Οθόνη 2.40:1 Κυρτή θέλω τη γνώμη σας.

Joe D.

Established Member
9 April 2008
177
ΑΘΗΝΑ
Τελικά πάω σε Stewart δόθηκε προκαταβολή..και απλά περιμένω κάτι λεπτομέριες για να δω αν θα είναι 120 ή 130" (μάλλον 130").

Ε και μετά πρέπει να περιμένω να φύγει το καλοκαίρι και κάτι υποχρεώσεις και κατά το φθινόπορο πάω για φακό (Prismasonic HR5000). Για προβολέα από του χρόνο πια.

Ωραίο θέμα έχεις ανοίξει Jargon και το παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον. Για να βοηθήσω, επισυνάπτω κείμενο απο το site της STEWART. Εγώ βέβαια δεν μπορώ να βάλω τέτοιο πράμα στο σπίτι μου, πρώτον γιατι η αυτή μου φωνάζει πιο πολύ απο τη δική σου. Με το ζόρι τοποθέτησα πτυσσόμενη οθόνη στο καθιστικό. Βέβαια ο παλιός είναι αλλιώς και σκέπτομαι πολύ σοβαρά να ΦΤΙΑΞΩ ΜΙΑ, έτσι για την πλάκα. Και μάλιστα με μεταβλητή καμπυλότητα. Θα τη βάλω στην Ταράτσα γιατί μόνο εκεί μπορώ να την βάλω.
Λεφτά για τέτοια οθόνη δεν διαθέτω. Συμφωνώ με τον CosmosKGR οτι είναι πολλά τα λεφτά και επαυξάνω : Η καμπυλότητα θα έπρεπε να είναι και στο ΥΨΟΣ και στο ΠΛΑΤΟΣ, αλλά τα προϊόντα που κυκλοφορούν-αν κατάλαβα καλά -καμπυλώνουν μόνο κατα πλάτος.
Συμπέρασμα : Αναζητάς το τέλειο, δίνεις χιλιάδες ευρώ και τέλειο δεν έχεις.
Αν κατάλαβα καλά θα δώσεις κάποια χιλιάρικα τώρα και θα τα ευχαριστηθείς μετά απο ένα χρόνο ; (όταν θα πάρεις προβολέα).
Αν θέλεις πές μας πιο μοντέλο Stewart θα παραγγείλεις. Στο site βλέπω τα Cine-W, CineCurve, Cine-V.
 

Attachments

  • curvedscreens_derskine_wp.pdf
    36 KB · Views: 14

Jargon

AVClub Enthusiast
10 February 2008
867
ΑΘΗΝΑ
Ξεχαστηκα, αλλα κατσε να σε τρομαξω τωρα...:bigcry:
Επισημες τιμες Ευρωπης:
1. Procurv 120'', £4315
2. Procurv 130'', £5057

Oι SMX πωλουνται αποκλειστικα στην Ευρωπη απο τη Sim2 Αγγλιας. Πανε οι τιμες....


Χαχαχαχ!!!! Ολική έλλειψη σοβαρότητας και επαφής με την πραγματικότητα η SIM2. Εγώ πήρα τιμές και για την 130" μπορούσα να την έχω με 3000 Ευρώ στο σπίτι (με τα μεταφορικά) κατευθείαν από Αμερικη. Παρόλα αυτά πήγα σε Stewart 130" custom made 2.40:1 και πήγε 5,000 Ευρώ (με τιμλη καταλόγου άνω των 11,000$).

Τέλος πάντων μετά από έρευνα και πολλές συνομιλίες με άτομα που τις έχου δει και τις δύο το συμπέρασμα είναι ότι το ατού της SMX είναι οι ηχοδιαπερατές (που δεν με ενδιαφέρουν) ενώ στην εικόνα η Stewart είναι καλύτερη. Επίσης ένας άλλος λόγος που πήγα στη Stewart (και τώρα θα περιμένω περισότερο για προβολέα) ήταν η κατασκευή της και το tensioning system με τα grommets, κάτι που η SMX το έχει στα πιο ακριβά της μοντέλα με το πλήρες masking (μου την έδιναν περίπου 7,500 Ευρώ- η Stewart 15,000!!!!).

Τέλος με ανησύχησε και η μεταπωλητική της αξία στην Ελλάδα (της SMX) σε περίπτωση που θελήσω να την πουλήσω μια μέρα.

Την οθόνη θα την παραλάβω περίπου 20 Αυγούστου και αν θέλετε μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες. Προς το παρόν δεν έχω ούτε προβολέα ούτε αναμορφικό οπότε θα την κοιτάω σκέτη! Από Οκτώβριο-Νοέμβριο θα πάρω τον αναμορφικό (Prismasonic HD5000 Remote controlled) και για προβολέα από του χρόνου πια που θα μπορέσω να γράψω και απόψεις.
 

Jargon

AVClub Enthusiast
10 February 2008
867
ΑΘΗΝΑ
Ωραίο θέμα έχεις ανοίξει Jargon και το παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον. Για να βοηθήσω, επισυνάπτω κείμενο απο το site της STEWART. Εγώ βέβαια δεν μπορώ να βάλω τέτοιο πράμα στο σπίτι μου, πρώτον γιατι η αυτή μου φωνάζει πιο πολύ απο τη δική σου. Με το ζόρι τοποθέτησα πτυσσόμενη οθόνη στο καθιστικό. Βέβαια ο παλιός είναι αλλιώς και σκέπτομαι πολύ σοβαρά να ΦΤΙΑΞΩ ΜΙΑ, έτσι για την πλάκα. Και μάλιστα με μεταβλητή καμπυλότητα. Θα τη βάλω στην Ταράτσα γιατί μόνο εκεί μπορώ να την βάλω.
Λεφτά για τέτοια οθόνη δεν διαθέτω. Συμφωνώ με τον CosmosKGR οτι είναι πολλά τα λεφτά και επαυξάνω : Η καμπυλότητα θα έπρεπε να είναι και στο ΥΨΟΣ και στο ΠΛΑΤΟΣ, αλλά τα προϊόντα που κυκλοφορούν-αν κατάλαβα καλά -καμπυλώνουν μόνο κατα πλάτος.
Συμπέρασμα : Αναζητάς το τέλειο, δίνεις χιλιάδες ευρώ και τέλειο δεν έχεις.
Αν κατάλαβα καλά θα δώσεις κάποια χιλιάρικα τώρα και θα τα ευχαριστηθείς μετά απο ένα χρόνο ; (όταν θα πάρεις προβολέα).
Αν θέλεις πές μας πιο μοντέλο Stewart θα παραγγείλεις. Στο site βλέπω τα Cine-W, CineCurve, Cine-V.

Το μοντέλο που έχω παραγγείλει είναι η Cine-W (η CineCurve είναι με το masking και κάνει 15,000 Ευρώ!!!) αλλά επειδή ζήτησα 2.40:1 ratio πήγα σε custom που είναι η ίδια βέβαια.

Το επόμενο βήμα είναι ο φακός της Prismasonic HDR5000 (4300 Ευρώ). Το συνδυασμό αυτού του φακού με καμπυλωτή Stewart τα έχω δει live με τον προβολέα της Pioneer και έπαθα πλάκα. Ειλικρινά απορώ πως θα κρατηθώ τόσο καιρό αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να χρεωθώ οπότε σιγά σιγά. Έχω μια 52" Full HD να με κρατήσει μέχρι τότε.
 

Jargon

AVClub Enthusiast
10 February 2008
867
ΑΘΗΝΑ
Το μόνο που τους είπα είναι ότι θα χρησιμοποιήσω τον Prismasonic HD-5000R αλλά απ'οτι ξέρω δεν υπάρχει πρόβλημα αν δεν πας σε καποια υπερβολική καμπυλότητα και φακό να αλλάξεις. Την προηγούμενη εβδομάδα όπως είπα είδα μια Cine-Curve Stewart να παίζει με αυτό το φακό και τον Pioneer και ξέρω ότι θα έχει την ίδια καμπυλότητα. Πάντως έπαιζε άψογα. Θα ρωτήσω και θα σου πω τι rad έχει αν και για 30 το έκοψα.

Σχετικά με τον projector δεν έχω καταλήξει αλλά ένα είναι σίγουρο ότι θα πρέπει να πάω σε αρκετά καλό μηχάνημα μιας και υπάρχει ένα πρόβλημα με την απόσταση αν θέλω να κρυφτεί. Το ταβάνι μου είναι 5 μέτρα κα με κλισεις οπότε αποκλείεται να μπει εκεί και το μονο σημείο που είναι τέλειο θα είναι 7.5 μέτρα από το πανί. Θα φτιάξω κάτι με ράγες που να βγαίνει κανα μέτρο μπροστά και 50 πόντους από τον φακό , ελπίζω να φέρω τον φακό στα 6 μέτρα. το θέμα είναι ότι θέλω ράγα που να πηγαίνει και 80 πόντους δεξιά. Δηλαδή με ένα ρομποτικό βραχίονα που να κρατά τον προτζεκτορα σα δίσκο θα ήμουν τζετ!
 
Η περίπτωση του να κατεβαίνει / αποκαλύπτεται από ταβάνι, μέσα από κατάλληλη ψευδοροφή, τέτοια που να συνδράμει και σε μια επιπλέον διακόσμηση βέβαια του εκεί χώρου, δεν παίζει καθόλου σαν ιδέα;
Αν ναι, Θα είναι πολύ πιο απλή η όλη διαδικασία, λογικά πιο φτηνή και με πιο "γήινα" υλικά / μηχανισμούς.
 

SurfDrifter

Established Member
25 July 2007
159
Καλή συνέχεια κι από εμένα στην προπάθειά σου.

Παρ'ολα αυτά, κρίνοντας από το χρονοδιάγραμμά σου, δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα μπορείς να μείνεις ένα(1) χρόνο χωρίς τον προτζέκτορα!!!!

Πιο λογικό μου φαίνεται να τσιμπίσεις τον προτζέκτορα τα Χριστούγεννα (ένα μήνα μετά τον αναμορφικό φακό).

Αν έκανα μια χιουμοριστίκή παρομοίωση, θα ήταν ως εξής:

Κυρτή οθόνη = γυμνή γυναίκα με ανοιχτά τα πόδια.
Αναμορφικός φακός (που θα φορεθεί στον προτζέκτορα) = προφυλακτικό
Προτζέκτορας = το ανδρικό μόριο

Πες μου τώρα, αν έχεις τα πρώτα δύο, θα περίμενες ένα χρόνο;;;;

Το σχόλιο με χιουμοριστική διάθεση πάντα και αν σε πρόσβαλλα, ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη και το αποσύρω αν είναι!!!

Καλημέρα!
 

kostas999

Established Member
25 October 2006
270
Jargon, τα έχεις κάνει όλα ανάποδα. Με τι πανί έχεις πάρει τη Stewart? (Κέρδος, υλικό κτλ) Πως ξέρεις ότι αυτό είναι το κατάλληλο από τη στιγμή που δεν έχεις καταλήξει σε τι τεχνολογία προβολέα θα πάς; Μετά από ένα χρόνο τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν δραματικά. Έχω φίλο που είχε δώσει για ηλεκτρική Grayhawk με μάσκινγκ 10000Ε.
O Jvc100 δεν παίζει σε τέτοιο πανί, το ίδιο ισχύει και για τα καινούργια DLP όπου η φωτεινότητα έχει πέσει. Αναγκάστηκε να την πουλήσει στη μισή τιμή καθώς ήθελε τον Jvc σαν τρελός και να πάρει καινούργια. Εσύ πας να κάνεις ακόμη ένα μεγαλύτερο λάθος. Να πάρεις αναμορφικό φακό δίχως να ξέρεις με τι θα παίξεις.
Θα σου αναφέρω απλά ότι η Isco, (οι μοναδικοί φακοί για μένα χωρίς παραμορφώσεις στα άκρα), αναγκάστηκε να αλλάξει τους φακούς της με την έλευση του JVC γιατί ο εν λόγω προβολέας δημιουργούσε, λόγω διαφορετικής σχεδίασης του φακού του, σκιές στην εικόνα. (κοίτα ανάλογο θέμα στο avsforum)
Στην οθόνη απλά σου συνιστώ να πάρεις λευκή, για το φακό δεν μπορώ να σου πω τίποτε. Απλά να προσέξεις πόσο παραμορφώνει τα άκρα.
 
Παρακαλώ εκ των προτέρων να με συγχωρέσουν όσοι θεωρήσουν "παιδική" (ή ίσως και λίγο off topic) αυτή μου την ερώτηση αλλά με τρώει σχεδόν από την αρχή που διάβασα εδώ σχετικά με τον αναμορφικό φακό.
Πριν ρωτήσω είπα να κοιτάξω μήπως καταλάβω σχετικά, από τα homesites τέτοιων φακών για τίποτα επίσημες εξηγήσεις. Αλλά απ' όλα όσα έγραφαν, περισσότερο μου μεγάλωσαν την απορία παρά μου την έλυσαν!

Ποιά η κύρια χρησιμότητα χρήσης ενός τέτοιου φακού που πέρα απ' όλα τ' άλλα έχει και αξιοσέβαστο κόστος;
Η χρήση του, δεν δημιουργεί ουσιαστικά αλλοίωση στην εικόνα είτε στις αναλογίες των πλευρών της είτε και στην ίδια την ποιότητα απεικόνισης της;
Αν τελικά προσδίδει πολύ σημαντικά συν στην απόδοση της προβολής, πώς και δεν μπαίνει κατευθείαν στα ίδια τα προβολικά ώστε να έρθει συνολικά μικρότερο και το κόστος;


Υ.Γ.: Αν κριθεί ότι είναι καλύτερα να αποσυρθεί αυτή η ερώτηση από εδώ, να ανοίξω καινούριο thread σχετικά.
 
Καθόλου παιδική η ερώτησή σου!

Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα BluRays δεν είναι γραμμένα με αναμορφικό σήμα, προσωπικά θα έλεγα ότι ο αναμορφικός φακός το μόνο που έχει να προσφέρει είναι αυξημένη φωτεινότητα. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς κάνει κακό σε έναν κορυφαίο προβολέα.

Εννοείτε ότι έχω κάνει την παραδοχή ότι ο ιδιοκτήτης ενός τέτοιου κορυφαίου συστήματος δεν θα καταδεχθεί να παίξει υλικό SD, το οποίο θα είχε κάτι να κερδίσει λόγω αναμορφικού σήματος.
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,814
Αθήνα
Απάντηση: Re: Οθόνη 2.40:1 Κυρτή θέλω τη γνώμη σας.

.. προσωπικά θα έλεγα ότι ο αναμορφικός φακός το μόνο που έχει να προσφέρει είναι αυξημένη φωτεινότητα.

Ναί καλά... Υποτίθεται οτι έτσι είναι αλλά 2 που έχω δεί δεν το έκαναν.
 

Joe D.

Established Member
9 April 2008
177
ΑΘΗΝΑ
Καθόλου παιδική η ερώτησή σου!

Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα BluRays δεν είναι γραμμένα με αναμορφικό σήμα, .
Συγνώμη αλλά αυτό δεν το καταλαβαίνω. Μπορείς να εξηγήσεις με λίγα λόγια ή να δόσεις κάποιο link ?
Ακόμη υπενθυμιζω οτι ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ συλλέκτης με υλικό ΜΟΝΟ SD ή ΜΟΝΟ HD. Για τα επόμενα χρόνια όλοι μας θα έχουμε και την παλαιά μας συλλογή DVD και τις νέες ταινίες σε BR. Αρα προτείνεις να βάζουμε και να βγάζουμε το φακό ανάλογα με το υλικό ?
 
Συγνώμη αλλά αυτό δεν το καταλαβαίνω. Μπορείς να εξηγήσεις με λίγα λόγια ή να δόσεις κάποιο link ?

Το standard των DVDs προδιαγράφει ανάλυση 720 χ 576 (σε PAL), η οποία αντιστοιχεί σε aspect ratio 4:3. Οι ταινίες όμως συνηθίζεται να γυρίζονται σε διαφορετικά aspect ratios, συνήθως 1.85:1 ή και 2.39:1. Αυτό σημαίνει ότι αν αυτό το υλικό εγγραφεί στο DVD ως έχει, θα προκύψουν μαύρες μπάρες στο πάνω και το κάτω μέρος της εικόνας, των οποίων το μέγεθος θα είναι ανάλογο του aspect ratio που έχει επιλεγεί. Επίσης, αυτό σημαίνει ότι ένα σεβαστό μέρος της ανάλυσης του DVD θα πάει χαμένο, λόγω των μαύρων μπαρών.

Η λύση σε αυτό το θέμα βρέθηκε στην τεχνική εγγραφής anamorphic widescreen, η οποία ουσιαστικά "τραβάει" την εικόνα στον κατακόρυφο άξονα ώστε να γεμίσει το κάδρο ανάλυσης 720 χ 576 (στην περίπτωση υλικού 16:9 - σε μεγαλύτερα aspect ratios δεν καταφέρνει να γεμίσει το κάδρο). Στη συνέχεια, όταν το δισκάκι παίζεται από το DVD player, αναλαμβάνει το μέσο προβολής (TV / PJ) να το δείξει σωστά. Αποτέλεσμα είναι η εγγραφή περισσότερης λεπτομέρειας στο ίδιο αποθηκευτικό μέσο.

Στην περίπτωση του αναμορφικού φακού, προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε όλη την ανάλυση του panel του προβολέα μας. Αυτό έχει νόημα στα DVDs, των οποίων η εικόνα μπορεί να συμπιεστεί οπτικά αντί ψηφιακά και να πάρουμε βελτίωση, αλλά στην περίπτωση των νέων μέσων ανάλυσης HD, δεν χρησιμοποιείται τεχνική anamorphic widescreen, μιας και το aspect ratio τους είναι ήδη wide. Οπότε, δεν υπάρχει βελτίωση. Ίσα ίσα, το σήμα περνάει αναγκαστικά και από scaler, εκτός του αναμορφικού φακού, με αποτέλεσμα να χάσουμε ευκρίνεια αντί να κερδίσουμε.

Ακόμη υπενθυμιζω οτι ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ συλλέκτης με υλικό ΜΟΝΟ SD ή ΜΟΝΟ HD. Για τα επόμενα χρόνια όλοι μας θα έχουμε και την παλαιά μας συλλογή DVD και τις νέες ταινίες σε BR. Αρα προτείνεις να βάζουμε και να βγάζουμε το φακό ανάλογα με το υλικό ?

Αν θέλουμε κάθε φορά να έχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα, ναι. Αυτό όμως συνήθως δεν είναι καθόλου πρακτικό.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,922
Παλλήνη
+1000.
Επιπλεον, θεωρω οτι δεν υπαρχει νοημα για την χρηση αναμορφικου ουτε καν για την αφαιρεση των μαυρων μπαρων εφοσον μπορει να γινει σωστο Masking (πχ με την χρηση DYI κομματων μαυρου βελουδου που να καλυπτουν τα τμηματα της οθονης που φαινονται οι μαυρες μπαρες- Κατι τετοιο εχει κανει και ο Οικονομου στο panic room).
 

Jargon

AVClub Enthusiast
10 February 2008
867
ΑΘΗΝΑ
Κάτσε γιατί πήρατε φόρα και δεν προλαβαίνω..

"SurfDrifter"

Χαχαχαχα!!! Δίκιο και το ίδιο μου είπε και η γυναίκα μου. και άσε δεν κρατιέμαι είδη αλλά όπως είπα θα προσπαθήσω. Θα πληρώσω full την οθόνη τώρα και θα δω.

- Σχετικά με την οθόνη αναμορφικό kostas999 έχεις κι εσύ δίκιο αλλά θα σου πω. Την Stewart την πήρα λευκή Studitek 130 μιας και είναι και το industry reference material και είναι ουδέτερη και στο μέλλον μάλλον θα μπει σε dedicated (black walls) room. Εκεί κατέληξα ύστερα από διάβασμα και συνομιλία με χρήστες (Ελλάδα και εξωτερικό). Την οθόνη δεν την πήρα για να την αλλάζω και όπως πολλοί τις κρατάνε κάποια χρόνια έτσι και εγώ δεν θα μπω σε διαδικασία να αλλάζω οθόνη κάθε 1-2 χρόνια που θα θέλω προβολέα (με ξέρω).

Όσον αφορά τον αναμορφικό το διάβασα αυτό με τον isco όταν έψαχνα για φακό και τους ξέρω τους isco αλλά ξέρω επίσης και τους νέους Prismasonic HD-5000R μιας και τον είδα LIVE και φυσικά είναι remote controlled (on - pass through) οπότε το με η χωρίς (πάνω σε κυρτή Stewart τον είδα) ήταν ευκολο. Ούτε αστιγματισμό έχει , ούτε παραμορφώσεις, ούτε τίποτα που να μπορείς να διακρίνεις εύκολα και αυτό το μοντέλο μόλις βγήκε και το θεωρώ τη χρυσή τομή κόστους απόδοσης. Κοστίζει περίπου 4.300 με το ΦΠΑ.

Οι φθηνοί αναμορφικοί ναι δεν είναι ότι καλύτερο και βγάζουν παραμορφόσεις. Ο συγκεκριμένος έχει αρκετά τμήματα (οπτικά) που φροντίζουν την αποφυγή τέτοιων προβλημάτων. Δες τι εννοώ και στα μοντέλα της ίδιας της Prismasonic http://www.prismasonic.com/english/specs.shtml



Επίσης όποιος παρακολούθησε τη CEDIA ενα πράγμα δέσποζε. Οι 2.35:1 οθόνες με αναμορφικό. Το State of the Art αυτή τη στιγμή και σε όλα τα high-end home cinema είναι αναμορφικός+2.40 πανί με side masking για τα 16:9. Εγώ πάντως αποφάσισα να μπω στο χωρό επειδή είδα αυτό το set-up. Για όσους δεν το έχουν δει θα πρότεινα αν το δείτε σύντομα και αν δεν ξέρετε που στείλτε PM. Υπάρχει σε εταιρεία του χώρου Stewart Cine-Curve 2.40:1 κυρτή και Prismasonic Hd-5000R (το καλύτερο μοντέλο της εταιρείας).
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,922
Παλλήνη
Απάντηση: Re: Οθόνη 2.40:1 Κυρτή θέλω τη γνώμη σας.

...
Επίσης όποιος παρακολούθησε τη CEDIA ενα πράγμα δέσποζε. Οι 2.35:1 οθόνες με αναμορφικό. Το State of the Art αυτή τη στιγμή και σε όλα τα high-end home cinema είναι αναμορφικός+2.40 πανί με side masking για τα 16:9. Εγώ πάντως αποφάσισα να μπω στο χωρό επειδή είδα αυτό το set-up. Για όσους δεν το έχουν δει θα πρότεινα αν το δείτε σύντομα και αν δεν ξέρετε που στείλτε PM. Υπάρχει σε εταιρεία του χώρου Stewart Cine-Curve 2.40:1 κυρτή και Prismasonic Hd-5000R (το καλύτερο μοντέλο της εταιρείας).

Ισως δεσποζε επειδη κατι νεο πρεπει να πουλήσουν οι εταιρείες και το συγκεκριμένο θεμα εχει "ψωμι" (ακριβές οθόνες, ακριβοί αναμορφικοί)..
Η ουσία ομως ειναι οτι τα μειονεκτήματα αυτής της οδού που ανάφερε παραπάνω ο Δημήτρης συνεχίζουν να ισχύουν και δεν είναι τυχαίο πως Gurus της βιντεοπροβολείς οπως ο Greg Rogers απαρνούνται τους αναμορφικούς μετα βδελυγμίας..
 

spyrmak

Supreme Member
19 February 2007
4,748
Aθηνα
δεν υποτιθεται οτι οι αναμορφικοι

δειχνουν ολη την εικονα?

για hd δεν ειναι χρησιμοι?

δλδ σε μια τηλεοραση 16:9 οταν βλεπουμε 2.40:1

δε χανουμε?

(οχι οτι χανει πολυ αλλα 2.40:1 σε 16:9 κατι δε χανει?)

συγγνωμη για το απλοικο της ερωτησης...
 

Jargon

AVClub Enthusiast
10 February 2008
867
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Re: Οθόνη 2.40:1 Κυρτή θέλω τη γνώμη σας.

Ισως δεσποζε επειδη κατι νεο πρεπει να πουλήσουν οι εταιρείες και το συγκεκριμένο θεμα εχει "ψωμι" (ακριβές οθόνες, ακριβοί αναμορφικοί)..
Η ουσία ομως ειναι οτι τα μειονεκτήματα αυτής της οδού που ανάφερε παραπάνω ο Δημήτρης συνεχίζουν να ισχύουν και δεν είναι τυχαίο πως Gurus της βιντεοπροβολείς οπως ο Greg Rogers απαρνούνται τους αναμορφικούς μετα βδελυγμίας..

Αυτή τη στιγμή δεν έχω ολόκληρώσει το set up μου και είχα μόνο μια οπτική επαφή με τέτοιο σύστημα που έπαιζε on-off ο φακός και τα μειονεκτίματα δεν τα έβλεπα - μονο πλεονεκτήματα είδα (φως! και απίστευτη αίσθηση με την κυρτή οθόνη) που δεν τα είχα δει σε flat οθόνη. Δεν διαφωνώ κάποιοι σίγουρα θα βρίσκουν ψίλους στα άχυρα αλλα οι αναμορφικοί χρησιμοποιούντε σήμερα σε απίστευτα high-end συστήματα σε σπίτια του εξωτερικού και πιστεύω ότι αν πάει κάποιος προς αυτές τις λύσεις δεν υπάρχει γυρισμός.Εκτός και αν το μάτι του κολάει στα συγκεκριμένα μειονεκτήματα όπως εμένα αν μου βάλεις 3D graphics χωρίς σοβαρό Antialising και Anisotropic filtering τρελένομαι - και αυτο ακόμα και σε ανάλυση 2560χ1600 που τρέχει το μονιτορ μου.


Στην αρχή κανένα ενδιαφέρον δεν είχα για αναμορφικούς μέχρι που το έψαξα και αποφάσισα ότι αν είναι να φιτάξω Home Cinema θα είναι έτσι ή ας μη το φτιάξω. Εγω σας προτείνω να το δείτε live και μετά απόφασίζετε αν το προτιματε η όχι. Πάντως το σίγουρο είναι ότι πολλοί είναι αυτοί που ορκίζονται στη χρήση του αναμοφικού και η ύπαρξη τόσων εταιρειών οθονών (2.35:1) και αναμορφικών ατην αγορά κάτι μου λέει.

Το πρόβλημα είναι αν θα υπάρχει λόγος ύπαρξης των αναμορφικων στο μέλλον. Εννοώ μήπως εμφανιστούν 2.40:1 native panels στους προβολείς και βάλουμε τους αναμορφικούς στο μουσείο.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,922
Παλλήνη
Σου ευχομαι μολις παρεις και τον προβολεα να δεσει ωραια με το συστημα σου.
Παντως αναμορφικο εν δραση εχω δει και σε καλο setup και το αποτελεσμα δεν με ενθουσιασε. Μου αρεσει παντως η ιδεα σταθερης 2:35.1 οθονης με masking πανω-κατω και αν ειχα dedicated χωρο θα το ειχα κανει εδω και πολυ καιρο..
 

Jargon

AVClub Enthusiast
10 February 2008
867
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Οθόνη 2.40:1 Κυρτή θέλω τη γνώμη σας.

Σου ευχομαι μολις παρεις και τον προβολεα να δεσει ωραια με το συστημα σου.
Παντως αναμορφικο εν δραση εχω δει και σε καλο setup και το αποτελεσμα δεν με ενθουσιασε. Μου αρεσει παντως η ιδεα σταθερης 2:35.1 οθονης με masking πανω-κατω και αν ειχα dedicated χωρο θα το ειχα κανει εδω και πολυ καιρο..

Θυμάσαι τον αναμορφικό που είχες δει? Γιατί για κάποιους ISCO και τον Panamorph 380 έχω διαβάσει διάφορα προβλήματα με νέα μοντέλα προβολέων. Πάντως δυστυχώς είναι γεγονός ότι οι φθηνοί φακοί καλό είναι να αποφεύγονται. Εγώ θα πάω στον Prismasonic που αναφέρω παραπάνω διότι τον είδα live σε οθόνη Stewart κυρτή (σαν και αυτή που περιμένω). Τώρα που τελείωσα με την οθόνη θα το ψάξω πιο ειδικά το θέμα του φακού αλλά κατά 95% έχω καταλήξει στον HD-5000R ο επόμενος είναι ο ISCO και ξεφεύγει πολύ και μάλλον δεν αξίζει εκτός και αν χρειάζεται κανείς τα ειδικά του χαρακτηριστικά.

Σχετικά με την 2.35 οθόνη, θα ήθελα να πω συνήθως δεν χρειάζεσαι masking πάνω κάτω γιατί υποτείθεται ότι έχεις οθόνη σταθερού ύψους. Το masking που χρειάζεσαι είναι δεξιά-αρίστερα και ανάλογα με το κάδρο ανοίγεις ανάλογα με μεγαλύτερη δυνατή εικόνα το κάδρο 2.35 φυσικά. Χρήση αναμορφικού σε μια τέτοια οθόνη είναι συνήθως must αλλά διαβάζω και πολλούς χρήστες που χρησιμοποιούν zooming.Βέβαια υπάρχει και 4-way masking αλλά εγώ θα προτιμούσα δευτερη οθόνη γιατί μετά το ύψος μειώνεται κάτω από το μεγιστο που επιτρέπει ο χώρος σου.

Παράδειγμα

240.jpg

http://www.smxscreen.com/images/pro-mask-curv/235.jpg
185.jpg

http://www.smxscreen.com/images/pro-mask-curv/178.jpg
133.jpg