AUDIOLYTIC
Supreme Member
- 13 August 2010
- 9,802
Λετε να απαντησει ο Λουκας σε.................. 14 χρονια ;
Στις υψηλές εντάσεις τα ακουστικώς ουσιώδη στοιχεία της μουσικής για την αναπαραγωγή των οποίων δαπανάται χρόνος και χρήμα πάνε ...περίπατο. Εάν ακούς λόγου χάριν μια συμφωνική ορχήστρα σε τριπλάσια ένταση αυτής μιας αίθουσας ικανοποιείς απλά την ματαιοδοξία σου και μόνο. Στο rock υπάρχει περιθώριο ...πάθους αλλά τα περί λάθους ισχύουν... Χρόνια Πολλά σε όλους!αν ο χώρος μπορεί να δεχτεί επεμβάσεις χάριν της ακουστικής, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι εξαιρετικό ακόμα και σε υψηλές εντάσεις.
συμφωνική δεν θα ακούσεις σε τρελές εντάσεις -ποιός το κάνει άλλωστε αυτό;;Στις υψηλές εντάσεις τα ακουστικώς ουσιώδη στοιχεία της μουσικής για την αναπαραγωγή των οποίων δαπανάται χρόνος και χρήμα πάνε ...περίπατο. Εάν ακούς λόγου χάριν μια συμφωνική ορχήστρα σε τριπλάσια ένταση αυτής μιας αίθουσας ικανοποιείς απλά την ματαιοδοξία σου και μόνο. Στο rock υπάρχει περιθώριο ...πάθους αλλά τα περί λάθους ισχύουν... Χρόνια Πολλά σε όλους!
πολύ καλά τα λες, αλλά στις ροκομεταλλιές μιλάμε για τρελά γκάζια.Προσωπικα τις μεγαλυτερες δυναμικες αντιθεσεις σε συμφωνικες τις ακουω. Αναγκαστικα για να ακουσεις τον ψίθυρο γκαζωνεις και οταν ερθει το ξεσπασμα γινεται χαμος. Επισης στη συμφωνικη ειναι που χρειαζεσαι την καλυτερη στερεοφωνικη εικονα γιατι εχεις περισσοτερα οργανα ή ομαδες οργανων χωροθετημενα στο ιδιο διαστημα. Και αυτο ειναι απαιτητικο και ως προς τα μηχανηματα και ως προς το χωρο και τη συμμετρια του στησιματος
Αυτά τα τρελά γκάζια δεν εισάγουν κάποια μορφής παραμόρφωση;πολύ καλά τα λες, αλλά στις ροκομεταλλιές μιλάμε για τρελά γκάζια.
στις συμφωνικές αρκεί να είναι η ένταση σε απλά μεσο/υψηλά επίπεδα.
στην ουσία, η διαφορά της συναυλίας όταν είσαι κοντά στην μπάντα, με το μέγαρο μουσικής.. σε αυτό ακούς σε ικανοποιητική ένταση, στην συναυλία με τους ροκάδες δεν ακούς την σκέψη σου...
το αν και πόση, εξαρτάται από πολλά.. τα ξέρεις ρε Γιάννη.Αυτά τα τρελά γκάζια δεν εισάγουν κάποια μορφής παραμόρφωση;
Επειδή βρέθηκα σε live rock ,λίγες φορές,στα πλαίσια της ισοπολιτείας (χαχα)..
Αυτά τα τρελά γκάζια δεν εισάγουν κάποια μορφής παραμόρφωση;
Επειδή βρέθηκα σε live rock ,λίγες φορές,στα πλαίσια της ισοπολιτείας (χαχα)..
Αγνοώ τα high-end συστήματα του Beethoven ή του Mahler ή του Bruckner, αλλά έχω την αμυδρά εντύπωση ότι μάλλον θα συμφωνούσουν με την θέση σου, αναλογιζόμενος ότι πιθανόν τους ήταν χρήσιμες κατά την εκτέλεση των έργων τους τόσο οι χαμηλές, όσο οι υψηλές και οπωσδήποτε οι μεσαίες συχνότητες.
Πάντως στα live ,hard Rock στην Βόρεια Ευρώπη συστήνονται ωτοασπίδες και για τους υπαλλήλους του κλειστού χώρου,τους μουσικούς κ.λ.π. μιλάω για παλιότερα..με καλό ηχολήπτη, επαγγελματίες μουσικούς και καλό στήσιμο σε κλαμπ γίνονται θαύματα. ακόμα και σε καταγώγια με μουσικές metal όχι ροκ.
μπορείς να ακούσεις κιθάρα death/black metal με ήχο "μακαρονάκι κοφτό" όπως λέει και ο Γεωργίου χαχαχα
Παίρνει το αίμα του πίσω , επειδή τον τραβούσα σε εκθέσεις από μικρό.Είναι ωραίο συναίσθημα να ακούς την παραμόρφωση "απαραμόρφωτα"! Δυστυχώς δε το χω καταφέρει σπίτι μου ακόμα.
Αλλά έχοντας ακούσει κανά δυο άλλα συστήματα είναι εφικτό, αρκεί να βολεύει ο χώρος και να γίνουν πολύ προσεκτικά ματσαρίσματα, αλλά γίνεται. Αλλά θέλει να σπρώξεις αρκετά λεφτά, δυστυχώς....
@westsound τι ωραία να σε τραβάει ο γιός στα βαριά! Μπράβο σας!
Έχω την εντύπωση ότι μάλλον αγνοείς το τι προσέφερε ο Beethoven στον ήχο της συμφωνικής ορχήστρας...Για τους άλλους ενδεχομένως, αλλά ο Beethoven θα έλεγε σίγουρα "δε με χέζετε κι εσείς με τις συχνότητές σας".
Είναι όλα τα παραπάνω ένας πολύ απλός λόγος που οι κεφαλές της Denon δεν θα είναι (και πολύ καλά θα κάνουν) στις προτιμήσεις σου...το αν και πόση, εξαρτάται από πολλά.. τα ξέρεις ρε Γιάννη.
ισχύς/ ρεύμα ενισχυτή, ευαισθησία ηχείου, ικανότητα χώρου, πηγή, λίγα που πρόχειρα μου ήρθαν στο μυαλό...
με την 1η ευκαιρία θα χώσω και εδώ τρελά γκάζια και θα πω λεπτομέρειες.
πάντως στο προ-προηγούμενο σπίτι που ουσιαστικά δεν υπήρχε "απέναντι" τοίχος από τα ηχεία, με ευκολία το σύστημα έπιανε εκκωφαντικές εντάσεις ακόμα και με τα NM acoustics classic AD-F των 100w.
μέχρι που άκουγα τα πηνία να τερματίζουν χωρίς το παραμικρό "μπουρμπούλιασμα".
στο ίδιο σπίτι η Αρτεμις έχει πιάσει ακόμα υψηλότερη ένταση χωρίς να "χτυπήσει" πηνίο. Τα τύμπανα πόνεσαν, κάτι κρυστάλινα μέσα σε "συνθετάκι" τρίξανε, με τα βατόμετρα να κινούνται γύρω από τα 30+w.
ενοχλητική παραμόρφωση -να πεις "έδωσε ότι είχε" , δεν ακούσαμε.
και όλα αυτά με πικάπ!
καλά θυμάσαι.Αν θυμαμαι καλα ο Βλαδιμηρος εχει μια DL160 και μαλιστα του αρεσει πολυ απ οτι μου ειπε.
Απολύτως λανθασμένη εντύπωση.Έχω την εντύπωση ότι μάλλον αγνοείς το τι προσέφερε ο Beethoven στον ήχο της συμφωνικής ορχήστρας...