Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμφάνισης τους

Τί πρόβλημα αντιμετωπίζετε με την Panasonic Plasma σας, σειράς


  • Total voters
    0
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: Απάντηση: Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμ

άμα βρεις καλιμπράρισμα βασισμένο σε thx πες το και σε μένα.

να δεις και με τα ηχεία και ενισχυτές τι παραμύθι πουλάνε...

κάποιοι τα κονομάνε πάντως, αυτό είναι σίγουρο!

:ernaehrung004:

Ντεν κσέρει εγκώ THX....μόνο vivident μασάω...:D
 

manmayer

Senior Member
4 March 2012
326
Τον vertical τον κατανοώ απόλυτα. Αντιμετωπίζει ένα θέμα με την τηλεόρασή του, αισθάνεται απογοητευμενος και εξοργισμένος και προσπαθεί να εκτονωθεί. Αυτούς που δεν καταλαβαίνω είναι όσοι χωρίς να έχουν "έννομο συμφέρον" προσπαθούν να δημιουργήσουν "κλίμα" πότε υπέρ της μιας και κατά της άλλης και πότε υπέρ της άλλης και κατά της μίας μαρκας τηλεόρασης. Ίσως εξ' επόψεως των τοπικών ιδιαιτεροτήτων να μπορεί να εξαχθεί ασφαλές συμπέρασμα αλλά και αυτό είναι αμφίβολο. Μάλλον είναι θέμα ατομικών ιδιαιτεροτήτων.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: Απάντηση: Re: Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμφάνιση

Παρών!! Άλλος....εδώ!!!:D

Βρε ξεχασιάρη άθρωπε....εδώ δεν θυμόσουν ότι τις μετρήσεις που ανέβασα στην πιεξούλα τις έκανα με το δικό σου το Μούνκι!!!:flipout::flipout:

Να 'σαι καλά George!!:ernaehrung004:

Άστα, ώρες-ώρες το ρετιρέ είναι εντελώς ξενοίκιαστο... :flipout:
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,347
Δυστυχώς συνεχίζεις να υπεκφεύγεις και στα δύο σημαντικά θέματα (ποσοστά βλαβών και παραδοχή panasonic) και συνεχίζεις το ίδιο βιολί με τα συμπεράσματα.

Σου έθεσα συνολικά το θέμα και τις ενστάσεις μου, κατ' αρχήν για να βρεις καλύτερο προσανατολισμό και βέβαια για να μην παραπληροφορούνται τα μέλη του φόρουμ από ανακρίβειες κτλ.

Νομίζω ότι αυτό που είχα ως χρέος να κάνω για την ανάδειξη του θέματος στη σωστή του διάσταση κατα τη γνώμη μου, το έκανα.

Δεν έχω επίσης υπόψιν μου κάποιον άλλο που να ισχυρίζεται ότι σε ποσοστό 80-90% παρουσιάζονται τα προβλήματα και ότι 10% των κατόχων δεν το ξέρουν.
Επιπλέον ότι αυτό το έχει αναγνωρίσει η εταιρεία (δεν βοηθούν και τα τεκμήριά σου άλλωστε, πως να το κάνει???)

τα σέβη μου, να μην το κουράζω άλλο.

υγ.1 Βρίσκω πολύ ενδιαφέρον ότι η panasonic διαθέτει πιστοποίηση ποιότητας για την παραγωγή τηλεοράσεων. Θα ήθελα κάποιο evidence για αυτό. Εδώ είναι η σχετική σελίδα πιστοποιήσεων αλλά δε βρίσκω το σχετικό πιστοποιητικό. Εφόσον το υποστηρίζεις βρες το εσύ για του λόγου το αληθές.
Επίσης φαντάζομαι να γνωρίζεις ότι η πιστοποίηση δεν απαγορεύει τις αστοχίες, αλλά την μη προσπάθεια διόρθωσης και βελτίωσης. Και βάση αυτών ανανεώνεται η πιστοποίηση της εταιρείας βέβαια από ανεξάρτητους οργανισμούς...

υγ.2 Τα υπονοούμενα σου προς το πρόσωπό μου είναι καταγεγραμμένα. Να καλέσεις και την αστυνομία άμα θες.

Μια εταιρία δεν παίρνει ISO για ένα προϊόν. Η σελίδα αυτή που παραθέτεις αναφέρει σε τι ακριβώς έχει πάρει πιστοποίηση η Panasonic. Τα περισσότερα είναι components που βρίσκονται εντός των ηλεκτρικών συσκευών συμπεριλαμβανομένου και των τηλεοράσεων. Το ISO 9001 έχει να κάνει με τη θέσπιση των standards ενός QMS. Μία από τις ενέργειες ενός QMS είναι και η Preventive και η οποία έχει να κάνει με το feedback των καταναλωτών. Όταν η Panasonic επί 18 μήνες έχει αστοχίες ενώ το feedback που έχει δοθεί αγνοείται όπως έχει γίνει με την εδώ αντιπροσωπεία, η πιστοποίηση είναι στα χαρτιά. Εδώ (στο νήμα) σχολιάζουμε όλο το πακέτο συμπεριλαμβανομένου και της υποστήριξης που υπάρχει. Η πιστοποίηση δεν ισχύει από τη σειρά 30 και μετά. Άρα όταν μιλάμε για διόρθωση και βελτίωση είναι ξεκάθαρο και με βάση και τα προβλήματα της σειράς 50 ότι από ένα σημείο και μετά η Panasonic το έχει χάσει. Δεν μπορείς πχ να λες σε τεχνικό τμήμα ότι έχω πρόβλημα και να σου λένε ότι είναι Image Retention. Ψάξτο, στείλε στο εργοστάσιο ένα email και κοινοποίησε το. Σε διαβεβαιώνω ότι αφού πάρω κάποιες απαντήσεις ακόμα, θα κοινοποιήσω κάποια πραγματάκια για το τι έχει συμβεί με την Intertech και θα αφήσω τον κόσμο να βγάλει συμπεράσματα.
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Έχω την εντύπωση ότι ο κάθε τομέας και εργοστάσιο παραγωγής της εταιρείας έχει ξεχωριστή πιστοποίηση, όπως φυσικά και τα components.
Η Τσεχία για παράδειγμα έχει μόνο environmental (14001) και όχι quality (9001)
Βρήκα απο μπιστολάκια μέχρι ανιχνευτές και συναγερμούς φωτιάς για παράδειγμα αλλά όχι τηλεοράσεις.
Επίσης έχω δει επιστολόχαρτο της εταιρείας χωρίς το λογότυπο. Δεν επιμένω. Αυτήν την εντύπωση έχω. (ρίξε και μαι ματιά στο manual της tv)

Η θεωρία που αναφέρεις είναι σωστή, αλλά δε βλέπω να έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Άλλωστε δεν είναι χαζοί τόσα χρόνια να διακινδυνεύουν την κυκλοφορία προϊόντων με σημαντικές αποκλείσεις στη λειτουργία τους (όπως άλλωστε και αυτές όλων των εταιρειών) με πιστοποίηση για το αντίθετο και χωρίς τις ασφαλιστικές δικλείδες στα ψιλά γράμματα.

Είναι μεν έξυπνη κίνηση να κινηθείς μέσω του customer satisfaction με κοινοποίηση στον οργανισμό πιστοποίησης κατά περίσταση αλλά πρώτα θα πρέπει να βρεις τον σχετικό τομέα, πχ software development ή palsma panel κτλ. Επιπλέον θα χρειαστείς πρόσβαση στο QMS text, να το ξεψαχνίσεις και πάλι μάλλον σε τοίχο με ψηλά γράμματα θα πέσεις.

Σαν τελικό προιόν τηλεόραση δεν βλέπω να υπάρχει. Ψάξτο βέβαια γιατί δεν είμαι ειδικός σε βαριά βιομηχανία. Ο τομέας μου είναι άλλος (αν και οι βασικές αρχές είναι ίδιες)

Τέλος να σου πω, ότι το γεγονός της χειροτέρευσης των αστοχιών απο μόνο του δεν τους ρίχνει το σύστημα. Να το γνωρίζεις αυτό.
Σκοπός κάθε τέτοιου συστήματος είναι η ικανοποίηση του πελάτη στο πλαίσιο της προσπάθειας αέναης βελτίωσης.
Αν θα διακριβωθεί και γίνει αποδεκτή χειροτέρευση στις παραχωμένες υπηρεσίες απλά αυτό θα εισηχθεί σε ένα πίνακα, μαζί με τα μέτρα διόρθωσης.
Ακόμα και αν βρεις σχετική πιστοποίηση, ακόμα και σχετική διατύπωση για την εικόνα της tv, στη καλύτερη περίπτωση θα εκδώσουν ένα non conformance.
Θέστηκε η φοράδα στ' αλώνι........ δεν καταφέρνεις τίποτα έτσι.

Γνώμη μου είναι αφού εξαντλήσεις κάθε πιθανότητα αντικατάστασης (βάλε λιτούς και δεμένους, γνωστούς και αγνώστους να σε εξυπηρετήσουν και να τελειώνεις - είναι ψυχοφθόρος κάθε άλλος δρόμος) μάζεψε υπογραφές για ομαδική αγωγή βάση αδιαμφισβήτητων στοιχείων, για συγκεκριμένο πρόβλημα, με την συνδρομή ειδικευμένου δικηγόρου.
Ένα research σε προηγούμενες υποθέσεις θα βοηθούσε, όπως και μια επικοινωνία με το petasis, που έχει αντίστοιχη εμπειρία (όχι σε ίδιο θέμα βέβαια, μιας και εκεί ήταν εξαπάτηση)

Αν δεν έχεις αναδείξει ακόμα το πρόβλημα τις tv σου (και των άλλων παιδιών) με φωτό και βιντεο σε αποδεδειγμένα κανονικές συνθήκες, αυτό είναι imo το πρώτο που πρέπει να κάνεις.
Το θέμα του retention που επικαλέστηκαν, καταρρίπτεται πολύ εύκολα. Αυτό είναι ένα σημείο που μπορείς να ξεκινήσεις, αν δεν το έχεις ήδη κάνει.
 
Last edited:

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,347
Ένα update...

Ενώ λοιπόν 'περίμενα' την εδώ αντιπροσωπεία να μάθω νεότερα, αποφάσισα να μιλήσω εκ νέου με τον τεχνικό που την πρώτη φορά με επισκέφτηκε και δεν υπήρχε αποτέλεσμα. Παρέκαμψα τόσο τις πωλήσεις όσο και τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος. Αναφέροντας του λοιπόν ότι πλέον δεν μπορώ να παρακολουθήσω οτιδήποτε, αμέσως μου ανέφερε ότι θα περάσουν να την πάρουν για αλλαγή panel! Ρε μπας και διάβασαν avclub και τους τρόμαξα;

Μετά από υπομονή κάτι λιγότερο από 3 εβδομάδες, μου ήρθε SMS ότι έχει επισκευασθεί. Σε χρόνο DT κανόνισα να την φέρουν σπίτι και ιδού τι παρατήρησα:

α) Ενδελεχής έλεγχος εξωτερικά της TV. Κανένα χτύπημα και ίσως ελέγχονται για κάποιες 'περίπου' γρατσουνίτσες στο τζάμι. Βέβαια δεν βάζω το χέρι στη φωτιά, είναι κάτι που μπορεί να υπάρχει κι εργοστασιακά και ουσιαστικά δεν φαίνονται καθόλου. Δεν ασχολήθηκα και ειλικρινά ούτε πρόκειται, δεν είναι καν γρατσουνιές.

β) Έλεγχος με φακό με λευκό φωτισμό μεταξύ γυαλιού και panel. Εδώ είδα λίγη σκόνη. Λογικό αφού μιλάμε για αλλαγή σε συνθήκες δωματίου και όχι απόλυτου κενού. Ακόμη και με την TV καινούρια, υπήρχε σκουπιδάκι που με τον καιρό έπεσε. Δεν είναι ενοχλητικό και δεν φαίνεται εκτός και αν έχεις την TV κλειστή και κοιτάς με φακό. Ουσιαστικά, δεν υφίσταται κάτι.

γ) Έλεγχος με κάρτες. Δεν φαίνεται DSE ούτε banding. Δεν υπάρχει χρωματική ανομοιομορφία magenta ή green. Δεν υπάρχουν νεκρά/κολλημένα pixels. Έλεγχος ωρών.

δ) Έλεγχος με IR μπάρα. Η μπάρα είναι τελικά ο καλύτερος τρόπος για να εντοπίσεις το banding. Αν το λευκό παρουσιάζεται ανομοιόμορφο χωρίς να υπάρχει retension, τότε υπάρχει banding. Εντόπισα 4 κάθετες γραμμές κατά μήκος της TV. Τι σημαίνει αυτό και αν υπάρχει προδιάθεση για χειρότερα, κάνω το σταυρό μου.

ε) Έλεγχος για IR. Έκπληκτος είδα ότι σε αντίθεση με το παλιό panel, όσο και να το προσπάθησα, δεν έμενε αποτύπωμα. 'Όσο και να προσπάθησα' εννοείται ότι δεν έβαλα κανά ANT1 για 2ωρο... Εκεί πρέπει να το έχεις χάσει για να το κάνεις σε νέο panel. Ούτε από μενού αποτύπωμα, ούτε από logos. Αν θα αλλάξει συμπεριφορά θα δείξει.

Και πάμε στα περαιτέρω. Από τη στιγμή που και το νέο panel έχει banding, δεν θα ασχοληθώ ΚΑΘΟΛΟΥ με break in. Η πολύωρη έκθεση καρτών, αν υπάρχει banding μπορεί να οδηγήσει σε χειροτέρευση του προβλήματος καθώς μετά θα αναλάβει ρόλο το IR και γιατί όχι και burn in. Εφόσον υπάρχει ανομοιομορφία, ο φώσφορος θα την 'πιάσει´και πιστεύω ότι θα χειροτερέψει. Άρα break in γιοκ.

Στρώσιμο, δεν θα το έχω και άγχος. Ούτε zoom, ούτε full screen ντε και καλά. Θα αποφύγω πολύωρη έκθεση σε στατικές εικόνες και τεράστια logos και ότι θα κάνω θα γίνεται με τη IR μπάρα. Το ίδιο μου είπαν και οι τεχνικοί.

Γενικώς, αν το panel δεν χειροτερέψει, αυτή η εικόνα είναι αποδεκτή 90%. Είδα είδα 3 ταινίες, 3 ματς και δεν είχα πουθενά πρόβλημα. Βέβαια, το ψυχολογικό που έχω ακόμα είναι τρομακτικό. Κάθε φορά που έβλεπα χαλάζιο ή γκρι, κοίταγα για DSE. Μακάρι να μείνει έτσι. Το να πω... Λίγη τύχη σε ένα δίσεκτο έτος θέλω (λέτε να περίμενα για αλλαγή κατά τα τέλη του έτους; )

Πάμε επί του θέματος προβλημάτων, αλλαγής panel κλπ. H όλη ιστορία γεννά ερωτηματικά. Ενώ αρχικά έφαγα χυλόπιτα και ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος με διαβεβαίωνε ότι η Panasonic θεωρεί 'φυσιολογικές' τις όποιες ανομοιομορφίες, στο εξωτερικό τα καταστήματα άλλαζαν τις TVs σαν τα πουκάμισα σε δυσαρεστημένους χρήστες. Ακόμη κι εδώ, υπήρχαν αλλαγές και σε TVs αλλά και σε panel. Μάλιστα με προέτρεψε ο συγκεκριμένος κύριος να πάρω τηλ το Πλαίσιο έτσι ώστε να αιτηθούν αυτοί την αλλαγή/επισκευή. Όλο το καλοκαίρι έτρεχα σαν τον Βέγγο. Επειδή έχω γνωστό στο Πλαίσιο, πήραν τηλέφωνο αλλά το θέμα 'θάφτηκε' επιμελώς από την αντιπροσωπεία. Σε αυτό το σημείο, μίλησα με τις πωλήσεις. Η κυρία που μίλησα, με ρώταγε 'Επισκευή ζητήσατε ή αντικατάσταση; ) κι έδειξε έκπληκτη όταν της ανέφερα ότι ζητάω επισκευή. Μάλιστα, όταν της είπα ότι ενώ ο τεχνικός με προέτρεψε να μιλήσω με τις πωλήσεις, εγώ αποφάσισα να μιλήσω με τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος λέγοντας μου 'και καλά κάνατε καθώς αυτό είναι το σωστό'. Μάλλον εκεί στην Intertech, κάτι δεν πάει καλά και πολύ υποπτεύομαι την υπόθεση της U20 καθώς ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος μου επαναλάμβανε με καμάρι ότι 'Πρέπει να είμαστε οι κακοί εμείς στο τεχνικό τμήμα'. Κακοί κύριε μου, αλλά τον πελάτη τον θέλετε δίπλα σας, όχι απέναντι σας. Η κυρία αυτή λοιπόν επικοινώνησε τηλ με τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος (τον πέτυχε σε διακοπές) και με διαβεβαίωσε ότι η περίπτωση μου 'εξετάζεται και θα λάβω απάντηση εντός Σεπτεμβρίου. Στο τέλος της συνομιλίας μας, κι ενώ είχα στείλει email που ΟΥΔΕΠΟΤΕ απαντήθηκε, ζητώντας το όνομα της (εννοείτε όχι για ραντεβού) δυσανασχέτησε εμφανώς. Εννοείται ότι απάντηση δεν έλαβα. Να σημειώσω εδώ ότι σχετικά με το email, επί 15 ημέρες έμενε στο inbox των αδιάβαστων και μιλώντας με το τηλ κέντρο ζήτησα να προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα. Με λίγα λόγια, αν στείλετε ποτέ email, κάντε κι ένα τηλ να βεβαιωθείτε ότι δεν κατέληξε σε κανά trash.

Μετά από όλα αυτά πήρα πρωτοβουλία να μιλήσω εκ νέου με τον τεχνικό που με επισκέφτηκε την πρώτη φορά. Αν και αρχικά είχε αρνηθεί, μου φάνηκε άνθρωπος που απλά έλεγε ότι του επέβαλαν. Όταν μάλιστα άκουσα τα ίδια από τον προϊστάμενο του (περί IR κλπ) ήμουν σίγουρος πλέον. Τον ευχαριστώ επομένως ασχέτως της αρχικής εμπειρίας για την κατανόηση αλλά και για τη δουλειά που έγινε.

Για όσους έχουν παρόμοιο πρόβλημα, θα ήθελα να πω ότι αν μιλάμε για 1-2 γραμμές, μην ασχολείστε. Μπορεί να πάρετε άλλο panel και να σας βγει χειρότερο. Αν η TV σας έχει κάποιες γραμμές μη έντονες, μην τη ζαλίστε σε κάρτες και break in. Όλο αυτό το διάστημα, μίλησα και με φίλο δικηγόρο ο οποίος ήταν ξεκάθαρος. Αναφέροντας του την υπόθεση της U20, εκεί, μου είπε, μιλάμε για χαρακτηριστικό που δεν υπάρχει κι επομένως υφίσταται εξαπάτηση. Εδώ, μιλάμε για πρόβλημα που μπορεί να φαίνεται σε κάποιες περιπτώσεις, μπορεί να μη φαίνεται σε άλλες. Σε ένα δικαστήριο, δεν εξαρτώνται από τα δικά μας μάτια. Εκεί μπορεί να πέσεις σε κάποιο σπίρτο, μπορεί να πέσεις και σε άνθρωπο που δε θα δει κανένα πρόβλημα. Γενικώς, είναι διάτρητο το θέμα και είναι τζόγος. Άρα σε τέτοια περίπτωση μπορεί να βρεθείς χαμένος.

Προσωπικά, όσοι έχουν παρεμφερές πρόβλημα, καλό είναι να μιλήσουν με τεχνικό. Αν αναγνωρίσει το πρόβλημα, κομπλέ. Αν όχι, είτε επιμείνετε, είτε μιλήστε με τις πωλήσεις και απαιτήστε απάντηση για θέμα επισκευής εντός εύλογου διαστήματος. Αλλιώς θα πέσει πάλι δούλεμα και δικαιολογία. Προσπαθήστε να αναδείξτε τη σημαντικότητα του προβλήματος για εσάς.

Εγώ θα ενημερώσω με την πάροδο του χρόνου για το πως θα παίζει το panel. Ελπίζω να σταθεροποιηθεί εδώ που είναι και να μην προβλήματα εκ νέου. Αν κάποιος θέλει να προτείνει ρυθμίσεις ή οτιδήποτε άλλο, θα μπορούσε χωρίς κανένα δισταγμό να μου στείλει PM.
 

devil-ji

New member
4 January 2011
69
ΤΧ-P46G30E
f/w: 1306
SN : 12xxxxx
2000 ώρες

Green Blob/Green Tinge: Δεν το θυμαμαι απο την αρχη αλλα τις τελευταιες 500 ωρες το παρατηρω αισθητα οταν εχει λευκο φοντο.

Dirty Screen Effect/Vertical Banding: Τωρα τελευταια το παρατηρησα οταν παιζω προ . Μια γραμμη καθετη και πρασινη που ξεχωριζει απο το υπολοιπο πρασινο του χορτου.

Υπερευαισθησία σε IR: Εμφανιζεται ιδιαιτερα στο wd tv οταν περναω απο το μενου στην ταινια και στο προ αντιστοιχα μενου->αγωνα.Επισης ιδιαιτερα στους υποτιτλους, μενει η φωτεινοτητα στα πιξελ.
 

special_ta

New member
31 May 2010
64
Re: Panasonic Plasma UT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

vertical πως πάει η τηλεόραση με το καινούριο πάνελ?
Τελικά μήπως είναι κατασκευαστικό λάθος των πλάσμα , και όλες λίγο πολύ έχουν vertical banding , ή υπάρχουν τηλεοράσεις 100% καθαρές?
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,347
Re: Panasonic Plasma UT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Banding υπάρχει και με το νέο panel, το έγραψα και από την πρώτη ημέρα. Υπάρχει ειδικά μια χοντρή γραμμή στα 2/3 από δεξιά προς τα αριστερά. Ακόμη βέβαια δεν έχει γράψει ώρες οπότε κρατάω μια πισινή μην πάει χειρότερα. Δεν είναι κατασκευαστικό λάθος των plasma, πρόβλημα στο coating του panel των Panasonic είναι. Οι plasma είναι γνωστές για την ομοιομορφία τους οπότε το λάθος δεν είναι στη τεχνολογία αλλά στην υλοποίηση.
 

pitbull

AVClub Enthusiast
19 June 2011
728
Panasonic VT30 Έντονο buzzing μάλλον από ανεμιστηράκι... Είναι λίγο ενοχλητικό ωστόσο δεν ακούγεται έντονα συνέχεια παρά μόνο κάποιες φορές.
 

pitbull

AVClub Enthusiast
19 June 2011
728
Πάνω από 1000 (οπως το υπολογιζω). Ειναι 100% το πανω αριστερό ανεμιστηράκι. Το πίεσα λίγο στο σημείο και κάπως ηρέμησε. Αν φωναξω ανθρωπο της Pany να ερθει σπιτι να το δει, μπορει να γινει εργασία εδώ; Δεν γινεται να μεταφερθει το θηριο από το δωματιο μου.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Τι να σου πω...
Μου κάνει εντύπωση γιατί έχω περίπου πέντε χιλιάδες ώρες λειτουργίας και δεν ξέρω καν αν υπάρχουν ανεμιστήρες που δουλεύουν.
Χώρια που από σκόνη αν κρίνω από τον χώρο μου και το πόσο γρήγορα ξανακαθεται στα έπιπλα θα έπρεπε οι ανεμιστήρες να στουμποσουν.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Panasonic TV line-up 2013

Στιγμιότυπο οθόνης από ΖΤ-60......απο μαύρο καλα τα πάει θα έλεγα....

Η Panasonic και φέτος πολύ καλό μαύρο έχει , αυτό όμως χρησίμευε ως το χαλί που από κάτω κρύβονταν τα άλλα προβλήματα όπως το DSE/banding και το contouring.
 

gkpapad

AVClub Addicted Member
29 January 2007
1,820
Απάντηση: Panasonic TV line-up 2013

Υπεριωνα πες μας σε παρακαλω τι ειναι DSE/banding