Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Status
Not open for further replies.

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
Μα δεν ειπα οτι ειναι σκουπιδια...ισα ισα που ο ηχος τους ειναι καταπληκτικος.
Αλλα αμα τους ζορισεις καίγονται.
Με το volume στο "και δεκα" δεν αντεχουν πανω απο μια δυο ωρες χρηση.
Τουλαχιστον αυτους που ειχαμε εμεις.

Η "θεση και 10" η οποιαδηποτε αλλη θεση του volume control εξαρταται σχεδον αποκλειστικα απο την εξοδο της πηγης και δεν αποτελει "γεγονος" σε καμια περιπτωση.

Επισης εξαρταται και απο την ευαισθησια του ηχειου , που θα παει το volume,και στις τελικες εντασεις που θελουμε.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
Έριχνε ασφάλειες, ναι... αλλά δεν σταμάτησε να παίζει.

Μια και το αναφερεις,οντως ειναι παραξενο να καιγεται προτου καει η ασφαλεια η πεσει το protection relay του :a0210:
 

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Μια και το αναφερεις,οντως ειναι παραξενο να καιγεται προτου καει η ασφαλεια η πεσει το protection relay του :a0210:

Εμένα το έκανε συχνά όταν ανέβαζα απρόσεκτα σαν νεανίας.
Ποτέ όμως πέραν της ασφάλειας δεν μου προξένησε ζημιά. Τυχερός?
Δεν το δέχομαι εύκολα... γιατί ο ενισχυτής αγοράστηκε περίπου το '97 (στα 18 μου) και τουλάχιστον μέχρι το 2001-2002 έπαιζε δυνατά και απρόσεκτα και άτσαλα.
Πόσες φορές να με φύλαξε η τύχη?
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
Τυχερός?

Oχι, προνοητικοτητα του κατασκευαστη μαλλον,οπως εξ'αλλου ωφειλε.

Και σε μενα ετυχε μερικες φορες,οταν πειραματιζομουν με τον 8000Α και δυσκολα ηχεια.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,455
Πειραιας
Έριχνε ασφάλειες, ναι... αλλά δεν σταμάτησε να παίζει.

Αυτο ακριβως!
Εριχνε ασφαλειες και αμα επεμενες ...μπουμ!!
Ειμαστε και ...ενθουσιωδεις τοτενες ...παρε δυο στο χερι.
Απλα μαθαμε (αφου παθαμε) και πλεον ο τριτος, δεν παιζει ποτε σε παρτυ και οταν ριχνει ασφαλειες τον κλεινουμε λιγη ωρα.
Κατα τ´αλλα ...τερας αξιοπιστιας!
.
Ο Nad ¨εσκουζε¨ ολο το βραδυ (35 wattακια ολα κι´ολα) και κιχ δεν εχει κανει (ουτε τουϊτερ ειχε καψει ποτε απο παραμορφωση).
Το ιδιο και ο Mission.

Ενας Yamaha πριν δυο εβδομαδες ,τιναξε τα πεταλα μετα απο δυο ωρες "στο και δεκα" με δυο ζευγαρια ηχεια πανω του.
Στις ιδιες συνθηκες περσυ, ενα παμπαλαιος Nec δεν καταλαβε τιποτα.
Προσωπικες εμπειριες που (οτι και να ακουω και διαβαζω) δεν αλλαζουν με τιποτα.
Σας αγαπω σας εκτιμω ...αλλλα τα γεγονοτα ειναι γεγονοτα.
Εκτος και αν δεν γουσταρετε να τα αναφερουμε.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
Αυτο ακριβως!
Εριχνε ασφαλειες και αμα επεμενες ...μπουμ!!
Ειμαστε και ...ενθουσιωδεις τοτενες ...παρε δυο στο χερι.
Απλα μαθαμε (αφου παθαμε) και πλεον ο τριτος, δεν παιζει ποτε σε παρτυ και οταν ριχνει ασφαλειες τον κλεινουμε λιγη ωρα.
Κατα τ´αλλα ...τερας αξιοπιστιας!
.
Ο Nad ¨εσκουζε¨ ολο το βραδυ (35 wattακια ολα κι´ολα) και κιχ δεν εχει κανει (ουτε τουϊτερ ειχε καψει ποτε απο παραμορφωση).
Το ιδιο και ο Mission.

Ενας Yamaha πριν δυο εβδομαδες ,τιναξε τα πεταλα μετα απο δυο ωρες "στο και δεκα" με δυο ζευγαρια ηχεια πανω του.
Στις ιδιες συνθηκες περσυ, ενα παμπαλαιος Nec δεν καταλαβε τιποτα.
Προσωπικες εμπειριες που (οτι και να ακουω και διαβαζω) δεν αλλαζουν με τιποτα.
Σας αγαπω σας εκτιμω ...αλλλα τα γεγονοτα ειναι γεγονοτα.
Εκτος και αν δεν γουσταρετε να τα αναφερουμε.

Βεβαιως και γουσταρουμε,αλλα απ'οτι μας περιγραφεις τα τραβαει και σενα ο κ---ς σου :flipout:
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,455
Πειραιας
Βεβαιως και γουσταρουμε,αλλα απ'οτι μας περιγραφεις τα τραβαει και σενα ο κ---ς σου :flipout:

Δεν τα τραβαει αγαπητε....λαθος κανεις....τα μαγνητιζει,τα ελκει, τα γουσταρει,τα ποθει λεμεεεεεεεε:flipout::flipout:
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,843
Μεσευρώπη
Αυτο ακριβως!
Εριχνε ασφαλειες και αμα επεμενες ...μπουμ!!
Ειμαστε και ...ενθουσιωδεις τοτενες ...παρε δυο στο χερι.
Απλα μαθαμε (αφου παθαμε) και πλεον ο τριτος, δεν παιζει ποτε σε παρτυ και οταν ριχνει ασφαλειες τον κλεινουμε λιγη ωρα.
Κατα τ´αλλα ...τερας αξιοπιστιας!
.
Ο Nad ¨εσκουζε¨ ολο το βραδυ (35 wattακια ολα κι´ολα) και κιχ δεν εχει κανει (ουτε τουϊτερ ειχε καψει ποτε απο παραμορφωση).
Το ιδιο και ο Mission.

Ενας Yamaha πριν δυο εβδομαδες ,τιναξε τα πεταλα μετα απο δυο ωρες "στο και δεκα" με δυο ζευγαρια ηχεια πανω του.
Στις ιδιες συνθηκες περσυ, ενα παμπαλαιος Nec δεν καταλαβε τιποτα.
Προσωπικες εμπειριες που (οτι και να ακουω και διαβαζω) δεν αλλαζουν με τιποτα.
Σας αγαπω σας εκτιμω ...αλλλα τα γεγονοτα ειναι γεγονοτα.
Εκτος και αν δεν γουσταρετε να τα αναφερουμε.

Με τι ηχεία τον άκουγες;
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Γραφωντας ενα αρθρο στο ξενο φορουμ θυμηθηκα μια ακομα περιπτωση αναφορας ... Το ελεκτορ και ειδικοτερα τις σχεδιασεις του giesberts Αν ποτε ειχα την δυνατοτητα να τον δω face to face Θα του εριχνα δυο μπατσες περιποιημενες και μετα θα πηγαινα στο τμημα να παραδοθω με το χαμογελο στο στομα ....

Οι περισσοτερες σχεδιασεις του ηταν αποτελεσμα απολυτα σωστων μαθηματικων υπολογισμων και εξομοιωσεων τα οποια δουλευαν μονο στο χαρτι η σαν υπολογιστικα μοντελα ...Εγραφε το χαρτι οτι το ταδε τρανσιστορ εχει την Α την Β την Γ προδιαγραφη και σχεδιαζε πανω σε αυτο .

Στην πραγματικοτητα οι προδιαγραφες αυτες αλλαζουν δραστικα αναλογα την ποιοτητα , τον κατασκευαστη , την κατασκευη , την συγκεκριμενη εκδοση , την θερμοκρασια και καμμια 30αρια αλλους παραγοντες .

Επισης στα συχρονα εργαλεια εξομειωσης υπαρχουν κανονες του τυπου: Υπολογισε ξανα τα παντα με ανοχες 5-10-15% και ξανα μανα υπολογισε τα παντα σε μια διακυμανση θερμοκρασιας τυπου +-20% κλπ κλπ Αυτα φυσικα γινονται για να υποχρεωσουν τον σχεδιαστη να λαβει αντιμετρα για αυτες τις περιπτωσεις .

Φυσικα ο Giesberts δεν ελαβε σχεδον ποτε τιποτα υποψην του με αποτελεσμα ο Χ crescendo να καιει ηχεια στην καθησια του οι ταλαντωσεις να πηγαινουν στο φουλ , τοο οφσετ στον ουρανο και να ερχεται ο ακροατης και να σου λεει οτι δεν εχει ακουσει καλυτερο μηχανημα ποτε .

Αυτα μονο στην σφαιρα της φαντασιας και της αγνοιας παιζουν ... στην πραγματικοτητα ναι ενα μηχανημα ειναι μετρησεις και ακροασεις ασφαλεια και ποιοτητα ...

Φιλικα

Σακης Πετροπουλος
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,455
Πειραιας
Με τι ηχεία τον άκουγες;
Παντα με τα ιδια..Audio spectrum (τα παλια των τεσσαρων δρομων βασης, αλλα δεν θυμαμαι το μοντελο...ο Ηχος τοτενες τα ειχε στην ιδια κλαση με τα Harbreth)
Οταν παω σπιτι του γαμπρου μου, θα σας πω ακριβως το μοντελο.
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,671
--------------------
το θέμα για τα μηχανάκια του ελεκτρο ( crescendo) είναι ότι υπάρχει άνθρωπος ο οποίος κάνει τεστ σε μηχανήματα σε γνωστό περιοδικό του χώρου και το είχε για ενισχυτή αναφοράς αυτό κάτι λέει έτσι ; και για να μη υπάρχει παρεξηγησει στα όσα γράφω συμφωνώ απολυτά για το συγκεκριμένο μηχάνημα με όσα λέει ο Σακκης

κατα άλλα είμαι Αγγλόφιλος στα μηχανήματα μόνο και εν μέρη και μετά κατασκευής usa όσα ιαπωνικά είχα απλά δεν μου άρεσαν
 

Thomas_GR700

Established Member
17 December 2006
278
NVA AP30 O Ασυμβίβαστος
...Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι επίσης απο τα χαρακτηριστικά της σκέψης του σχεδιαστή....Οπως αντιλαμβάνεστε ,διαθέτει κορυφαία ποιότητα κατασκευής για τα χρήματα που κοστίζει.....Οπως καταλαβαίνετε ,ο ενισχυτής είναι απο την αρχή ως το τέλος του αυτό που λέμε "audiophile τύπου".Kαμμία ,δηλαδή,σχέση δεν έχει με τις βιομηχανοποιημένες απωανατολιτικές συσκευές ενω ταυτόχρονα φαντάζει ως ένας πολύ γνήσιος εκπρόσωπος της αγγλικής σχολής....Η μόνη παρατήρηση που θα μπορούσε να γίνει ...αφορά τον μέτριας ποιότητας διακόπτη on/off στο πίσω μέρος του...
Και καταλήγει:
...Μετα τον ΑΡ50 ,ο Richard Dunn "ξαναχτυπά " στην παραμελημένη χαμηλή κατηγορία τιμής ,παραδίδοντας μαθήματα σχεδιαστικής ευφυίας....
ΗΧΟΣ ,Απρίλιος 1997 ,Πάρις Κωτσής
Ο ορισμός του scripta manent.Aυτό που κατάλαβα είναι οτι όλα αυτα τα χρόνια έχω "φάει" ατελείωτο δούλεμα.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
το θέμα για τα μηχανάκια του ελεκτρο ( crescendo) είναι ότι υπάρχει άνθρωπος ο οποίος κάνει τεστ σε μηχανήματα σε γνωστό περιοδικό του χώρου και το είχε για ενισχυτή αναφοράς αυτό κάτι λέει έτσι ; και για να μη υπάρχει παρεξηγησει στα όσα γράφω συμφωνώ απολυτά για το συγκεκριμένο μηχάνημα με όσα λέει ο Σακκης

κατα άλλα είμαι Αγγλόφιλος στα μηχανήματα μόνο και εν μέρη και μετά κατασκευής usa όσα ιαπωνικά είχα απλά δεν μου άρεσαν


Η δημιουργια αναφορας δεν εχει καμμια απολυτως σχεση ουτε με την ποιοτητα του ηχου που μπορει να βγαλει ενα μηχανημα αλλα ουτε και μεταξυ των τεχνικων χαρακτηριστικων του μηχανηματος απο πλευρας ασφαλειας .

Η δημιουργια αναφορας ειναι παντα η συγκριση του Α με το Β ...τελεια συστηματα δεν υπαρχουν καποιο αλλο θα ειναι καλυτερο η χειροτερο στα σημεια ...Εαν καποιος θελει να κανει σωστη δουλεια θα πρεπει να μπορει να διακρινει αυτα τα σημεια .. και σε επιπεδο μετρησεων αλλα και σε επιπεδο ακροασεων .

Τωρα εαν καποιος ξεκινησε να εχει ετοιμασει εναν ενισχυτη του Giesberts για αυτη την δουλεια και ειχε την απλη γνωση που χρειαζεται ωστε να ματασαρει με απολυτη ακριβεια τα ολα οσα πραγματα χρειαζεται να μτασαριστουν για να συναντησουν τις αρχικες προδιαγραφες που ειχε θεσει ο σχεδιαστης , εαν ειχε προσθεσει τα συνηθισμενα πραγματα που ξεχναγε ο Gisberts decoupling , bypass , Rf filters , miller κλπ οι πιθανοτητες ειναι δυο
1) ειχε τελικα ενα πολυ καλο μηχανημα μια και ο Giesberts στο ηχητικο κομματι δεν εκανε ασχημη δουλεια και ηταν αλλο το θεμα που τα μηχανηματα του δεν επαιζαν ποτε σωστα

2) με το που τον εφιαξε καταλαβε οτι ....ΔΕΝ και προφανως στον παγκο πηρε θεση ενα αλλο πιο σωστο μηχανημα ..
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

NVA AP30 O Ασυμβίβαστος
...Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι επίσης απο τα χαρακτηριστικά της σκέψης του σχεδιαστή....Οπως αντιλαμβάνεστε ,διαθέτει κορυφαία ποιότητα κατασκευής για τα χρήματα που κοστίζει.....Οπως καταλαβαίνετε ,ο ενισχυτής είναι απο την αρχή ως το τέλος του αυτό που λέμε "audiophile τύπου".Kαμμία ,δηλαδή,σχέση δεν έχει με τις βιομηχανοποιημένες απωανατολιτικές συσκευές ενω ταυτόχρονα φαντάζει ως ένας πολύ γνήσιος εκπρόσωπος της αγγλικής σχολής....Η μόνη παρατήρηση που θα μπορούσε να γίνει ...αφορά τον μέτριας ποιότητας διακόπτη on/off στο πίσω μέρος του...
Και καταλήγει:
...Μετα τον ΑΡ50 ,ο Richard Dunn "ξαναχτυπά " στην παραμελημένη χαμηλή κατηγορία τιμής ,παραδίδοντας μαθήματα σχεδιαστικής ευφυίας....
ΗΧΟΣ ,Απρίλιος 1997 ,Πάρις Κωτσής
Ο ορισμός του scripta manent.Aυτό που κατάλαβα είναι οτι όλα αυτα τα χρόνια έχω "φάει" ατελείωτο δούλεμα.


Το κειμενο που εγραψες ηταν κατιτις μακρυ οποτε ετοιμαστηκα να γραψω ¨Τι λεει ο ^&#$^&* ? " ευτυχως το σωσες :jester::jester::jester: .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
Παντα με τα ιδια..Audio spectrum (τα παλια των τεσσαρων δρομων βασης, αλλα δεν θυμαμαι το μοντελο...ο Ηχος τοτενες τα ειχε στην ιδια κλαση με τα Harbreth)
Οταν παω σπιτι του γαμπρου μου, θα σας πω ακριβως το μοντελο.

εμμμ
4 δρόμοι είναι αυτοί.....
κάθεται αναποφάσιστος ο ενισχυτής μη ξέροντας ποιόν να πάρει και....πάπαλα...
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Ας δουμε λιγο πιο βαθεια σε μια αλλη πτυχη του θεματος .

Ολοι οσοι ειναι σε αυτο τον χωρο και εγω μαζι σαφως δεν βγηκαν απο μια σχολη και αρχισαν να φιαχνουν ενισχυτες ..Προφανως απο νεαροτερη ηλικια θα επρεπε να εχουν καποια τριβη με το αντικειμενο αν οχι του ηχου γενικοτερα των αναλογικων ηλεκτρονικων .

Αν συνδυασει κανεις τα χρονικα σημεια θα παρατηρησει οτι βρισκομαστε στην χρυση εποχη της εγχρωμης τηλεορασης . Αποριας και συζητησεως αξιο θα ηταν να γνωριζουμε γιατι στο Ηνωμενο βασιλειο ενω υπαρχαν εργοστασια παραγωγης τηλεορασεων της Sony της JVC της URANIA και προφανως θα υπηρχαν και αλλες μικροτερες φαμπρικουλες με οχι τοσο δυνατα brand name , το ρεζουμε παραμενει οτι ελαχιστες η καμμια δεν ηταν designed in UK και ολοι οσοι ασχοληθηκαν ηταν σε επιπεδο μονταρισματος η ετοιμης σχεδιασης .


Προφανως χωρις στοιχεια στα χερια του καποιος απλα μπορει να υποθεσει τι εχει γινει απο την σκοπια οτι ειναι οικονομικο παραδοξο να εχεις ζητηση και να μην κανεις παραγωγη ενω παραλληλα σχεδιαστες να κανουν "extreme" σχεδιασεις σε εναν χωρο ο οποιος ειχε ηδη ενα "ποδι πατημενο" απο αλλους κατασκευαστες .

Αν δει καποιος εναν ενισχυτη της Dual και εχει τις γνωσεις η εικονα ειναι απολυτα ιδια ( μεχρι και οι βιδες ) απο τηλεοραση Grundig αντιστοιχα τα Β&Ο παρουσιαζουν εικονα σαν τηλεοραση Philips με τα ιδια εξαρτηματα την ιδια τοπολογια μεχρι και την ιδια συνταξη στο σχηματικο ....

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,764
Βόλος
τα Β&Ο παρουσιαζουν εικονα σαν τηλεοραση Philips με τα ιδια εξαρτηματα την ιδια τοπολογια μεχρι και την ιδια συνταξη στο σχηματικο
Έχουν όμως καλύτερο ήχο.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Για τα Β&Ο οχι λυπαμαι θα διαφωνησω καθετα ( εαν μιλαμε για τα μηχανηματα εκεινης της εποχης ) εαν σε ενδιαφερει μπορω να κανω μια αναφορα στο πως ηταν χτισμενα και τι ηταν αυτο που τους σταματησε ( ευυχως )

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Απάντηση: Re: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Για τα Β&Ο οχι λυπαμαι θα διαφωνησω καθετα ( εαν μιλαμε για τα μηχανηματα εκεινης της εποχης ) εαν σε ενδιαφερει μπορω να κανω μια αναφορα στο πως ηταν χτισμενα και τι ηταν αυτο που τους σταματησε ( ευυχως )

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
Μπές στον κόπο να μάθουμε,αν δεν σε πειράζει!!!
Εχει ενδιαφέρον.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Προ εποχης DSP η Philips ειχε ερευνησει με εναν ""αλλο τροπο"" αυτο που εμεις σημερα λεμε sonics η ηχοχρωματα ...Κατα την αποψη μου ειχαν αρχισει ηδη να βλεπουν τι ειναι ο πραγματικος ηχος και τι ειναι ο εμπορικος ηχος .

Η σκεψη ηταν απολυτα απλη εστησαν 100 ανθρωπους με τα αισθητηρια στο κεφαλι και ακουστικα , επαιξαν το Χ μουσικο κομματι / κομματια εβαλαν εναν τυπο να ""σκαλιζει " το equalizer σε διαφορες περιοχες τονιζοντας και υποβαθμιζοντας διαφορες περιοχες ενω παραλληλα κατεγραφαν τις ανθρωπινες αντιδρασεις .

Το ζητημα ηταν να βρεθει μια μεθοδος ωστε τα μηχανηματα τους να εχουν μια ιδεατη χροια και αποκριση ωστε να μιλανε ακριβως εκει που πρεπει στον εγκεφαλο του ανθρωπου πραγμα το οποιο λειτουργησε αψογα για καποια χρονια με αποτελεσμα καποιος να πηγαινει στον Χ Κωτσοβωλο οπου εκει επαιζαν ΠΧ 20 συστηματα και ξαφνικα εβλεπες τον πελατη να πηγαινει γραμμη/καρφι στο Philips και να λεει "αυτο αυτο θελω γιατι παιζει πιο γλυκα απο ολα ""'!!!

Το σκηνικο λειτουργησε για ενα Α χρονικο διαστημα και οι χροιες δινονταν στα μηχανηματα απο το προενισχυτικο σταδιο και την καμπυλη των ηχειων Μετα απο καποιο διαστημα ενεργοποιηθηκε η μουσικη κοινοτητα οπου απαιτησαν και πετυχαν να σταματησει η παραποιηση του μουσικου θεματος με αυτον τον τροπο .

Το σκεπτικο ειχε να κανει με το οτι ο μουσικος μπορει να δεχτει οτι η Χ εταιρια φιαχνει ενα μηχανημα το οποιο τελικα εχει αποτυχει να αποδωσει με πιστοτητα το μουσικο θεμα που εγραψε στο στουντιο η ζωντανα για οποιονδηποτε λογο ( κοστος , μεγεθος κλπ ) αλλα δεν μπορει να δεχθει οτι εσκεμενα μια εταιρια διαστρεβλωνει το μουσικο θεμα εξω απο τα θεσπισμενα ορια του HIFI και πιο συγκεκριμενα την γραμμικη αποκριση και τα κυκλωματα τονων. Η διαμαχη εκκινηθηκε απο τον Εlton John ενω στην πορια εμπλεχθηκαν και αλλοι φορεις και αλλοι καλλιτεχνες . Συναμα τεθηκε θεμα και αθεμιττου ανταγωνισμου ειδικα σε σχεση με αλλες εταιριες που προσπαθησαν να τηρησουν τις προδιγραφες αυστηροτερα . Η επιλογη της Philips κριθηκε δολια .


Τμηματικα και μερος αυτης της λογικης εκεινη την εποχη μεταφερθηκε και στις συνεργαζομενες εταιριες οπως ηταν η B&O εκεινη την εποχη . Η συγκεκριμενη χροια την συγκεκριμενη εποχη σε συνδυασμο με το outstanding εξωτερικο και φουτουριστικο design εδωσαν την εννοια αυτη σε αυτα τα μηχανηματα η οποια κερδισε μεγαλη μεριδα του κοινου ενω ηχητικα δεν υπηρχε κανενας ουσιαστικος λογος ...Αργοτερα και μετα την εγκαταλειψη της συγκεκριμενης ιδεας υποχρεωθηκαν να κανουν τα συστηματα τους πιο αληθινα και τελικα να απογαλακτιστουν απο την philips τουλαχιστον στο ηλεκτρονικο κομματι .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.