Πωπω, το "hurt locker". Αυτή μάλλον είναι η πιο βραβευμένη πατάτα στην ιστορία του θεσμού!
Καλύτερη ταινία το "12 years a slave" και κανένα βραβείο ο "οδηγός διαπλοκής"; Ό,τι να 'ναι πραγματικά...
Η ιστορία των Όσκαρ βρίθει από τέτοιες κινηματογραφικές "αδικίες", μόνο την τελευταία 20ετία χοντρικά μου'ρχονται στο μυαλό τα "Driving Miss Daisy", "Crash" και "Hurt Locker"....και η βαλίτσα πηγαίνει ακόμα παραπέρα.
Aδικείτε 2 πολύ καλές ταινίες (crash/hurt locker).
Στο πως θα κρίνουμε μια ταινία, παίζει πάντα ρόλο, το αν μας τραβάει ή όχι το είδος της.
Για μένα που μου αρέσει το hyperlink cinema (πολλές συνεστραμμένες ιστορίες σε μία) και οι πολεμικές θεωρώ και τις δύο εξαιρετικές ταινίες. H χρονιά του crash ήταν και δύσκολη χρονιά. Aκόμα και τα Syriana, Matchpoint που δεν ήταν καν στις υποψηφιότητες
τα βλέπω πολύ πιο ευχάριστα από το τότε παραπονεμένο Brokeback Mountain.
Για το Hurt Locker παλι τι να πω , εκτός οτί μου άρεσε ... ο τότε *κύριος ανταγωνιστής* ήταν το Avatar(!).
Το οscar που έχασε ο Rourke στο The Wrestler, που γράφει ο φίλος vertical από κάτω για μένα, ίσως να ήταν πιο κακή στιγμή για τα oscar.
Τις ταινίες φέτος δεν κατάφερα να τις δω όλες. Οι ξενόγλωσσες που είδα μου έκαναν καλή εντύπωση.
Εκτός από το Τhe Great Beauty και το The Hunt που έχουν δικά τους νήματα,
θα σας συνιστούσα να δείτε με λίγη περισσότερη προσοχή την ταινία που κατέβηκε από το Βέλγιο, τα Ραγισμένα 'Ονειρα.
Κάτι τελευταίο που πέρασε στο ντούκου (δεν είδα τουλάχιστον τα ελληνικά μέσα να ασχολούνται).
Στην κατηγορία cinematography είχαμε ελληνική υποψηφιότητα με τον Φαίδων Παπαμιχαήλ για το Νεμπράσκα.
Από τις ελάχιστες (δεν ξέρω άλλη) ασπρόμαυρες ταινίες που έχουν γυριστεί με Arri Alexa.
Έχω μεγάλη αγωνία να δω τo original δισκάκι όταν βγει.
Για το Hurt Locker παλι τι να πω , εκτός οτί μου άρεσε ... ο τότε *κύριος ανταγωνιστής* ήταν το Avatar(!).
Κατ'αρχην τα Οσκαρ δεν ειναι σε καμμια περιπτωση οι ταινιες της χρονιας ή κατι αναλογο. Ίσως "οι ταινιες που εκτιμησε περισσοτερο η βιομηχανια του Χολυγουντ στη χρονια" μου φαινεται περισσοτερο ακριβης τιτλος για το βραβειο.
Για αυτο που ειναι όμως κατα την αποψή μου (το τονιζω αυτο οσο δεν παει) τοσο το Hurt Locker οσο και το Crush ειναι απειρως καλυτερα απο τα Gladiator, Titanic, Beautiful Mind, Chicago, Slumdog Millionaire, Argo απο τα προσφατα, ετσι για να εχουμε μετρο συγκρισης μεταξυ ομοειδων πραγματων.
Το Σκλαβο δεν τον εχω δει (και μαλλον ουτε προκειται) αρα δεν μπορω να εκφρασω αποψη.
Ναι, στις ερμηνείες απονεμήθηκαν στα πρόσωπα που τα άξιζαν.
Το American Hustle και ο Λυκος ηταν τα αναγκαια μαυρα προβατα για να υπαρχει "μπαλατζο" με τα πολιτικα ορθα του Σκλαβου και του Gravity.
H ακαδημια δε βραβευσε ποτε ταινιες που ενοχλουν (οκ σχεδον ποτε).
Τοσο ο Λυκος οσο και το American Hustle ηταν τετοιες ταινιες και γι'αυτο εμειναν στην "τιμητικη" συμμετοχη.
Και αν ο Λυκος ηταν η πρωτη μεγαλη ταινια του Μαρτιν μετα απο πολλα χρονια,το Αmerican Hustle ηταν το αριστουργημα αυτης της κατηγοριας.
Στο επιπεδο των ερμηνειων ηταν και οι δυο τους μακραν οι καλυτερες.Ιδιως το Αmerican Hustle εχει μαζεμενες μερικες απο τις καλυτερες που ειδα τα τελευταια χρονια.
Οσο για τον Μακοναχι τα δεκα λεπτα της εμφανισης του στο Λυκο ειναι απειρως σπουδαιοτερα απο τις δυο ωρες του Νταλλας.
Η σφαγη εγινε στις γυναικες,μια κατηγορια που δινει μεγαλες ερμηνειες καθε χρονο.Τοσο η κερδισμενη Κειτ Μπλανσετ,οσο και η Amy Adams αλλα και η μεγαλη Εμμα Τομσον σολαρουν πραγματικα και δεν εχω δει ακομα και τη Τζουντι Ντεντς στη Φιλομενα.Οποτε καποια θα αδικουνταν δυστυχως.
Δεδομενου οτι και η Κειτ Μπλανσετ αλλα και η Εμμα Τομσον εχουν κερδισει το αγαλματακι εγω θα το εδινα στην Ανταμς,ως διορθωση της περσινης αδικιας αφου η ερμηνεια της στο Τhe Master ηταν μακραν η καλυτερη αλλα δεν....