Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room! (Sony VW-200)

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Απάντηση: Re: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room! (Sony VW-200)

Δεν υπάρχει απάντηση καθαρή... Επειδή δεν υπάρχει εικόνα καθαρή...
icon12.gif

Και για να το κάνω πιό λιανά....
Με αυτά που πρόλαβα και είδα στον 200-άρη η απάντηση είναι ναί.
Με αυτά που έχω στο μυαλό μου οτι μπορεί να κάνει ο 200-άρης όχι.
...................

Εδω δεν εχεις δει τι μπορει να κανει ο ντιλα ακομα ......:flipout:

Οργανωσου...:furious3:
 
Απάντηση: Re: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room! (Sony VW-200)

Βρε Γιαννη , τον vw50 δεν ειχες προσφατα μετα απο τον 12000?

Ναι Χρήστο...και για αυτό τον έδωσα...δεν ήθελα πλέον ίριδες, ούτε αυτόματες..ούτε χειροκίνητες...ούτε ποδοκίνητες...ούτε τίποτα, απο την στιγμή που είδα ότι η <δουλειά> μπορεί να γίνει καλύτερα(γιά εμένα..) απο αλλού και χωρίς αυτές.
 

Κώστας Παπαγεωργίου

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,014
ΑΘΗΝΑ
Ο 200άρης ήταν όντως ένας απρόσμενος επισκέπτης και μια ευχάριστη παρουσία μπορώ να πω.

Επειδή δεν υπάρχει καθόλου ελεύθερος χρόνος, μόλις τώρα κατάφερα να γράψω 2 πραγματάκια για την εμπειρία μου με αυτό το μηχάνημα.

Κατά αρχήν αξίζει να αναφέρω ότι ενώ δεν κλειδώνει σωστά στα 1080p και στα 50 ή 60Hz μέσω HTPC, με το Esoteric DV-60 κλείδωσε κανονικά και στα 2 refresh rates.

Λίγο πολύ οι εντυπώσεις που αναφέρθηκαν από τα παιδιά καλύπτουν κατά 90% και τις δικές μου.

Όμως αυτό που θα ήθελα να επισημάνω είναι το γεγονός ότι ήταν και είναι αρρύθμιστος, με βασικό brightness-contrast-color, και ότι υπάρχουν πολύ μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.

Σίγουρα δεν θα μπορέσει να αναπαράγει τη δυναμική περιοχή του HD-1, αλλά όμως με δεδομένο την πολύ καλή συμπεριφορά του στα φωτεινά πλάνα, πιστεύω ότι θα μπορέσει, σε αυτόν τον τομέα, να έρθει σε απόσταση αναπνοής από τον Dila.

Θα συμφωνήσω και με τον Μπάμπη για την άριστη συμπεριφορά του σε περιοχές 20-60ire και σε σημεία καλύτερη από τον HD-1.

Όπως επίσης χρωματικά θα πω ότι μου έδωσε μια γεύση από τον 100άρη που για μένα είναι χρωματικά η αναφορά μου σε αυτόν τον τομέα.

Η λειτουργία της ίριδας είναι απλά υποδειγματική και μόνο σε περιπτώσεις άμεσης εναλλαγής πολύ δυνατής έντασης φωτός με μαύρο και με υλικό HD έγινε αντιληπτή από εμένα στον χώρο μου.

Το setup μου είναι λίγο διαφορετικό βέβαια από το panic room, και απαρτίζεται από ένα Universal player Esoteric DV-60, ένα HTPC με hardware acceleration της HD 2400 Pro, έναν switcher της Gebl (4-2), Monster 400 + 500 για τις πηγές και Real Cable + Gebl 6138 15m HDMI-HDMI στον προβολέα.

Η κίνησή του είναι άριστη και ελάχιστα πιο smooth από τον HD-1 ενώ το contrast του απλά το καλύτερο που έχω δει μέχρι σήμερα. Και για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρομαι σε contrast και όχι σε δυναμική περιοχή όπου σε αυτόν τον τομέα και σε συνδυασμό με το υψηλότατο contrast του, ο HD-1, είναι απλά απλησίαστος.

Out of the box o Sony παρουσιάζεται πολύ ισορροπημένος με πολύ καλό Gamma και ‛φυσικά’, ας μου επιτραπεί η έκφραση, χρώματα.

Σε θεάσεις απλού DVD και σήμα Upscaling από το Player στα 1080p νομίζει κανείς ότι παρακολουθεί ταινία υψηλής ευκρίνειας. Και με αυτές τις συνθήκες η κίνηση του Sony είναι η καλύτερη που έχω συναντήσει.

Αν τώρα κληθώ να απαντήσω αν πρέπει κάποιος να δώσει τα χρήματα που ζητάει ο Sony έναντι του JVC, θα πω ότι υπό αυτές τις συνθήκες, αρρύθμιστος, θα ψήφιζα HD-1 κυρίως για τη μεγάλη διαφορά τιμής που τους χωρίζει, γιατί αν συζητούσαμε για παρόμοια κατηγορία τιμής τότε θα μπορούσαμε να το εξετάσουμε πιο επισταμένα…

Πάντως ζώντας μαζί του σε ένα δωμάτιο κανονικού σπιτιού, normal συνθήκες θέασης, δεν μου δημιούργησε ούτε μία στιγμή το σύνδρομο της στέρησης. Εννοώ φυσικά ότι χωρίς τον HD-1 δίπλα του, ακόμη και από προσωπική εμπειρία αρκετών ημερών στο χώρο μου, δεν με οδήγησε ουδε μία στιγμή σε κατάσταση panic και συλλογισμού.:music-smiley-005:

Απλά κάθε στιγμή απόλαυσα τη συμβίωση μαζί του.
;)
 

Κώστας Παπαγεωργίου

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,014
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room! (Sony VW-200)

Πάντως αυτο το....contrast και δυναμική περιοχή, έχω την εντύπωση ότι έχει μπερδέψει αρκετούς!!!!


Το on-off contrast μετράται με συνθήκες 'απόλυτου' λευκού και μαύρου και η διαφορά τους μας δίνει τη μέτρηση.

Η δυναμική περιοχή είναι κάτι μη μετρήσιμο αλλά εύκολα αντιληπτό.

Η μοναδικότητα του HD-1 είναι η 'απόλυτη' διαχείριση του φωτός χωρίς ίριδα, που έχει σαν αποτέλεσμα την εμφανή διαφορά του λευκού και του μαύρου στο ίδιο κάδρο και στην ίδια σκηνή.

Κάτι που κανένας άλλος, και καμία άλλη τεχνολογία, δεν μπορεί να διαχειριστεί με τέτοιον τρόπο.

Έτσι μπορεί ένας προβολέας σαν τον Sony να έχει μεγαλύτερο on/off contrast, αλλά λόγω της μεταβαλλόμενης ή σταθερής ίριδας εσωτερικά στο κάδρο μας να 'υποτονίζει' τις λευκές ή να 'ξεθωριάζει' τις σκοτεινές περιοχές αναλόγως με το θέμα που προβάλλει.
 

DimA

AVClub Addicted Member
24 June 2006
1,480
Απ'οτι καταλαβα δυναμικη περιοχη εννοειτε το ANSI κοντραστ το οποιο ειναι ομως μετρησιμο και πιο τιμιο ως προς τις ιριδες.
Τωρα για το Ansi του HD1,δεν ξερω αν ειναι καλυτερο απο εναν ενιαρη CRT.
Περαν τουτου και για μενα πιο σημαντικο ειναι το καλο μαυρο και ας χανει λιγο το λευκο.Νομιζω οτι οι τεχνικοι της JVC ηδη κινηθηκαν σ'αυτη την κατευθυνση,μηπως ο 100αρης μας κουφανει!;)
 

Κώστας Παπαγεωργίου

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,014
ΑΘΗΝΑ
Απ'οτι καταλαβα δυναμικη περιοχη εννοειτε το ANSI κοντραστ το οποιο ειναι ομως μετρησιμο και πιο τιμιο ως προς τις ιριδες.
Τωρα για το Ansi του HD1,δεν ξερω αν ειναι καλυτερο απο εναν ενιαρη CRT.
Περαν τουτου και για μενα πιο σημαντικο ειναι το καλο μαυρο και ας χανει λιγο το λευκο.Νομιζω οτι οι τεχνικοι της JVC ηδη κινηθηκαν σ'αυτη την κατευθυνση,μηπως ο 100αρης μας κουφανει!;)

Αυτό είναι σίγουρο.

Όμως δεν μιλάμε για Ansi contrast στον JVC αφού ο SHARP π.χ. έχει μεγαλύτερο Ansi contrast από τον JVC, αλλά επουδενί δεν έχει τη δυναμική περιοχή αυτού.

Όπως ανέφερα και πιο πάνω, η διαφορά που κάνει τον JVC να ξεχωρίζει σε αυτό το κομμάτι από όλους τους υπολοίπους είναι η δυνατότητα αναπαραγωγής λευκού και μαύρου ταυτόχρονα και σχεδόν όπως θα συμπεριφερόταν αναπαράγοντας ανεξάρτητα!!!
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Επειδη μπερδευτηκα λιγο, αν ειναι ευκολο , ας εξηγησει καποιο απο τα παιδια που χρησιμοποιουν τους ορους "ansi contrast" και "δυναμικη περιοχη" πως οριζετε το μεν και πως το δε.
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Dynamic range and human perception

The human senses of sight and hearing have a very high dynamic range. A person is capable of hearing (and usefully discerning) anything from a quiet murmur in a soundproofed room to the sound of the loudest rock concert. A difference like this can be 100dB which represents a difference in energy of 10,000,000,000. Equally a person can see objects in starlight (although colour differentiation is reduced at low light levels) or in bright sunlight, even though on a moonless night objects receive 1/1,000,000,000 of the illumination they would on a bright sunny day: that is a dynamic range of 90 dB. A person cannot perform these feats of perception at both extremes of the scale at the same time. The eyes take time to adjust to different light levels and the dynamic range of the human eye without any adjustment of the pupil is only approximately 30 dB. The instantaneous dynamic range of human audio perception is similar, so that, for example, a whisper cannot be heard in loud surroundings. Nevertheless, a good quality audio reproduction system should be able to reproduce accurately both the quiet sounds and the loud; and a good quality visual display system should be able to show both shadow details in nighttime scenes and the full brightness of sunny scenes.
In practice it is difficult to achieve the full dynamic range seen by human beings using electronic equipment, since most electronic reproduction equipment is essentially linear rather than logarithmic like human perception. Electronically reproduced audio and video often uses some trickery to fit original material with a wide dynamic range into a narrower recorded dynamic range that can more easily be reproduced: this is dynamic compression. For example a good quality LCD display has a dynamic range of around 1000, or 30 dB

(commercially the dynamic range is often called the "contrast ratio" meaning the full on/full off contrast ratio). When showing a movie or a game such a display is able to show both shadowy nighttime scenes and bright outdoor sunlit scenes, but in fact the level of light coming from the display is much the same for both types of scene (perhaps different by a factor of 10). Knowing that the display does not have a huge dynamic range, the program makers do not attempt to make the nighttime scenes millions of times less bright than the daytime scenes, but instead use other cues to suggest night or day: a nighttime scene will contain duller colours and will often be lit with blue lighting, which reflects the way that the human eye sees colours at low light levels.


Photography

Main article: Exposure range
Photographers use exposure range as a synonym for the luminosity range of a scene being photographed; the light sensitivity range of photographic film, paper and digital camera sensors; the opacity range of developed film images; the reflectance range of images on photographic papers.


In photography, exposure range is one of several types of dynamic range:
  • The Light sensitivity range of photographic film, paper, or digital camera sensors.
  • The luminosity range of a scene being photographed.
  • The opacity range of developed film images
  • The reflectance range of images on photographic papers.
A graduated neutral density filter can be used to control exposure range.
The exposure range of a device is usually expressed in stops, which are equivalent to log2(c) where c is the medium or device's contrast ratio. For example, average Digital Video (DV) has a contrast ratio of 45:1, so its exposure range is roughly 5.5 stops. Film has an exposure range of 11 stops, currently the highest in motion picture mediums.



800px-HDR_example_-_exposure.jpeg


Shown are three "exposures" of the same HDR image: -4 f-stops, the desired exposure, and +3 f-stops.



http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_range


http://en.wikipedia.org/wiki/Exposure_range



και μεταφρασμενο απο το google

http://translate.google.com/transla...n.wikipedia.org/wiki/Dynamic_range&hl=el&sa=G


Και περι ansi contrast.....

Methods of measurement

Many manufacturers of display devices favor the use of the full on/full off method of measurement, as it cancels out the effect of the room and results in an ideal ratio. Equal proportions of light reflect from the display to the room and back in both "black" and "white" measurements, as long as the room stays the same. This will inflate the light levels of both measurements proportionally, leaving the black/white luminance ratio unaffected.
Some manufacturers have gone as far as using different device parameters for the two tests, even further inflating the calculated contrast ratio. With DLP projectors, one method to do this is to enable the clear sector of the color filter wheel for the "on" part and disable it for the "off" part[1] This practice is rather dubious, as it will be impossible to reproduce such contrast ratios with any useful image content.
Another measure is the ANSI contrast, in which the measurement is done with a checker board patterned test image where the luminosity values are measured simultaneously. This is a more realistic measure of system capability, but includes the potential of including the effects of the room into the measurement, if the test is not performed in a room that is close to ideal.
It is useful to note that the full on/full off method effectively measures the dynamic contrast ratio of a display, while the ANSI contrast measures the static contrast ratio.



Αρα, προφανως αν μιλαμε για "δυναμικη περιοχη" αναφερομαστε στο full on/full off contrast.


http://en.wikipedia.org/wiki/Contrast_ratio
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Απάντηση: Re: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room! (Sony VW-200)

Ναι , αλλα χωρις ιριδα...

Γιαννη μου, αν θες να μας βοηθησεις να αποφευγουμε την "πυθια" καθε τοσο, ας μας εξηγησεις τι εννοεις τελικα να καταλαβουμε !
 
22 June 2006
34,791
NEO HRAKLEIO
Oταν μετρας full on/off απλα μετρας 2 τιμες... την μεγιστη και τη μικροτερη τιμη φωτος που φτανει στο πανι απο το προβολεα.

Με το "κολπο" της ιριδας , απλα την ανοιγεις τελειως οταν προβαλει 100 για maximum φως kai την κλεινεις τελειως οταν προβαλεις 0 ire.

Ετσι μεγιστοποιεις το full 0n/off contrast, αλλα οταν προβαλλεις εικονα με σκοτεινες και φωτεινες περιοχες ταυτοχρονα, ο προβολεας πρεπει για ενα δεδομενο καρε να αποφασισει μια συγκεκριμενη τιμη για την ιριδα.
Στα συγκεκριμενα αυτα καρε, προφανως η εικονα θα εχει λιγοτερη "δυναμικη" περιοχη σε εναν προβολεα με ιριδα, απ οτι στον dila, αφου θα κανει καποιου ειδους "παραχωρηση" ως προς τα φωτεινα ή σκοτεινα σημεια της εικονας.
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Απάντηση: Re: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room! (Sony VW-200)

Oταν μετρας full on/off απλα μετρας 2 τιμες... την μεγιστη και τη μικροτερη τιμη φωτος που φτανει στο πανι απο το προβολεα.

Με το "κολπο" της ιριδας , απλα την ανοιγεις τελειως οταν προβαλει 100 για maximum φως kai την κλεινεις τελειως οταν προβαλεις 0 ire.

Ετσι μεγιστοποιεις το full 0n/off contrast, αλλα οταν προβαλλεις εικονα με σκοτεινες και φωτεινες περιοχες ταυτοχρονα, ο προβολεας πρεπει για ενα δεδομενο καρε να αποφασισει μια συγκεκριμενη τιμη για την ιριδα.
Στα συγκεκριμενα αυτα καρε, προφανως η εικονα θα εχει λιγοτερη "δυναμικη" περιοχη σε εναν προβολεα με ιριδα, απ οτι στον dila, αφου θα κανει καποιου ειδους "παραχωρηση" ως προς τα φωτεινα ή σκοτεινα σημεια της εικονας.


Τωρα μαλλον συννενοηθηκαμε.

Γιαυτο εχω ζητησει ΠΟΛΛΕΣ φορες απο το Μανωλη να μας δωσει τα νουμερα του ANSI contrast, που ειναι αυτο που περιγραφεις κι εσυ κι ο Μπαμπης στο αλλο θεμα, αλλα ακομα δεν.

Συγκριτικα για τα δυο μηχανηματα η μετρηση θα πρεπει να ειναι απο bat cave κατασταση για να δουμε τι γινεται.
Αν μας δωσει μετρηση του Νεκταριου και του Τασου ας πουμε , δεν θα καταλαβουμε ποιο μηχανακι ειναι καλυτερο σε αυτον τον τομεα , αλλα ποιος "βλεπει" καλυτερα !!
 
22 June 2006
34,791
NEO HRAKLEIO
Λογω κατασκευης του ανθρωπινου ματιου, ειναι περισσοτερο ευαισθητο στη φωτεινοτητα και γι αυτο εστω και το λιγο φως που ξεχυνεται απο το προβολεα στα 0 ire ειναι αντιληπτο.
Επισης λογω λογαριθμικης σχεσης μεταξυ εντασης φωτος και δεκτικοτητας του ματιου (οπως και στον ηχο) ειναι δυσκολοτερα αντιληπτες οι αυξησεις στην φωτεινοτητα πχ απο τα 1000 στα 1200 lumens, αλλα πολυ ευκολα καταλαβαινουμε τη διαφορα στα 0 ire , μεταξυ 2 προβολεων.

Ειναι ετσι φτιαγμενα τα ανθρωπινα οργανα , για να αντιλαμβανοναι ευκολα τις μικροαλλαγες σε χαμηλες σταθμες - φωτεινοτητες, και να προστατευονται απο τις υψηλες σταθμες-φωτεινοτητες.

Γι αυτο και τοσα χρονια εντυπωσιαζομασταν απο τη "δυναμικη" των κορυφαιων CRT. Γιατι ειχαν μηδενικο (σχεδον) επιπεδο μαυρου και αρα τεραστια "δυναμικη" περιοχη.

Μην ξεχναμε οτι τα 9ινστα αυτα θηρια , ρυθμισμενα σε D65, σπανια ξεπερνουσαν τα 300-500 ansi contrast.