Παρέλαβα χθες από το τοπικό, συνεργαζομενο με την Samsung, service.
Αρχικά, σε ερώτηση ποιος εξέτασε την τηλεόραση, μου είπε "εμείς", καλά λέω εσυ δεν μου είπες ότι πρέπει να πάει Αθήνα; Υπόψιν το ίδιο μου είπαν και στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Samsung. Και μου λέει "εε, ετσι νόμιζα".
-Δεν μου λες (του λέω), 5 subpixel βρήκατε;
-Γιατι πόσα ήταν (μου λέει);
-Εγω ποσα σου έδειξα, πόσες φωτογραφίες σου έστειλα; Μήπως ήταν 6 pixel και ενα subpixel, όπως επιβεβαίωσες κι εσύ όταν παρέλαβες την τηλεόραση; Επίσης, μήπως εσυ χρειάστηκες μεγεθυντικό φακό για να τα δεις όταν στα έδειχνα;
-Ε, τι φταίω εγώ, που ο τεχνικός που την εξέτασε δεν βλέπει και πολύ καλά, να φανταστείς εγώ του τα έδειχνα, ούτε φωτογραφίες δεν μπορέσαμε να τα τραβήξουμε -ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ- αυτές που μου έστειλες εσύ στείλαμε στην Samsung. Πρέπει κι εμείς να είμαστε προσεκτικοί στο τι αναφέρουμε γιατί μετά χρεώνουν σε εμάς το ανταλλακτικό,
-Ποιο ανταλλακτικό, η τηλεόραση είναι εντός DOA άνθρωπε μου, για αντικατάσταση είναι.
-Ε θα στην αλλάξουν, δεν θα στην αλλάξουν;
-Βγάλατε ελαττωματική τηλεόραση εντός προδιαγραφών, και με ρωτάς αν θα την αλλάξουν
-Ε, κι εμείς οτι μας έστειλαν σε email, γράψαμε.
-Τι εννοείς;
-Οτι ειναι εντός προδιαγραφών.
-Τι θεωρείται εντός προδιαγραφών, με αριθμούς, 1,5,10,20,100 καμμένα pixels, πόσα;
-Δεν μας είπαν.
-Εντάξει, λέω κατάλαβα. Να πεις στον τεχνικό που δεν βλέπει καλά, ότι έχω ήδη υποβάλει αναφορά στην μητρική εταιρία για τα ψέματα που αναφέρατε στην έκθεση σας, θα φροντίσω ομως να προσθέσω κι οσα μου είπες.
Αμέσως κάλεσα τον Κωτσόβολο, αναφέρω όπως μου είχαν ζητήσει οι ίδιοι οτι παρέλαβα, για να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης και μου λέει ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.
Απευθείας αναφέρω την προηγούμενη επικοινωνία με τα στοιχεία της, αναφέρω ολη την συνομιλία, πως η συνάδελφος του με έβαλε στην αναμονή επικοινώνησε με τα κεντρικά και με διαβεβαίωσε πως υπάρχει έγκριση αντικατάστασης και λέω οι κλήσεις καταγράφονται, θα με αναγκάσετε να κινήσω νομικές διαδικασίες, θέλω ενημέρωση σχετικά με την αντικατάσταση άμεσα.
Καταγράφω όσα μου είπατε, θα ελεγχθεί το θέμα και θα επικοινωνήσουμε για να σας ενημερώσουμε.
Πεντε λεπτά αργότερα με καλεί ο ίδιος και μου λέει βλέπω εδώ ένα email που λέει πως έχει εγκριθεί αντικατάσταση...από την Samsung.
Ωραία λέω, πότε θα έχω ενημέρωση σχετικά με την διαδικασία.
Θα μεταφέρω όσα μου είπατε στην συνάδελφο που εχει αναλάβει το θέμα σας και θα επικοινωνήσει η ίδια για να σας ενημερώσει.
Πότε;
Σήμερα ή αύριο, δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά, δεν γνωρίζω αν εργάζεται σήμερα.
Ακόμα περιμένω.
Την Δευτέρα θα πάω από το κατάστημα και θα ενημερώσω και τον συνήγορο του καταναλωτή για την εξέλιξη ώστε να αναλάβει ο ίδιος.