Samsung buds pro εγγύηση;

17 June 2006
23,742
Αθήνα
Πήγα τα ανωτέρω ακουστικά για service (χαμηλή ένταση και ακούγεται ένας βόμβος από το δεξί) σε επίσημο Samsung Service Center και μου είπαν ότι τα ακουστικά έχουν 1 χρόνο εγγύηση. Οντως ισχύει;
Είναι αγοράσμένα πριν 15 μήνες από Κωτσόβολο. Να βρίσω ή όχι;
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,478
Μεταμορφωση
Το καταστημα σε καλύπτει με διετη εγγυηση.
Νομιζω μπορεις να ξεκινησεις τα γαλλικα...

H εγγυηση συνηθως αναφερεται στην αποδειξη. Για ριξε ενα βλέφαρο.
 
17 June 2006
23,742
Αθήνα
Δεν γράφει τίποτα η απόδειξη . Πήρα και την Samsung Hellas τα ακουστικά γενικά έχουν 12μηνη εγγύηση λέει.
Λογικά ούτε ο Κωτσόβολος θα μπορεί να κάνει κάτι. Θα έπρεπε να είχα πληρώσει την επακταση εγγύησης.
Πάντως στο warranty card στην συσκευασία στο βιβλιαράκι γράφει ότι τα Bluetooth ακουστικά έχουν 1 χρόνο.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: karajim80

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,478
Μεταμορφωση
Δεν γράφει τίποτα η απόδειξη . Πήρα και την Samsung Hellas τα ακουστικά γενικά έχουν 12μηνη εγγύηση λέει.
Λογικά ούτε ο Κωτσόβολος θα μπορεί να κάνει κάτι. Θα έπρεπε να είχα πληρώσει την επακταση εγγύησης.

Στο καταστημα δεν θα ρωτησεις.
Θα ασκησεις το δικαιωμα σου για 2ετή εγγυηση.
 
17 June 2006
23,742
Αθήνα
Το κατάστημα 100% θα μου πει απευθυνεθειτε στο service . Γι αυτό έχει και πάνω στην απόδειξη το τηλέφωνο του service. Από την στιγμή που δεν έχω την εγγύηση του Κωτσόβολου , δεν ασχολείται ο Κωτσόβολος.
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,721
Ωραιος ο κωτσος, μονο για να πουλαει διπλασια απο σκρουτομαγαζο ειναι...
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,478
Μεταμορφωση
Το κατάστημα 100% θα μου πει απευθυνεθειτε στο service . Γι αυτό έχει και πάνω στην απόδειξη το τηλέφωνο του service. Από την στιγμή που δεν έχω την εγγύηση του Κωτσόβολου , δεν ασχολείται ο Κωτσόβολος.

Θα ασχοληθεις εσυ με το δικαιωμα σου για διετή εγγύηση που παρεχει ως οφείλει ο ΠΩΛΗΤΗΣ ασχετως αντιπροσωπειας/εισαγωγέα.
 
  • Like
Reactions: FINIX

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,721

Εγγυήσεις για τους καταναλωτές

Σε περίπτωση πώλησης σε καταναλωτή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μέσω διαδικτύου ή με άλλο τρόπο επικοινωνίας εξ αποστάσεως (μέσω τηλεφώνου, ταχυδρομείου) ή εκτός καταστήματος (από πωλητή κατ' οίκον), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν ή να ακυρώσει την υπηρεσία εντός 14 ημερών. Το διάστημα αυτό συνήθως ονομάζεται περίοδος αναμονής ή προθεσμία υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να αιτιολογήσει την απόφασή του.

Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων
 
17 June 2006
23,742
Αθήνα
Αν θες να μην ασχοληθείς καν με την λέξη service η λύση είναι μόνο επέκταση εγγύησης. Το είχα κάνει σε ένα προϊόν και επί τόπου μου έδωσαν άλλο χωρίς μα μου. Αισθάνθηκα Ευρωπαίος. ...
Αλλιώς σε κανουν μπαλακι.

Βάσει ΕΕ νομοθεσιας οτιδήποτε πωλείται δεν έχει 2 χρόνια εγγύηση ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ;
 

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,732
Πάτρα
Μην το ψάχνεις, δες το 5. Πρέπει να αποδείξεις ότι το ελάττωμα προϋπήρχε.
 

Attachments

  • 64F99519-8598-43CF-9FAD-5A9BF05559DD.png
    64F99519-8598-43CF-9FAD-5A9BF05559DD.png
    574.1 KB · Views: 21

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,721
Αυτο θα το εκανε απο τον 7μηνα ετσι και αλλιως,
τωρα εχει μπει σε δευτερο χρονο και βλεπει παρανομως οτι δεν εχει εγγυηση
αλλο το ενα αλλο το αλλο
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,721
Εαν δεν εχει χτυπηματα και βρωμια οι γρυλιες των ακουστικων φαινεται οτι εχεις κανει ορθη χρηση λογικα..(σε καποια σερβις βλεπουν τις γρυλιες σε μικροσκοπιο, αμα ειναι βουλωμενες αποδιδουν υπαιτιοτητα στον πελατη)
στα airpods στο πλαισιο π.χ ειδα οτι το δευτερο ετος το καλυπτει το πλαισιο, σε jbl 10 ευρω εχει διετη εγγυηση και στα samsung 1 ετος ,τι να πω.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,111
Νότια Μακεδονία
Θα ασχοληθεις εσυ με το δικαιωμα σου για διετή εγγύηση που παρεχει ως οφείλει ο ΠΩΛΗΤΗΣ ασχετως αντιπροσωπειας/εισαγωγέα.
δεν ειναι υποχρεωτική η διετής εγγύηση για τα καταστήματα. πολλά καταστήματα όπως public και istorm δίνουν μόνο 1 χρόνο εγγύηση σε προϊόντα apple αν αγοραστούν με τιμολόγιο.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,478
Μεταμορφωση
δεν ειναι υποχρεωτική η διετής εγγύηση για τα καταστήματα. πολλά καταστήματα όπως public και istorm δίνουν μόνο 1 χρόνο εγγύηση σε προϊόντα apple αν αγοραστούν με τιμολόγιο.

Αυτο με βαση καποια νομοθεσια?
 
17 June 2006
23,742
Αθήνα
Τα ακουστικά τέτοιου είδους δεν επισκευάζονται. Άρα σου δίνουν αλλα. Άρα κάνουν ότι είναι δυνατόν να μην δώσουν άλλα. Τα ακουστικά είναι ολοκάθαρα με το μάτι τουλάχιστον. Δεν ήξερα να τα πάω στην βιοϊατρική για εξέταση με μικροσκόπιο πριν πάω στο service.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,743
ΑΘΗΝΑ
  • Like
Reactions: vadergr

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,604
Είχα το ίδιο θέμα με τα plus.Μου τα άλλαξαν στους 11 μήνες και μετά από τρεις μήνες το αριστερό έχασε ξανά την ένταση του.Τα πήγα ξανά και έφαγα άκυρο.Δεν έχουν εγγύηση ούτε αυτά που αντικαταστάθηκαν.Έτσι μου είπαν στο Χαϊδάρι στο γνωστό σέρβις.


Same Sh1t...Different Day..
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,478
Μεταμορφωση
Είχα το ίδιο θέμα με τα plus.Μου τα άλλαξαν στους 11 μήνες και μετά από τρεις μήνες το αριστερό έχασε ξανά την ένταση του.Τα πήγα ξανά και έφαγα άκυρο.Δεν έχουν εγγύηση ούτε αυτά που αντικαταστάθηκαν.Έτσι μου είπαν στο Χαϊδάρι στο γνωστό σέρβις.


Same Sh1t...Different Day..

Ειναι και καλοι αυτοι στο Χαιδαρι υποτίθεται.