Nikon D700.

Billy the Kid

Moderator
Staff member
28 April 2007
14,854
Αθήνα με απόσπαση.
Απάντηση: Νέα Nikon D700.

Τάσο κοίτα να δείς, προσπαθώντας οι καημένοι να καταλάβουν τα όρια της μηχανής, καταφεύγουν σε εξτρίμ καταστάσεις, δεν αντέχει ο οργανισμός τους και την πατάνε!
Απλά!:flipout::flipout:
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: Νέα Nikon D700.

Είσαι λάθος. Άλλη είναι η αιτία.

Τα απανωτά κλακ-κλακ-κλακ από το κλείστρο ομοιάζουν με το κάλεσμα του θηλυκού τσιμπουριού. Της τσιμπουρούχας. Έτσι την πατάνε.

Η Βασίλισσα το έχει λύσει το ζήτημα. Έχει βρει ότι τα 3.9 fps ακριβώς χάνονται αρμονικώς στους ήχους της φύσης. Για μέγιστη δε ασφάλεια, λέγεται πως το εγχειρίδιο της νέας μηχανής θα συστήνει οι φυσιοδιφικές εξορμήσεις να γίνονται συνοδεία Νικονάκη. Για να έλκει καλού-κακού τα τσιμπούρια.
:flipout::flipout::flipout:
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: Νέα Nikon D700.

Αφού δεν τραβάς δράση, κρατάς του υπάρχοντες φακούς με αντάπτορα και mf. Χώρια που θα βγει ο Distagon σε EF!
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: Νέα Nikon D700.

Αυτά που λες θα έχουν τελική λιανική γύρω στα 3500. Με 5.000 (ας πούμε 2.400 η μηχανή μόλις έρθει εδώ) θα έπαιρνα τον Distagon και τον 24-70. Εάν τα διέθετα εννοείται.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: Νέα Nikon D700.

Αληθεύει αυτό που γράφει, ότι η D300 στα 14bit raw ζορίζεται και ρίχνει το ρυθμό της στα μόλις 2.5fps?

Αλήθεια, ο Σωτήρης και ο Nilo, πού έχουν εξαφανιστεί?
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Νέα Nikon D700.

Αληθεύει αυτό που γράφει, ότι η D300 στα 14bit raw ζορίζεται και ρίχνει το ρυθμό της στα μόλις 2.5fps?

Αλήθεια, ο Σωτήρης και ο Nilo, πού έχουν εξαφανιστεί?
O nilo ετοιμάζει κατάστημα για τη γυναίκα του. Τον Σωτήρη τον πέτυχα κάπου αλλού στο φόρουμ.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Νέα Nikon D700.

http://www.dpreview.com/reviews/nikond700/page28.asp

http://www.dpreview.com/reviews/nikond700/page17.asp

Δεν είναι και όσο καλή περίμενα στα jpeg-raw από αυτά που είδα στο παραπάνω τέστ.

Δεν βλέπουμε κάτι περίεργο. Η CANON 5D αποδεικνύει ότι ήταν ένας πραγματικός σταθμός στην ψηφιακή φωτογραφία και είναι αξιοπρεπέστατη ακόμη και σήμερα. Αν θέλουμε να δούμε τώρα πιο σοβαρά τα αρχεία στην πρώτη περίπτωση raw>Jpg θα πρέπει να έχουμε υπόψη ότι πάντα τα jpgs από ΝΙΚΟΝ έχουν μεγαλύτερο περιθώριο για unsharp mask σε σχέση με αυτά που έρχονται από CANON και μιλώ πάντα για τις μη εισαγωγικές μηχανές, ενώ τα αρχεία nef της ΝΙΚΟΝ μετατρέπονται καλύτερα με το NIKON CAPTURE NX και μάλιστα η διαφορά είναι οφθαλμοφανής.

Στη δεύτερη περίπτωση μου κάνει εντύπωση περισσότερο η ποιότητα της d300 (δεν το περίμενα) κυρίως στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του θορύβου (πχ. δεν βλέπω χρωματικό θόρυβο) και λιγότερο το καλό επίπεδο των NIKON D700/CANON 5D. Η SONY βρίσκεται σε άλλο επίπεδο (κακό) κι αν η CANON 5D MKii ισοφαρίσει την επίδοση της ΝΙΚΟΝ D3/D700 αλλά στα 21-24 τότε ξέρουμε γιατί ΔΕΝ παρουσιάστηκε η ΝΙΚΟΝ D3X ΣΤΗ PHOTOKINA.
 

NNOW

AVClub Addicted Member
3 July 2006
1,352
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα Nikon D700.

Δ Αν θέλουμε να δούμε τώρα πιο σοβαρά τα αρχεία στην πρώτη περίπτωση raw>Jpg θα πρέπει να έχουμε υπόψη ότι πάντα τα jpgs από ΝΙΚΟΝ έχουν μεγαλύτερο περιθώριο για unsharp mask σε σχέση με αυτά που έρχονται από CANON και μιλώ πάντα για τις μη εισαγωγικές μηχανές, ενώ τα αρχεία nef της ΝΙΚΟΝ μετατρέπονται καλύτερα με το NIKON CAPTURE NX και μάλιστα η διαφορά είναι οφθαλμοφανής.

Σ


Δεν δικαιολογώ μηχανή που να χρειάζεται επεμβάσεις μετά την λήψη αν αυτή είναι τέλεια. Αν χρειάζομαι έστω και μερικά κλικ για να "πιάσω" την απόδοση του αντιπάλου τότε είμαι πίσω.
Σαν να λέμε αγόρασα ένα σούπερ ηχείο αλλά για να παίξει χρειάζεται και ένα σωρό ισοσταθμιστές για να ακούγετε σωστά. (λίγο τραβηγμένο παράδειγμα).
 

Preve

Senior Member
27 June 2006
333
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα Nikon D700.

Δεν δικαιολογώ μηχανή που να χρειάζεται επεμβάσεις μετά την λήψη αν αυτή είναι τέλεια. Αν χρειάζομαι έστω και μερικά κλικ για να "πιάσω" την απόδοση του αντιπάλου τότε είμαι πίσω.
Σαν να λέμε αγόρασα ένα σούπερ ηχείο αλλά για να παίξει χρειάζεται και ένα σωρό ισοσταθμιστές για να ακούγετε σωστά. (λίγο τραβηγμένο παράδειγμα).


Κατά την άποψη μου το παράδειγμα με το ηχείο δεν μπορεί να έχει σχέση με την φωτογραφική τέχνη.
Η φωτογραφική τέχνη απαιτεί (και θα απαιτεί) ανθρώπινη παρεμβαση.
Για να δημιουργηθεί αποτέλεσμα (φωτογραφία) είναι απαραίτητες οι επεμβάσεις μετά από κάθε λήψη.
Η ''εμφάνιση'' της λήψης δηλαδή.

Η παραφιλολογία της έτοιμης φωτογραφίας είναι ένας (consumer) μύθος που έχει καλλιεργηθεί τεχνηέντως από
τα τμήματα μαρκετινγκ των εταιρειών που ασχολούνται με τον χώρο.
Δεν αφορά τους ''φωτογράφους''. (Στο σώμα και στην ψυχή)

Δεν θα μπορούσε ποτέ να υπάρχει η μηχανή που θα παράγει και θα αναπαράγει τέλειο αποτέλεσμα (φωτογραφία)
εξατομικευμένα για κάθε ένα από εμάς.
(Αυτό που ο Βλάσσης το θέλει sharp εγώ το θέλω μαλακό και ούτω καθ' εξής)
Πάλι καλά που έχουν φθάσει σε αυτό το επίπεδο και δεν εξαρτιώμαστε πλέον από τις διαθέσεις του κάθε εργαστηρίου
εμφάνισης και της οικονομίας που θέλει να κάνει σε προσωπικό και υλικά.



(Το ίδιο ισχύει και με τις video-κάμερες. Όλοι αδελφοί Κοεν έχουμε γίνει...κατά τους κατασκευαστές)
 
Last edited:

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: Νέα Nikon D700.

Δεν δικαιολογώ μηχανή που να χρειάζεται επεμβάσεις μετά την λήψη αν αυτή είναι τέλεια. Αν χρειάζομαι έστω και μερικά κλικ για να "πιάσω" την απόδοση του αντιπάλου τότε είμαι πίσω.
Σαν να λέμε αγόρασα ένα σούπερ ηχείο αλλά για να παίξει χρειάζεται και ένα σωρό ισοσταθμιστές για να ακούγετε σωστά. (λίγο τραβηγμένο παράδειγμα).




Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Εξαιρουμένων των επαγγελματιών και μάλιστα των επαγγελματιών εκείνων που τραβούν πραγματικά μεγάλο πλήθος φωτογραφιών, για πολλούς η μεγάλη διαφορά raw/jpeg είναι αδιάφορη, γιατί ούτως ή άλλως φωτογραφίζουν σε raw. Αλλά ακόμη και η πρώτη κατηγορία δεν είναι απαραίτητο ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα σήμερα, δεδομένης της γεωμετρικής αύξησης στις χωρητικότητες των καρτών και την κυκλοφορία "έξυπνων" μετατροπέων raw, που εντάσσουν τη διαδικασία σε ένα βολικό workflow.


Εμείς οι υπόλοιποι, ειδικώς σε δύσκολες σκηνές θα πρέπει αυτονόητα να φωτογραφίζουμε σε raw, μας δίνει πολλά περιθώρια ακόμη και όταν το jpeg που βγάζει η μηχανή είναι κατά γενική ομολογία "καλό". Υπάρχουν βέβαια και μηχανές που το Jpeg από raw και αυτό που βγάζει η μηχανή είναι η μέρα με τη νύχτα, πχ Pentax K10D.

Αυτό που μου έκανε βέβαια εντύπωση και εμένα είναι το απαράδεκτα χαμηλό δυναμικό εύρος της D700 σε jpeg. Μόλις 7 στοπ σε iso100????
Στη βασική ευαισθησία -iso200- ανεβαίνει βέβαια σε 7.8, αλλά και αυτό πάλι είναι χαμηλό, χώρια που πχ σε φωτογραφίες τοπίου που θα θελήσουμε πιο αργές ταχύτητες για κάποιο λόγο, δεν χρησιμοποιούμε iso200. Σημειωτέον η 5D (παλαιά και νέα) κατεβαίνει μέχρι 50.
Η D3 φτάνει σε εύρος (jpeg) τα 8.6 στοπ, και μάλιστα είναι μισό στοπ πιο ψηλά στα φωτεινά. Γιατί τέτοια διαφορά σε δύο μοντέλα με πανομοιότυπα χαρακτηριστικά? Βέβαια η μετατροπή από raw των 14bit δίνει εντυπωσιακά αποτελέσματα. 11.6 στοπ! Βέβαια με τρομερή υποέκθεση, τα παραδείγματα που δίνει το Dpreview δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι αξιοποιήσιμα. Πάντως σίγουρα υπάρχει τεράστια διαφορά από το jpeg της μηχανής.
 
Last edited:

NNOW

AVClub Addicted Member
3 July 2006
1,352
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Νέα Nikon D700.

Μάλλον δεν καταλάβατε το σκεπτικό μου.
Φυσικά το πώς αντιλαμβάνεται κάποιος την φωτογραφία είναι σχετικό και ανθρώπινο. Αλλά όταν αγοράζω μηχάνημα δεν πιστεύω ότι κανείς θέλει να βγάζει φωτογραφίες που μετά μπορούν να γίνουν καλές. Ούτε και ο μεγαλύτερος λάτρης της φλου φωτογραφίας δεν θα αγόραζε μηχανή που να βγάζει θολές απο άποψη ευκρίνειας εικόνες.
Και εγώ σαν καταναλωτής αυτό είδα. Ότι για να φθάσω στο επίπεδο του ανταγωνιστή πρέπει να κάνω παρεμβάσεις περετέρω.