Τα 2 έτη είναι βάση ΕΕ και αφορούν τον πωλητη (κατάστημα) και όχι τον κατασκευαστή.
Ναι, ισχύει αυτό με οτι το πρόβλημα πρέπει να υπηρχε το πρώτο 6μηνο αλλά επειδή είναι δύσκολο να αποδειχθει (και από ποιον, τελικά; ) είναι τελικά λίγο θολό και στην πράξη δεν αποτελεί πρόβλημα, συνήθως.
Το «κόλπο» του istorm με την αποκλεισμό του 2ου χρόνου για τα τιμολόγια, είναι Ελληνική πατέντα και λογικά βασίζεται στην «λογική» οτι ο ληπτης τιμολογίου δεν θεωρειται νομικά «καταναλωτής« (εξ ου και σε τιμολόγια προσωπικών εταιριών δεν ισχύει) η οποια βέβαια είναι παράλογη και απ όσο ξερω καταπίπτει στην πράξη (απ όσο έχω διαβάσει από υποθέσεις στην Ελλάδα) αν κανεις το κυνηγησει και μάλιστα χωρίς να φτάσει σε δικαστήρια (και το ξέρουν και οι ίδιο, αυτο).
Το Public πχ δίνει 2 χρόνια εγγύηση, ως οφειλει, χωρίς να αναφαιρει τις βλακείες περι τιμολογίου (στην πράξη δεν μου έχει τύχει ποτε κάτι για να το διαπιστώσω, παντως).
Το περίεργο παντως ειναι οτι πχ το Public αναφέρει 2 χρόνια για macbook κλπ αλλά στα AirPods λέει 1 χρόνο.
Προφανως το (κάθε) κατάστημα δεν θα πληρωσει από την τσέπη του τον 2ο χρόνο και έχει φροντισει να έχει την υποστηριξη του κατασκευαστή.
Με απλά λογια, έχω καταλάβει ότι προφανώς η Apple πχ καλύπτει κανονικά τα 2 χρόνια (με εξαιρεση ίσως τα ακουστικά και αλλά αξεσουαρ; ) στους μεγάλους και επισήμους συνεργάτες της / καταστήματα αλλά δεν βγαίνει να το πει γιατι έτσι την γλυτωνει για όσους δεν ξέρουν / το κυνηγήσουν (τραγική λογική μπακάλικου για εταιρία αυτού το μεγέθους αλλά υπάρχουν και χειρότερα και εμείς, ως καταναλωτες, φταίμε γι αυτό).
Οποτε αν αγοράσεις πχ MacBook από skroutzομαγαζο πολύ αμφιβάλλω αν θα βγάλεις ποτε άκρη για τον 2ο χρόνο, χωρίς να τρέχεις δικαστικα.
Με βάση τα παραπάνω, το να πληρώνουμε επέκταση εγγύησης για τον 2ο χρόνο το βρίσκω τραγικό (και το ξέρουν και οι κατασκευαστές γι αυτό συνήθως δίνουν και 3ο χρόνο στις εγγυήσεις, για να υπάρχει ένα τυράκι / δικαιολογία).
Τασο, στην περίπτωση σου θα έστελνα μια επιστολή, θα αναφερόμουν στη νομοθεσία ΕΕ, θα έλεγα και κάτι για να δικαιολογήσω το 6μηνο (έτσι, αν ασχοληθεί κανεις με αυτό) και πιστεύω ότι λογικα (αν και δεν έχω εμπειρία με Κώτσο και γενικά η Samsung είναι κακή σαν εταιρία / εννοώ αν παρέχει στα καταστήματα την κάλυψη για τον 2ο χρόνο που δίνει λογικά η Apple στα δικά τησ) θα στα αλλάξουν.