Υπάρχουν 5 καμμένα pixel σε Samsung QE QN95A

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Παρέλαβα κι εγώ σήμερα, ένα ομολογουμένως άψογο πάνελ, όσον τουλάχιστον αφορά το dse, αν εξαιρέσουμε ένα ανεπαίσθητο vignetting στις γωνίες, δυστυχώς όμως υπάρχουν 5 καμμένα pixel.

Μας τα χάλασαν ομως τα pixel.

Οι θέσεις των καμμένων pixel

20220207_213813.jpg

Καμμένα pixels

20220207_210435.jpg

20220207_214401.jpg20220207_205448.jpg20220207_210309.jpg

20220207_214425.jpg
 

salamandra

Established Member
6 September 2011
141
Είναι αντιληπτό κατά τη θέαση;

Προσωπικά δεν έψαξα τόσο εξονυχιστικά, γιατί αν βρω κάτι, νομίζω πως το μάτι μου θα πηγαίνει μονίμως εκεί μετά.
 

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Είναι αντιληπτό κατά τη θέαση;

Προσωπικά δεν έψαξα τόσο εξονυχιστικά, γιατί αν βρω κάτι, νομίζω πως το μάτι μου θα πηγαίνει μονίμως εκεί μετά.
Κατά τη θέαση, με τίποτα. Έβγαλα τα μάτια μου για να τα βρω.
Από την στιγμή όμως που δίνουμε ένα σεβαστό χρηματικό ποσό, πρέπει και ότι παραλαμβάνουμε να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.

Πέρασα το πάνελ απο εξονυχιστικό έλεγχο καθώς, αν πέρναγε το διάστημα των δέκα ημερών, θα έπρεπε να απευθυνθώ στο service της Samsung, ενώ τώρα θα βγει DOA και θα γίνει αντικατάσταση απευθείας από το κατάστημα αγοράς.
Θα πρέπει βέβαια να περάσει αύριο τεχνικός να το ελέγξει αλλά όπως μου είπαν στο τηλέφωνο από την στιγμή που θα επιβεβαιωθεί το πρόβλημα που είδαν στις φωτογραφίες θα γίνει άμεσα αλλαγή με νέα συσκευή.
 

salamandra

Established Member
6 September 2011
141
Έχεις νεότερα;
Αν σου κάνουν άμεσα αντικατάσταση, τότε αξίζει την όποια ταλαιπωρία.
 

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Έχεις νεότερα;
Αν σου κάνουν άμεσα αντικατάσταση, τότε αξίζει την όποια ταλαιπωρία.

Από το κατάστημα αγοράς* -Κωτσοβολος- έγινε σχεδόν άμεσα επιβεβαίωση του προβλήματος μέσω των φωτογραφιών που έστειλα, δεν χρειάστηκε επίσκεψη τεχνικού στον χώρο μου για έλεγχο, Πλεον εχει γίνει αίτημα αντικατάστασης στην Samsung και περιμένω τα υπόλοιπα νέα.

*Να επισημάνω ότι δεν απευθύνθηκα στο φυσικό κατάστημα της περιοχής μου αλλά μίλησα απευθείας με τα "κεντρικά".
 
  • Like
Reactions: salamandra

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Εξελίσσεται σε μια υπέροχη παρωδία το θέμα.

Ενώ ανέφερα το πρόβλημα μια μέρα μετά την παραλαβή στο κατάστημα (στα κεντρικά) , εντός του διαστήματος DOA δηλαδή, οι ίδιοι μετά από επιβεβαίωση του προβλήματος μέσω φωτογραφιών που απέστειλα και ενώ με διαβεβαίωσαν πως θα γίνει αντικατάσταση λόγω DOA, απευθύνθηκαν στην Samsung.
Ήρθε λοιπόν τεχνικός από το συνεργαζόμενο κατάστημα service με την Samsung μετά από σχεδόν μια βδομαδα απο την αρχική αναφορά, επιβεβαίωσε το πρόβλημα, προσπάθησε να τραβήξει φωτογραφίες κι ο ίδιος με ένα κινητό της κακιάς ώρας και εν τέλει, αφού δεν κατάφερε να το φωτογραφίσει, μου ζήτησε να του στείλω τις δικές μου φωτογραφίες, τις ίδιες που απέστειλα στον Κωτσόβολο. Έπειτα η τηλεόραση συσκευάστηκε και παρελήφθη από τον τεχνικό της Samsung.
Μετά από δυο ημέρες χωρίς καμία ενημέρωση, επικοινώνησα με την Samsung άλλα δεν είχαν κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία για την αντικατάσταση, καθώς όπως με ενημέρωσαν η τηλεόραση πρέπει να πάει από την Κέρκυρα στην Αθηνά ώστε να ελεγχθεί από τεχνικό του κεντρικού service, οπότε επικοινώνησα με τον Κωτσόβολο για να μου δώσουν μια ημερομηνία. Από εκεί με ενημέρωσαν πως είναι τυπική διαδικασία, να μην ανησυχώ, να κάνω λίγη υπομονή και θα λυθεί το θέμα, καθώς θα γίνει αντικατάσταση. Ζήτησα να μου δώσουν ένα χρονικό διάστημα αλλά αυτό δεν ήταν εφικτό.
Σήμερα, επικοινώνησαν ξανά από τον Κωτσοβόλο για να με ενημερώσουν σχετικά με την διαδικασία εκ νέου και μου ζήτησαν να κάνω λίγες ημέρες υπομονή, διαβεβαιώνοντας με ξανά πως θα γίνει αντικατάσταση.
Ταυτόχρονα με κάλεσαν από την Samsung και εκεί ξεκινάει η παρωδία.
Με ενημέρωσαν λοιπόν, πως τα 6 Zero Bright Pixel (μαύρα) και ένα dead pixel (κολλημένο) είναι εντός προδιαγραφών ενός εκ των κορυφαίων τους μοντέλου για το 2021, καθώς δεν φαίνονται απο απόσταση θέασης αλλά μόνο από κοντά, ενώ ο τεχνικός για να τα δει χρειάστηκε λέει μεγεθυντικό φακό -εγώ πάντως δεν χρειάστηκα-, από την πλευρά μου ρώτησα που αναφέρεται πως θεωρείται λογικό και εντός του ανεκτού ορίου το συγκεκριμένο πρόβλημα, η απάντηση ήταν "Σας το λέω εγώ κι ο τεχνικός", ανταπάντησα πως δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι ίδιοι και ζήτησα γραπτώς το κείμενο που αναφέρεται πως θεωρείται λογικό και εντός προδιαγραφών, καινούργια τηλεόραση να έχει 6 zero bright pixel και ένα dead pixel. Η απάντηση της κυρίας ήταν πως δεν μπορεί να μου κοινοποιήσει τέτοιο έγγραφο καθώς "δεν νομιμοποιείται", την πίεσα και με τα πολλά μου ζήτησε email για αποστολή του κειμένου. Ακόμα το περιμένω, 5 ώρες μετά.
Επικοινώνησα εκ νέου με τον Κωτσόβολο, από εκεί με ρώτησαν γιατί απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία ενώ το προϊόν βρίσκεται εντός διαστήματος DOA και σύμφωνα με την ημερομηνία αγοράς πρέπει να γίνει αντικατάσταση, από το κατάστημα. Εξήγησα ξανά οτι απευθύνθηκα αρχικά στους ίδιους, καθώς γνωρίζω πως λειτουργεί η διαδικασία DOA, ενω οι ίδιοι ήταν αυτοί που απευθύνθηκαν στην αντιπροσωπεία μετά απο την απο πλευράς τους επιβεβαίωση του προβλήματος. Εφόσον έγινε επιβεβαίωση μέσω των προηγούμενων καταγραφών, έγινε εκ νέου καταγραφή και μου ζήτησαν να περιμένω για να εξεταστεί το θέμα από την αρμόδια που έχει αναλάβει το θέμα.

Από πλευράς μου, έχω ενημερώσει και τις δυο εμπλεκόμενες εταιρίες πως δεν πρόκειται να παραλάβω το ίδιο ελαττωματικό προϊόν.
 

boymanos

Senior Member
23 February 2012
513
εχει συμβει και με αλλους, δυσκολα θα στην αλλαξουν στην samsung, οτι κανεις μονο απο το καταστημα εφοσον ηταν μεσα στο doa, μονο το καταστημα θα σε βοηθησει.
 

rosgr100

New member
19 April 2011
77
εχει συμβει και με αλλους, δυσκολα θα στην αλλαξουν στην samsung, οτι κανεις μονο απο το καταστημα εφοσον ηταν μεσα στο doa, μονο το καταστημα θα σε βοηθησει.
Εντέλει, αυτό φαίνεται πως θα συμβεί, αν και εξαρχής, η διαδικασία σύμφωνα με όσα αναφέρει και ο ίδιος ο Κωτσοβολος -αλλά και η ευρωπαϊκή νομοθεσία- στην ιστοσελίδα του αυτή θα έπρεπε να ήταν, λανθασμένα βρέθηκε εμπλεκόμενη η αντιπροσωπεία καθώς στο διάστημα DOA υποχρεούται ο πωλητής να αντικαταστήσει την ελαττωματική συσκευή και ουδεμία σχέση έχει η εταιρία παραγωγής του προϊόντος.

Ακόμα περιμένω να μου αποσταλεί από την Samsung, το κείμενο που αναφέρει ποιο θεωρείται ανεκτό όριο μαύρων η κολλημένων pixel στις τηλεοράσεις τους, πόσο δε μάλλον στην κορυφαία σειρά τους Neo Qled και στο κορυφαίο 4k μοντέλο τους, την QN95. Αντιθέτως μου απέστειλαν ένα κείμενο με ψεύδη.

Screenshot_20220217-132423_Gmail.jpg

Λίγο αργότερα επικοινώνησαν μαζί μου από το τοπικό service για να μου παραδώσουν την τηλεόραση, προφανώς, όπως είχα ενημερώσει και νωρίτερα, αρνήθηκα να παραλάβω και επικοινώνησα ξανά με τον Κωτσόβολο.
Στην πρώτη επικοινωνία, μόλις ανέφερα κωδικό πελάτη, ειπώθηκε από την εξυπηρέτηση, πως έχει καταγραφεί άρνηση επισκευής από την πλευρά μου. Σε προϊόν εντός διαστήματος DOA, επισκευή...
Μόλις ξεκίνησα να αναφέρω τους όρους που οι ίδιοι αναγράφουν στην ιστοσελίδα τους αλλά και πως εντός διαστήματος DOA το κατάστημα (ο πωλητής) οφείλει να προβεί σε αντικατάσταση καθώς η επισκευή -που ουδέποτε μου αναφέρθηκε σε προηγούμενες επικοινωνίες- δεν προβλέπεται πουθενά, άρα παραβιάζουν τους όρους τους, μπήκα στην αναμονή για έλεγχο του θέματος, και λίγο αργότερα το τηλέφωνο έκλεισε.
Περίμενα μήπως με καλέσουν ξανά αλλά δεν, οπότε επανήλθα με νέα κλήση. Ανέφερα την προηγούμενη συνομιλία, το πρόβλημα, άρχισα να αραδιάζω περι ευρωπαϊκής νομοθεσίας, προστασίας καταναλωτή, όρους DOA, καθώς και τι αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Κωτσόβολου οπότε και αυτή την φορά -από την ομολογουμένως πολύ πιο εξυπηρετική τηλεφωνήτρια σε σχέση με την προηγούμενη- μπαίνω ξανά σε αναμονή. Αυτή την φορά, σχεδόν άμεσα, επανέρχεται και μου λέει πως έχει εγκριθεί αντικατάσταση από τους ίδιους. Αφού παραλάβω την τηλεόραση, θα πρέπει να επικοινωνήσω εκ νέου μαζί τους ώστε να προχωρήσει η διαδικασία. Ζήτησα να μου αποσταλεί γραπτώς η έγκριση αλλά μου επισημάνθηκε πως δεν χρειάζεται καθώς καταγράφεται η επικοινωνία.

Επικοινώνησα με το τοπικό service της Samsung και αύριο θα παραλάβω την ελαττωματική QN95, έπειτα θα καλέσω την εξυπηρέτηση του Κωτσόβολου όπως μου είπαν οι ίδιοι. Ίδωμεν.
 

boymanos

Senior Member
23 February 2012
513
δυστηχως φιλε μου κακη εξυπηρετηση, πρεπει να βγαλεις τα συκωτια σου μεχρι να δικαιωθεις, παθων με μια αλλαγη τηλεορασης, η δευτερη που μου εδωσαν χαλασε παλι, αλλαγη οθονης, με το που μου ηρθε παλι με προβλημα και στο τελος μου εδωσαν πιστωτικο., δλδ παλευα 2 χρονια με τρια προβληματα στις τηλεορασεις, μια καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη και στο τελος πηρα ενα χαρτι. για να φθασει η εξυπηρετηση των τηλεορασεων την εξυπηρετηση των τηλεφωνων της, θελει πολλα καρβελια ακομα, και ποτε αγορα τηλεορασης samsung χωρις 5ετη εγγυηση εκτος αν εχετε γερο στομαχι. ευχομαι να σε εξυπηρετησει ο κωτσοβολος, αλλιως θα θαυμαζεις τα pixel των κορυφαιων μοντελων της.
 
  • Like
Reactions: rosgr100

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Παρέλαβα χθες από το τοπικό, συνεργαζομενο με την Samsung, service.

Αρχικά, σε ερώτηση ποιος εξέτασε την τηλεόραση, μου είπε "εμείς", καλά λέω εσυ δεν μου είπες ότι πρέπει να πάει Αθήνα; Υπόψιν το ίδιο μου είπαν και στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Samsung. Και μου λέει "εε, ετσι νόμιζα".

-Δεν μου λες (του λέω), 5 subpixel βρήκατε;

-Γιατι πόσα ήταν (μου λέει);

-Εγω ποσα σου έδειξα, πόσες φωτογραφίες σου έστειλα; Μήπως ήταν 6 pixel και ενα subpixel, όπως επιβεβαίωσες κι εσύ όταν παρέλαβες την τηλεόραση; Επίσης, μήπως εσυ χρειάστηκες μεγεθυντικό φακό για να τα δεις όταν στα έδειχνα;

-Ε, τι φταίω εγώ, που ο τεχνικός που την εξέτασε δεν βλέπει και πολύ καλά, να φανταστείς εγώ του τα έδειχνα, ούτε φωτογραφίες δεν μπορέσαμε να τα τραβήξουμε -ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ- αυτές που μου έστειλες εσύ στείλαμε στην Samsung. Πρέπει κι εμείς να είμαστε προσεκτικοί στο τι αναφέρουμε γιατί μετά χρεώνουν σε εμάς το ανταλλακτικό,

-Ποιο ανταλλακτικό, η τηλεόραση είναι εντός DOA άνθρωπε μου, για αντικατάσταση είναι.

-Ε θα στην αλλάξουν, δεν θα στην αλλάξουν;

-Βγάλατε ελαττωματική τηλεόραση εντός προδιαγραφών, και με ρωτάς αν θα την αλλάξουν

-Ε, κι εμείς οτι μας έστειλαν σε email, γράψαμε.

-Τι εννοείς;

-Οτι ειναι εντός προδιαγραφών.

-Τι θεωρείται εντός προδιαγραφών, με αριθμούς, 1,5,10,20,100 καμμένα pixels, πόσα;

-Δεν μας είπαν.

-Εντάξει, λέω κατάλαβα. Να πεις στον τεχνικό που δεν βλέπει καλά, ότι έχω ήδη υποβάλει αναφορά στην μητρική εταιρία για τα ψέματα που αναφέρατε στην έκθεση σας, θα φροντίσω ομως να προσθέσω κι οσα μου είπες.



Αμέσως κάλεσα τον Κωτσόβολο, αναφέρω όπως μου είχαν ζητήσει οι ίδιοι οτι παρέλαβα, για να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης και μου λέει ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

Απευθείας αναφέρω την προηγούμενη επικοινωνία με τα στοιχεία της, αναφέρω ολη την συνομιλία, πως η συνάδελφος του με έβαλε στην αναμονή επικοινώνησε με τα κεντρικά και με διαβεβαίωσε πως υπάρχει έγκριση αντικατάστασης και λέω οι κλήσεις καταγράφονται, θα με αναγκάσετε να κινήσω νομικές διαδικασίες, θέλω ενημέρωση σχετικά με την αντικατάσταση άμεσα.

Καταγράφω όσα μου είπατε, θα ελεγχθεί το θέμα και θα επικοινωνήσουμε για να σας ενημερώσουμε.

Πεντε λεπτά αργότερα με καλεί ο ίδιος και μου λέει βλέπω εδώ ένα email που λέει πως έχει εγκριθεί αντικατάσταση...από την Samsung.

Ωραία λέω, πότε θα έχω ενημέρωση σχετικά με την διαδικασία.

Θα μεταφέρω όσα μου είπατε στην συνάδελφο που εχει αναλάβει το θέμα σας και θα επικοινωνήσει η ίδια για να σας ενημερώσει.

Πότε;

Σήμερα ή αύριο, δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά, δεν γνωρίζω αν εργάζεται σήμερα.



Ακόμα περιμένω.



Την Δευτέρα θα πάω από το κατάστημα και θα ενημερώσω και τον συνήγορο του καταναλωτή για την εξέλιξη ώστε να αναλάβει ο ίδιος.
 

boymanos

Senior Member
23 February 2012
513
εφοσον η τηλεοραση ειναι καινουργια και δικαιουσε doa αν δεν στην αλλαξουν θα κινηθεις εναντιον του καταστηματος με τον συνηγορο του καταναλωτη. απλα να ξερεις οτι, εαν σου προτεινουν αντικατασταση οθονης απο την samsung, υπαρχει νομος που λεει οτι οταν η αντιπροσωπεια σου προτεινει αντικατασταση οθονης για να λυθει το προβλημα σου, τοτε προτεινετε η αντικατασταση αντι της αλλαγης της τηλεορασης.
 

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Νεα επικοινωνία σήμερα το μεσημέρι, μήπως βγάλω άκρη, για να ενημερώσω ταυτόχρονα, πως σε περίπτωση που δεν βρεθεί λύση, το απόγευμα θα επισκεφθώ το κατάστημα ώστε να υπαναχωρήσω, ενω ταυτόχρονα θα ενημερώσω και τον συνήγορο του καταναλωτή για να αναλάβει ο ίδιος.

Αρχικά, ρώτησα σε ποιο στάδιο βρίσκεται το αίτημα μου, χωρίς πολλές πληροφορίες, για να δω τι θα μου πουν.

Ο υπάλληλος μου λέει, βλέπω πως η Samsung έχει ζητήσει να σταλεί η τηλεόραση στην Αθήνα για να εξεταστεί από τους ίδιους.

Λέω, πλάκα μου κάνετε; Η Samsung μου επέστρεψε την τηλεόραση πριν λίγες ημέρες και όπως μου ζητήσατε, σας ενημέρωσα για να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης.

-Ό,τι βλέπω σας λέω.

-Εγω σας λέω όμως ότι η Samsung μου επέστρεψε την τηλεόραση
Αρχίζω παλι να εξιστορώ (δεν γράφω κι άλλο σεντόνι).

Τέλος πάντων, ενημερώνει τον υπεύθυνο που εχει αναλάβει το θέμα και μου λέει θα επικοινωνήσει ο ίδιος. Ρωτάω πότε, το συντομότερο μου λέει. Το απόγευμα θα περάσω από το κατάστημα για υπαναχώρηση αν δεν έχει λυθεί το θέμα μου.



Στις 6 με πήρε η υπεύθυνη, με ρώτησε αν θέλω άλλη τηλεόραση και με ενημέρωσε πως την Παρασκευή παραλαμβάνω την νέα.

Η δικαιολογία για όλη αυτή την παρωδία ηταν πως "έπρεπε να εξεταστεί το θέμα από την αντιπροσωπεία".

Στο site τους, αναφέρεται ξεκάθαρα στους όρους DOA πως, πλην λευκών συσκευών και κλιματιστικών, ειναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για τον έλεγχο και την αντικατάσταση των υπολοίπων συσκευών και ουδεμία σχέση έχει το επίσημο service, άρα παραβίαζουν τους δικούς τους όρους και χρησιμοποιούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όπως της ανέφερα.

(Χαμόγελο) Καταλαβαίνω και ζητώ συγνώμη για την ταλαιπωρία..


Γερο στομάχι, γνώση των δικαιωμάτων μας ως καταναλωτές και μην τους την χαρίζετε.
 

boymanos

Senior Member
23 February 2012
513
Εισαι τυχερος που ησουν doa και στην αλλαξε το καταστημα, διαφορετικα θα επρεπε να εχεις πολυ γερο στομαχι αν περιμενες απο την samsung.
 

Michalis3

Supreme Member
25 February 2011
8,020
Έγινε αντικατάσταση την Παρασκευή, στήθηκε χθες, σήμερα έγινε έλεγχος με διάφορα pattern και δυστυχώς φαίνεται πως υπάρχει πρόβλημα και με την νέα τηλεόραση.
Μια μαύρη γραμμή (Vertical Banding υποθέτω) διασχίζει την οθόνη από πάνω ως κάτω, ενώ δίπλα από αυτή, το πάνελ εμφανίζει ελαφρώς αυξημένη φωτεινότητα.

View attachment 194099

Μάλλον πρόκειται περί dirty screen effect σε όλη την οθόνη (εκτός από το banding), ενώ ενδέχεται να μειωθεί το πρόβλημα μετά από κάποιες ώρες λειτουργίας. Αν δεν είναι ορατή αυτή η ανομοιομορφία σε κανονικό περιεχόμενο, παρά μόνο σε καρτέλες με συγκεκριμένα χρώματα και φωτεινότητα, ουσιαστικά είναι καλυμμένη η αντιπροσωπεία. Δοκίμασε να παρακολουθήσεις κάποιον αγώνα (ή στιγμιότυπα) ποδοσφαίρου. Αν δε σε ενοχλήσει κάτι, την κρατάς.
 

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Μάλλον πρόκειται περί dirty screen effect σε όλη την οθόνη (εκτός από το banding), ενώ ενδέχεται να μειωθεί το πρόβλημα μετά από κάποιες ώρες λειτουργίας. Αν δεν είναι ορατή αυτή η ανομοιομορφία σε κανονικό περιεχόμενο, παρά μόνο σε καρτέλες με συγκεκριμένα χρώματα και φωτεινότητα, ουσιαστικά είναι καλυμμένη η αντιπροσωπεία. Δοκίμασε να παρακολουθήσεις κάποιον αγώνα (ή στιγμιότυπα) ποδοσφαίρου. Αν δε σε ενοχλήσει κάτι, την κρατάς.

Αυτό σκέφτομαι κι εγώ, να δω πως θα εξελιχθεί τις επόμενες ημέρες, διαφορετικά να απευθυνθώ στο κατάστημα εντός διαστήματος DOA γιατί μετά δεν θα βγάλω άκρη με την αντιπροσωπεία.
Πάντως απ' οσο έψαξα, πρόκειται για vertical banding, υπάρχουν αναφορές σε φόρουμ του εξωτερικού για επιστροφές λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος.

 

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Ολοταχώς για δεύτερη αλλαγή (την τύχη μου).

Vertical banding και αλλαγή φωτεινότητας/αντίθεσης στα αριστερά των "γραμμών".






20220316_134146.jpg

VideoCapture_20220316-215843.jpg
 

stemi

New member
31 March 2022
3
Παρόμοια εμπειρία πολύ χειρότερη είχα εγώ με την samsung. Περιμένω την 5η τηλεόραση αν δεν είχα πάρει δωροεπιταγές θα είχα ζητήση τα λεφτά μου πίσω. Πρώτα πήρα την qn90a ads panel με άσπρα στις γωνίες αλλά μιλάμε σαν προβολείς δεν μπορόυσες να δείς ταινία. Μου την αλλάζει αμέσως το τόπικο κατάστημα που την αγόρασα, σε συνέχεια παίρνω την qn95a μιλάμε για πάνω απο 10 καμμένα pixel. Την παίρνουν για έκεγχο κι εγρίνεται αντικατάσταση. Μετά λέω θα πάω σε μεγάλη αλυσίδα μήπως έχω πιο καλή εξυπηρέτηση παίρνω κι 2 δωροεπιταγές. Η πρώτη κάνει έναν εκκωφαντικό θόρυβο μετά το άνοιγμα κι αμέσως μετά ακουγόταν ένας μόνιμος θόρυβος σφυρίγματος από την τηλεόραση (πολύ ενοχλητικός), συν το ότι η τηλεόραση έγερνε ελαφρώς προς τα μπροστά κι πάλι είχε 2 καμμένα pixel αλλά δεν με ενοχλούσαν. Αν κι κουράστηκα λέω δεν θα το ανεχτώ έρχετε τεχνικός της samsung τα βλέπει λέει ε όλες οι τηλεοράσεις κανουν θόρυβο γελούσα…με τα πολλά εγρίνεται η αντικατάσταση έρχετε η επόμενη κι εκτός από τα 2 κολλημένα καμμένα pixel που αυτή τη φορά φαινόταν αν τα παρατηρούσες κι από μακριά είχε στο πίσω μέρος 2 βαθιές γρατσουνιές κι μου λέει η samsung καλύτερα να σας την αλλάξει το μαγαζί γιατί δεν θα έχετε εγγύηση με τις γρατσουνιές. Μετά άρχισε ένας γολγοθάς να μαλώνω με το μαγαζί με τα πολλά την παίρνουν για έλεγχο κι μου λένε θα κάνουμε αντικατάσταση αλλά λείπει η οπτική ίνα κι το τηλεκοντρόλ. Τους λέω είναι μέσα σίγουρα καλά θα σας πάρουμε μου λένε δεν με παίρναν ποτέ κι έπαιρνα συνέχεια πίσω κι μου λέγανε το ίδιο μέχρι που άρχισα να φωνάζω κι μετά από 5 λεπτά με παίρνει ο τεχνικός κι λέει ααα συγγνώμη τα βρήκαμε. Τώρα περιμένω την επόμενη πλέον φοβάμαι πολύ μετά από τόσους μήνες ταλαιπωρίας. Αυτή την φορά θα μου την βάλει τεχνικός τους ώστε να δει αν έχει κάτι. Παραθέτω μερικές φωτογραφίες.

1η.jpg1η(1).jpg2η.jpg2η(1).jpg3η.jpg3η(1).jpg4η.jpg4η(1).jpg
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,220
Όντως προβολείς...λες και είσαι στο θέατρο και φωτίζουν τη σκηνή.Η σαμσουνγκ φρόντισε να φέρει το θέατρο σπίτι σου και εσύ αχάριστε τη γύρισες πίσω😂🤣😂🤣😂🤣.
 

rosgr100

New member
19 April 2011
77
Χρειάστηκαν δυο εβδομάδες για να διαπιστωθεί το -εξόφθαλμο- πρόβλημα από την Samsung και να δοθεί η έγκριση αντικατάστασης και άλλες δυο εβδομάδες θα χρειαστεί ο Κωτσόβολος για να στείλει την νέα τηλεόραση ενώ, όπως με ενημέρωσαν οι ίδιοι, υπάρχει διαθεσιμότητα στην κεντρική τους αποθήκη.

Τραγικοί.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,698
Καταλαβαινω τη θεση σου (έχω περάσει πολλάκις τα ιδια για δεκαετίες) και δεν θελω να σε πικαρω αλλά imho κακως ασχοληθηκες από την αρχή.

Ειχες μια χαρα πανελ (στα βασικά - αυτα που βρηκες ήταν αμελητέα - ειδικά από τη στιγμή που δεν φαίνονταν) και πήγες γυρευοντας...

Το 2ο, οντως, ειχε θεμα.

Καλως ή κακώς, αυτά ειναι τα δεδομένα στην αγορά αυτών των προιόντων. Αυτή ειναι η κατασταση στο κατασκευαστικό κομμάτι (το τελειο πανελ μάλλον απλά δεν υπάρχει) και αυτό το QC καποιων εταιριών (και η Samsung ειδικα δεν φημίζεται γι αυτό). Οπότε εφόσον αποφασίσουμε να μπουμε στη διαδικασία αγορας, γνωρίζουμε που πάμε.

Συνηθως πάντως, όταν μπουμε σε αυτή τη διαδικασία καταλήγουμε στο τελος να συμβιβαστούμε με χειρότερο προιόν από το αρχικό.

Φυσικά, ειναι προσωπικό θέμα του καθενός (πόσο αξιολογεί το χρόνο του και την ψυχολογική φθορά της ολης διαδιασίας).

just my 2 cents