TOSHIBA - PLAISIO ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ

gtastra

New member
28 March 2008
10
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
TOSHIBA REGZA 40' zf355dg αγορασμένη από το Πλαίσιο με power duy μέσα από το forum.

H tv παραδόθηκε το Σάββατο 5-4-2008 και την Τρίτη 8-4-2008 διαπίστωσα ότι δεν λειτουργεί η θύρα ήχου των ακουστικών .
Επικοινώνησα με το service toshiba όπου η απάντηση που πήρα (υπεύθυνος service κ.Παπαγεωργίου) ήταν η εξής :
Μεταφορά της tv στο service της Θεσ/νικης για να διαπιστωθεί η δυσλειτουργία της θύρας ακουστικών , αν υπάρχει πρόβλημα επισκευή του συγκεκριμένου εξαρτήματος . Καμία πιθανότητα για επιστροφή και αλλαγή της tv.

και ερωτώ:

ΠΟΙΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗς ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΕ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ - ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ βλ. ΠΛΑΙΣΙΟ ;

Πως μπορεί κανείς να διεκδικήσει τα αυτονόητα : επιστροφή και αλλλαγή του προϊόντος ;
 

NikosR

Senior Member
17 June 2006
349
με το πλαισιο επικοινωνησες?
για ξεκινα απο εκει να δουμε τι θα σου πουν
 

gtastra

New member
28 March 2008
10
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Δηστυχώς με παραπέμψανε στο service της toshiba (μίλησα με τον κ.Παπαδόπουλο Κωνσταντίνο - ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ από όπου έγινε και η αγορά ) .

Οπότε φίλε NikosR

από το Άννα στον Καϊάφα :twoguns:
 

gtastra

New member
28 March 2008
10
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σύμφωνα με την toshiba κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται πουθενά στους όρους της εγγύησής της που σημειωτέον δεν υπήρχε μέσα στην συσκευασία της tv .

Σε ερώτημά μου προς το ΠΛΑΙΣΙΟ για την έλλειψη οποιασδήποτε εγγύησης μου απαντήσανε ότι εγγύηση αποτελεί η απόδειξη αγοράς .

Άντε μετά να ξέρεις τους όρους εγγύησης του προϊόντος που αγοράζεις !!!!!!
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,569
Μεταμορφωση
πιεσε το πλαισιο για αλλαγη τηλεορασης.Την δικαιουσε μεσα σε 4 ημερες που σου συνεβη η βλαβη.
Και συνηθως το πλαισιο ειναι ελαστικο σε αυτα...
 

gtastra

New member
28 March 2008
10
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πρίν από λίγο δέχτηκα fax από το service TOSHIBA

ΈΝΤΥΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗΣ : καμιά αναφορά για αναστροφή πώλησης - αντικατάσταση . Αναφορά γίνεται μόνο για επισκευή ελλατωματικού προϊόντος - εξαρτήματος
 

asikamin

New member
31 July 2006
84
στο site του Πλαισίου λέει ξεκάθαρα 1 έτος εγγ/ση αντιπ/ιας!

σε κάποια προϊόντα , όπως samsung, λέει εγγ/ση Πλαίσιο!

άρα πρέπει να βρεις άκρη με toshiba
 

TheGhost

New member
15 January 2007
70
Δεν υπάρχει ενα χρονικό περιθώριο για την επιστροφή του προϊόντος αν δεν μείνεις ευχαριστημένος? Απο ότι γνωρίζω όλες οι αλυσίδες το έχουν, αρκεί να έχεις το κουτί? Απο εκει και πέρα, ΙΝΚΑ, πρόσφατα βρήκα άκρη με εταιρεία λευκών συσκευών που με ταλαιπωρούσαν περίπου 2 μήνες για την επισκευή καινούργιας (10 μήνες) κουζίνας, πρέπει να κάνεις έγγραφη καταγγελία στο κατάστημα με κοινοποιήση στο Υπουργείο Ανάπτυξης, μετά απο αυτό θα πάψουν να κάνουν το κοροϊδο και οι δύο γιατί τα πρόστιμα είναι τεράστια.
 

thanasis k.

AVClub Addicted Member
19 December 2007
1,300
ΠΑΤΡΑ
Yπαρχει νομος της Εοκ που ισχυει και για την Ελλαδα αντιστροφης της αγοραπολησιας εντος 15 ημερων απο την αγορα του προιοντος χωρις κανεναν λογο.
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
334
στο site του Πλαισίου λέει ξεκάθαρα 1 έτος εγγ/ση αντιπ/ιας!

σε κάποια προϊόντα , όπως samsung, λέει εγγ/ση Πλαίσιο!

άρα πρέπει να βρεις άκρη με toshiba

Το site του Πλαισιου μπορει να λεει οτι θελει, η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ της χωρας λεει οτι ο πωλητης του πραγματος (δηλαδη το ΠΛΑΙΣΙΟ) ειναι υποχρεωμενος να παρεχει 2 χρονια εγγυηση στον αγοραστη.
 
TOSHIBA REGZA 40' zf355dg αγορασμένη από το Πλαίσιο με power duy μέσα από το forum.

H tv παραδόθηκε το Σάββατο 5-4-2008 και την Τρίτη 8-4-2008 διαπίστωσα ότι δεν λειτουργεί η θύρα ήχου των ακουστικών .
Επικοινώνησα με το service toshiba όπου η απάντηση που πήρα (υπεύθυνος service κ.Παπαγεωργίου) ήταν η εξής :
Μεταφορά της tv στο service της Θεσ/νικης για να διαπιστωθεί η δυσλειτουργία της θύρας ακουστικών , αν υπάρχει πρόβλημα επισκευή του συγκεκριμένου εξαρτήματος . Καμία πιθανότητα για επιστροφή και αλλαγή της tv.

και ερωτώ:

ΠΟΙΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗς ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΕ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ - ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ βλ. ΠΛΑΙΣΙΟ ;

Πως μπορεί κανείς να διεκδικήσει τα αυτονόητα : επιστροφή και αλλλαγή του προϊόντος ;

Σε πολλες τηλεορασεις, η σταθμη ηχου των ακουστικων ρυθμιζεται μεσα απο το μενου της συσκευης. Μηπως αυτο ισχυει και για την δικη σου και η εργοστασιακη ρυθμιση ειναι στο μηδεν, και δεν εχεις ελεγξει αυτη την περιπτωση?
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
TOSHIBA REGZA 40' zf355dg αγορασμένη από το Πλαίσιο με power duy μέσα από το forum.

H tv παραδόθηκε το Σάββατο 5-4-2008 και την Τρίτη 8-4-2008 διαπίστωσα ότι δεν λειτουργεί η θύρα ήχου των ακουστικών .
Επικοινώνησα με το service toshiba όπου η απάντηση που πήρα (υπεύθυνος service κ.Παπαγεωργίου) ήταν η εξής :
Μεταφορά της tv στο service της Θεσ/νικης για να διαπιστωθεί η δυσλειτουργία της θύρας ακουστικών , αν υπάρχει πρόβλημα επισκευή του συγκεκριμένου εξαρτήματος . Καμία πιθανότητα για επιστροφή και αλλαγή της tv.

Επικοινωνησε με το μελος underdog που ειναι δικηγορος στην Θεσσαλονικη.

Με ενα τηλεφωνο πιστευω οτι θα σου λυσει το προβλημα...

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=24495
 

raffaello

Senior Member
19 June 2006
447
εδώ γελαμε...

... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος...
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Α) Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)

* Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)
* Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)
* Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) )