Εντελώς κατανοητό να δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τον Lynch, αλλά θα διαφωνήσω με αυτούς που λένε ότι οι ταινίες του δεν έχουν λογική και πρέπει να τις παρακολουθείς μόνο με το συναίσθημα. Mulholland Dr., Lost Highway, Eraserhead κ.λπ. είναι αρκετά δομημένες ταινίες και κάθε σκηνή έχει το νόημά της. Στο internet κυκλοφορούν πολλές αναλύσεις, οι οποίες σε γενικές γραμμές συμφωνούν στην πλειονότητα των παρατηρήσεων και διαφοροποιούνται στις λεπτομέρειες. Ταινία καθαρά συνειρμική, χωρίς δομή είναι ο Ανδαλουσιανός Σκύλος. Ο Lynch μικρή σχέση έχει με τέτοιες καταστάσεις.
Αλλά γιατί τόσος κόσμος μπερδεύτηκε με τους Δώδεκα Πηθίκους; Τι το ακαταλαβίστικο είχε;
Θα συμφωνήσω όμως για το Syriana. Ακόμα και μετά τη δεύτερη θέαση, δεν μπορούσα να καταλάβω αν επρόκειτο για μία ενιαία ιστορία ή για τρεις διαφορετικές που συμπτωματικά συναντώνται.