VaSiLiS-T
Supreme Member
Άτοπο ,,, και στα τρανζίστορ επίσης πέφτουνε ,,, μετά από καμιά 15αριά χρόνια ,,,,Τι γινεται με τους πυκνωτες που πεφτουνε ?
Άτοπο ,,, και στα τρανζίστορ επίσης πέφτουνε ,,, μετά από καμιά 15αριά χρόνια ,,,,Τι γινεται με τους πυκνωτες που πεφτουνε ?
Συμφωνώ με τα παραπάνω πλήν του ότι ... "χρειάζονται τακτική αλλαγή στις ακριβές λάμπες". Οι δικές μου χρειάζονται αλλαγή μετά από 10000-20000 ώρες και δεν χρειάζεται να είναι ούτε ταιριαγμένες ούτε ακριβές. Λ.Σ.Δεν είναι όλα τα λαμπάτα ίδια...Φθηνά,κακοφτιαγμένα λαμπάτα σε κακούς συνδυασμούς/γενικό κακό στήσιμο αποδίδουν έτσι όπως νομίζετε ότι αποδίδουν οι λάμπες...Η καλή λάμπα είναι συνώνυμη του live,της φυσικότητας,των αξεπέραστων μεσαίων αλλά και καταιγιστικών μεταβατικών.Ομως τέτοιες κατασκευές,κοστίζουν απο πολλά έως πάρα πολλά,χρειάζονται τακτική αλλαγή στις ακριβές λάμπες,απαιτούν υψηλή εμπειρία-γνώσεις και προσήλωση...
Δεν είναι όλα τα λαμπάτα ίδια...Φθηνά,κακοφτιαγμένα λαμπάτα σε κακούς συνδυασμούς/γενικό κακό στήσιμο αποδίδουν έτσι όπως νομίζετε ότι αποδίδουν οι λάμπες...Η καλή λάμπα είναι συνώνυμη του live,της φυσικότητας,των αξεπέραστων μεσαίων αλλά και καταιγιστικών μεταβατικών.Ομως τέτοιες κατασκευές,κοστίζουν απο πολλά έως πάρα πολλά,χρειάζονται τακτική αλλαγή στις ακριβές λάμπες,απαιτούν υψηλή εμπειρία-γνώσεις και προσήλωση...
To θέμα είναι τι ζητάει κανείς.
Για να μην πολυλογώ:
Εάν θέλεις την αίσθηση του live πιστή στο μουσικό γεγονός πρέπει να
ακούσεις δυνατά και γρήγορα οπότε
καλύτερα το trany. H λαμπίτσα είναι ζεστή ρομαντική κλπ αλλά
αργή και περιορισμένη στα δυναμικά της περασματα και δεν μπορεί
στα αυτιά μου να αναπαράγει αρκετά πιστά κάποιες συχνότητες
απαραίτητες στη δημιουργία της ψευδαίσθησης του live.
Oλα αυτά δεδομένων των συνθηκών ακρόασης βεβαίως βεβαίως (χώρος
ακρόασης, ματσάρισμα, ποιότητα συσκευών, τεχνολογία ηχείου)
Δεν είναι όλα τα λαμπάτα ίδια...Φθηνά,κακοφτιαγμένα λαμπάτα σε κακούς συνδυασμούς/γενικό κακό στήσιμο αποδίδουν έτσι όπως νομίζετε ότι αποδίδουν οι λάμπες...Η καλή λάμπα είναι συνώνυμη του live,της φυσικότητας,των αξεπέραστων μεσαίων αλλά και καταιγιστικών μεταβατικών.Ομως τέτοιες κατασκευές,κοστίζουν απο πολλά έως πάρα πολλά,χρειάζονται τακτική αλλαγή στις ακριβές λάμπες,απαιτούν υψηλή εμπειρία-γνώσεις και προσήλωση...
Kαλης ποιοτητας λαμπες εξοδου εχουν μεσο ορο ζωης περιπου 5000 ωρες.
Με 1-2 ωρες την ημερα χρησης υπολογιζω περιπου 9 χρονια.
Οι προενισχυτριες πανω απο 10000 ωρες , περιπου 18 χρονια.
Στα 10-20 χρονια τον λαμπατο ενισχυτη ειναι πολυ πιθανον να τον εχει καποιος ακομη,για να μην πουμε για αλλα τοσα ............( quad,radford,leak,mcIntosh,luxman.......)
Καμια ιδιεταιρη εμπειρια δεν χρειαζεται,εκτος των βασικων που πρεπει καποιος να κανει , οπως αλλαγη λαμπων κλπ.Κατω απο νορμαλ συνθηκες δεν υπαρχει τιποτα για το οποιο να ανησυχει.
To θέμα είναι τι ζητάει κανείς.
Για να μην πολυλογώ:
Εάν θέλεις την αίσθηση του live πιστή στο μουσικό γεγονός πρέπει να
ακούσεις δυνατά και γρήγορα οπότε
καλύτερα το trany. H λαμπίτσα είναι ζεστή ρομαντική κλπ αλλά
αργή και περιορισμένη στα δυναμικά της περασματα και δεν μπορεί
στα αυτιά μου να αναπαράγει αρκετά πιστά κάποιες συχνότητες
απαραίτητες στη δημιουργία της ψευδαίσθησης του live.
Oλα αυτά δεδομένων των συνθηκών ακρόασης βεβαίως βεβαίως (χώρος
ακρόασης, ματσάρισμα, ποιότητα συσκευών, τεχνολογία ηχείου)
Επίσης φίλε dipie έχεις δίκιο στο ότι δεν έιναι όλα τα λαμπάτα ίδια. Απλώς ακούγοντας
κατέληξα ότι το καλό τρανζίστορ με καλύπτει περισσότερο σε ρεαλισμό από την καλή λαμπα.
Βεβαίως και δεν μπορεί να τα εχει ακούσει καποιος. Αλλα συνεχίζεις να συγχέεις κάτι
τελείως άσχετο με το θέμα. Αλλο η λαμπα στο μουσικό όργανο και άλλο στο σπίτι
όταν παιζει cd. Στο όργανο δεν προσθέτεις αίσθηση live, δημιουργείς τον ήχο σου.
(ο crate που εχω για την κιθάρα μου πχ). Οταν παιζεις σπίτι ακούς ένα σύνολο ήχων αποτυπωμένων
σε μέσο. H λάμπα σε κάποιες πτυχές της ''ψευδαίσθησης'' (για την οποια γίνεται λόγος, στο
σπίτι μας βρισκόμαστε) του live δεν τα καταφέρνει όπως το transistor. Ισως να μην το
περιέγραψα σωστα δεν ξέρω.