Παίρνωντας αφορμή από ποιό άλλο, από το νήμα της ATC και την κλασσική πλέον συζήτηση περί του τι είναι μόνιτορ τι δεν είναι και γιατί είναι και δεν είναι τελικά είπα να προκαλέσω τους λάτρεις του δικάναλου που τριγυρίζουν αδειφάγα τις σελίδες του forum να μου δώσουν τη γνώμη τους.
Κάθε γνώμη φυσικά είναι σεβαστή και πηγάζει από προσωπικά βιώματα του ερασιτέχνη χαιφιντελίστα και θα ήθελα πολύ να την ακούσω. Αυτό που θα με ενδιέφερε πολύ θα ήταν να ακούσω όμως και την άποψη κάποιου επαγγελματία ηχολήπτη ή κατασκευαστή ηχείων σχετικά με την αντιμετώπιση του όρου.
Με ποιά λογική ο κατασκευαστής πετάει τελικά την ταμπέλα μόνιτορ στο ηχείο του? Μέσα από ποιά διαδικασία εξέλιξης τελικά το ηχείο στήνεται και ρυθμίζεται? Και τι θέλει να πετύχει? Ποιά διλλήματα έχει να αντιμετωπίσει και τι ιδιαιτερότητες έχει η υλοποίηση ενός τέτοιου ηχείου? Κατά τη διάρκεια των διλλημάτων αυτών αναγκαστικά κάποια πράγματα αφήνονται σε δέυτερη μοίρα? Ποιά είναι αυτά?
Ο ηχολήπτης τι επιδιώκει αγοράζοντας ένα ηχείο μόνιτορ? Γιατί το προτιμά από ένα ηχείο που φέρει τη στάμπα του κονσούμερ? Εδώ να το μπερδέψω και λίγο ακόμα αναφέροντας πως ο ηχολήπτης πολλές φορές χρησιμοποιεί ηχείο το οποίο ναι μεν είναι "μόνιτορ" αλλά εξομοιώνει τα αντίστοιχα επαγγελματικά PA από τα οποία θα ακουστεί ως επι το πλείστον η μουσική πάνω στην οποία δουλεύει άρα και στα μόνιτορ κάπου κάπως υπάρχει κάποια κατηγοριοποίηση?
Κάθε γνώμη φυσικά είναι σεβαστή και πηγάζει από προσωπικά βιώματα του ερασιτέχνη χαιφιντελίστα και θα ήθελα πολύ να την ακούσω. Αυτό που θα με ενδιέφερε πολύ θα ήταν να ακούσω όμως και την άποψη κάποιου επαγγελματία ηχολήπτη ή κατασκευαστή ηχείων σχετικά με την αντιμετώπιση του όρου.
Με ποιά λογική ο κατασκευαστής πετάει τελικά την ταμπέλα μόνιτορ στο ηχείο του? Μέσα από ποιά διαδικασία εξέλιξης τελικά το ηχείο στήνεται και ρυθμίζεται? Και τι θέλει να πετύχει? Ποιά διλλήματα έχει να αντιμετωπίσει και τι ιδιαιτερότητες έχει η υλοποίηση ενός τέτοιου ηχείου? Κατά τη διάρκεια των διλλημάτων αυτών αναγκαστικά κάποια πράγματα αφήνονται σε δέυτερη μοίρα? Ποιά είναι αυτά?
Ο ηχολήπτης τι επιδιώκει αγοράζοντας ένα ηχείο μόνιτορ? Γιατί το προτιμά από ένα ηχείο που φέρει τη στάμπα του κονσούμερ? Εδώ να το μπερδέψω και λίγο ακόμα αναφέροντας πως ο ηχολήπτης πολλές φορές χρησιμοποιεί ηχείο το οποίο ναι μεν είναι "μόνιτορ" αλλά εξομοιώνει τα αντίστοιχα επαγγελματικά PA από τα οποία θα ακουστεί ως επι το πλείστον η μουσική πάνω στην οποία δουλεύει άρα και στα μόνιτορ κάπου κάπως υπάρχει κάποια κατηγοριοποίηση?