Browser
AVClub Fanatic
- 17 June 2006
- 10,575
Ο λογος που ανεφερα το θεμα κοντραστ και συγκλισης ηρθε κατω απο την ακολουθη σκεψη....
Οταν ενα μηχανακι δεν εχει καλη συγκλιση, δεν μπορει να εχει και το ιδανικο ας πουμε λευκο, και σαφως δεν θα μπορεσει να εχει την δυναμη και των τριων χρωματων πανω σε αυτο. Οποτε θα εχει και λιγοτερο φως στο λευκο.
Δεν αναφερομαι σε καταλευκο πατερν, διοτι εκει δεν προκειται να "φυγει" τιποτα απο τα χρωματα, οποτε πιστευω δεν θα εχει διαφορα. Οταν ομως προκειται για κανονικες σκηνες, εκει τι γινεται?
Οταν ενα μηχανακι δεν εχει καλη συγκλιση, δεν μπορει να εχει και το ιδανικο ας πουμε λευκο, και σαφως δεν θα μπορεσει να εχει την δυναμη και των τριων χρωματων πανω σε αυτο. Οποτε θα εχει και λιγοτερο φως στο λευκο.
Δεν αναφερομαι σε καταλευκο πατερν, διοτι εκει δεν προκειται να "φυγει" τιποτα απο τα χρωματα, οποτε πιστευω δεν θα εχει διαφορα. Οταν ομως προκειται για κανονικες σκηνες, εκει τι γινεται?