Καταλαβαίνω τα 10Κ σαν παράδειγμα. Αλλά αν ο κατασκευαστής μιας πηγής με αντίσταση εξόδου 20Κ τί αντίσταση εισόδου απαιτείται για το επόμενο στάδιο; (προ ή τελικό ενισχυτή) Ο κατασκευαστής δε θα ήταν για τα μπάζα;Τα 10Κ τα έγραψα ως τραβηγμένο παράδειγμα, αλλά το έψαξα λίγο και βλέπω ότι αν μιλάμε για στάδιο εξόδου με λάμπα υπάρχουν τοπολογίες που θα μπορούσαν να έχουν ακόμα και 20Κ αντίσταση εξόδου..
Σε γενικές γραμμές προσδιορίζεται κυρίως από την Rp της λάμπας.
Φυσικα και θα ελθει στα ισα του αν τα ανωτερω προβληματα προεκυψαν με το προηγουμενο καλωδιο.Και η συσκευη να φταιει,παλι μπορει να διορθωθει με το καταλληλο καλωδιο η το καταλληλο αντικραδασμικο.Για παράδειγμα ένα σύστημα που "φωνάζει¨ ψηλά δεν θα έρθει στα ίσα με ένα καλώδιο.Όυτε θα σου φτιάξει το χαμηλό αν αυτό μπουμάρει.
Καταλαβαίνω τα 10Κ σαν παράδειγμα. Αλλά αν ο κατασκευαστής μιας πηγής με αντίσταση εξόδου 20Κ τί αντίσταση εισόδου απαιτείται για το επόμενο στάδιο; (προ ή τελικό ενισχυτή) Ο κατασκευαστής δε θα ήταν για τα μπάζα;
Κουταμάρες. Για πες μας πως θα διορθωθούν, γιατί και τι χαρακτηριστικά θα πρέπει να έχει το καλώδιο για να διορθώσει τα προβλήματα. Μετά θα πάμε και στα αντικραδασμικά.Φυσικα και θα ελθει στα ισα του αν τα ανωτερω προβληματα προεκυψαν με το προηγουμενο καλωδιο.Και η συσκευη να φταιει,παλι μπορει να διορθωθει με το καταλληλο καλωδιο η το καταλληλο αντικραδασμικο.
Να συμφωνήσουμε λοιπόν, Δημήτρη, να ενημερώσουμε κάποια νεότερα μέλη πως:Υπάρχουν κατασκευαστές / βιοτεχνίες στο hi end που δεν ξέρουν καλά καλά τι εστί αντίσταση εξόδου και εισόδου και δεν τους ενδιαφέρει. Σχεδιάζουν μόνο με το αυτί.
Τα 10Κ και 20Κ που λέμε μπορεί να είναι υπερβολές, αλλά τα 700Ω δεν είναι.. Και ναι, για να παίξουν σωστά το επόμενο μηχάνημα πρέπει να έχει αντίσταση εισόδου 100Κ. Και έτσι τα καλώδια κάνουν "τρομερές διαφορές".. και σχηματίζεται ο "μύθος".
Όπως πολύ σωστά γράφεις φίλε Δημητριε στη λάμπα αλλάζουν λίγο τα πράγματα. Αν θυμάσαι εκείνο το λαμπατο στάδιο με τους lundal στην έξοδο που είχα φτιάξει πριν χρόνια ζει και βασιλεύει πότε στα αναλογικά και πότε στα ψηφιακά.Τα 10Κ τα έγραψα ως τραβηγμένο παράδειγμα, αλλά το έψαξα λίγο και βλέπω ότι αν μιλάμε για στάδιο εξόδου με λάμπα υπάρχουν τοπολογίες που θα μπορούσαν να έχουν ακόμα και 20Κ αντίσταση εξόδου..
Σε γενικές γραμμές προσδιορίζεται κυρίως από την Rp της λάμπας.
Το λαμπάτο στάδιο που λες, τι αντίσταση εξόδου έχει; Ρωτάω γιατί ψάχνω κάτι πιο κάτω από τα 200ΩΌπως πολύ σωστά γράφεις φίλε Δημητριε στη λάμπα αλλάζουν λίγο τα πράγματα. Αν θυμάσαι εκείνο το λαμπατο στάδιο με τους lundal στην έξοδο που είχα φτιάξει πριν χρόνια ζει και βασιλεύει πότε στα αναλογικά και πότε στα ψηφιακά.
Το καλώδιο που με έκανε να ξεκινήσω το γράψιμο ομως μπήκε στην είσοδο του λαμπατου buffer από το dac και όχι στην έξοδο που είναι τα ρεύματα.
Πες μου σε παρακαλώ ότι το raspberry dac είναι της audiophonics που φλερτάρω αυτό τον καιρό για το δεύτερο σύστημα.Τα atlas είναι γενικά πολύ καλά καλώδια.
Το καλοκαίρι έστησα ένα συστηματάκι για άυλα, με raspberry, dac και τροφοδοτικά αξίας κάπου στα 650€.
Δεν μου πήγαινε να βάλω ένα απλό καλώδιο αλλά όχι και κάποιο πολύ ακριβό.
Έτσι πήρα ένα atlas των 65€.
Πριν έρθει έπαιζε με το heimdall της nordost.
Το ότι η διαφορά δεν εξηγούσε τη διαφορά τιμής ήταν μεγάλη έκπληξη γιατί έχω ακούσει καλώδια ανάλογης τιμής.
Βέβαια φάνηκε αμέσως όταν έκανα τη δοκιμή στο esoteric.
Δεν είναι λοιπόν τυχαίος ο κανόνας του 10%.
Προφανώς κάπου εκεί βρίσκεται η χρυσή τομή.
Όχι ότι δεν θα πάρεις το κάτι παραπάνω, αλλά με τι τίμημα;
Κουταμάρες.
Μακαριοι οι δοκιμασαντες και πιστευσαντες.Οποιος δε συμφωνει ειτε δε δοκιμασε καθολου ειτε δε δοκιμασε αρκετα.Επίσης, κάποια μέλη δε θα παρασύρονται σε λύσεις σαν αυτές που προτείνει το μέλος Θρησκος
Ειτε η προκαταληψη του τον οδηγησε σε placebo η ακριβεστερα,σε nocebo.Μακαριοι οι δοκιμασαντες και πιστευσαντες.Οποιος δε συμφωνει ειτε δε δοκιμασε καθολου ειτε δε δοκιμασε αρκετα.
Για να μη βγω Εκτός θέματος θα σου στείλω π.μTo Allo Revolution με το Shanti LPS.
Ο geovar στο #45 , ρωτησε κατι συγκεκριμενο. Αυτο ειναι η απαντηση σου για να στηριξεις τον ισχυρισμο σου ;Μακαριοι οι δοκιμασαντες και πιστευσαντες.Οποιος δε συμφωνει ειτε δε δοκιμασε καθολου ειτε δε δοκιμασε αρκετα.
εξωτερικοί αλλά και εσωτερικοί κραδασμοί, ένα μεγάλο θέμα και κεφάλαιο από μόνο του.Όταν υπάρχουν σοβαροί κατασκευαστές με αξία εταιρίας άνω του ενός δις δολαρίων - δηλαδή για audio εξαιρετικά μεγάλη και νούμερο που ισχύει από πώληση της εταιρίας, όχι ό,τι νά'ναι δηλαδή - που επενδύουν σε τρόπους μείωσης των κραδασμών στα ίδια τους τα μηχανήματα, νομίζω ότι είναι περιττό να ψάχνουμε να βρούμε αν έχει νόημα η μείωση των κραδασμών. Και χωρίς να μιλάμε για hi-end μηχανήματα αλλά για απλά consumer.
εδώ -αν έχω καταλάβει σωστά-, μιλάμε για interconnect καλώδιο και όχι ηχείων.Μια ιστορία που είχα διαβάσει πριν από αρκετά χρόνια: άνθρωπος του χώρου, που ποτέ δεν είχε ασχοληθεί με σούπερ καλώδια γιατί δεν τον έπειθαν, βρέθηκε σε σπίτι όπου μια παρέα συνέκρινε καλώδια ηχείων και αποφαινόταν για το ηχητικό τους ταίριασμα με τον ενισχυτή. Είχε αρχίσει να ψιλοβαριέται, όταν με την τοποθέτηση ενός καλωδίου ακούστηκαν πραγματικά σημαντικές αλλαγές. Τον εξέπληξε κυρίως όχι η ύπαρξη των αλλαγών (αδιόρατες αλλαγές μπορεί και να ακούγονταν πριν), όσο το μέγεθός τους, πράγμα που θεωρούσε αδιανόητο. Επιστρατεύει λοιπόν έναν παλμογράφο που ήταν πρόχειρος και αποκαλύπτεται ότι με το συγκεκριμένο καλώδιο το σταδιο εξόδου του ενισχυτή παρουσίαζε ταλάντωση στα 35 κιλοχέρτζ, έξω μεν από το ακουστό φάσμα, όμως τα προϊόντα της ενδοδιαμόρφωσης ήταν ακουστά και άλλαζαν τον ήχο του ενισχυτή κατά τυχαίο τρόπο. Προφανώς κάποιοι ενισχυτές μπορεί να επηρεάζονταν (λόγω σχεδίασης) πολύ, άλλοι λίγο ή καθόλου. Αν η προστιθέμενη παραμόρφωση άρεσε στους ακροατές, το καλώδιο "ταίριαζε" με τον ενισχυτή, ενώ ένα άλλο που δεν προκαλούσε αυτά τα φαινόμενα, δεν του "πήγαινε".