TOSHIBA REGZA 40' zf355dg αγορασμένη από το Πλαίσιο με power duy μέσα από το forum.
H tv παραδόθηκε το Σάββατο 5-4-2008 και την Τρίτη 8-4-2008 διαπίστωσα ότι δεν λειτουργεί η θύρα ήχου των ακουστικών .
Επικοινώνησα με το service toshiba όπου η απάντηση που πήρα (υπεύθυνος service κ.Παπαγεωργίου) ήταν η εξής :
Μεταφορά της tv στο service της Θεσ/νικης για να διαπιστωθεί η δυσλειτουργία της θύρας ακουστικών , αν υπάρχει πρόβλημα επισκευή του συγκεκριμένου εξαρτήματος . Καμία πιθανότητα για επιστροφή και αλλαγή της tv.
και ερωτώ:
ΠΟΙΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗς ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΕ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ - ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ βλ. ΠΛΑΙΣΙΟ ;
Πως μπορεί κανείς να διεκδικήσει τα αυτονόητα : επιστροφή και αλλλαγή του προϊόντος ;
H tv παραδόθηκε το Σάββατο 5-4-2008 και την Τρίτη 8-4-2008 διαπίστωσα ότι δεν λειτουργεί η θύρα ήχου των ακουστικών .
Επικοινώνησα με το service toshiba όπου η απάντηση που πήρα (υπεύθυνος service κ.Παπαγεωργίου) ήταν η εξής :
Μεταφορά της tv στο service της Θεσ/νικης για να διαπιστωθεί η δυσλειτουργία της θύρας ακουστικών , αν υπάρχει πρόβλημα επισκευή του συγκεκριμένου εξαρτήματος . Καμία πιθανότητα για επιστροφή και αλλαγή της tv.
και ερωτώ:
ΠΟΙΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗς ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΕ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ - ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ βλ. ΠΛΑΙΣΙΟ ;
Πως μπορεί κανείς να διεκδικήσει τα αυτονόητα : επιστροφή και αλλλαγή του προϊόντος ;