Τhorens TD160 HD / ΤΡ250

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,216
Αγιοι Αναργυροι
εγώ θα πω το εξής και δεν ξέρω πως θα το πάρετε...

πριν όταν είχα να "διαλέξω" σε ποιό πικάπ θα έβαζα έναν δίσκο για να ακούσω, διάλεγα πάντα το ασημί ΜΚ2.
τώρα που έχω να διαλέξω ανάμεσα στο M5G (που "βγήκε" καλύτερο ηχητικά από το ασημί ΜΚ2) και το βαρύ 160 , διαλέγω το 160.
αυτό τουλάχιστον συνέβει χτες το βράδυ όταν γύρισα από την δουλειά και ενώ όλα τα μηχανήματα ήταν αναμμένα γιατί η σύντροφος φαίνεται άκουσε λίγους δίσκους..
(αυτή μόνο technics, αλλά άλλο καπέλο αυτό...)
 
  • Like
Reactions: mparaxir

mparaxir

AVClub Addicted Member
Είπα και εγω πικάπ εστω και να μην είναι τεκ και δεν θα το πηραξεις;🤣🤣🤣.
Είμαι πολυ περίεργος αμα σου έδινα το project experience 2 τι πειράγματα θα μπορουσες να του κάνεις;αλλα μετα δεν θα ειχα πικαπ να ακουσω μουσική μιας και η μοναδική πηγή εκτος οκ ραδιο ειναι το πικαπ μου.
Ευγε βλαδιμηρε και μπράβο που έχεις το θαρρος για πειραματισμούς
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,216
Αγιοι Αναργυροι
θα γράψω για άλλη μία φορά τι σημαίνει ΣΣ και πόση προσοχή πρέπει να της δίνουμε !!!

αυτές τις μέρες η σύντροφος έβαζε τα βράδια δίσκους και άκουγε για να μην σκέφτεται τα προβλήματα της δουλειάς της και το δυστύχημα..
φυσικό ήταν η φρέσκια καλωδίωση με τις κολλήσεις στο τεκ να έρθουν στα "ίσα" τους.. (αυτή μόνο τεκ, το είπαμε αυτό)....

χτες το βράδυ είχαμε μια έντονη λογομαχία σχετικά με το πως παίζει το τεκ σε σχέση με το θορ... (αστείο ακούγεται , αλλά ναι πολλές φορές ζητάω την γνώμη της)
η Σία λοιπόν υποστήριζε με πείσμα το τεκ.. στα δικά της δύσκολα ακούσματα όπου η τρελή ταχύτητα στα ντραμς , τα αβυσσαλέα έγχορδα μπάσα , οι εξωπραγματικοί λαρυγγικοί ακροβατισμοί και διάφορα άλλα, "συνθέτουν" ένα δύσκολο χαρμάνι για όλη την αλυσίδα.
το θορ κάπου τα "μπέρδευε" και λάσπωνε χαμηλά.. ταυτόχρονα έδινε την εντύπωση ότι κατέβαινε πιο χαμηλά , ενώ γενικά ήταν πιο "άδειο" παντού.
δεν ήθελα να το παραδεχτώ.. ο αντρικός εγωισμός μπήκε στην μέση και λίγο έλειψε να γίνουμε μαλλιά κουβάρια αφού το θέμα πήγε να πάρει άλλες διαστάσεις.....

σήμερα με καθαρό μυαλό είπα να τσεκάρω τα νούμερα για ακόμα μία φορά και να δω αν μπορεί να γίνει κάποια αλλαγή προς το καλύτερο..
ζυγίζω ξανά την ΣΕΜ στο θορ και την βρίσκω στα 18,83γρ όπου το 12,6cu της vm95E μου δίνει μια ΣΣ 10,33Hz.
είναι η ΣΣ που είχα "φτιάξει" όταν έκανα το 1ο συγκριτικό και που θεώρησα ότι είναι μια χαρά αφού είναι κοντά στα 10Hz και άλλωστε βοηθούσε τις ΕΝ και ML με την υψηλότερη ενδοτικότητα.

τα 18,83γρ της ΣΕΜ του βραχίονα "έρχονται" με την βοήθεια ενός βαριδίου 2γρ το οποίο φαίνεται σχεδόν σε όλες τις φωτογραφίες του νήματος.. σε όποιες έχει "πιάσει" ο φακός τον βραχίονα δλδ..

μια μικρή και ακίνδυνη "μαεστρία" με πλαστελίνη και ένα παξιμάδι Μ3 μου επέτρεψαν να σταθεροποιήσω ένα βαρίδι των 4γρ

IMG_20230304_145518[1].jpg


IMG_20230304_145607[1].jpg


η ΣΕΜ πήγε στα 20,8γρ και η ΣΣ στα 9,8Hz

φαντάζει γελοία διαφορά... ανάξια λόγου..

ΑΜ ΔΕ...!!!

τι "έλειπε" από το θορ ή μάλλον που υστερούσε;;
πάρτε μια γομολάστιχα , ένα σφουγγάρι , ότι θέλετε τέλος πάντων και σβήστε τα όλα!

η απόλυτη δικαίωση !!
το χαμόγελο της κοπέλας και το βλέμμα προς εμένα όταν άκουσε το θορ να παίζει , ήταν όλα τα λεφτά.....

για 0,53Hz μιλάμε.. μισό χερτζ όλο και όλο , που όμως έκανε την νύχτα μέρα !!!
όποιος από τους φίλους αμφιβάλλει, το σπίτι μου είναι ανοιχτό...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,808
Η stainless steel ουρά του Pete Riggle ειναι πολυ πιο βαρια απο την πλαστικη του 250 και αλλαζει σημαντικα την ενεργο μαζα του .
Απο την αλλη , η ΑΤ VM ειναι ελαφριες κεφαλες με μεσαια προς χαμηλη ενδοτικοτητα, κατι που σε συνδυασμο με το CCM counterweight του Pete, περιπλεκει ακομη περισσοτερο το θεμα ενεργου μαζας. Ειμαι βεβαιος ομως οτι θα το πετυχεις στο τελος (y)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66

aoratos

Senior Member
21 August 2008
467
χαλκιδικη
Δηλαδη,θα πειραματιστεις και θα καταληξεις γυρω στα 8.5 Hz ;
:LOL:
εγω πάντα προσπαθώ να τη φέρω κατω απο 9 Hz . τωρα με την shure 97 εχω 2 gr προσθετο βάρος . αν το βγαλω , το βάρος ανάγνωσης ειναι στα 98 gr λογω της ουρας . τωρα η ΣΣ ειναι 7,958 Ηz
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,808
εγω πάντα προσπαθώ να τη φέρω κατω απο 9 Hz . τωρα με την shure 97 εχω 2 gr προσθετο βάρος . αν το βγαλω , το βάρος ανάγνωσης ειναι στα 98 gr λογω της ουρας . τωρα η ΣΣ ειναι 7,958 Ηz
Καπου εκει ειναι και η σσ της δικης μου jico sas MM1B . Λογω του οτι η ενδοτικοτητα των sas ειναι ψηλη, χρειαζεται βραχιονας χαμηλης μαζας για να φερεις τη σσ πανω απο 9Hz. Ομως, εκτος της ενδοτικοτητας, σημαντικη ειναι και η ικανοτητα του suspension damper να επαναφερει το στελεχος/ακιδα γρηγορα ωστε να ακολουθει το αυλακι με οσο το δυνατον μαγαλυτερη ακριβεια μπορει . Στις jico sas αλλα και αλλες, στην αναρτηση, εκτος του damper, υπαρχει και suspension wire.Τα δυο σε συνεργασια μπορουν να επιτυχουν εξαιρετικο damping και ελεγχο της κινησης του στελεχους/ακιδας , ακομη κι αν η ενεργος μαζα του βραχιονα, ειναι λιγο πιο ψηλη απο το θεωρητικα "ιδανικο" . Οταν δε οι δισκοι δεν ειναι πολυ στραβοι , ακομη και μια σσ πιο χαμηλη (εχω δοκιμασει μεχρι 6.5 Hz) δεν προκαλει σοβαρα προβληματα. Χαμηλη σσ και κακο damping σαφως και θα προκαλεσει θεματα tracking , οποτε τετοιοι συνδυασμοι, καλο ειναι να αποφευγονται.
 

aoratos

Senior Member
21 August 2008
467
χαλκιδικη
Καπου εκει ειναι και η σσ της δικης μου jico sas MM1B . Λογω του οτι η ενδοτικοτητα των sas ειναι ψηλη, χρειαζεται βραχιονας χαμηλης μαζας για να φερεις τη σσ πανω απο 9Hz. Ομως, εκτος της ενδοτικοτητας, σημαντικη ειναι και η ικανοτητα του suspension damper να επαναφερει το στελεχος/ακιδα γρηγορα ωστε να ακολουθει το αυλακι με οσο το δυνατον μαγαλυτερη ακριβεια μπορει . Στις jico sas αλλα και αλλες, στην αναρτηση, εκτος του damper, υπαρχει και suspension wire.Τα δυο σε συνεργασια μπορουν να επιτυχουν εξαιρετικο damping και ελεγχο της κινησης του στελεχους/ακιδας , ακομη κι αν η ενεργος μαζα του βραχιονα, ειναι λιγο πιο ψηλη απο το θεωρητικα "ιδανικο" . Οταν δε οι δισκοι δεν ειναι πολυ στραβοι , ακομη και μια σσ πιο χαμηλη (εχω δοκιμασει μεχρι 6.5 Hz) δεν προκαλει σοβαρα προβληματα. Χαμηλη σσ και κακο damping σαφως και θα προκαλεσει θεματα tracking , οποτε τετοιοι συνδυασμοι, καλο ειναι να αποφευγονται.
ποσο ειναι η ενδοτικοτητα των sas ; την υπολογισα στα 25
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,216
Αγιοι Αναργυροι
Η stainless steel ουρά του Pete Riggle ειναι πολυ πιο βαρια απο την πλαστικη του 250 και αλλαζει σημαντικα την ενεργο μαζα του .
Απο την αλλη , η ΑΤ VM ειναι ελαφριες κεφαλες με μεσαια προς χαμηλη ενδοτικοτητα, κατι που σε συνδυασμο με το CCM counterweight του Pete, περιπλεκει ακομη περισσοτερο το θεμα ενεργου μαζας. Ειμαι βεβαιος ομως οτι θα το πετυχεις στο τελος (y)
αυτό που βλέπω είναι η πιο "στενή" περιοχή ΣΣ.
αυτό δεν είναι κακό, τουναντίον δείχνει την ποιότητα του βραχίονα, πιθανόν και όλου του συνόλου.
για να καταλάβεις, παλιά πριν σας γνωρίσω εδώ, άλλαζα headshells στο απείραχτο τότε M5G μου και ..άλογο έκλανε... ενώ άλλαζαν οι μάζες, δεν άκουγα καμιά διαφορά.
φυσικά τότε δεν ήξερα τι σημαίνει ΣΕΜ ή σκέτη ΕΜ, και αγνοούσα εντελώς την σημασία της ΣΣ.. όμως έστω ακούσια έπρεπε κάτι να αλλάζει στον ήχο.
δεν άλλαζε τίποτα!
μόνο με αλλαγή κεφαλής άκουγα διαφορά.
τώρα το M5G αλλά και κάθε ΜΚ2 που πειράζω, ακούει εύκολα στις αλλαγές μάζας κατά συνέπεια και την αλλαγή της ΣΣ.
το εύρος του είναι πιο "πλατύ" , ακούει κάπου από τα 0,8Hz και πάνω, αν και αυτό θέλει πάλι δοκιμές γιατί έχω αλλάξει την ελαστικότητα στην ουρά σε σχέση με πριν..

το αν πέτυχα το θορ;; θα σου πω τούτο:
μπήκα στο σπίτι και η Σία άκουγε death metal στο θορ!!
μάλιστα από ότι μου είπε νωρίτερα άκουσε και Γ. Σπανό μεταξύ άλλων...
τώρα μου εκθειάζει την απαράμιλλη μουσικότητα και τον απίστευτο αρμονικό πλούτο του θορ.... ( έκανα κάτι γέλια... τσάμπα του έδωσα το χρυσό μήπως τις προάλλες ;; )
και τα σχόλια με μια κεφαλή του 50ρικου...

για ένα πράγμα είμαι 100% σίγουρος.
το πικάπ ήθελε βάρος!
μάλιστα όταν το ακούμπαγα κατά λάθος ειδικά στην πίσω δεξιά πλευρά , σηκωνόταν σούζα!
το πίσω πόδι αν έχεις προσέξει δεν είναι στο κέντρο της απόστασης των 2 μπροστινών.. είναι παράκεντρο προς τα αριστερά όταν κοιτάς το πικάπ από μπροστά.. γι'αυτό και το βάρος που του έβαλα μπήκε προς τα αριστερά και σχεδόν 100% μέσα στο "τρίγωνο" που σχηματίζουν τα 3 πόδια του.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,808
το αν πέτυχα το θορ;; θα σου πω τούτο:
μπήκα στο σπίτι και η Σία άκουγε death metal στο θορ!!
μάλιστα από ότι μου είπε νωρίτερα άκουσε και Γ. Σπανό μεταξύ άλλων...
τώρα μου εκθειάζει την απαράμιλλη μουσικότητα και τον απίστευτο αρμονικό πλούτο του θορ.... ( έκανα κάτι γέλια... τσάμπα του έδωσα το χρυσό μήπως τις προάλλες ;; )
και τα σχόλια με μια κεφαλή του 50ρικου...
:LOL:
το πίσω πόδι αν έχεις προσέξει δεν είναι στο κέντρο της απόστασης των 2 μπροστινών.. είναι παράκεντρο προς τα αριστερά όταν κοιτάς το πικάπ από μπροστά..
Ναι. Αυτο ειναι συνηθες σε πικαπ με τρια ποδια. Πιστευω οτι το κεντρο βαρους του πικαπ πεφτει στο τριγωνο που σχηματιζουν τα τρια ποδια , συμπεριλαμβανομενου και του βαρους περιπου του βραχιονα. Και τα rega ετσι ειναι συνηθως.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,216
Αγιοι Αναργυροι
στο μέλλον θα γίνουν πολλές δοκιμές με πολλές κεφαλές και μάζες..
θα ξανακούσω με την δική του ουρά, θα φτιάξω και μια αλουμινίου ακριβώς στα μέτρα του Pete (η δική του είναι SS απ΄ότι είδα), θα φτιάξω και μικρότερου βάρους cw για να μπορούν να "έρχονται" πιο κοντά στο πίβοτ..
βούτυρο στο ψωμί του @Babis K. είναι αυτά... :LOL:
έχω σχέδια για το πικάπ...
μέχρι τώρα θα έλεγα ότι ο ήχος του είναι ..εθιστικός!
και έχει "απέναντί" του το καλύτερο τεκ που έχω φτιάξει μέχρι τώρα και πίστεψέ με, το τεκ δεν αστειεύεται!!
σκοτώνει κυριολεκτικά!!!!
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,644
Kως
αυτό που βλέπω είναι η πιο "στενή" περιοχή ΣΣ.
αυτό δεν είναι κακό, τουναντίον δείχνει την ποιότητα του βραχίονα, πιθανόν και όλου του συνόλου.
για να καταλάβεις, παλιά πριν σας γνωρίσω εδώ, άλλαζα headshells στο απείραχτο τότε M5G μου και ..άλογο έκλανε... ενώ άλλαζαν οι μάζες, δεν άκουγα καμιά διαφορά.
φυσικά τότε δεν ήξερα τι σημαίνει ΣΕΜ ή σκέτη ΕΜ, και αγνοούσα εντελώς την σημασία της ΣΣ.. όμως έστω ακούσια έπρεπε κάτι να αλλάζει στον ήχο.
δεν άλλαζε τίποτα!
μόνο με αλλαγή κεφαλής άκουγα διαφορά.
τώρα το M5G αλλά και κάθε ΜΚ2 που πειράζω, ακούει εύκολα στις αλλαγές μάζας κατά συνέπεια και την αλλαγή της ΣΣ.
το εύρος του είναι πιο "πλατύ" , ακούει κάπου από τα 0,8Hz και πάνω, αν και αυτό θέλει πάλι δοκιμές γιατί έχω αλλάξει την ελαστικότητα στην ουρά σε σχέση με πριν..

το αν πέτυχα το θορ;; θα σου πω τούτο:
μπήκα στο σπίτι και η Σία άκουγε death metal στο θορ!!
μάλιστα από ότι μου είπε νωρίτερα άκουσε και Γ. Σπανό μεταξύ άλλων...
τώρα μου εκθειάζει την απαράμιλλη μουσικότητα και τον απίστευτο αρμονικό πλούτο του θορ.... ( έκανα κάτι γέλια... τσάμπα του έδωσα το χρυσό μήπως τις προάλλες ;; )
και τα σχόλια με μια κεφαλή του 50ρικου...

για ένα πράγμα είμαι 100% σίγουρος.
το πικάπ ήθελε βάρος!
μάλιστα όταν το ακούμπαγα κατά λάθος ειδικά στην πίσω δεξιά πλευρά , σηκωνόταν σούζα!
το πίσω πόδι αν έχεις προσέξει δεν είναι στο κέντρο της απόστασης των 2 μπροστινών.. είναι παράκεντρο προς τα αριστερά όταν κοιτάς το πικάπ από μπροστά.. γι'αυτό και το βάρος που του έβαλα μπήκε προς τα αριστερά και σχεδόν 100% μέσα στο "τρίγωνο" που σχηματίζουν τα 3 πόδια του.

Τα πήρες ή ακόμα?

Για το βάρος να θυμίσω ότι και η Linn άλλαξε το tramponin με όλη την ξύλινη βάση σε μεταλλική.
Προσπάθησα να κάνω την ίδια, διατηρώντας τα 4 πόδια, δεν έκανε τέλεια δουλειά ο τορναδόρος,αλλά όταν μπήκε (μπορεί) να ναι και ιδέα μου είχε καλύτερο ήχο .
Επιπλέον αν μιλάμε για πλατό που έχει την πλακέτα τροφοδοσίας μέσα ,δεν λειτουργεί το χοντρό αλουμίνιο και σαν 'θωράκιση'?
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,216
Αγιοι Αναργυροι
Ναι. Αυτο ειναι συνηθες σε πικαπ με τρια ποδια. Πιστευω οτι το κεντρο βαρους του πικαπ πεφτει στο τριγωνο που σχηματιζουν τα τρια ποδια , συμπεριλαμβανομενου και του βαρους περιπου του βραχιονα. Και τα rega ετσι ειναι συνηθως.
για μένα κακώς έχουν 3 πόδια τα ελαφριά πικάπ.. το debut III της Σίας που το πήρε ο @analog-jimaras ήταν πιο σωστό με τα 4 που έχει.
δεν "κουνιόταν" τόσο εύκολα , ειδικά όταν έβαζες κάποιο υλικό από κάτω (λάστιχο πχ)

στο 160 το πλεονέκτημα του βάρους πέρα από τον ήχο που μπορείς να πεις ότι είναι υποκειμενικός, είναι ότι το βάρος μπήκε στην βάση του πικάπ.
ούτε στο πλατώ, ούτε στον πλίνθο.

μια μικρή μελέτη θα κάνω και στην ανάρτησή του και πιθανόν να την οπλίσω και αυτή με λίγο βάρος..
οι αναρτήσεις δουλεύουν καλύτερα όταν δεχτούν περίπου το 1/3 με 1/2 της μάξιμουμ πίεσης που μπορούν να δεχτούν πριν "τερματίσουν".
έχεις προσέξει την ποιότητα κύλισης που έχεις στο αυτοκίνητό σου όταν έχεις 2 επιπλέον άτομα μέσα;;
ή το πως περνάει τις ανωμαλίες του δρόμου;;
μια μικρογραφία είναι και η ανάρτηση του πικάπ.. μια λιλιπούτεια μικρογραφία είναι αυτή του στελέχους και όμως βλέπεις τι κάνει και πως αντιδρά με 1-2 γραμμάρια πάνω ή κάτω...
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,216
Αγιοι Αναργυροι

Τα πήρες ή ακόμα?
τους μισώ αυτούς.. δεν αντέχω να τους ακούσω ούτε μία στροφή στις 33σαλ.... :ROFLMAO:
Για το βάρος να θυμίσω ότι και η Linn άλλαξε το tramponin με όλη την ξύλινη βάση σε μεταλλική.
Προσπάθησα να κάνω την ίδια, διατηρώντας τα 4 πόδια, δεν έκανε τέλεια δουλειά ο τορναδόρος,αλλά όταν μπήκε (μπορεί) να ναι και ιδέα μου είχε καλύτερο ήχο .
Επιπλέον αν μιλάμε για πλατό που έχει την πλακέτα τροφοδοσίας μέσα ,δεν λειτουργεί το χοντρό αλουμίνιο και σαν 'θωράκιση'?
τα 3 με τα 4 πόδια δεν ξέρω τι ηχητικές διαφορές μπορεί να έχουν..
3 σημεία ορίζουν ένα επίπεδο και αυτό είναι πλεονέκτημα στην ρύθμιση.
3 σημεία στήριξης έχουν οι βάσεις μου κάτω και από τα 2 πικάπ.. από εκεί ρυθμίζω και όχι από τα πόδια τους που τα θέλω στο ίδιο επίπεδο όλα..
ειδικά στο τεκ που έχει 4.

σαφώς τα μέταλλα λειτουργούν και σαν "θωράκιση" , αλλά το τροφοδοτικό του 160 είναι έξω και μακριά από το πικάπ οπότε δεν με απασχολεί
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,808
και τα σχόλια με μια κεφαλή του 50ρικου...
Ok , αλλα οπως σου ειπα , προτου αποφασισω να το δωσω (και αυτο οχι διοτι δεν μου αρεσε, το αντιθετο) , το ειχα φτασει σε πιο "ψηλο" επιπεδο με εκπληκτικα αποτελεσματα. Σου εχω στειλει καποιες φωτογραφιες, αλλα οι βραχιονες εκεινοι δεν ηταν οι μονοι......απλα ηταν αναμεσα στους καλυτερους που δοκιμασα.
Τελευταιος , αυτος, με μια απο τις αγαπημενες μου κεφαλες. Ο συνδυασμος που ηταν και ο λογος "εκδοσης εξιτηριου" του sondek/akito (και μετα jelco 750)

Αν θελεις, ανεβασε τις φωτογραφιες με τους αλλους δυο βραχιονες.

TDAC.jpg
για ένα πράγμα είμαι 100% σίγουρος.
το πικάπ ήθελε βάρος
Οσον αφορα το βαρος, δεν αμφιβαλλω γι αυτα που ακουσες, υπο τις συνθηκες και συνδυασμους που ακουσες (ως τωρα). Στο συστημα μου και με τους συνδυασμους μου, δεν σκεφτηκα να εκανα κατι αναλογο, διοτι το αποτελεσμα που πηρα ηταν πολυ ικανοποιητικο, αλλα και οπως ξερεις ειχα ηδη αρχισει να κινουμαι προς την κατευθυνση , που ειναι σημερα το garrard 401 / audiocraft 3000mc, με τις κεφαλες που ξερεις και οι οποιες αξιοποιουνται στο επακρο . Το td160hd πιστευω το ειχα φτασει στα ορια του.
 
Last edited:

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,216
Αγιοι Αναργυροι
Είπα και εγω πικάπ εστω και να μην είναι τεκ και δεν θα το πηραξεις;🤣🤣🤣.
Είμαι πολυ περίεργος αμα σου έδινα το project experience 2 τι πειράγματα θα μπορουσες να του κάνεις;αλλα μετα δεν θα ειχα πικαπ να ακουσω μουσική μιας και η μοναδική πηγή εκτος οκ ραδιο ειναι το πικαπ μου.
Ευγε βλαδιμηρε και μπράβο που έχεις το θαρρος για πειραματισμούς
Διονύση, τα πικάπ που έχουν την φιλοσοφία κατασκευής του project exrerience δεν νομίζω ότι μπορούν να δεχτούν κάτι , πέρα από μια αλλαγή στην καλωδίωση του βραχίονα ή αλλαγή όλου του βραχίονα..
οτιδήποτε άλλο θα ήταν "τρομακτικά" διαφορετικό στην δομή της κατασκευής του και με τίποτα δεν αξίζει ο κόπος και τα έξοδα...
 
  • Like
Reactions: mparaxir