Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Μήπως αυτό που βλέπουμε είναι το τελευταίο κομμάτι της πτώσης (αφού λογικά το αεροπλάνο θα πετούσε σε πολύ μεγαλύτερο ύψος, της τάξεως των 10km, άρα θα φαινόταν πολύ πιο μικρό); Αν είναι έτσι, το παραβολικό κομμάτι μπορεί να έχει συμβεί πριν ξεκινήσει το βίντεο.
 

Ali Malik

Senior Member
11 December 2008
680
Αντιγράφω απο το flightradar24

"After leveling off at 28,000 feet at 15:10 UTC, the aircraft continued in level flight at consistent speed until 15:19 UTC at which point the vertical rate decreases dramatically and the aircraft descends briefly before climbing to a maximum altitude of 30,100 feet before descending back to roughly 27,500 feet. It again climbs, reaching 29,300 feet before leveling off once again. It then descends, with the final data received at 15:20:14 UTC at an altitude of 19,725 feet. The altitude graph below shows the final 32 seconds of received altitude data."

RA-02795-Calibrated-Altitude.jpeg

Φαινεται οτι δεν διαλυθηκε στιγμιαία, αλλα λογω εκρηξης (????) διαταραχθηκε η ομαλη πτήση, εφυγαν κομμάτια και αρχισαν τα πανω-κατω, μεχρι που τελικα το αροπλάνο διαλυθηκε



Εδιτ: Εντωμεταξύ, σκεφτομαι την αγωνία των πιλότων να ελέγξουν την κατάσταση....................... (και προφανώς των επιβατων)
 
Last edited:

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,355
Αθήνα...
Το μόνο που φαίνεται στο video είναι πως πρόκειται για αεροσκάφος σε stall. Δεν πρέπει να υπάρχει έλεγχος των control surfaces, εάν υπήρχε και αυτές ήταν λειτουργικές με το αεροσκάφος ολόκληρο, αφενός δεν θα είχε υπάρξει το stall, αφετέρου, και να μπεί σε stall, από μεγάλο ύψος, βγαίνει αρκετά εύκολα. Τα αεροσκάφη έχουν από δύο έως 3 redundant συστήματα υδραυλικών.

Η πιθανότητα του να fail-άρουν μπόλικα συστήματα μαζί και να υπάρξει και καταστροφική για το αεροσκάφος ζημιά από φυσική και μη προβλέψιμη αιτία σίγουρα είναι εξαιρετικά μικρή. Σε συνδυασμό με τους συγκεκριμένους επιβαίνοντες ίσως μηδενική; Κανένα τακτ πλέον τα clandestine services.
 
Το μόνο που φαίνεται στο video είναι πως πρόκειται για αεροσκάφος σε stall. Δεν πρέπει να υπάρχει έλεγχος των control surfaces, εάν υπήρχε και αυτές ήταν λειτουργικές με το αεροσκάφος ολόκληρο, αφενός δεν θα είχε υπάρξει το stall, αφετέρου, και να μπεί σε stall, από μεγάλο ύψος, βγαίνει αρκετά εύκολα. Τα αεροσκάφη έχουν από δύο έως 3 redundant συστήματα υδραυλικών.

Η πιθανότητα του να fail-άρουν μπόλικα συστήματα μαζί και να υπάρξει και καταστροφική για το αεροσκάφος ζημιά από φυσική και μη προβλέψιμη αιτία σίγουρα είναι εξαιρετικά μικρή. Σε συνδυασμό με τους συγκεκριμένους επιβαίνοντες ίσως μηδενική; Κανένα τακτ πλέον τα clandestine services.
Ωραίος. Κοινώς κάποιοι "'εσβησαν" το α/φος απομακρυσμένα. Αυτό, ίσως εξηγεί το "π'εφτω σαν φύλλο από πλατάνι".
 
  • Like
Reactions: cyclades

Ali Malik

Senior Member
11 December 2008
680
To αροπλανο διαλυθηκε στον αερα. Τα συντρίμμια του εχουν διασκορπιστει σε ακτινα 2-2,5 χλμ, ενω η μετάδοση δεδομένων διεκοπη οταν ηταν στα 20.000 ποδια (και επεφτε)
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,355
Αθήνα...
Ωραίος. Κοινώς κάποιοι "'εσβησαν" το α/φος απομακρυσμένα. Αυτό, ίσως εξηγεί το "π'εφτω σαν φύλλο από πλατάνι".

Το εάν εξερράγη στον αέρα κάποιος σχετικός μηχανισμός ή εάν το χτύπησε κάποιος Α/Α πύραυλος δεν ξέρω αν θα το μάθουμε ποτέ, δεν νομίζω να τρέξει την έρευνα ο ICAO ούτε και η EASA.
Σε τέτοια γεγονότα, ειδικά στη συγκεκριμένη χώρα, μένεις μόνο στο γεγονός.
 
Άσχετο, δεν ξέρω αν διαβάσατε χτες για την πτώση το UAV HERON του Λιμενικού νότια της Κρήτης.. Τους Γερμανούς χειριστές του τους γνωρίζω καλά. Ακόμα και δύο ώρες μετά την δημοσιοποίηση του γεγονότος, το έπαιζαν τρελίτσα και έλεγαν "όλα καλά, δεν ξέρουμε κάτι".
 

kostas k

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,954
Μελίσσια
Dead Man walking
Αναρωτιέμαι τι σκεφτόταν ο τύπος όταν ξεκίνησε αυτή την ιστορία εναντίον του Πούτιν ουσιαστικά.
Είτε τον είχε μεθύσει η δύναμη που είχε κ θεώρησε ότι είναι ισχυρότερος από τον Πούτιν είτε οι δυτικοί τον υποχρέωσαν να το πράξει εκβιαζομενος ότι θα του κάνουν χειρότερα.
Σόρρυ για το Οφ τοπικ
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,984
Κανένα τακτ πλέον τα clandestine services.
Μα το μήνυμα έπρεπε να είναι ακριβώς αυτό ...

Όπως επί Τραμπ που έστειλαν τους πυραύλους κατευθείαν στο κεφάλι του λαοφιλούς Ιρανού στρατηγού ... και το θεοκρατικό καθεστώς σαν αντίποινα έστειλε τρεις ρουκέτες σε ένα εγκαταλελειμμένο στρατόπεδο στο Ιράκ ... και ο νοών νοήτω ...
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,790
Kingdom of Rain
Dead Man walking
Αναρωτιέμαι τι σκεφτόταν ο τύπος όταν ξεκίνησε αυτή την ιστορία εναντίον του Πούτιν ουσιαστικά.
Είτε τον είχε μεθύσει η δύναμη που είχε κ θεώρησε ότι είναι ισχυρότερος από τον Πούτιν είτε οι δυτικοί τον υποχρέωσαν να το πράξει εκβιαζομενος ότι θα του κάνουν χειρότερα.
Σόρρυ για το Οφ τοπικ

Υπάρχουν 2* θεωρίες:
είτε ότι τον έφαγε ο Πούτιν, είτε ότι τον έφαγαν άλλοι όποτε ο Πούτιν πρέπει να προσέχει την πλάτη του.

*Όπως και για το πραξικόπημα του τύπου
 
Πάντως, ταξιδεύω αεροπορικώς από παιδί, και τα τελευταία 11 χρόνια εντατικά (και υπερατλαντικά), με σίγουρα 10+ πτήσεις το χρόνο.

Αυτό το χάλι που επικρατεί αυτή τη στιγμή διεθνώς, δεν το έχω ξαναδεί ποτέ. Αστρονομικά πανάκριβα εισιτήρια, φοβερά μειωμένες παροχές, overbookings, ανίκανο/αναιδέστατο προσωπικό (κυρίως εδάφους, αλλά συχνά και στον αέρα), ηλίθιες πολιτικές στα 'φτηνά' εισιτήρια (να μη μπορείς να κάνεις online check-in κλπ), αχρείαστοι συνεχείς επανέλεγχοι εγγράφων χωρίς κανένα νόημα, στριμωξίδι μέχρι αηδίας, αναιδέστατοι επιβάτες (ούτε επιδημία να ήταν), και γενικότερα μια αίσθηση χάους και πανικού που ποτέ δε μπορείς να ξέρεις με βεβαιότητα πότε και αν θα φτάσεις στον προορισμό σου. Μέχρι τώρα έχω υπάρξει σχετικά τυχερός, αλλά είναι αδύνατο να κανονίσεις ταξίδι χωρίς τεράστιους συντελεστές ασφαλείας (ημερών, όχι ωρών) στους χρόνους.

Αν ήμουν Δυτικοευρωπαίος και είχα αξιοπρεπές σιδηροδρομικό δίκτυο, δεν υπήρχε περίπτωση να επιλέξω αεροπλάνο ακόμα κι αν το σιδηροδρομικό ταξίδι είχε διπλάσια διάρκεια. Δυστυχώς, εδώ που είμαι είναι μονόδρομος.

Σχετικό με αυτά που έγραφα τις προάλλες, απίθανα πράγματα. Να'ναι η θέση σου γεμάτη εμετούς και να σε απειλούν ότι αν δεν κάτσεις θα σε πετάξουν στη no fly list. Ελπίζω να τους σκίσουν στις μηνύσεις.



“There was a bit of a foul smell but we didn’t know at first what the problem was. Apparently, on the previous flight someone had vomited in that area. Air Canada attempted a quick cleanup before boarding but clearly wasn’t able to do a thorough clean,” Benson wrote in a Facebook post published August 29.

“They placed coffee grinds in the seat pouch and sprayed perfume to mask the smell. When the clearly upset passengers tried to explain to the flight attendant that the seat and seatbelt were wet and there was still visible vomit residue in their area, the flight attendant was very apologetic but explained that the flight was full and there was nothing they could do,” she added.

The passengers and crew “argued back-and-forth for several minutes,” wrote Benson, before a supervisor came over and reiterated that the passengers would have to stay in the vomit-covered seats as the flight was full.

Benson goes on to relate how a pilot then came down the plane to speak to the passengers, telling them that “they could leave the plane… and organize flights on their own dime, or they would be escorted off the plane by security and placed on a no fly list!”

The explanation was that they had been “rude” to the flight attendant, but Benson disputes this.

“They were certainly not! They were upset and firm, but not rude!” she wrote.
 
Την πετσετούλα σου πάνω στο κάθισμα και είσαι ήσυχος....
Ότι κάνω χρόνια τώρα στο κάθισμα του Λ/Φ.. ;)

Αδερφέ, με 2 χιλιάρικα εισιτήριο που έχουμε πληρώσει για τέτοια ταξίδια, την πετσετούλα μη σου που που πρέπει να τη βάλουν.

Είναι δεδομένο ότι το business model στις αεροπορικές δεν είναι υγιές, τουλάχιστον όχι προς τον καταναλωτή. Η κατάσταση έχει ξεφτιλιστεί τελείως. Αν δεν τους βγαίνει με αξιοπρεπείς συνθήκες, ας το γυρίσουν στο πιτόγυρο.
 
  • Haha
Reactions: vlad66

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,464
Εκεί ψηλά.....
Άσχετο, δεν ξέρω αν διαβάσατε χτες για την πτώση το UAV HERON του Λιμενικού νότια της Κρήτης.. Τους Γερμανούς χειριστές του τους γνωρίζω καλά. Ακόμα και δύο ώρες μετά την δημοσιοποίηση του γεγονότος, το έπαιζαν τρελίτσα και έλεγαν "όλα καλά, δεν ξέρουμε κάτι".

πρωτη φορα το ακουω.

νοικιασμενο ή δικο μας ?