μέλλον οι αγορές μου θα γίνονται αποκλειστικά και μόνο με αυτό το κριτήριο(ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Η ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ)
Οποιαδήποτε άποψη , κριτική αλλά και πρόταση είναι καλοδεχούμενη.