Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room! (Sony VW-200)

DimA

AVClub Addicted Member
24 June 2006
1,480
Re: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room!

Μπορει ναχεις δικιο.Αλλα ξερω οτι ο ΗΧΟΣ ειχε οταν ηθελε δικο του περιπτερο με οτι μηχανημα ηθελε.Τωρα αν δεν ειχαν αδεια απο την εταιρια να το δειξουνε στην εκθεση,τοτε το παιρνω πισω.:cool:
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
Απάντηση: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room!

Εξ οψεως ειναι οτι καλυτερο εχω συναντησει...
Αλλα παλι δεν τον "περιεργαστηκα" ιδιαιτερως...
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Re: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room!

ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ

Ο Μπαμπης, θα τον πουλησει με μενα




Συγχαρητηρια παιδια τοσο σε εσας οσο και στον Ηλια για την προσφορα του.

Παντα τετοια !!
 

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Κάτι τέτοια κάνετε και μετά άντε να αποφασίσουμε τι θα πάρουμε... περιμένουμε εντυπώσεις λοιπόν.:SFGSFGSF:

Σιγά μη πάρω το θηρίο...
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
Γιαννη, καλα καλα δεν κυκλοφορησε το περιοδικο...
Νομιζω οτι ειναι πιο σωστο να τα πουμε απο βδομαδα..
 

1080p

New member
25 January 2007
86
ATHENS
Νομίζω ότι όλοι από το φόρουμ – που <<ψάχνονται>> για προβολείς, έχουν ήδη πάρει το τεύχος . τέτοια κόντρα δεν την χάνεις με τίποτα.
Και όπως έχω ξαναγράψει
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
 
...και γιά να επανέλθουμε στο θέμα, στον ΗΧΟ δίνουν πολύ μεγάλη βαθμολογία...την μεγαλύτερη μέχρι στιγμής απο οποιοδήποτε προβολέα.Μάλιστα γίνεται λόγος γιά φανερή διαφορά στα πολύ καλά χρώματα λόγω λάμπας xenon,ενώ επίσης στα <μαύρα>τοποθετείται πίσω απο τον JVC......τα υπόλοιπα στο περιοδικό!!!
 

mouse

AVClub Addicted Member
10 April 2007
1,957
ΛΑΡΙΣΑ
Re: Απάντηση: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room! (Sony VW-200)

...και γιά να επανέλθουμε στο θέμα, στον ΗΧΟ δίνουν πολύ μεγάλη βαθμολογία...την μεγαλύτερη μέχρι στιγμής απο οποιοδήποτε προβολέα.Μάλιστα γίνεται λόγος γιά φανερή διαφορά στα πολύ καλά χρώματα λόγω λάμπας xenon,ενώ επίσης στα <μαύρα>τοποθετείται πίσω απο τον JVC......τα υπόλοιπα στο περιοδικό!!!
Ναι αλλά αν κατάλαβα καλά θεωρούν καλύτερο overall προβολέα τον Dila...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ενας απροσμενος επισκεπτης στο Test Room! (Sony VW-200)

Ναι αλλά αν κατάλαβα καλά θεωρούν καλύτερο overall προβολέα τον Dila...

Καλά κατάλαβες...άλλωστε το είπαν, ότι δηλαδή εαν έπρεπε να δώσουν βαθμό στον HD100 θα έδιναν τον μεγαλύτερο που έχουν δώσει ποτέ σε προβολέα,δηλαδή πιό πάνω και απο τον 200άρη SONY.
Πάντως ο 200άρης βαθμολογείται πιό πάνω απο τον HD1.
 
Πάντως τα 600 Lumens του HD100 μου κάνουν εντύπωση, απο την στιγμή που κάποιοι υποστήριζουν ότι τα 700 του HD1 δεν φτάνουν γιά οθόνη πάνω απο 90 ίντζες....ωπότε τώρα πάμε γιά καμιά 70αριά ίντζες η πολλές λέω;!!!!:bang:
...ίδωμεν.......
 
Last edited:

DimA

AVClub Addicted Member
24 June 2006
1,480
Συμφωνα με τον ΗΧΟ και τον Ηλια Λαμπο που κανει τη δοκιμη,ο ΣΟΝΥ εχει λιγο καλυτερη ευκρινεια απο τον HD1και -οπως θα περιμενε κανεις -καλυτερη χρωματικη συμπεριφορα αλλα δεν φτανει το κοντραστ του JVC ουτε στα λευκα,ουτε στο μαυρο.Μου φαινεται another one bites the dust!!!!!!:D
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
Ολα τα off-topic μηνυματα μεταφερθηκαν εδω, προκειμενου να αρχισουμε να συζητουμε για τον νεο Sony.
Ευχαριστω για την κατανοηση απο ολους τους φιλους της κατηγοριας.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
Όπως σας είχαμε υποσχεθεί, μετά την κυκλοφορία του ΗΧΟΥ, μπορούμε πλέον να μεταφέρουμε εδώ τις εντυπώσεις μας , όσοι ήμασταν παρόντες την προηγούμενη εβδομάδα στο Test Room του Avclub ,παρέα με τον νέο «βαρύ πυροβολικό» της Sony..
Όπως πάντα, ως βασική μας πηγή είχαμε το Avclub HTPC (core2duo 6750, Ati 2600XT, Vista ultimate, Powerdvd 7.3 ultra) το οποίο συνδέονταν στο Gefen 2:2 switcher/splitter το οποίο έστελνε το ίδιο σήμα ταυτοχρόνως στον Sony και στον προβολέα αναφοράς μας (JVC HD1). Σαν δεύτερη πηγή χρησιμοποιήσαμε το sony PS3 (bluray).
Επειδή ο προβολέας της sony μας επισκέφτηκε «εσπευσμένως», δεν υπήρχε χρόνος για να ρυθμιστεί grayscale/χρωμα, οπότε περιοριστήκαμε στο να ρυθμίσουμε σωστά το brightness/contrast και να παίξουμε λίγο με τις προεπιλογές gamma και colorspace ώστε να επιλέξουμε τις πιο κατάλληλες. Επίσης, για την «ισότητα των όπλων» γυρίσαμε τον JVC στις εργοστασιακές ρυθμίσεις με απλή ρύθμιση brightness/contrast.
Ας δούμε λοιπόν λοιπόν τις παραμέτρους της εικόνας του Sony VW-200 μία προς μία (από την δική μου τουλάχιστον οπτική γωνία):

ΕΥΚΡΙΝΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ

Να τονίσω καταρχήν ότι το συγκεκριμένο κομμάτι ήταν «προπαραγωγής» κάτι που συνήθως συνεπάγεται μικρά bugs στο software ή και (σπανιότερα ) στο hardware.
Ο Sony vw200 που είχαμε λοιπόν στην διάθεση μας, όταν συνδεόταν με το HTPC στις επίσημες CIE αναλύσεις 1080p 50fps ή 60fps δεν κλείδωνε σωστά με αποτέλεσμα κάποια περίεργα “σαγρέ» στην εικόνα.. Στα 1080p 24fps κλείδωνε κανονικότατα, όμως αν παρατηρούσαμε προσεκτικά τα γράμματα του windows desktop δεν ήταν απολύτως καθαρά σαν να είχε πρόβλημα η σύγκλιση. Δοκιμάσαμε λίγο να παίξουμε με το σύστημα διόρθωσης σύγκλισης που διαθέτει χωρίς όμως να καταφέρουμε κάτι. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η κάπως χειρότερη ευκρίνεια του Sony σε σχέση με τον JVC HD1 η οποία ήταν εμφανής όχι μόνο στο desktop αλλά και στην θέαση ταινίας. Δοκιμάσαμε και με το PS3 σε 1080P24fps και έχω την αίσθηση ότι και εκεί τα πράγματα ήταν παρόμοια.
Είναι προφανώς software bug το οποίο θα διορθωθεί με firmware update , πάντως «εκοβε τα φτερα» του Sony ο οποίος φορούσε πολύ ποιοτικό φακό Carl Zeiss με ελάχιστο aberration.

ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΕΙΚΟΝΑΣ

Παρά το προβληματικό κλείδωμα με το HTPC, η κίνηση του VW200 ηταν «όνειρο», περνώντας με χαρακτηριστική άνεση όλες τις σκηνές αναφοράς μας με πρωτη και καλύτερη τα φαναράκια του Van Helsing. Από την άλλη, κορυφαία κίνηση εχω δεί σε όλους τους προβολείς που έχουν περάσει πρόσφατα από το test room (Marantz VP12-S1, Sony VW-60) .κατι που με εχει βάλει σε σκεψεις μήπως το καλό αποτέλεσμα είναι εν μέρει και έργο του HTPC.. Όπως και να εχει, η κίνηση του sony είναι στα μεγάλα υπέρ του..

MOTION FLOW -DARK FRAME INSERTION

Δεν είχαμε τον απαραίτητο χρόνο για να παίξουμε σε βάθος με τις ρυθμίσεις του μενού για την λειτουργία αυτή, η οποία υπόσχεται ακόμα καλύτερη ομαλότητα στην εικόνα η οποία όμως όπως προείπαμε ήταν έτσι και αλλιώς άψογη!
Πάντως στο μενού ειχε 3 διαφορετικές θέσεις στο film mode οι οποίες έδειχναν να επηρεάζουν σημαντικά το gamma της εικόνας προς το χειρότερο, τόσο ώστε να χρειάζεται εκ νέου ρύθμιση. Πάντως, στα φαναράκια του van helsing χρησιμοποιώντας την θέση 1, παρατήρησα κάπως πιο αφύσικα ομαλή σαν video κινηση…Δεν είμαι σίγουρος ότι μου άρεσε, αλλά θα ήθελα να ξαναπαίξω με τις ρυθμίσεις αυτές και με άλλο υλικό..

ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Εδώ τα πράγματα είναι κατά την γνώμη μου περίπλοκα.. Ο προβολέας out of the box χρωματικά είναι λάθος είτε όταν επιλέξουμε το Normal Color Space (για standard definition) είτε το Wide (για High Definition): Στην πρώτη περίπτωση τα χρώματα είναι υποκορεσμένα/άτονα, ενώ στην δεύτερη (wide) είναι τόσο υπερκορεσμένα ώστε ακόμα και αυτά του JVC HD1 ωχριούν μπροστά τους! Οπότε η χρωματική ρύθμιση είναι επιβεβλημένη για να παίξει αντιστοίχως του status και της τιμής του. Ευτυχώς, όπως και ο μικρός αδελφός του (VW-60), διαθέτει πληθώρα ρυθμιστικών τα οποία, σε συνδυασμό με την γραμμική φασματική συμπεριφορά της λάμπας Xenon 400W που φοράει , πιστεύω ότι θα μπορέσει να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα στον τομέα αυτό.

BLACK LEVEL- ON/OFF CONTRAST-BRIGHTNESS

O VW-200 λογω της προηγμένης δυναμικής ίριδας ADVANCED IRIS 2 που διαθέτει ( την οποια εχει βεβαια και ο μικρός VW-60) τα καταφέρνει πολύ καλά στους τομείς αυτους όπως αναμενόταν. Η διαφορά του από τον VW-60 είναι ότι λογω της λάμπας XENON δεν υπάρχει δυνατότητα να ρυθμιζουμε την ένταση του φωτος της σε High ή Low (όπως στον 60ρη). Έτσι, ο VW-200 λειτουργεί διαρκώς στο φουλ της φωτεινότητας του, με αποτέλεσμα στα φωτεινά πλάνα να είναι πολύ φωτεινός ( ακόμα και από τον δικό μας HD-1 στην θέση High lamp) και να τα αποδίδει πολύ ρεαλιστικά και τρισδιάστατα. Αυτό όμως έχει και τα κατά του, αφου στα πολύ σκοτεινά πλάνα το απόλυτο μαύρο του ήταν σαφώς χειρότερο από του HD-1 και μάλλον χειρότερο και από του VW-60 όταν έχει την λάμπα στο low. Μην φανταστείτε ότι δεν αποδίδει άψογα τα σκοτεινά πλάνα και ότι δεν μπορεί να «ισοπεδώσει» την πλειονότητα των προβολέων της αγοράς στον τομέα αυτό, το αντίθετο! Απλά, εγώ τουλάχιστον διαπίστωσα ότι η μεγαλύτερη ,σε σχέση με τον αδελφό του vw60, φωτεινότητα είχε και κάποια side-effects. Και οι δύο πάντως στον τομέα του μαύρου όπως και του overall on/off contrast υπολείπονται του JVC HD-1, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το ότι μιλάμε για High End κατάσταση είναι προφανές τόσο λόγω φακού όσο και λόγω σασί, ποιότητας κατασκευής και λάμπας XENON. Το ότι έχει τις δυνατότητες να δώσει εικόνα που να «βγάζει μάτια» όταν ρυθμιστεί σωστά από επαγγελματία είναι επίσης προφανές..Αν αξίζει όμως τα διπλά και λεφτά από τον ομόσταυλο VW-60 δεν είμαι καθόλου σίγουρος…
Όταν κυκλοφορήσει κανονικά σε κυκλοφορία, θα έχουμε πιθανότατα την δυνατότητα να τον ξαναδούμε αναλυτικά και σωστά ρυθμισμένο, ώστε να μπορούμε να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα..
Όπως και να έχει, ο νέος Sony VW-200 είναι το νέο “talk of the town”….
 
17 June 2006
87
Εξαιρετικη παρουσιαση Τακη.
Συγχαρητήρια.
Γνωριζουμε περίπου τιμή και ημερ. κυκλοφοριας;
Οχι πως ενδιαφερομαι ο ιδιος.....:flipout:
 
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Για να μην επαναλάβω τα ίδια πράγματα με του Τάκη θα σταθώ στα δύο πιό σημαντικά κατά την γνώμη μου στοιχεία που ασχοληθήκαμε σε όση ελάχιστη ώρα τον είχαμε στην διάθεσή μας.

Το πρώτο ήταν η ευκρίνεια.
Είναι γεγονός ότι μας έκανε "κόλπα" το συγκεκριμένο κομμάτι στα 50 και 60hz με το HTPC. Δεν είμαι ειδικός στα htpc για να πω αν αυτό οφείλεται σε κάποια ρύθμισηξ software. Μετά από δοκιμές, restarts, σύγκριση με τον JVC καταλήξαμε όλοι στο συμπέρασμα ότι κάτι παίζεται με το συγκεκριμένο κομμάτι. Το αφήσαμε λοιπόν στα 24fps όπου δεν παρουσιαζόταν αυτό το περιέργο φαινόμενο. Κατα την θέαση ταινίας, δεν μπορώ να πω ότι μου έλειπε ευκρίνεια στα δικά μου μάτια. Αλλά από την άλλη δεν είχε και κάποιο στοιχείο που να "μου βγάλει τα μάτια". Θα τον χαραχτήριζα ισορροπημένο και όχι τίποτα extreme. Σε σύγκριση με τον JVC σε κάποιες σκηνές μας φάνηκε πιό ευκρινής ο JVC (αν κάνω λάθος ας με διορθώσουν οι υπόλοιποι παρευρισκόμενοι). Εννοείται ότι μιλάμε για μικρές διαφορές τις οποίες τις βλέπεις δίπλα-δίπλα. Οι συγκρίσεις έγιναν σε HD υλικό διότι δεν θα είμασταν σίγουροι σε SD υλικό.


Επίπεδο μάυρου.
Οπως είπε κι ο Τάκης ενώ μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι από το φως σε φωτεινές σκηνές, αντιθέτως στα σκοτεινά πλάνα το γκρι έκανε την εμφάνισή του. Μπορεί ίσως να μην το καταλάβουν κάποιοι όταν τον δουν μόνο του, αλλά στην σύγκριση φάνηκε ξεκάθαρα. Αν ήταν δικός μου, θα προτιμούσα να τον ρυθμίσω έτσι, ούτως ώστε να χάσω λίγο φως και να πάρω όσο τον δυνατό πιό solid μαύρο. Οσον αφορά την ταχύτητα της ίριδας, τα δικά μου μάτια τουλάχιστον δεν την "έπιασαν".

Χρωματικά μπερδευτήκαμε. Στο normal, ο jvc φαινόταν "τούμπανο" ενώ στο wide , φαινόταν "τούμπανο" ο Sony. Πάντως όπως θα δείτε και στα screenshots ο ένας ματζεντίζει και ο άλλος πρασινίζει. Σίγουρα και οι δύο χρήζουν χρωματικής ρύθμισης. Εννοείται ότι ο Sony είναι η χαρά του Καστρουνή λόγω ατελείωτων ρυθμίσεων που προσφέρει.