Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Status
Not open for further replies.
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
... Στα πλαισια που μου επιτρεπεται θα διαφωνησω .Συνεχιζω να πιστευω οτι οσο και καλα τεκμηριωμενη να ειναι η παρουσιαση σου με τα δεδομενα που εχω δει στην Ελλαδα θεωρω σιγουρο οτι θα ""φας"" πολεμο .

Ας υποθεσουμε οτι εχεις μια συσκευη η οποια περναει πολυ καλα ολα τα εργαστηριακα τεστ και εχει επιδοσεις αληθινες και ευθεως αναλογες με την τιμη του προιοντος Υποφερει ομως απο ενα προβλημα τυχαια θα αναφερω : δυσαναλογο crosstalk για το επιπεδο του μηχανηματος .

Στην πραξη ο ακροατης μπορει πολυ ευκολα να ζησει με αυτο με αξονα οτι θα εχει μονο μια ενεργη πηγη πανω στο μηχανημα Θεωρω ομως οτι αν στην παρουσιαση σου αναδειξεις ολα τα καλα συν το ενα κακο θα αρκει αυτο για να ανοιξει ο πολεμος ....


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,083
Εν πλώ
Δηλ. τι λες τώρα?....Προκαταβάλεις συμπεριφορές και αποτελέσματα λέγοντας για πολλοστή φορά την λέξη πόλεμος?

Αρα ο Νίκος να μην κάνει παρουσίαση γιατί είδες στην κρυστάλλινη σφαίρα πόλεμο....Μάιστα...
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Κωστα ...λεω ξεκαθαρα αυτο που λεω ... δλδ αν κρινω απο την μεχρι τωρα συμπεριφορα εμπορικων αντιπροσωπων οταν ακουγεται κατι κακο για ενα μηχανημα τους που δεν ειναι σε παραγωγη το φυσικο επομενο ειναι αν θιχτει καποιο μηχανημα το οποιο ειναι σε παραγωγη τα πραγματα να ειναι πολυ χειροτερα . δεν εχει νοημα να μπουμε στην διαδικασια να αναφερουμε ζωντανα παραδειγματα και σαφως δεν διαβαζω κρυσταλινες σφαιρες ...λεω απλα την αποψη μου.

Ο MACMOD και αυτο που λεει ειναι πολυ σωστο ,αφορα το κατασκευαστικο επιπεδο και πιθανον μια γλωσσα η οποια θα ειναι κατανοητη μεταξυ τεχνικων ασχετα εαν ο ενας εργαζεται για την PHILIPS και ο αλλος ειναι freelancer . Θεωρω δεδομενο οτι μεταξυ δυο ανθρωπων που μοιραζονται το ιδιο παθος και τις ιδιες ανησυχιες για το audio θα υπαρχει και καναλι επικοινωνιας και πολυ καλη συνεργασια .

Εχω διαφορετικη αποοψη για το πως θα μπορουσε να διαχειριστει το ιδιο θεμα ενας οικονομικος της ιδιας επιχειρισης , αρα και αντιστοιχα ενας εμπορικος αντιπροσωπος . Τωρα αν συγκριτικα μια τετοια συμπεριφορα θα ηταν χειροτερη στην Ελλαδα απο οτι θα ηταν στην Αγγλια δεν ειμαι σε θεση να το γνωριζω , απλα το υποθετω .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,823
Να κανω ενα σχολιο , εκ πειρας.

Σε ριβιου δικου μου μηχανηματος, διαβασα με εκπληξη μου , οτι περα απο τις καλες μετρησεις που εκανε ο ριβιουερ, σχολιασε και κατι που ητανε καπως αρνητικο. Οταν του μιλησα στο τηλεφωνο και του υπεδειξα οτι αυτο που εξελαβε ως εξοδο του μηχανηματος ηταν στην ουσια εισοδος (και ηταν πολυ καθαρα τυπωμενο στο μηχανημα) και κατα συνεπεια καποιες αντιστασεις που δοκιμασε παραλληλα κατα την δοκιμη στην ουσια αλλοιωσαν την εισοδο και οχι την εξοδο του μηχανηματος και κατα συνεπεια το τελικο ηχητικο αποτελεσμα, μου ειπε "συγνωμη δεν το προσεξα"......

Ουτε πολεμο του εκανα ουτε τιποτα.Θα σχολιαζα ομως αν ειχε και μια μικρη στηλη ωστε να σχολιασει και αυτος που στελνει το μηχανημα κατι που θα ηθελε. Απο την συζητηση θα διορθωνονταν τυχον λαθη απο οπου και να προερχονταν,και καποιος αναγνωστης θα ηξερε τι γινεται σε καποιες περιπτωσεις μετρησεων, ακουστικων σχολιων κλπ.......

Αυτο το λεω διοτι καποτε, λαθος ισως κανει και αυτος που θεωρει οτι εντοπιζει "λαθη" , και ισως κιολας να εκτιθεται αν δεν τον διορθωσει καποιος,και βεβαια οχι με "πολεμο".
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Μα φυσικα και μπορει να κανει λαθος ...οχι μονο στην διαδικασια αλλα και στην αντιληψη ενος θεματος . Αν δεν δεις το μηχανημα σε σχεση με τον σκοπο που εχει φιαχτει παντα και με παρονομαστη το κοστος του μηχανηματος το πιθανοτερο ειναι να βγαλεις λαθος συμπερασματα .

Ομως αυτα αφορουν review σε μηχανηματα των οποιων εχουν εχουν γραφτει κριτικες απο ανθρωπους του χωρου . Οποτε σαν αποψη και γνωμη ενος κριτικου μπορει και να σηκωνουν καποια αμφισβητιση η καποια συζητηση κλπ .

Η προσεγγιση του MACMOD ειναι αμιγως τεχνικη παραλληλα και η δικια μου σε πολλα θεματα οπου οι μετρησεις ειναι μετρησεις , η διαδικασια εχει συγκεκριμενα standard , εχει εγκεκριμενη την διαδικασια , δεν λεει ποτε ψεμματα, και δεν κανει ποτε λαθη με μονη εξαιρεση των ανθρωπινο παραγοντα .

Σαφως εχουμε πει πολλες φορες οτι λιγα πραγματα μπορουν να πουν οι μετρησεις για τις χροιες σε συγκεκριμενα μουσικα θεματα και καθως επισης ειναι πολυ δυσκολο να μεταφρασεις ηλεκτρικα μεγεθη σε φρασεις που χρησιμοποιουν οι audiophile τυπου τα πριμα του ταδε μηχανηματος ειναι ""μεταλλικα "

Ξαναθυμιζω οτι αν καποιος ανασυρει κριτικες απο μηχανηματα που γραφτηκαν στον τεχνικο τυπο απο το 1980 μεχρι το 1990 σημερα ολα οσα γραφτηκαν θα θεωρηθουν μαλλον αστεια . Αν τοτε υπηρχε εκτος απο τους reviewers και καποιο τεχνικο τμημα με αναλογη καταρτιση και τυποποιηση το πιθανοτερο ειναι οτι πολυ λιγοτερα απο αυτα που γραφτηκαν τελικα θα εφταναν στον αναγνωστη Και κατα καποια πιθανοτητα οι κατασκευαστες θα επαιρναν το feedback νωριτερα και θα φταναμε σε σημερινο επιπεδο πολυ πιο γρηγορα .


Το κομματι αυτο της τεχνικης αναλυσης σε βαθος ελειπε τοτε φυσικα και απο μενα οποτε τα φραστικα μαργαριταρια δεν θα πρεπει να ξενιζουν καποιον .Το κακο ειναι οτι συχνα η αναλυση σε βαθος λειπει και σημερα η οποια πραγματικα μπορει να αναδειξειτα καλα και τα κακα ενος μηχανηματος και εκει θα ειχε χρησιμοτητα εν νημα οπως το περιγραψε ο MACMOD

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,823
Δεν συγχιζω τα δυο Σακη.Απλα ανεφερα το περιστατικο , ως παραδειγμα του τι για καποιους και γιατι μπορει να ειναι "λαθος".

Ειμαι βεβαιος οτι μετα απο 25-30 χρονια θα βρεθουν πολλα λαθη σε πολλα σημερινα μηχανηματα. Βεβαια επισης πιστευω οτι μεταξυ αυτων που θα εντοπισουν λαθη θα ειναι και οι κατασκευαστες,που προφανως σε 25 χρονια θα αποφυγουν να τα επαναλαβουν.

Γνωριζω εταιρεια που ενημερωνει τους αντιπροσωπους της για τα προβληματα που παρουσιαζουν καποια απο τα μηχανηματα τους κατα καιρους , τα καταγραφει , δινει λυσεις και πιστευω οτι θα αποφευγει τυχον λαθη του σημερα,στο μελλον.

Δεν λεω λοιπον οτι ειτε εσυ ειτε ο MACMOD εχετε λαθος. Απλα νομιζω οτι το καθε προβλημα εχει την λυση του , τον λογο του , αλλα χωρις γενικοτητες.
 

Tsakalos!

Supreme Member
8 December 2009
5,345
Samos!
παιδες μια τεχνικη κουβεντα την κανατε να φαινεται σαν πολιτικη κουβεντα..... εμενα αν ενα μηχανακι μ αρεσει, και ας ειναι χρεπι, δε θα καθησω να δικαιολογησω το γιατι και το διοτι.. ειναι χρεπι για αλλους, για μενα ειναι καλο. δε θα κατσω να πεισω τον αλλο γιατι για μενα ειναι καλο και ουτε θα παρεξηγηθω αν μου λενε οτι ειναι χρεπι.. αυτογνωσια λεγεται νομιζω αυτο..
 

Macmod

AVClub Addicted Member
24 January 2008
2,539
Αθηνα / Ελλάδα
Δεν υπάρχει κάτι μη μετρήσιμο, ούτε κάτι το μαγικό είτε σε χροιές είτε γενικά στον ηχητικό χαρακτήρα μιάς συσκευής,
αρκεί να ξέρεις τι να μετρήσεις, πως να το μετρήσεις και με τι εξοπλίσμό θα το μετρήσεις. Με ένα πλήρες σετ μετρήσεων
ξέρεις πως αναμένεται να παίξει η συσκευή, ότι αποκλίσεις υπάρξουν θα είναι καθαρά από τις υπόλοιπες συσκευές (βάζω
μέσα σε αυτές και τα καλώδια) και φυσικά ο ίδιος ο χώρος. Νομίζω όμως ότι έχουμε ξεφύγει πολύ από το αρχικό θέμα
του παρόντος νήματος, ίσως θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε κάπου αλλού αυτή την συζήτηση.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
δεν θα ελεγα οτι εχουμε ξεφυγει .... Ισα ισα μαλιστα οι περισσοτεροι απο αυτους που ακουνε απο Εγγλεζικα vintage λενε οτι ξεχαστε τις μετρησεις το μηχανημα απλα παιζει και υποστιριζουν την αποψη οτι υπαρχουν μηχανηματα τα οποια μετρανε χαλια ενω παιζουν εκπληκτικα .Αληθεια θα ειχες να προσθεσεις κατι σε αυτην την αποψη ?

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,823
.... Ισα ισα μαλιστα οι περισσοτεροι απο αυτους που ακουνε απο Εγγλεζικα vintage λενε οτι ξεχαστε τις μετρησεις το μηχανημα απλα παιζει και υποστιριζουν την αποψη οτι υπαρχουν μηχανηματα τα οποια μετρανε χαλια ενω παιζουν εκπληκτικα .Αληθεια θα ειχες να προσθεσεις κατι σε αυτην την αποψη ?

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

Μπορεις να μας πεις ενα τετοιο μηχανημα που "μετρα χαλια" και παιζει "εκπληκτικα";
Το σχολιο που κανεις πιο πανω δεν το εχω ακουσει απο κανεναν για να'μαι ειλικρινης.

Και πραγματικα δεν πιστευω οτι ενας ;quad,radford,naim,a&r κλπ, μετρανε χαλια.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Βεβαιως μπορω να σου αναφερω πολλα αλλα σε καποιο βαθμο θελει εξηγηση τι θα πει χαλια δεν ειναι οτι ιδιο σε καθε περιπτωση το καθε ενα απο αυτα εχει τα δικα του θεματα οπως εχουν αναφερθει σε αυτο και αλλα μου νηματα . Μην ξεχναμε οτι ενα πληρες σετ μετρησεων δεν αφορα μονο το ηχητικο κομματι . Αφορα και την ασφαλεια αλλα και την σταθερη λειτουργια σε ολο το φασμα της ισχυος

Audiolab 8000a εαν ζεσταθει σε περιβαλλον με θερμοκρασια παραπανω απο 30 βαθμους εμφανιζει παραμορφωση και απο ενα σημειο και μετα παραμορφωση κροσσοβερ ακορασιμη και μετρησιμη

Quad 33 αν μετρηθει για crosstalk channel η separation τα νουμερα που βγαζει ειναι σχεδον θλιβερα το αν αυτο αφορα τον ακροατη αυτο ειναι ενα αλλο θεμα

Armstrong μια απο τα ιδια οπως παραπανω

NAIM μια απο τα ιδια οπως παραπανω δυστυχως και σε καινουργια μοντελα στα πολυ παλια επισης υπηρχαν θεματα πολωσεων = διαφορετικη συμπεριφορα αναλογα την θερμοκρασια Επισης στα παλια η επεμβαση των λιμιτερ ηταν πολυ γρηγορη και ο δυναμικος περιορισμος των peak τον εκανε αρκετα ψοφιο σε δυναμικα .

NVA στα μοντελα που εχω αναφερει θεμοκρασιακες ασταθειες , μεταβαλομενο οφσετ στην εξοδο , αδυναμια οδηγησης καθε τυπου φορτιου με κινδυνους ταλαντωσης κανενας ελεγχος θερμοκρασιας σε σχεση με την πολωση μειωμενο ευρος και μη γραμμικη αποκριση προκειμενου να σταθεροποιηθει το σταδιο εξοδου καμμια ασφαλεια απο πλευρας 230

Cyrus μειωμενο ευρος , και θερμοκρασιακα προβληματα

Arcam ανεπαρκης πολωση κινδυνος ταλαντωσης ( εχει φαει τουλαχιστον 4 bulletin για να αποκτησει σταθεροτητα )

ΥΒΑ PASSION 1000 θεματα ασφαλειας ασυμφωνιες με το σερβις μανουαλ και κατασκευες εξω απο κανονισμους ευρωπαικης ενωσης ( αφορα το συγκεκριμενο κομματι που επεσε στα χερια μου )

MAGNUM εκτεταμενο riple σε σημεια τροφοδοσιας αποτυχιες στο τυπωμενο κακη θερμικη σχεδιαση

Musical fidelity
Αδυναμια ελεγχου της πολωσης σε καποια μοντελα δυσαναλογη ταχυτητα για το ειδος του μηχανηματος και το επιπεδο του ανταγωνισμου

Αυτα ηρθαν προχειρα στο μυαλο μου ολα τα παραπανω ειναι σχετικα με το ηχητικο κομματι η με την ασφαλη λειτουργια αντιστοιχα .


-------------------------------------------------------------

καλο θα ηταν να σημειωθει οτι μπορω να επεκταθω σε μια ταχεια αναφορα και στα αντιστοιχα Ιαπωνικα αντιστοιχης κατηγοριας τιμης αλλα θα ειναι μαλλον περιττος κοπος απο την στιγμη που απο πλευρας μετρησεων δεν θα μπορεσει να βρεθει σχεδον κανενα θεμα ασφαλειας και λειτουργιας σε ολο το φασμα της ισχυος ενω οι μετρησεις σε οτι αφορα crosstalk και ch separation ειναι ιδιες η και κατα περιπτωση χειροτερες απο τα αγγλικα μηχανηματα της εποχης .

Στα Ιαπωνικα θεματα που ειναι συνδεμενα με την πολωση την θερμοκρασια και την ασφαλη λειτουργια στο θεμα αυτο , απλα δεν υπαρχουν

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Last edited:

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,823
Oταν ειχα το καταστημα μου πριν καποιες δεκαετιες, αντιπροσωπευα και την audiolab και την A&R .
Το μεγαλυτερο προβλημα που ειχα ηταν οτι δεν εισεπραξα για σερβις ουτε ενα σεντ πλην ενος LM317 στο phono section ενος 8000Α.

Κανενας δεν παραπονεθηκε ποτε για παραμορφωσεις οποιασδηποτε μορφης.

Συνδιαζα τοτε τα πιο πανω ηλεκτρονικα με πικαπ Ariston,Heybrook & Pink Triangle, και ηχεια Rogers,Spendor.

Συστηματα που και ηχητικα σημερα θα εβαζαν γυαλια στα πλειστα αυτων των κατηγοριων.

Σου θυμιζω ενδεικτικα ενα τετοιο συστημα που μεχρι σημερα απολαμβανω οποτε παω στο σπιτι φιλου για καφε και μουσικη,

Ariston RD80SL/Linn LVX/ortofon VMS 30 MK II , A&R A-60 , Heybrook HB-2 .Το μονο εξοδο τα τελευταια σχεδον 30 χρονια; Μερικες βελονες του πικαπ,4-5 ιμαντες και λιγο λαδακι για το πικαπ.

Kαι αλλα παρομοια εξαιρετικα συστηματα με audiolab/rogers/spendor . Οσοι ξερουν πως επαιζαν αυτα τα συστηματα τοτε, ξερουν και γιατι πολλοι τα εχουν μεχρι σημερα.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
... Ενα πραγματακι το οποιο εχω αναφερει νομιζω μονο μια φορα αλλα το οποιο εινα αξιο να σημειωθει και θα δωσει μια καλυτερη εικονα τι σημαινει σχολη .

Μεσα σε ενα Audiolab 8000Α δεν υπαρχει ουτε ενας ημιαγωγος ο οποιος ειναι συνδεμενος με το κομματι του ηχου και να μην ειναι sanken η TOSHIBA ... Παραληλα αν καποιος κοιταξει λιγακι πιο προσκετικα θα δει οτι ο σχεδιαστης επισης δουλευει τον ημιαγωγο ακριβως οπως προτεινει ο Ιαπωνας κατασκευαστης ( το πιο σωστο θα ηταν : οτι ο σχεδιαστης εχει κινηθει μεσα στα προβλεπομενα πλαισια ).

Αυτο που δινει τον συγκεκριμενο χαρακτηρα στον Audiolab ειναι τα σημεια που αποφασαν να τον φιλτραρουν η ταχυτητα που μπορεσαν να φτασουν η τροφοδοσια που απφασισαν να δωσουν και με πιο συγκεκριμενο τροπο ...

Πιο εξω πραγματι υπαρχει μια ιδιομορφια στο σταδιο εξοδου που αλλαζει τον χαρακτηρα του μηχανηματος κατα παρα πολυ και συνδυαστικα με το λαθος που εγινε στην θερμικη σχεδιαση φτασαμε μεχρι εδω .

Αρα ο ""ορισμος ""της λεξης σχολη ειναι ο Audiolab 8000A οπου πηραν κορυφαιους ημιαγωγους της τοτε εποχης και εφιαξαν ενα μηχανημα το οποιο ειχε ενα συγκεκριμενο χαρακτηριστικο ηχο .

ΚΑτα τα αλλα ο audiolab 8000Α ειναι ενα καθαρα ....Ιαπωνικο μηχανημα :grinning-smiley-043

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Oταν ειχα το καταστημα μου πριν καποιες δεκαετιες, αντιπροσωπευα και την audiolab και την A&R .
Το μεγαλυτερο προβλημα που ειχα ηταν οτι δεν εισεπραξα για σερβις ουτε ενα σεντ πλην ενος LM317 στο phono section ενος 8000Α.

Κανενας δεν παραπονεθηκε ποτε για παραμορφωσεις οποιασδηποτε μορφης.

Συνδιαζα τοτε τα πιο πανω ηλεκτρονικα με πικαπ Ariston,Heybrook & Pink Triangle, και ηχεια Rogers,Spendor.

Συστηματα που και ηχητικα σημερα θα εβαζαν γυαλια στα πλειστα αυτων των κατηγοριων.

Σου θυμιζω ενδεικτικα ενα τετοιο συστημα που μεχρι σημερα απολαμβανω οποτε παω στο σπιτι φιλου για καφε και μουσικη,

Ariston RD80SL/Linn LVX/ortofon VMS 30 MK II , A&R A-60 , Heybrook HB-2 .Το μονο εξοδο τα τελευταια σχεδον 30 χρονια; Μερικες βελονες του πικαπ,4-5 ιμαντες και λιγο λαδακι για το πικαπ.

Kαι αλλα παρομοια εξαιρετικα συστηματα με audiolab/rogers/spendor . Οσοι ξερουν πως επαιζαν αυτα τα συστηματα τοτε, ξερουν και γιατι πολλοι τα εχουν μεχρι σημερα.


Κανενας δεν εδωσε βαση σε κατι τετοιο ....Κανενας macmod ( για παραδειγμα ) δεν το εστησε να το μετρησει , ελαχιστοι ακομα και στο ξενο φορουμ που ψαχνουν τα πραγματα σε βαθος δεν εχει ασχοληθει με το θεμα πολωση θερμοκρασια ...

Πριν καποιες δεκατιες η ταση ηταν 220 σημερα ειναι παραπανω ... Πουθενα δεν εχω αναφερει οιτ βγαζουν ζημιες το οτι τις εβγαλαν τωρα μετα απο 25 χρονια δεν προσβαλει την αξιοπιστια του μηχανημτος το αντιθετο θα ελεγα . Παρολα αυτα πουθενα δεν ειπα οτι ειναι ζημιαρηδες ειπα οτι δεν παιζουν σωστα σε συνθηκες θεμοκρασιας καλοκαιριου Ελλαδας

Υπαρχει Audiolab 8000a στο καταστημα μου αυτην την στιγμη ο οποιος ειναι σε κατασταση μαμα, κερναω καφε , μπυριτσα με μεζε , καλα ηχεια , και οργανα για μετρησεις θα χαρω πολυ να γνωριστουμε απο κοντα .....
 
Last edited:

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,823
ΚΑτα τα αλλα ο audiolab 8000Α ειναι ενα καθαρα ....Ιαπωνικο μηχανημα :grinning-smiley-043

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

Που η ιστορια αποδεικνυει οτι λογω ακριβως audiolab,arcam,mission κλπ , οι Ιαπωνες (που οσο κι αν σου ακουγεται περιεργο εκτιμω ιδιαιτερα- δυο απο τους ενισχυτες μου ειναι Ιαπωνεζικοι,πλην λαμπατοι ....χεχεχε) αποφασισαν να "μιμηθουν" τους Εγγλεζους,με μοντελα SE, LE, Signature , κλπ...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,823
Κανενας δεν εδωσε βαση σε κατι τετοιο ....Κανενας macmod ( για παραδειγμα ) δεν το εστησε να το μετρησει , ελαχιστοι ακομα και στο ξενο φορουμ που ψαχνουν τα πραγματα σε βαθος δεν εχει ασχοληθει με το θεμα πολωση θερμοκρασια ...

.....

Σιγουρα ουτε οσοι ακουνε μουσικη μεχρι σημερα με τετοια μηχανηματα (απο τους δικους μου παλιους πελατες να τονισω μεταξυ αλλων , μουσικους, επαγγελματιες ηχοληπτες για οικιακη χρηση, βιολιστες κλπ...) δεν εχει παρει μετρησεις, ουτε ζητησε μετρησεις,αλλα οπως ειπα και πιο πανω, ουτε σερβις δεν ζητησε.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,823
Υπαρχει Audiolab 8000a στο καταστημα μου αυτην την στιγμη ο οποιος ειναι σε κατασταση μαμα, κερναω καφε , μπυριτσα με μεζε , καλα ηχεια , και οργανα για μετρησεις θα χαρω πολυ να γνωριστουμε απο κοντα .....

Δυστυχως ειμαι λιγο μακρια,αλλα αν τυχει καμια φορα θα τα πουμε.
Ο 8000α δεν ειναι απο τους τελευταιους Κινεζικους φανταζομαι?
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Που η ιστορια αποδεικνυει οτι λογω ακριβως audiolab,arcam,mission κλπ , οι Ιαπωνες (που οσο κι αν σου ακουγεται περιεργο εκτιμω ιδιαιτερα- δυο απο τους ενισχυτες μου ειναι Ιαπωνεζικοι,πλην λαμπατοι ....χεχεχε) αποφασισαν να "μιμηθουν" τους Εγγλεζους,με μοντελα SE, LE, Signature , κλπ...


Οχι ..αυτο ειναι καθαρα και μεγα ιστορικο λαθος ... Ο Ιαπωνικος ενισχυτης προυπηρχε του audiolab και οι αναγκες για μεγαλυτερα ρευματα γεννησαν το περιβλημα ΜΤ200 που ειναι τοποθετημενα στα Audiolab αντιστοιχα τα Dual fet η J fet σε κοινο περιβλημα για θερμοκρασιακη αντισταθμιση ειναι επισης Ιαπωνικο μονοπωλιο ( σχεδον) και επισης προυπηρχαν των Audiolab .

Οσο για την αντιγραφη ουτε καν για αστειο μια και Audiolab και Alchemist forseti εχουν ακριβως την ιδια τοπολογια στο σταδιο εξοδου η οποια ναι μεν εχει καποια ουσιαστικα πλεονεκτηματα οπου οι Ιαπωνες την γνωριζαν και μαλιστα την ειχαν εφαρμοσει αυτουσια στον Marantz 2325 οποιος σαφως και ηταν παλιοτερος απο τον Audiolab αλλα μακροπροθεσμα αποφασιαν να κινηθουν σε πιο συμβατικες τοπολογιες αγνοοντας τα πλεονεκτηματα της τοπολογιας του audiolab μια και τα σταδια κοινου εκπομπου συχωρουν πολυ πιο ευκολα τα λαθη που κανουν οι σχεδιαστες στα μηχανηματα .

Ειναι ξεκαθαρο και δεδομενο οτι ο σχεδιαστης του 8000Α πηρε μια ετοιμη συνταγη και την εκτελεσε με τις δικες του μικρες παραλλαγες και παρεμβασεις που εδωσαν τον συγκεκριμενο χαρακτηρα στο μηχανημα . Κυκλωματικα δεν υπαρχει καμμια εφευρετικοτητα και καποιος θα μπορουσε να δει τα σχηματικα του marantz 2235 και του audiolab 8000Α οπου η τοπολογια ειναι ιδια σε βαθμο 90% . Η υλοποιηση παντως ειναι τελειως διαφορετικη .
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Δυστυχως ειμαι λιγο μακρια,αλλα αν τυχει καμια φορα θα τα πουμε.
Ο 8000α δεν ειναι απο τους τελευταιους Κινεζικους φανταζομαι?

Οχι βεβαια πιο μαμα δεν γινεται μεχρι και ο μετασχηματιστης ειναι 220 βολτ
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Marantz 2325 ετος κατασκευης 1974 η Audiolab ιδρυθηκε το 1983

O marantz 2325 ειναι ο μοναδικος Ιαπωνικος ενισχυτης που κατασκευαστηκε ποτε με αυτη την τοπολογια εξοδου . αντιστοιχα απο την ευρωπαικη πλευρα ο Audiοlab 8000 A και ο Alchemist forseti εναι επισης οι μονοι ενισχυτες στον κοσμο που εχουν ακριβως την ιδια τοπολογια στο σταδιο εξοδου με τον Marantz 2325 και παραμενουν μοναδικα μεχρι και σημερα

( εαν καποιον τον ενδιαφερει και το σχηματικο του καθενος για συγκριση τα εχω διαθεσιμα ολα )

Επισης η μοναδικοτητα αυτη εχει συζητηθει απο μερους μου αρκετες φορες χωρις ανταποκριση Εαν τωρα υπαρχει επιπλεον ενδιαφερον για την συγκεκριμενη επιλογη παραμενω στην διαθεση σας .

Τελος κατα την αποψη μου νομιζω οτι η αποψη των σχεδιαστων ηταν : """θα κλεψουμε που θα κλεψουμε απο τους Ιαπωνες τουλαχιστον ας στοχευσουμε κατι μοναδικο """

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.