Υπάρχουν 5 καμμένα pixel σε Samsung QE QN95A

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Καταλαβαινω τη θεση σου (έχω περάσει πολλάκις τα ιδια για δεκαετίες) και δεν θελω να σε πικαρω αλλά imho κακως ασχοληθηκες από την αρχή.

Ειχες μια χαρα πανελ (στα βασικά - αυτα που βρηκες ήταν αμελητέα - ειδικά από τη στιγμή που δεν φαίνονταν) και πήγες γυρευοντας...

Το 2ο, οντως, ειχε θεμα.

Καλως ή κακώς, αυτά ειναι τα δεδομένα στην αγορά αυτών των προιόντων. Αυτή ειναι η κατασταση στο κατασκευαστικό κομμάτι (το τελειο πανελ μάλλον απλά δεν υπάρχει) και αυτό το QC καποιων εταιριών (και η Samsung ειδικα δεν φημίζεται γι αυτό). Οπότε εφόσον αποφασίσουμε να μπουμε στη διαδικασία αγορας, γνωρίζουμε που πάμε.

Συνηθως πάντως, όταν μπουμε σε αυτή τη διαδικασία καταλήγουμε στο τελος να συμβιβαστούμε με χειρότερο προιόν από το αρχικό.

Φυσικά, ειναι προσωπικό θέμα του καθενός (πόσο αξιολογεί το χρόνο του και την ψυχολογική φθορά της ολης διαδιασίας).

just my 2 cents

Έχω εντελώς διαφορετική άποψη επι του συγκεκριμένου.

Όταν πληρώνεις για να αποκτήσεις ένα προϊόν αυτό πρέπει να είναι αψεγάδιαστο. Αν δεν ειναι, είναι πρόβλημα της εταιρίας που το εμπορεύεται.

Γενικά, στην Ελλάδα, η καταναλωτική συνείδηση ειναι ανύπαρκτη, κάτι που επιτρέπει στις εταιρίες να δρουν κατα το δοκούν και στην ουσία, να εξαπατουν τους καταναλωτές που δεν έχουν τις γνώσεις ώστε να βρίσκουν τυχόν πρόβλημα, ειτε να διεκδικούν τα δικαιώματα τους.
Στο εξωτερικό, σε διάφορα φόρουμ, βρίσκεις περιπτώσεις που στέλνουν για αντικατάσταση πάνελ με έστω κι ενα καμμένο πιξελ. Διάφορα αντίληψης και συνείδησης.
Αν επιτρέπεις σαν καταναλωτής σε οποιαδήποτε εταιρία να εμπορεύεται ελαττωματικά προϊόντα, προφανώς και δεν θα υπάρξει ποτέ βελτίωση του QC, αν τους επέστρεφαν τις χιλιάδες ελαττωματικές συσκευές -που ίσως είναι και refurbished- που πουλάνε, θα αναγκαζόντουσαν να βελτιωθούν. Όπως είπα, βασίζονται στο ότι δεν υπάρχει η γνώση και η "όρεξη".

Το πρώτο πάνελ ήρθε με καμένα πιξελ, το δεύτερο με κανένα, τύχη; Μπορεί.

Και τον χρόνο μου αξιολογώ και την ψυχικη μου υγεία, που φθείρεται πολύ περισσότερο όταν με εξαπατούν, αλλά κυρίως τα χρήματα μου και τον χρόνο που χρειαστηκε να "ξοδέψω" για να τα βγάλω.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,673
Έχω εντελώς διαφορετική άποψη επι του συγκεκριμένου.

Όταν πληρώνεις για να αποκτήσεις ένα προϊόν αυτό πρέπει να είναι αψεγάδιαστο. Αν δεν ειναι, είναι πρόβλημα της εταιρίας που το εμπορεύεται.

Γενικά, στην Ελλάδα, η καταναλωτική συνείδηση ειναι ανύπαρκτη, κάτι που επιτρέπει στις εταιρίες να δρουν κατα το δοκούν και στην ουσία, να εξαπατουν τους καταναλωτές που δεν έχουν τις γνώσεις ώστε να βρίσκουν τυχόν πρόβλημα, ειτε να διεκδικούν τα δικαιώματα τους.
Στο εξωτερικό, σε διάφορα φόρουμ, βρίσκεις περιπτώσεις που στέλνουν για αντικατάσταση πάνελ με έστω κι ενα καμμένο πιξελ. Διάφορα αντίληψης και συνείδησης.
Αν επιτρέπεις σαν καταναλωτής σε οποιαδήποτε εταιρία να εμπορεύεται ελαττωματικά προϊόντα, προφανώς και δεν θα υπάρξει ποτέ βελτίωση του QC, αν τους επέστρεφαν τις χιλιάδες ελαττωματικές συσκευές -που ίσως είναι και refurbished- που πουλάνε, θα αναγκαζόντουσαν να βελτιωθούν. Όπως είπα, βασίζονται στο ότι δεν υπάρχει η γνώση και η "όρεξη".

Το πρώτο πάνελ ήρθε με καμένα πιξελ, το δεύτερο με κανένα, τύχη; Μπορεί.

Και τον χρόνο μου αξιολογώ και την ψυχικη μου υγεία, που φθείρεται πολύ περισσότερο όταν με εξαπατούν, αλλά κυρίως τα χρήματα μου και τον χρόνο που χρειαστηκε να "ξοδέψω" για να τα βγάλω.
Δεν διαφωνω σχεδον σε τίποτα από τα παραπάνω.

Το θεμα, στην προκειμένη περίπτωση, ειναι ο ορισμός του ''ελαττωματικού'' προιοντος.

Ενα ''προβλημα'' που δεν θα το δεις ποτε (όπως είπες και εσύ), δεν θα επηρεασει δλδ τη χρηση της συσκευής και την εμπειρία σου, απλά δεν ειναι πρόβλημα.

Αν ''ψαχνεσαι'' (δεν εννοώ εσυ, γενικά μιλάω), σχεδόν παντα κάτι θα βρεις και δυστυχώς μόνο εσύ θα εισαι δυσαρεστημένος στο τέλος.

Τεσπα, λεπτές γραμμές όλα αυτά και στην τελική καθαρά προσωπικό θεμα του καθενος, όπως είπαμε.

Εύχομαι ευτυχή κατάληξη στην περίπτωσή σου ;)

ΥΓ Οι εταιρίες δεν ''πονάνε / καταλαβαίνουν'' από πολλές επιστροφές. Τα εχουν ζυγίσει οικονομικά και τους συμφέρει αυτό σε σχέση με τη βελτίωση του QC. Η λύση ειναι η αποφυγή εταιρίων με κακό QC και γενικά νοοτροπία. Μόνο από πτώση πωλήσεων ''καταλαβαίνουν''.
 

stemi

New member
31 March 2022
3
Μήπως θυμάσαι τα serial numbers των τηλεοράσεων? Αυτή με το καθαρό πανελ που έκανε τον θόρυβο ήταν Οκτώβριος 2021 ενώ η τελευταία με τα καμμένα pixel κι σαφώς χειροτερο πάνελ (ακόμα κι στην ποιότητα μου φάνηκε) ήταν Ιανουάριος 2022 αυτό επειδή είχε κι την γρατσουνιά μου φάνηκε σαν refurbished. Τώρα μου ήρθε καινούριο απο την ίδια παρτίδα Ιανουαρίου αυριο περιμένω τεχνικο να την στήσει για να του δείξω αμέσως αν έχει κάτι πραγματικά μετά απο τόση ταλαιπωρία τρέμω για το τι θα δω. Είναι δυνατόν να μας πουλάνε 2000 ευρω τηλεόραση refurbished?
 

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Τρίτη και φαρμακερή.
Επιτελούς παρέλαβα μια απροβλημάτιστη τηλεόραση. Κανένα dead pixel ή Subpixel , καθόλου banding ή DSE.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Μήπως θυμάσαι τα serial numbers των τηλεοράσεων? Αυτή με το καθαρό πανελ που έκανε τον θόρυβο ήταν Οκτώβριος 2021 ενώ η τελευταία με τα καμμένα pixel κι σαφώς χειροτερο πάνελ (ακόμα κι στην ποιότητα μου φάνηκε) ήταν Ιανουάριος 2022 αυτό επειδή είχε κι την γρατσουνιά μου φάνηκε σαν refurbished. Τώρα μου ήρθε καινούριο απο την ίδια παρτίδα Ιανουαρίου αυριο περιμένω τεχνικο να την στήσει για να του δείξω αμέσως αν έχει κάτι πραγματικά μετά απο τόση ταλαιπωρία τρέμω για το τι θα δω. Είναι δυνατόν να μας πουλάνε 2000 ευρω τηλεόραση refurbished?

Ναι, τα εχω τα S/N. Η τελευταία -και απροβλημάτιστη- τελειώνει σε Ν.
Η δεύτερη (S/N σε L, η πρώτη σε M) ίσως να ήταν refurbished, δεν είμαι όμως σίγουρος αν η εντύπωση μου δημιουργήθηκε λόγω της διαχείρισης που είχε στο service. Δυστυχώς η ό,τι παρατήρησα το είδα αφού επέστρεψε η τηλεόραση απο το service.