Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Status
Not open for further replies.

Cosmic Wonder

AVClub Addicted Member
24 October 2012
2,854
Ξέρω καλά τι γράφεις! Τότε να το θέσω αλλιώς....το κέντρο της προσοχής είναι οι ευρωπαίοι,για να μην ρίχνω κάποιον συγκεκριμένο κατασκευαστή!!
Παρ'όλα αυτά αναφέρεις μέσα και τους εγγλέζους! Τέλος πάντων,γούστα είναι αυτά...όσον αφορά όμως την άποψη περί σχολής θα διαφωνήσω.
Υπάρχει ιαππώνική σχολή,και μάλιστα έχει μείνει στην ιστορία του Audio! Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς 1 άποψη του καθενός,όπως και η δική μου.
Κάποια πράγματα όμως ισχύουν!!

Κανείς δεν είπε ότι είναι ιαππωνική υπόθεση,ούτε βρετανική,ούτε αμερικάνικη,κλπ...Η Κάθε εταιρία έχει την ιστορία της! Δεν αναγνωρίζω μόνο τους ιάππωνες...-bye-
 

christos

Supreme Member
6 August 2006
5,483
πέρα μαχαλάς
Βασικος κανονας ομως στην πωληση ειναι οταν ενα προιον ειναι μειονεκτικο να το πουλας ως τεχνη, αποψη ,λιτοτητα ,αγνοτητα κλπ .
 

nbullamatsis

Supreme Member
11 February 2007
4,664
πειραιας
Βασικος κανονας ομως στην πωληση ειναι οταν ενα προιον ειναι μειονεκτικο να το πουλας ως τεχνη, αποψη ,λιτοτητα ,αγνοτητα κλπ .

Έχω την αίσθηση οτι οταν ο Ιαπωνας βγάλει ενα προϊόν ''μειονεκτικό'' (που έχει βγάλει αρκετά ειτε μέσα είτε εξω) το πουλάει οικονομικά.
 

christos

Supreme Member
6 August 2006
5,483
πέρα μαχαλάς
Έχω την αίσθηση οτι οταν ο Ιαπωνας βγάλει ενα προϊόν ''μειονεκτικό'' (που έχει βγάλει αρκετά ειτε μέσα είτε εξω) το πουλάει οικονομικά.

Aυτο νομιζω ισχυει για ολα τα προιοντα παγκοσμιως ,σν και δεν εχω ακουσει ποτε για μειονεκτικο γιαπωνεζικο προιον .Υποτιθεται οτι οι Ιαπωνεζοι εχουν τον καλυτερο ποιοτικο ελεγχο .Αν αναφερεσαι στο επιπεδο της αποδοσης ναι υπαρχουν απειρα γιαπωνεζικα μετρια μηχανηματα αλλα σχεδιαστηκαν σαν τετοια.Οι Εγγλεζοι απο την αλλη ειχαν κατα κανονα προβληματικο σχεδιασμο και κυριως προβληματικη συναρμολογηση , κατι που με τα χρονια διορθωθηκε .
 
28 June 2006
2,941
Έχει το ενδιαφέρον του το θεματάκι, περισσότερο για τους ασχολούμενους και λίγο με το τεχνικό μέρος βέβαια.
Βέβαια μια μίνιμουμ εξοικείωση και με τεχνικά θέματα είναι επιθυμητή και από πλευράς του μέσου μουσικόφιλου/χομπίστα, για να μην καταπίνει αμάσητο το συχνά θολό μάρκετινγκ.

Παρόλο που ο Σάκης είναι λίγο προκατειλημμένος υπέρ των σχιστομάτηδων, έχει εν πολλοίς δίκιο, όσο μου επιτρέπουν βέβαια να κρίνω οι περιορισμένες γνώσεις μου περί ημιαγωγών. Και από ηχητική απόψη, αλλά αυτό καθαρά υποκειμενικό θέμα.

Προσωπικά ένα NVA δεν θα τον έβαζα καν στην πρίζα. Ούτε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί π.χ η Naim στη δεκαετία του '90 ζήταγε τη μάνα της και τον πατέρα της για ένα εξωτερικό τροφοδοτικό -κουτί με 1 μετ/τή, γέφυρα, ηλεκτρολυτικούς και δεν θυμάμαι ακριβώς αν είχε μέσα και κανένα LM317 των 2 δολαρίων.

Kαι οι Ιάπωνες είχαν ένα σωρό αδιάφορα μηχανήματα (όχι όμως και παράξενα σχεδιασμένα, εκτός αν υπάρχουν κάποια που δεν τα ξέρω -πιθανόν- αλλά σε ότι έχω δει ακολουθούσαν την πεπατημένη, κοινώς by the book, που λέμε και στην Αρκαδία).
Ο πρώτος μου ενισχυτής ήταν ένας JVC με κάτι ωραία VUμετρα και όλα τα μπλιμπλίκια: subsonic, loudness, ρυθμιστικά τονικότητας κλπ. Είχε κάτι ταλαίπωρα STK στην έξοδο και ήχο τσιριμπιμπόμ-κλινγκ-κλανγκ-κλονγκ.

Μόνο που ο καημένος έπαιζε το ίδιο στην Τρίπολη, μετά στην Αθήνα, μέρα, νύχτα, μεσημέρι, χειμώνα - καλοκαίρι, σε αντίθεση με τους "καλόηχους" Cyrus γνωστών μου που μια τους έφταιγε το ρεύμα, μια η υγρασία, το κρύο ή η φάση της σελήνης και δεν απέδιδαν τα μέγιστα.

Δεν θέλω επ'ουδενί να μειώσω τους mission, δεν μπορούσα άλλωστε και να τους αγοράσω, έκαναν όσο ένα οικόπεδο. Έχω απολαύσει υπέροχες μουσικές ώρες σε σπίτια φίλων τότε με αυτούς και τα συνήθη ύποπτα Dual 505/Lenco + Ortofon/ + LS3/5A.

Αλλά καθαρά τεχνικά, τα εγγλέζικα εποχής (μέχρι και τα μέσα του '90) με αφήνουν μάλλον παγερά αδιάφορο-έως αρνητικό μη σου πω.
 

nbullamatsis

Supreme Member
11 February 2007
4,664
πειραιας
Aυτο νομιζω ισχυει για ολα τα προιοντα παγκοσμιως ,σν και δεν εχω ακουσει ποτε για μειονεκτικο γιαπωνεζικο προιον .Υποτιθεται οτι οι Ιαπωνεζοι εχουν τον καλυτερο ποιοτικο ελεγχο .Αν αναφερεσαι στο επιπεδο της αποδοσης ναι υπαρχουν απειρα γιαπωνεζικα μετρια μηχανηματα αλλα σχεδιαστηκαν σαν τετοια.Οι Εγγλεζοι απο την αλλη ειχαν κατα κανονα προβληματικο σχεδιασμο και κυριως προβληματικη συναρμολογηση , κατι που με τα χρονια διορθωθηκε .

Sorry αναφερόμουνα μόνο στο ηχητικό κομμάτι
στο άλλο της αξιοπιστία....δεν υπάρχουν οι ανθρωποι!!!:grinning-smiley-043
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Καλο θα ηταν επισης αν καποιος μπορει να το κανει καλυτερα απο μενα να μας δωσει τον ορισμο της λεξης ΣΧΟΛΗ πανω στο θεμα που συσζηταμε μια και εγω την αντιλαμβανομαι περιπου καπως ετσι ....

Σε εναν PIONEER 7800 που εχει καμμενα εξοδου και οδηγα αν τα αλλαξεις κυριως τα οδηγα με τρανζιστορ σειρας MJE 150XX ενω ""ηλεκτρικα "" το μηχανημα θα ερθει οι μετρησεις και οι επιδοσεις του θα ειναι σωστες το ηχητικο αποτελεσμα θα σκληρυνει σε σχεση με τα ημιαγωγα που ειχε πριν Γενικοτερα υπαρχουν ακριβως 50/50 αναφορες για τα συγκεκριμενα οπου οι 50 εχουν να πουν για την αντοχη και την στιβαροτητα του συγκεκριμενου ημιαγωγοι αλλα παραλληλα θεωρουν τον ηχο του σκληρο .

θελω να πω οτι η συνειδητη επιλογη μιας ομαδας κατασκευαστων να δουλεουν με ""σκληρους ημιαγωγους "" τα οποια προσφερουν καλα μεσαια σκληρο ηχο ατακα αν και λιγακι επιθετικα ειναι για εμενα ο ορισμος της λεξης σχολη .

Αντιστοιχα η επιλογη των Ιαπωνων για πιο μαλακα πραγματα ειναι η αλλη σχολη .

καποια αλλη εξηγηση η ορισμος ισως να ηταν χρησιμη ...

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Cosmic Wonder

AVClub Addicted Member
24 October 2012
2,854
Και εγώ κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι.

Δηλαδή την επιλογή εξαρτημάτων,τον τρόπο λειτουργείας τους,τον σχεδιασμό,και φυσικά ο ήχος τους.
Γενικά ο τρόπος λειτουργείας τους,και τα καινούργια πράγματα που είχαν-έχουν να παρουσιάσουν.Τα ''μεγάλα'' μηχανήματα των ιαππωνικών κατασκευστών,που δημιούργησαν την βάση με την μορφή που έχει σήμερα το αντικείμενο.Φυσικά στις μέρες μας,τα μηχανήματά τους δεν γράφουν απο πίσω το Made in Jpan...τουλάχιστον για τα ευρωπαικά μοντέλα.Αλλά αυτό θα ισχύει και για άλλες εταιρίες!

Εγώ έχω καταλάβει,ότι οι υποστηρικτές της αντίπαλης πλευράς,δεν θεωρούν σχολή αυτά που έχουν κάνει οι ιάππωνες...για τον απλούστατο λόγο ότι αντέγραφαν τους άλλους,και το βελτείωναν με τον δικό τους τρόπο,σκεπτικό.Μόνο αυτό!!
 
27 July 2006
1,926
Οι Αγγλοι στον ηχο μου θυμιζουν τους Ιταλους στο αυτοκινητο. Αν εχεις οδηγησει ποτε alfa τοτε και μονο μπορεις να καταλαβεις γιατι εχουν τετοια φημη αυτα τα αυτοκινητα και ξεχνας τις οποιες ιδιοτροπιες τους. Αντιθετα ελαχιστα japan αυτοκινητα της κατηγοριας μπορουν να προσφερουν συγκινησεις αντιστοιχες των Ιταλων. ΟΚ απο αξιοπιστια δεν λεμε αλλα ειναι αυτο που λεμε καποια πραγματα τα αγαπαμε επειδη μας παιδευουν και λιγο.

Προσωπικα ο ηχος των Ιαπωνεζικων μηχανηματων μου ειναι αδιαφορος εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων εν αντιθεση με αυτον των Αγγλων που τα κανω κεφι εκτος παλι ελαχιστων εξαιρεσεων. Νομιζω οτι στους Ιαπωνες λειπει το ταπεραμεντο και ειναι περισσοτερο τεχνοκρατες απο οτι οι ευρωπαιοι, και αυτο βγαινει και στα μηχανηματα.
 

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Αν όμως κάτι μετράει καλά, δεν παίζει και σωστά;
Θέλω να πώ, το χόμπυ μας δεν είναι μαγεία.
Είναι νόμοι, είναι φυσική, είναι μαθηματικά...

Τί είναι αυτό που δίνει ταμπεραμέντο σε ένα "εφαρμοσμένο" χόμπυ;
 

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Νομίζω ότι το χόμπυ είναι τεχνοκρατικό αλλά το αποτέλεσμα καθορίζεται από τον άνθρωπο... εντελώς δλδ συναισθηματικούς και υποκειμενικούς παράγοντες.

ΙΜΗΟ πάντα.
 

christos

Supreme Member
6 August 2006
5,483
πέρα μαχαλάς
Αν όμως κάτι μετράει καλά, δεν παίζει και σωστά;
Θέλω να πώ, το χόμπυ μας δεν είναι μαγεία.
Είναι νόμοι, είναι φυσική, είναι μαθηματικά...

Τί είναι αυτό που δίνει ταμπεραμέντο σε ένα "εφαρμοσμένο" χόμπυ;


Η ψυχοακουστικη ?
 

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Άρα λοιπόν, αν τα Ιαπωνικά μηχανήματα μετράνε γενικότερα και σε πλειοψηφία καλύτερα από τα Βρετανικά... δεν μιλάμε και για "καλύτερα" μηχανήματα γενικώς, σαν πλειοψηφία;
 

Tyler ? Durden

Supreme Member
6 November 2006
3,909
Νεα Σμυρνη
Αν όμως κάτι μετράει καλά, δεν παίζει και σωστά;
Θέλω να πώ, το χόμπυ μας δεν είναι μαγεία.
Είναι νόμοι, είναι φυσική, είναι μαθηματικά...

Τί είναι αυτό που δίνει ταμπεραμέντο σε ένα "εφαρμοσμένο" χόμπυ;

Oχι απαραιτητα, δεν αποτυπωνεται επαρκως η ηχητικη ταυτοτητα ενος μηχανηματος μεσα απο διαγραμματα. Το τι δινει ταμπεραμεντο ή θεμιτο "χαρακτηρα" ή ταυτοτητα ή πεστο οπως θες, ειναι καποιες μικρες (ή κ μεγαλυτερες) πινελιες σε κομβικα σημεια της σχεδιασης, εχει αναφερθει και παραπανω.
 

Tyler ? Durden

Supreme Member
6 November 2006
3,909
Νεα Σμυρνη
Άρα λοιπόν, αν τα Ιαπωνικά μηχανήματα μετράνε γενικότερα και σε πλειοψηφία καλύτερα από τα Βρετανικά... δεν μιλάμε και για "καλύτερα" μηχανήματα γενικώς, σαν πλειοψηφία;

το "καλυτερα" ειναι σχετικο. Αν παρεις πχ δειγματοληπτικα καποια Γιαπωνεζικα ενισχυτικα απο 2-3Κ ευρω και καποια Αγγλικα ή κ Ευρωπαικα αν θες, βλεπεις οτι τα Ιαπωνικα γενικα υστερουν σε ηχο, χαρακτηρα, "κουρδισμα", voicing, δεν ξερω πως αλλιως να το πω, σε σχεση με τα Ιαπωνικα των οποιων ο ηχος συνηθως ειναι αδιαφορος κλπ. Σου δινει την εντυπωση ο Αγγλος οτι εδω εχει πεσει δουλεια κ "ψαξιμο" στο πως ακουγεται το μηχανημα. Οι Ιαπωνες εχουν σαν φιλοσοφια την ποιοτητα συναρμολογησης-κατασκευης-υλοποιησης κλπ. Βεβαια σε ανωτερες κατηγοριες τιμης υπαρχουν κ εξαιρεσεις που επιβεβαιωνουν τον κανονα, απλα αυτο που περιεγραψα ειναι μια διαπιστωση που αφορα τη γενικη εικονα.
 
Status
Not open for further replies.