Stergito
Μέλος Σωματείου
Χθες παρέλαβα ακίδες κοβαλτίου, δια χειρός Μελίδη.
Λέω να ξαναστήσω το P5 μέσα στη βδομάδα. Θα σας ενημερώσω σχετικά.
Λέω να ξαναστήσω το P5 μέσα στη βδομάδα. Θα σας ενημερώσω σχετικά.
...
Δεν θέλω να το παίξω ειδικός, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι σκληρές, μυτερές ακίδες με χαμηλές εωτερικές απώλειες, μάλλον κάνουν σύζευξη (coupling) των κραδασμών του ηχείου στο πάτωμα ή στη βάση πάνω στην οποία στηρίζονται στο πάτωμα. Δηλαδή αποφορτίζουν τους κραδασμούς της καμπίνας προς το πάτωμα.
Η παροχέτευση των κραδασμών γίνεται σημειακά.Η ακίδα αυτό μόνο εξυπηρετεί.Κάτι σαν την κόψη του μαχαιριού.Η εφαρμοζόμενη δύναμη στην λαβή μεταφέρεται στην λεπτότατη κόψη,που έτσι κόβει το σημείο,όπου πιέζεται.
Ποιά είναι η αξία;Πιθανολογώ,ότι έτσι δεν μετακινείται εύκολα το ηχείο,εξ αιτίας των κραδασμών των μεγαφώνων.
Σωστός!!! Λ.Σ.Νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη σύγχυση σχετικά με τη λειτουργία των ακίδων και των αντικραδασμικών βάσεων στήριξης.
Δεν θέλω να το παίξω ειδικός, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι σκληρές, μυτερές ακίδες με χαμηλές εωτερικές απώλειες, μάλλον κάνουν σύζευξη (coupling) των κραδασμών του ηχείου στο πάτωμα ή στη βάση πάνω στην οποία στηρίζονται στο πάτωμα. Δηλαδή αποφορτίζουν τους κραδασμούς της καμπίνας προς το πάτωμα.
Από την άλλη, οι μαλακές αντικραδασμικές βάσεις με μεγάλες εσωτερικές απώλειες κάνουν αποσύζευξη (decoupling) των κραδασμών της καμπίνας, απομονώνοντας το ηχείο από το δάπεδο ώστε να μην υπάρχει μετάδοση κραδασμών που μπορεί να προκαλούν ανεπιθύμητους συντονισμούς, πχ σε ξύλινα πατώματα.
Υπάρχει μεγάλη μαθηματική ανάλυση πίσω από όλα αυτά, αλλά τελικά δεν είναι μία και μοναδική η συνταγή που λύνει όλα τα πιθανά προβλήματα για όλες τις περιπτώσεις. Η κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερη και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως πχ το συνολικό βάρος του ηχείου και η κατασκευή του δαπέδου.
Οποιος ενδιαφερεται,υλικο για μελετη.
Οποιος βαριεται,ας επιλεξει υλικο απο τα πανω αριστερα
View attachment 38253
Τα χειροτερα υλικα ειναι τα κατω δεξια,στα οποια θα αναγνωρισετε υλικα κατασκευης ακιδων που πωλουνται στο εμποριο
Ακριβώς! Η σκληρή, μυτερή ακίδα δεν κάνει απομόνωση, κάνει σύζευξη. Η πίεση στη μύτη εκτοξεύεται στα ύψη, και η ακίδα εισχωρεί στην από κάτω επιφάνεια.
Τι είναι σωστό από κει και πέρα, προκύπτει κατά περίπτωση, με λίγο νιονιό διότι οι ακίδες κάλλιστα μπορεί να φέρουν αντίθετα αποτελέσματα.
Δεν είναι πχ καλή ιδέα, ρακ και σαμπ να βρίσκονται δίπλα-δίπλα και να πατούν με ακίδες σε ξύλινο πάτωμα. Οι δονήσεις του σαμπ θα περάσουν στο πάτωμα και από εκεί στο ρακ. Αν το ρακ έχει μάλιστα ξύλινα ράφια όπου πατά λαμπάτος ή πικάπ ή και player πάλι με ακίδες, το συντονίσαμε το σύμπαν.
Απο την άλλη είναι καλή ιδέα οι ακίδες στα χαλιά ή τις μοκέτες, όπου ότι ακουμπάς πάνω τους "πλέει" ευνοώντας την επίδραση τυχόν εγκάρσιων κραδασμών. Tην κλαις τη μοκέτα βέβαια, αλλά no pain no gain - αλλοιώς, σώζεσαι από την συμβία με το οξύμωρον ακίδα+πιατέλο!
Κραδασμους μπορει να δεχετε ειτε απο την γη ειτε ερμπορν.Οσο για το ακλονητο καλο θα ειναι να κανεις και καμμια δοκιμη με κατι αλλο , γιατι θα ακουσεις σιγουρα διαφορα.Δεν θελουμε μονο να μην ερχονται κραδασμοι απο το πατωμα, αλλα και να κανει αποσβεση κραδασμων που εχει η η ιδια η συσκευη.
Δυστιχως δεν μου επιτρεπει ο χωρος μου για αλλη διαταξη......:bigcry:Επίσης,όταν είναι εφικτό,τα μηχανήματα πρέπει να εδράζονται,όσο πιό μακρυά γίνεται απο τα ηχεία.Η συνηθισμένη διάταξη:δεξιά-αριστερά ηχεία και στην μέση κοντά τους τα μηχανήματα,δεν είναι ότι το καλύτερο.Το αντίθετο...
ναι κανε μια δοκιμη, βαλε και κανα λαστιχοπραμα - αποσβεστικο στο συγκεκριμενο βαρος.Φτηνο και ευκολο.Απο εκει και μετα ορεξη ναχεις να κανεις δοκιμες.Οταν λες κατι αλλο???
να δοκιμασω να βαλω πλακα γρανιτη κατω απο τις βασεις των ηχειων?
και αν βαλω γρανιτη να ακουμπανε οι βασεις κατευθειαν πανω στον γρανιτη ή με τις ακιδες?