- 16 February 2012
- 2,160
Σε αντοχές καλωδιων δεν αναφερθηκαμε, αν αυτον με τον κεραυνό στην κλαβα τον κρεμασω απο τη μπασκέτα θα αντεξει το interconnect??πρέπει να το απόλαυσα 4 φορές μέχρι τώρα μπας και πάει κάτω το φαρμάκι του μπάσκετ....
Σε αντοχές καλωδιων δεν αναφερθηκαμε, αν αυτον με τον κεραυνό στην κλαβα τον κρεμασω απο τη μπασκέτα θα αντεξει το interconnect??πρέπει να το απόλαυσα 4 φορές μέχρι τώρα μπας και πάει κάτω το φαρμάκι του μπάσκετ....
Σε αντοχές καλωδιων δεν αναφερθηκαμε, αν αυτον με τον κεραυνό στην κλαβα τον κρεμασω απο τη μπασκέτα θα αντεξει το interconnect??
δεν ξέρω για το interconnect, αλλά η σειρά καλωδίων TC για ηχεία της kimber πρέπει να έχουν τεράστια αντοχή για κρέμασμα μλκ από την μπασκέτα.Σε αντοχές καλωδιων δεν αναφερθηκαμε, αν αυτον με τον κεραυνό στην κλαβα τον κρεμασω απο τη μπασκέτα θα αντεξει το interconnect??
+1δεν ξέρω για το interconnect, αλλά η σειρά καλωδίων TC για ηχεία της kimber πρέπει να έχουν τεράστια αντοχή για κρέμασμα μλκ από την μπασκέτα.
αυτό το τεφλόν του μου βγάζει το στανιό για να το κόψω....
Δε ρώτησα για κέρδος, τυπική έξοδο 923 και τέτοια. Ρώτησα αν γνωρίζεις την αντίσταση εξόδου του "μηχανήματος" της φωτογραφίας σου. Αν την έχεις μετρήσει πες ποια είναι γιατί ενδιαφέρομαι πραγματικά. Κατά νου έχω διάφορα αρκεί η αντίσταση εξόδου να είναι χαμηλή.Στην εξοδο εχω 4.2Vrms , το στάδιο (συνολικά) δίνει ένα κέρδος 2.1
View attachment 202028
Στην ουσία έχω διπλάσια έξοδο από την τυπική του 9023.
Δεν νομιζω να ειχες κατι τετοιο κατα νου.
Θα μπορουσε να ηταν πιο μαζεμενα, αλλα για diy point to point πολυ καλο ειναι .ΥΓ. Η μακαρονάδα που βλέπω πάντως δε με εμπνέει
σωστή η άποψή σου, εκτός από το ... τελευταία,και ανειναι τοσο σημαντικα οσο σημαντικα--και καλα- ειναι οι ακροδεκτες συνδεσης, κ οσο σημαντικα-και καλα- ειναι τα καλωδια που καταληγουν στους ακροδεκτες μεσα στα κουτια των συσκευων μας, οταν τα ανοιξουμε, και οσο σημαντικες -κ καλες- ειναι οι κολησεις....
προσωπικως, εκτιμω πρωτα απ ολα, την ποιοτητα της ηχογραφισης, την συσκευη αναπαραραγωγης, τα ενισχυτικα, τα dac, τα ηχεια, και βασει αυτων θα εκτιμησω το ανωτερο επιτρεπτο κοστος καλωδιων....εννοειται δε οτι ο χωρος εχει τεραστια σημασια....κερδισεις κ χανεις παρα πολλα πραγματα, απειρως περισσοτερα απο μια αλλαγη καλωδιων...
σε δεδομενο ηχοσυστημα πρωτα θα εξαντλησω τα περιθωρια του χωρου μου, κ τα καλωδια τελευταια,και αν
Ισχύει ακόμα και για τα ηχεία και για τα interconect αν και τα δεύτερα στα δίνει έτσι κι αλλιώς μαζί με τα μηχανήματα.Δεν ξερω για τωρα, αλλα παλαιοτερα η ΝΑΙΜ που θυμαμαι προχειρα, προτεινε το δικο της καλωδιο ηχειων για τους ενισχυτες της (και μερικα αλλα που ονομαζε , οπως το QED 79, RS 56.......)
για παρομοιους λογους.
Ισως οχι χαζη.Υποψιαζομαι συμφωνια μεταξυ των δυο εταιριων ωστε η μια να προωθει τα προιοντα της αλλης.Το ιδιο εκαναν παλαιοτερα η Michell με την Ortofon.Δε γνωριζω αν ισχυει ακομη.Συμβουλη της πρωτης στους ιδιοκτητες των πικαπ της να τοποθετουν κεφαλες της δευτερης.Ισως χαζη ακομη κι αν ισχυει η συμφωνια γιατι καλωδια δεν προτεινεις ποτε προς αμεση αγορα αλλα προς ακροαση πριν απο την αγορα τους.Ακομη και σ' ενα συστημα full Naim.Επι της ουσιας,"κλαιω" οποιον εμπιστευθηκε τη Naim στο συγκεκριμενο θεμα.Χαζή η NAIM ρε; Πρότεινε το εισαγωγικό Profile 79 της QED ?
Το QED 79 , RS Components RS 56 . Μετα ειχαν το NACA4 και αργοτερα το NACA5 .Χαζή η NAIM ρε; Πρότεινε το εισαγωγικό Profile 79 της QED ?