δεν βλέπω που "κολλάει" το βιντεάκι στο θέμα του τίτλου...
εσύ έκανες το τέστ για να μας πεις την σειρά προτίμησης;;
δεν βλέπω που "κολλάει" το βιντεάκι στο θέμα του τίτλου...
Ναι βρήκα ευκαιρία και ορθώς καλά έκανα ο Μιχάλης ,το θέμα του gain δεν με επηρεάζει το έχω μάθει το μάθημα μου με τα ψηφιακά…Στην ουσία άκουσα τα ίδια δυναμικά Υou Tube με την επανέκδοση που άκουσα στην Dl A 110 και συγκεκριμένα στο mk2 αλλά η Ελληνική κόπια είναι πιο αληθοφανής .άρα εσύ άκουσες (βρήκες ευκαιρία να ακούσεις) τις 2 διαφορετικές κόπιες του άλμπουμ, με 2 διαφορετικά πικάπ και 3 κεφαλές;;;
την εγγραφή του youtube την έχεις "στα ίσα" με την επανέκδοση του δίσκου;;
αν ναι, σε ποιό πικάπ και αν είναι το ΜΚ2 με ποιά κεφαλή;;
εμένα δεν με στεναχωρείς καθόλου.Γιώργο, έχεις δίκιο όσον αφορά τη DSD εγγραφή.
Έχω το Korg MR-1000 πολύ πριν από σένα αντίστοιχης ποιότητας και δυνατοτήτων με το Tascam.
Έχω κανει ψηφιοποοιήσεις βινυλίων και ζωντανές ηχογραφήσεις σε DSD. Αν θυμάμαι καλά, είχες ακούσει δείγματα.
Μόνο όποιος το έχει κάνει, μόνο όποιος έχει ηχοφραφήσει σε DSD, μπορεί να αντιληφθεί τις δυνατότητες του format. Η απόλυτη πιστότητα.
Θα στενοχωρήσω τους φίλους του βινυλίου και του αναλογικού ήχου, αλλά οι δυνατότητες της DSD εγγραφής ξεπερνούν κατά πολύ εκείνες των πικάπ και της Master μαγνητοταινίας.
Οι δυνατότητες του format, εννοώ. Οι κάθε λογής ηχογραφήσεις που κυκλοφορούν, κόπιες, master, remaster, κλπ, είναι άλλη, εντελώς άλλη ιστορία.
Και όχι μόνο. Στις μετατροπές από DSD σε PCM δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσει κανείς διαφορά, είτε εχει χρυσά αυτιά, είτε πλατινένια!
Νόμιζα πως εδώ μιλάμε για μεταγραφή από αναλογικό φορμά σε άυλο φορμά. Αν ακούς ΜΡ3 από το κινητό σου και σου αρέσει είναι άλλο θέμα.εμένα δεν με στεναχωρείς καθόλου.
μια χαρά ακούω όλα τα φορμά.. ότι έχω δλδ.. αυτή την στιγμή ακούω με πηγή το κινητό, youtube , σύνδεση με ΒΤ στο μαραφέτι...
υπέροχο άλμπουμ, σε ότι φορμά το βρω θα το πάρω.. μέχρι τότε, άυλο ..δανεικό
Και όχι μόνο. Στις μετατροπές από DSD σε PCM δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσει κανείς διαφορά, είτε εχει χρυσά αυτιά, είτε πλατινένια!
εδώ ακούμε την συγκεκριμένη ψηφιοποίηση του "The Wall" και την συγκρίνουμε με το cd και τον δίσκο..Νόμιζα πως εδώ μιλάμε για μεταγραφή από αναλογικό φορμά σε άυλο φορμά. Αν ακούς ΜΡ3 από το κινητό σου και σου αρέσει είναι άλλο θέμα.
Και όχι μόνο. Στις μετατροπές από DSD σε PCM δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσει κανείς διαφορά, είτε εχει χρυσά αυτιά, είτε πλατινένια!
Την ανωτερότητα της DSD την έχω διαπιστώσει σε ζωντανές εγγραφές. Και μάλιστα με οικονομικό εξοπλισμό. Το μεγάλο της πλεονέκτημα είναι η δυναμική περιοχή και αυτό που λέμε "φυσικός ήχος". Για ίδιο αποτέλεσμα σε PCM -πάλι κατά την εμπειρία μου- το πετυχαίνουμε, αλλά με πολύ ακριβότερο εξοπλισμό.Αυτο πως δικαιολογειται τεχνικα αν δεχτουμε την ανωτεροτητα του DSD.
Δεν υπαρχει καμμια απωλεια στη μεταγραφη, η δεν διακρινεται.
Τι ακριβως εννοεις;
Εγώ δεν έχω και ούτε θα μπορούσα το master του "The Wall" Η ταινία στην οποία αναφέρομαι είναι copy από το Master Tape, όπως αναφέρει το πιστοποιητικό της "Tape Project" και είναι 100% αναλογικό. Αυτή τη ταινία ψηφιοποίησα με τα συγκεκριμένα μηχανήματα που έχω, και περιγράφω. Ανέφερα δε την άποψή μου - αν μου επιτρέπεις- περί της μεταφοράς αναλογικού--->ψηφιακού.εδώ ακούμε την συγκεκριμένη ψηφιοποίηση του "The Wall" και την συγκρίνουμε με το cd και τον δίσκο..
αν το έχεις σε master tape ή 2η-3η κόπια, θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε την άποψή σου για την διαφορά τους.
όλες οι άλλες κουβέντες είναι "γαρνιτούρα" στο νήμα, να έχουμε να διαβάζουμε και να συζητάμε...
Γιώργο δεν αναφέρεται σε εσένα αλλά γενικά για την κουβέντα που γίνεται στο συγκεκριμένο νήμα.Εγώ δεν έχω και ούτε θα μπορούσα το master του "The Wall" Η ταινία στην οποία αναφέρομαι είναι copy από το Master Tape, όπως αναφέρει το πιστοποιητικό της "Tape Project" και είναι 100% αναλογικό. Αυτή τη ταινία ψηφιοποίησα με τα συγκεκριμένα μηχανήματα που έχω, και περιγράφω. Ανέφερα δε την άποψή μου - αν μου επιτρέπεις- περί της μεταφοράς αναλογικού--->ψηφιακού.
Το τις " κουβέντες είναι "γαρνιτούρα" στο νήμα να έχουμε να διαβάζουμε και να συζητάμε..." όπως γράφεις ,δεν το σχολιάζω .
Ελπίζω και σε παρακαλώ να το πάρεις πίσω γιατί για γαρνιτούρες στο φόρουμ αυτό δε διακρίνομαι .
δεν το παίρνω πίσω γιατί δεν αφορά αποκλειστικά εσένα.Εγώ δεν έχω και ούτε θα μπορούσα το master του "The Wall" Η ταινία στην οποία αναφέρομαι είναι copy από το Master Tape, όπως αναφέρει το πιστοποιητικό της "Tape Project" και είναι 100% αναλογικό. Αυτή τη ταινία ψηφιοποίησα με τα συγκεκριμένα μηχανήματα που έχω, και περιγράφω. Ανέφερα δε την άποψή μου - αν μου επιτρέπεις- περί της μεταφοράς αναλογικού--->ψηφιακού.
Το τις " κουβέντες είναι "γαρνιτούρα" στο νήμα να έχουμε να διαβάζουμε και να συζητάμε..." όπως γράφεις ,δεν το σχολιάζω .
Ελπίζω και σε παρακαλώ να το πάρεις πίσω γιατί για γαρνιτούρες στο φόρουμ αυτό δε διακρίνομαι .
Ευθείς εξ'αρχής έγραψα "Γιώργο δεν αναφέρεται σε εσένα αλλά γενικά για την κουβέντα που γίνεται στο συγκεκριμένο νήμα.
Δεν υπάρχει κάτι "μεμπτό" για να σβηστεί, όλα τα πόστ έχουν ενδιαφέρον.Ευθείς εξ'αρχής έγραψα "
"Είδα φως και μπήκα" κάπως σκωπτικά και συνέχισα "Ψηφιοποίηση είναι, όχι όμως από πικ απ. Θα μου το συγχωρήσετε, ελπίζω"
Αναγνώριζα λοιπόν πως είμαι -κάπως- ΟΤ, δε θα με πείραζε λοιπόν ακόμη και να έσβηνε το μήνυμά μου. Είδα επίσης πως και κάποια άλλα μέλη έδειξαν ενδιαφέρον.
Για τις γαρνιτούρες που είναι γενικά και όχι για μένα( διαμαρτυρήθηκα
Αυτά.-