Εμένα η λογική μου λέει οτι η οθόνη θα πρέπει να είναι μέρος περιφέρειας κύκλου με κέντρο το φακό καί άρα όλες οι πλευρές της θα έχουν το μήκος της ακτίνας του κύκλου, άρα σταθερό.
Αν και δυστυχώς δεν είμαι τόσο καταρτισμένος στο αντικείμενο όσο θα ήθελα μιας και μου αρέσει, ωστόσο αυτό που λες εδώ, κι εμένα μου φαίνεται ως το πιο λογικό να συμβαίνει.
Με μια
μικρή διορθοσούλα μόνο!
Ότι η οθόνη θα πρέπει να είναι μέρος της περιφέρειας ή καλύτερα, της νοητής επιφάνειας μιας
σφαίρας με κέντρο το φακό και όχι απλώς κύκλου, μιας και μιλάμε
(ουσιαστικά) για σημειακό σημείο προβολής από το φακό μέσα στον χώρο, άρα σε τρεις διαστάσεις.
Άρα η απόλυτη απόσταση της εκάστοτε νοητής ευθείας από το φακό μέχρι το σημείο της επιφάνειας προβολής, θα πρέπει να
ισαπέχει με κάθε άλλου σημείου της ίδιας επιφάνειας.
Φυσικά, στο αποτέλεσμα μιας τέτοιας οθόνης, το πλάτος της θα είναι αισθητά κυρτότερο από το ύψος της καθαρά και μόνο από το ότι το
τμήμα της επιφάνειας της νοητής σφαίρας που θα αντιπροσωπεύει, θα έχει αισθητά μεγαλύτερο πλάτος από το ύψος του λόγω 16/9 αναλογιών των πλευρών του.
Δεν ξέρω αν τα έτοιμα και
πανάκριβα (για το δικό μου πορτοφόλι) σχετικά προϊόντα καλύπτουν
απόλυτα, με βάση την προηγούμενη παραδοχή.
Καταλαβαίνω επίσης, ότι για να φτιάξει κάποιος, χωρίς πολύ εξειδικευμένα μηχανήματα & εργαλεία,
σωστά (και ως προς την απορρόφηση του ήχου) μια τέτοια επιφάνεια, θα πρέπει να είναι αρκετά έως πολύ δύσκολο!
Αν και δεν έχω δει ακόμα σε τέτοια επιφάνεια
(τουλάχιστον όχι σε συνθήκες σπιτιού), μπορώ να φανταστώ ότι θα έχει σημαντικά καλύτερη απόδοση το αποτέλεσμα της απεικόνισης.