Μπράβο σου βρε Δημήτρη που καθησες και μας τα έγραψες αναλυτικά.
Που δοκίμασες τον εξοπλισμό σου , άλλαξες ρυθμίσεις , το παίδεψες , προσπάθησες και βρήκες οτι ήταν πιο κατάλληλο για την περίσταση. Οι μηχανές είναι τα εργαλεία μας, αν μάθεις τους περιορισμούς τους , κινηθείς μέσα σε αυτούς και τις τεντωσεις στα όρια τους , θα σε ανταμείψουν τελικά.
Μετά αυτό που μετράει ειναΙ η ματιά του καθενός , ξεχνάς τα τεχνικά και συγκεντρώνεσαι να μεταφέρεις στον θεατή αυτό που δίνει ο καλλιτέχνης στην σκηνή. Στη συναυλία πάντα είναι πιο δύσκολο να συμβεί αφού δεν < ακούς > αλλά βλέπεις το πάθος, την έκφραση στο πρόσωπο του καλλιτέχνη
πιστεύω έφυγες πρώτα εσυ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, ελπίζω να άρεσαν πολύ και στους καλλιτέχνες
ΥΣ
Το τεχνικό κομμάτι μαζι με κάποια προηγούμενα ίσως να αξιζει οι συντονιστές να το μεταφερουν και σε νήμα στα τεχνικά για το συγκεκριμένο είδος φωτογράφησης.
Τολμηρο που έκανες χρήση του σκοτεινού 75-300, όχι τόσο λόγω οπτικών αλλά επειδή σου χαμηλωσε πολύ τις ταχύτητες και κάποιες είναι ελαφρά κουνημενες
Που δοκίμασες τον εξοπλισμό σου , άλλαξες ρυθμίσεις , το παίδεψες , προσπάθησες και βρήκες οτι ήταν πιο κατάλληλο για την περίσταση. Οι μηχανές είναι τα εργαλεία μας, αν μάθεις τους περιορισμούς τους , κινηθείς μέσα σε αυτούς και τις τεντωσεις στα όρια τους , θα σε ανταμείψουν τελικά.
Μετά αυτό που μετράει ειναΙ η ματιά του καθενός , ξεχνάς τα τεχνικά και συγκεντρώνεσαι να μεταφέρεις στον θεατή αυτό που δίνει ο καλλιτέχνης στην σκηνή. Στη συναυλία πάντα είναι πιο δύσκολο να συμβεί αφού δεν < ακούς > αλλά βλέπεις το πάθος, την έκφραση στο πρόσωπο του καλλιτέχνη
πιστεύω έφυγες πρώτα εσυ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, ελπίζω να άρεσαν πολύ και στους καλλιτέχνες
ΥΣ
Το τεχνικό κομμάτι μαζι με κάποια προηγούμενα ίσως να αξιζει οι συντονιστές να το μεταφερουν και σε νήμα στα τεχνικά για το συγκεκριμένο είδος φωτογράφησης.
Τολμηρο που έκανες χρήση του σκοτεινού 75-300, όχι τόσο λόγω οπτικών αλλά επειδή σου χαμηλωσε πολύ τις ταχύτητες και κάποιες είναι ελαφρά κουνημενες
Last edited: