α) Το link με επίσημη παραδοχή της Panasonic για blob/magenta μόνο άσχετο δεν είναι. Απέφυγες να δώσεις απάντηση μέχρι ενός σημείου που δεν μπορούσες πλέον.
Στo link η Panasonic αναφέρει επί λέξη ότι λίγες συσκευές παρουσιάζουν blob.
Οι τηλεοράσεις δε αυτές είναι στην Αγγλία με διαφορετικό κωδικό από τις υπόλοιπες στην Ευρώπη (ίσως και διαφορετικά χαρακτηριστικά – δεν το γνωρίζω – αν και πιστεύω ότι όσον αφορά τα panel, drive, φιλτρα κτλ δεν θα υπάρχει διαφοροποίηση... με κάθε επιφύλαξη αυτό)
Η Panasonic λοιπόν στο link που παραθέτεις δεν έχει αναγνωρίσει ότι όλες οι τηλεοράσεις της έχουν πρόβλημα, ούτε καν σημαντικό ποσοστό.
Αν την θεωρείς αναξιόπιστη τουλάχιστον μην χρησιμοποιείς τα λόγια της και κυρίως μην τα παρερμηνεύεις.
Στο ξαναείπαμε. Χάνεις το δίκιο σου έτσι.
Και σε ρώτησα, πως μια τηλεόραση πωλείται ως THX Certified όταν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Και θα ήθελα να μου πεις αν θεωρείς λογικό το f/w να υπάρχει διαθέσιμο στο εξωτερικό ενώ η εδώ αντιπροσωπία να σου λέει ότι δεν υπάρχει.
Το THX Certification είναι κάτι συγκεκριμένο και αναφέρεται σε συγκεκριμένες παραμέτρους της εικόνας.
Κυρίως αυτές:
THX said:
Exclusive THX Movie Mode: Comes as close as possible to reproducing the HD Color Standard used by filmmakers in the studio with THX Movie Mode.
Smooth motion for every type of content: THX certification improves de-interlacing and scaling performance, ensuring smooth motion for action-oriented content.
Optimized video scaling: Presents all content in the best resolution possible, including standard definition video.
Δεν έχει σχέση με πιστοποίηση ποιότητας κατασκευής μιας συσκευής ή διαδικασίες που εφαρμόζονται από την εταιρεία σε όλα τα στάδια κατασκευής, όπως το ΙSO για παράδειγμα.
Η πιστοποίηση ΤΗΧ δίνεται αφού εξασφαλιστεί, με επίδειξη και μετρήσεις, η δυνατότητα επίτευξης του προτύπου.
Όχι η επίτευξή του σε μαζική παραγωγή. Δεν υπάρχουν τέτοιοι έλεγχοι όσον αφορά το ΤΗΧ.
Αυτό είναι άλλο θέμα και αφορά την αξιοπιστία της συσκευής. Όχι τις δυνατότητές της.
Αν θες τη γνώμη μου μια ασήμαντη ταμπέλα είναι το THX, τίποτα παραπάνω. Θα έπρεπε να έχεις ενημερωθεί πριν αγοράσεις.
Για παράδειγμα θα έπρεπε να είχες ανοίξει ένα νήμα αγοράς όπου οι περισσότερο γνώστες και έμπειροι θα σου απαντούσαν σε όσα δε γνωρίζεις, μεταξύ των οποίων και το μέγεθος του προβλήματος που παρουσιάζει η σειρά 30, πράγμα για το οποίο ψάχτηκες αφού αγόρασες, αφού δήλωσες ευχαριστημένος από την αγορά σου και αφού σε ενόχλησε στην tv σου μετά 2 περίπου μήνες (έχω αναδείξει σε προηγούμενες σελίδες τα σχετικά post σου)
Τα ίδια και για το ir, μιας και δεν έχεις ανάλογη εμπειρία από προηγούμενες πλάσμα, ούτε έχεις μετρήσεις για την ευαισθησία τους ή τις αποκλίσεις από συσκευή σε συσκευή της ίδιας εταιρείας. Σου ξαναλέω ότι η V10 που επίσης έχω είναι χειρότερη σε αυτό τομέα ως τώρα, όπως επίσης ότι ακόμα και σε πανελς της ίδιας σειράς το φαινόμενο αυτό παρουσιάζεται με διαφορετική ένταση! Σε όλες τις εταιρείες...
Φυσικά παρ’ όλα αυτά, δικαιούσαι να απολαμβάνεις αυτό που πλήρωσες. Καλώς το παλεύεις με την εταιρεία και εύχομαι να δικαιωθείς. Θεωρώ δε, σωστό και καλό το γεγονός ότι αναδεικνύεις τέτοιου είδους συμπεριφορές από εταιρεία προς τον καταναλωτή.
Δεν δικαιούσαι όμως να υπερβάλεις και να αλλοιώνεις στοιχεία για να το επιτύχεις.
Ούτε να τρολλάρεις στο παρόν site, αλλά και σε ξένα, σε νήματα της σειράς 50 για παράδειγμα... όπου σου απάντησαν "We just keep getting the same issues repeated by the same people that don't even own the tv"... αλλά εδώ οι διαχειριστές είναι πολύ ευγενικοί και το εννοώ!
Να σου θυμίσω δε ότι το πρόβλημα αυτό έφτασε στην Panasonic μέσω αρκετών calibrators (μιας και ανέφερες το θέμα των ρυθμίσεων) οι οποίοι σήκωναν τα χέρια ψηλά με το πρόβλημα.
Εγώ να σου θυμίσω ότι έχει δοθεί απάντηση στο εξωτερικό ότι αυτά είναι τα νέα "χαρακτηριστικά" μερικών συσκευών Panasonic πλάσμα. Όπως αλλού έχεις σε μερικές συσκευές έντονο clouding, αλλού fluctuations, αλλού χρωματική απόκλιση, αλλού μελιτζανί φίλτρο κτλ
(Μη μπεις στο κόπο να με ρωτήσεις πηγές, δε πρόκειται να ψάχνω σε sites του εξωτερικού.
Τα έχουν διαβάσει κι άλλοι που ασχολούνται με το σπορ και θέλησαν να είναι επαρκώς ενημερωμένοι πριν καταθέσουν το όποιο ποσό στην Panasonic)
β) Έχω εργασθεί σε μεγάλη εταιρία κατασκευής hardware και ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει quality assurance, τι είναι ISO κλπ. Όταν η Panasonic επί 18 μήνες δεν μπορεί να διασφαλίσει βασικά πραγματάκια, τότε υπάρχει θέμα. Επίσης, θα ήθελα να σου θυμίσω, ότι άλλος έκανε λόγο περί συμφερόντων ως προς την Intertech, όχι εγώ, οπότε λίγο προσοχή στο τι λέμε παρακαλώ.
Δεν αμφισβητώ τις γνώσεις σου, επί του θέματος. Εσύ το έκανες για μένα.
Εγώ απλά επειδή δούλεψα 8 χρόνια σαν σύμβουλος σε πιστοποιήσεις ISO (και όχι μόνο quality) σου εξήγησα, όπως και στο παρόν post, ότι
1) Ουδεμία σχέση έχουν με THΧ certificate
2) H σειρά 30 δεν φέρει ταμπέλα iso, όπως και καμία άλλη τηλεόραση.
Επίσης, θα ήθελα να σου θυμίσω, ότι άλλος έκανε λόγο περί συμφερόντων ως προς την Intertech, όχι εγώ, οπότε λίγο προσοχή στο τι λέμε παρακαλώ.
Έχεις γράψει για μένα τα κάτωθι:
Στο 103: Κανένας δεν σου ζήτησε να σχηματίσεις γνώμη για το μέγεθος του προβλήματος.
+
Αν σε ενοχλεί που υπάρχει topic για την τηλεόραση σου και την αγαπάς τόσο πολύ, ...
Στο 116: Και αυτό, συγνώμη που ρωτάω, ως καταναλωτή-αγοραστή τι σε αφορά; Αν κάποιος έχει πρόβλημα, αυτή είναι η Panasonic, όχι εσύ.
Στο 148: Σου επαναλαμβάνω, αν έχεις πρόβλημα, επικοινώνησε με τη συντονιστική ομάδα για να διαγράψουν το θέμα επειδή βλέπω ότι σε ενοχλεί αφάνταστα.
Στο 157: θα επαναλάβω ότι ο λόγος που άνοιξε το topic είναι ξεκάθαρος, μέχρι που εμφανίστηκες ως από μηχανής θεός για να αμφισβητήσεις τα πάντα και να τα χώσεις σε όσους συμμετείχαν στη συζήτηση και είχαν να αναφέρουν ένα πρόβλημα.
Στο 160: Βάζεις ένα χαζοκούτι πάνω από τα προβλήματα ανθρώπων που έχουν δώσει πολλές από τις οικονομίες τους για κάτι που έπρεπε να ευχαριστηθούν και δυστυχώς έχουν πρόβλημα.
Στο 162: Ήρθες ουρανοκατέβατος, άρχισες να κάνεις search χωρίς να έχεις παρακολουθήσει τις συζητήσεις. Συγνώμη, αλλά έτσι δεν γίνεται συζήτηση.
+
Ψήφισε όσες φορές θες. Ίσως έτσι αλλάξει το αποτέλεσμα και καταφέρεις να αισθανθείς ανακούφιση για την αγαπημένη σου TV.
+
Την Intertech την κρίνουμε. Μέχρι που μπήκες εσύ να κρίνεις εμάς για το τι λέμε.
Στο 164: Για εμένα ανώνυμος είσαι. Τα posts σου ασφαλώς και είναι για τα ενδιαφέροντα σου εκτός από όταν το ενδιαφέρον σου είναι και το τι γράφουν οι άλλοι και θες να του φιμώσεις.
+
Αν επισκευάζεις panel, θέλω την βοήθεια σου.
Στο 168: Κι επειδή βλέπω ότι προφανώς έχεις ερωτευτεί τη VT30, το θέμα άνοιξε για όλη τη σειρά 30, όχι για την VT30.
Στο 197: Έχεις αναγάγει το ζήτημα σε προσωπική επίθεση.
+
Εάν πιστεύεις ότι συγκεκριμένο poll δεν σε αφήνει να κοιμηθείς το βράδυ ή σου προκαλεί ζαλάδα, ναυτία ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο,
Όλα τα παραπάνω είναι σαφείς υπαινιγμοί. Τόσο για υποστήριξη της intertech όσο και για fanboyισμό
Το φιλαράκι σου (ο ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ) τα είπε πιο χύμα.
Χύμα ήταν και η απάντηση που πήρε βέβαια και το έριξε στα αγγλικά και τα παράπονα μετά...
γ) Γιατί συνεχίζεις να λες για photoshop; Σου έβαλα φωτογραφίες απείρακτες εδώ. Οι ρυθμίσεις, σου επαναλαμβάνω, είναι αυτές που ζητήθηκαν από την Panasonic. Αν θεωρείς ότι δεν είναι σωστές οι ρυθμίσεις, για μια ακόμη φορά θα επαναλάβω, επικοινώνησε με την Panasonic και κράξε τους. Όταν όμως μιλάς για ISO και quality assurance, καλό είναι να ξέρεις ότι αυτό που ζητούν είναι μέρος αυτών. Δεν μπορεί να τους το επιβάλει ο κάθε ανώνυμος από forums. Άρα μην φάσκεις και αντιφάσκεις, μην μας λες για ISO και μετά μας λες για ρυθμίσεις που θέλεις εσύ. Για να τελειώσω, οι φωτό που παρέθεσα, είναι απείρακτες σύμφωνα με ότι μου ζητήθηκε από την Panasonic στη Γερμανία η οποία προμηθεύει τα panels προς αντικατάσταση και την Intertech. Η Ιntertech, πριν ζητήσει νέο panel, φωτογραφίζει τα panels σύμφωνα με τις ίδιες ακριβώς οδηγίες.
Οι φωτογραφίες σου είναι κάκιστες. Στο έχει επισημάνει και άλλο μέλος.
Ο ίδιος τα έχεις γράψει ότι πειράζεις διάφορα για να φανεί και αν θυμάμαι καλά το έκανες και σε φωτο άλλου μέλους.
Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να μη το έχεις με τις φωτογραφίες. Νορμάλ.
Ούτε αύξησα το white balance, ούτε έριξα το φως ούτε τίποτα.
Αν δεν μπορείς να έρθουμε να βοηθήσουμε. Τουλάχιστον δύο μέλη έχουμε προσφερθεί.
Στο λέω ακόμα και τώρα.
Ξέχνα ότι έχει συμβεί, να δώσουμε τα χέρια και να ρυθμίσουμε / δούμε / φωτογραφήσουμε το πρόβλημα.
Εφόσον είναι ορατό σε κανονική θέαση, είμαι μαζί σου στη προσπάθεια αλλαγής 1000%.
Όμως έστω και τώρα κατάλαβε ότι τα επιχειρήματά σου για συνολικά ελαττωματική σειρά 30 είναι λάθος, και ότι η Panasonic δεν έχει αποδεχτεί κάτι τέτοιο, παρά ότι λίγες έχουν πρόβλημα με green glob.
Δεν είναι κακό.Όλοι κάνουμε λάθη.
δ) Σε πολλά forums, χαρακτηρισμοί 'troll', 'παπαριές', 'για το βόθρο' κλπ επισύρουν ban. Σέβομαι όλες τις αποφάσεις των συντονιστών, και σε αντίθεση με εσένα, δε θα κάνω ποτέ υποδείξεις για οτιδήποτε. Προσπάθησε όμως να περιορίσεις την αθυροστομία σου που επιμελώς κρύβεις πίσω από την ανωνυμία ενός forum. Ευχαριστώ.
Προσωπικά έχω ζητήσει το συγκεκριμένο topic να κλειδώσει. Θεωρώ ότι ότι ειλικρινείς προσπάθειες για να αποφευχθούν συγκεκριμένες καταστάσεις μεταξύ κατόχων και της αντιπροσωπίας έπεσαν στο κενό εξαιτίας του εγωισμού μερικών.
Υποδείξεις, δεν έχω κάνει σε κανέναν συντονιστή ή αρχή του forum.
Δεν θέλω να σου απαντήσω με το τρόπο το δικό σου για να εξομαλυνθεί η κατάσταση, η οποία φαντάζομαι ότι δεν είναι ευχάριστη ούτε σε σένα.
Έκανα υπομονή για αρκετά ποστ στην αρχή της συζήτησης και με κάθε τρόπο προσπάθησα να σου δώσω να καταλάβεις ότι δεν είμαστε απέναντι, ούτε “ουρανοκατέβατος”. Αυτό ισχύει και τώρα.
Ενδιαφέρομαι και για το forum και με τα τεχνολογικά θέματα τόσο ως χομπίστας, όσο και ως καταναλωτής. Κάνω δε ότι περνάει από το χέρι μου να βοηθώ συμφορουμήτες. Μόλις χτες εξυπηρέτησα άγνωστο μέχρι τότε μέλος από τη Νάξο, σε έλεγχο μτχ ηχείων που βρήκε σε αγγελία.
Με χαρά σου πρότεινα βοήθεια, αλλά δεν μπορώ να λέω και ψέματα για δήθεν ποσοστά και δήθεν παραδοχές της εταιρείας ή ότι με ενοχλεί το dse και blob στη δική μου και άλλες tv που έχω τσεκάρει πριν την αγοράσω....
Και την εταιρεία και όλες τις τηλεοράσεις που έχω τις αντιμετωπίζω ως ανεξάρτητος reviewer. Αρνούμαι δε να τις κρίνω συγκριτικά με άλλες (όπως θα ήταν και το σωστό κατά πολλούς). Τα ελαττώματα τους τα αναφέρω ως έχουν, ανεξάρτητα του ότι μπορεί για άλλους να είναι προτερήματα αν τα εξετάσεις συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.
Τέλος με την ελπίδα να καταλάβεις, να σου εξηγήσω για άλλη μια φορά, γιατί θεωρώ αναξιόπιστες και άνευ σημασίας τις αναφορές σου.
Λοιπόν έχεις γράψει:
Εγώ σου παρέθεσα κάτι από ένα από τα μεγαλύτερα forums παγκοσμίως για a/v υλικό. Δείξε μας κι εσύ τι έχεις για να αντικρούσεις το παραπάνω. Όταν η ίδια η panasonic παραδέχεται το πρόβλημα, είναι παιδιάστικο να λέμε κάτι άλλο.
Α) Είχες δείξει
ένα poll καταγραφής κατόχων που αντιμετώπισαν τα προβλήματα και όχι poll σαν το δικό μας με ποσοστά εμφάνισης του προβλήματος
Είχες δείξει απάντηση στο What HiFi, όπου το ίδιο
το What Hifi αναρωτιέται για τα προβλήματα σε ορισμένες τηλεοράσεις Panasonic και η εταιρεία απαντά για fix που αφορά λίγες τηλεοράσεις και δεν ξέρει κανείς αν το συγκεκριμένο fix έχει συμπεριληφθεί στα μεταγενέστερα του firmware updates (δεν λέω ότι έγινε, απλά ότι δεν γνωρίζουμε)
Β) Παρότι επανειλημμένα σου απέδειξα ότι δεν μπορείς να βασίσεις σε αυτά ότι "80-90% έχουν πρόβλημα βάλε και ένα 10% αυτών που δεν το βλέπουν"... το οποίο σου ανέφερε δημοσίως ο papavas (και δεν έχω δει ακόμα απάντηση και στα υπόλοιπα που αναφέρει...) επιμένεις ακόμα και τώρα!
Προσπαθώ, μάταια ως φαίνεται, να σου αποδείξω ότι ο τρόπος που διάλεξες για να αναδειχθεί το πρόβλημά σου και αρκετών άλλων συμφουρομητών, είναι λάθος.
Θα τους πάρεις στο λαιμό σου στο τέλος. Και απορώ πως σε αφήνουν να διαχειρίζεσαι με αυτό το τρόπο την κατάσταση.
Γ) Αφού γράφεις ότι είναι «παιδιακίστικο» να λέμε κάτι άλλο, μετά 2-3 μέρες γράφεις στον Cinemusic:
Ανδρέα, να πούμε ότι το ποσοστό είναι υπερβολικό. Δεν είμαι άνθρωπος με κολλήματα.
To “πόσα θες να μας τρελάνεις”, είναι αυτό που θα έπρεπε να πω!!!
Για να τελειώσει το θέμα εδώ, ας ξεχάσουμε ότι έχει συμβεί, αποδέξου τα στοιχεία ως έχουν στο poll me 17 μέλη να έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα dse ή.και blob, 21 όχι και κάπου 200 άλλα να μην έχουν αναφέρει πρόβλημα και κανόνισε να βρεθούμε με τον papavas κτλ.
Σου υπόσχομαι ότι θα περάσουμε καλά.
:ernaehrung004:
Γενικά όποιος θέλει να μιλήσει απο εδώ και πέρα ας το κάνει επί του θέματος. Φτάνουν οι παραπλανητικές/αποπροσανατολιστικές προσωπικές επιθέσεις.
Αυτό Γιάννη δεν θα έπρεπε να το λες εσύ που μου έγραψες και πήρες απάντηση (που δεν καταδέχτηκες να απαντήσεις με τη σειρά σου) στο παρόν ποστ
http://www.avclub.gr/forum/showthre...-τους?p=1056554284&viewfull=1#post1056554284:
Το ποιος λοιπόν παραπλανεί αν μη τι άλλο δεν είναι σαφές... και πολύ περισσότερο μου είναι και ακατανόητο γιατί να το κάνει.............