Πώς να βρείτε την καλύτερη τηλεόραση για gaming
Kάθε μία από τις τρέχουσας γενιάς κονσόλες χρειαζεται για να αποδωσει τα μεγιστα μια τηλεόραση υψηλης ευκρινειας (High Definition).
Πως ομως γινεται να βρούμε την καλύτερη τηλεόραση HD για gaming?
Τεχνικές δυνατότητες
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι η αναλυση που η τηλεόραση είναι σε θέση να εμφανίσει. Δεδομένου ότι τόσο το PS3 και 360 μπορουν να δωσουν εξοδο σε αναλυση 1080p το ιδανικο ειναι να αναζητήσετε μια τηλεόραση που να είναι συμβατή με την αναλυση αυτη , δηλαδη οι λεγομενες Full HD. Όσο υψηλότερη είναι η ανάλυση τοσο βελτιωνεται η ευκρίνεια και η λεπτομερεια της εικονας.
Επισης σημαντικο ρολο παιζουν τοσο η αποδοση των χρωματων οσο και η αντιθεση , σε ορισμενες περιπτωσεις ομαδικων παιχνιδιων μπορει να χρειαζομαστε και μεγαλη γωνια θεασης...
To πιο ομως σημαντικο ειναι η τηλεοραση που μας ενδιαφερει να εχει οσο δυνατον λιγοτερο input lag...
Input lag (εχει επικρατησει να λεγεται ετσι αλλα το σωστο ειναι output lag) , ειναι ο χρονος που χρειαζεται μια τηλεοραση ωστε να επεξεργαστει το εισερχομενο σημα και να το δειξει στην οθονη...οσο πιο μεγαλος ο χρονος τοσο μεγαλυτερο το προβλημα που σημιουργειται στον gamer...
To προβλημα αυτο επεξηγειται στο παρακατω video οπου φαινεται η καθυστερηση αναμεσα στην κινηση του mouse και στην αποκριση της οθονης...
[/QUOTE]
Game mode
Πολλες τηλεορασεις προσφερουν την δυνατοτητα για απενεργοποιηση πολλων απο τις χρονοβορες διαδικασιες επεξεργασιας εικονας που αυξανουν το input lag , η λειτουργια αυτη λεγεται "game mode" και μειωνει σημαντικα την χρονικη καθυστερηση.
Χρονος αποκρισης (Response time)
Ο χρόνος απόκρισης είναι ο χρόνος που χρειαζεται ενα pixel σε μία οθόνη/τηλεοραση LCD και να γινει από πλήρως ενεργό (μαύρο) σε πλήρως ανενεργο (λευκό) και πάλι σε πλήρη ενεργό (μαύρο). Μετριέται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου (ms). Μικροτεροι αριθμοί σημαίνουν ταχύτερες μεταβάσεις και, συνεπώς, λιγότερες ορατές αλλιωσεις στην εικόνα.
Στα παιχνιδια θελουμε ο χρονος αυτος να ειναι οσο το δυνατον πιο χαμηλος αλλα οι κατασκευαστες πολλες φορες παραπλανουν δινοντας πλασματικα πολυ χαμηλα νουμερα που μαλιστα δεν ειναι αμεσα συγκρινομενα καθως δεν υπαρχει κοινος τροπος μετρησης και αξιολογησης.
Είσοδοι και Συνδεσιμότητα
Μια τηλεοραση πρεπει να εχει οσο το δυνατον περισσοτερες εισοδους HDMI , ενω για την συνδεση κονσολων που δεν ειναι HD οπως το Wii χρειαζομαστε και εισοδο component.
http://en.wikipedia.org/wiki/Input_lag
http://en.wikipedia.org/wiki/Response_time_(technology)
http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=11062
Kάθε μία από τις τρέχουσας γενιάς κονσόλες χρειαζεται για να αποδωσει τα μεγιστα μια τηλεόραση υψηλης ευκρινειας (High Definition).
Πως ομως γινεται να βρούμε την καλύτερη τηλεόραση HD για gaming?
Τεχνικές δυνατότητες
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι η αναλυση που η τηλεόραση είναι σε θέση να εμφανίσει. Δεδομένου ότι τόσο το PS3 και 360 μπορουν να δωσουν εξοδο σε αναλυση 1080p το ιδανικο ειναι να αναζητήσετε μια τηλεόραση που να είναι συμβατή με την αναλυση αυτη , δηλαδη οι λεγομενες Full HD. Όσο υψηλότερη είναι η ανάλυση τοσο βελτιωνεται η ευκρίνεια και η λεπτομερεια της εικονας.
Επισης σημαντικο ρολο παιζουν τοσο η αποδοση των χρωματων οσο και η αντιθεση , σε ορισμενες περιπτωσεις ομαδικων παιχνιδιων μπορει να χρειαζομαστε και μεγαλη γωνια θεασης...
To πιο ομως σημαντικο ειναι η τηλεοραση που μας ενδιαφερει να εχει οσο δυνατον λιγοτερο input lag...
Input lag (εχει επικρατησει να λεγεται ετσι αλλα το σωστο ειναι output lag) , ειναι ο χρονος που χρειαζεται μια τηλεοραση ωστε να επεξεργαστει το εισερχομενο σημα και να το δειξει στην οθονη...οσο πιο μεγαλος ο χρονος τοσο μεγαλυτερο το προβλημα που σημιουργειται στον gamer...
To προβλημα αυτο επεξηγειται στο παρακατω video οπου φαινεται η καθυστερηση αναμεσα στην κινηση του mouse και στην αποκριση της οθονης...
[/QUOTE]
Game mode
Πολλες τηλεορασεις προσφερουν την δυνατοτητα για απενεργοποιηση πολλων απο τις χρονοβορες διαδικασιες επεξεργασιας εικονας που αυξανουν το input lag , η λειτουργια αυτη λεγεται "game mode" και μειωνει σημαντικα την χρονικη καθυστερηση.
Χρονος αποκρισης (Response time)
Ο χρόνος απόκρισης είναι ο χρόνος που χρειαζεται ενα pixel σε μία οθόνη/τηλεοραση LCD και να γινει από πλήρως ενεργό (μαύρο) σε πλήρως ανενεργο (λευκό) και πάλι σε πλήρη ενεργό (μαύρο). Μετριέται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου (ms). Μικροτεροι αριθμοί σημαίνουν ταχύτερες μεταβάσεις και, συνεπώς, λιγότερες ορατές αλλιωσεις στην εικόνα.
Στα παιχνιδια θελουμε ο χρονος αυτος να ειναι οσο το δυνατον πιο χαμηλος αλλα οι κατασκευαστες πολλες φορες παραπλανουν δινοντας πλασματικα πολυ χαμηλα νουμερα που μαλιστα δεν ειναι αμεσα συγκρινομενα καθως δεν υπαρχει κοινος τροπος μετρησης και αξιολογησης.
Είσοδοι και Συνδεσιμότητα
Μια τηλεοραση πρεπει να εχει οσο το δυνατον περισσοτερες εισοδους HDMI , ενω για την συνδεση κονσολων που δεν ειναι HD οπως το Wii χρειαζομαστε και εισοδο component.
http://en.wikipedia.org/wiki/Input_lag
http://en.wikipedia.org/wiki/Response_time_(technology)
http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=11062