αυτό με τα δυναμικά στον θεό είναι πολύ ενοχλητικό.Κάθισα και το άκουσα σήμερα. Αναμενόμενο το αποτέλεσμα αν και όντως είναι πολύ καλή ηχογράφηση.
Δεν συγκρίνεται με το αναλογικό.
Το μόνο που πλησιάζει το αναλογικό είναι κάποιες ηχογραφήσεις DSD όταν παίζουν από το Esoteric (όχι φυσικά από το DAC μου).
Και λέω "κάποιες" γιατί πολλές που έχω ακούσει βασίζονται πιο πολύ στον εντυπωσιασμό παρά στη φυσικότητα του ήχου.
Έχουν ανεβάσει δυναμικά στον θεό, χωρίς να σκέφτονται ότι όταν ακούς μία φυσική κιθάρα δεν παθαίνεις καρδιακή προσβολή.
Όπως στην αρχή του Stereo που έβαζαν τον τραγουδιστή από το ένα ηχείο και την κιθάρα στο άλλο, σαν να τραγουδούσε ξαπλωμένη καμηλοπάρδαλη.
οτιδήποτε το πάμε στα όριά του δεν λειτουργεί / δουλεύει σωστά.. από κινητήρα εσωτερικής καύσης, μέχρι σχεδόν ότι βάλει ο νους...
στα δικά μας, μου θυμίζει τις κασέτες που γράφαμε πιτσιρικάδες και γουστάραμε να βλέπουμε τις βελόνες και τα λεντάκια στο κόκκινο.
το ίδιο συμβαίνει και με το 1ο άλμπουμ των Naxatras όπου έχει εξαντληθεί η δυναμική περιοχή του μέσου.
έχεις την αίσθηση της υπεροδήγησης σε όποιο phono και να τον ακούς και με όποια κεφαλή..
τότε που τον είχα πάρει δεν είμουν σίγουρος τι μου έφταιγε, ήταν και διθυραμβικά τα σχόλια εδώ μέσα για τον δημιουργό (τεμενάδες του κάναμε που μπήκε και μας φώτισε με τις γνώσεις του), αλλά και ο ίδιος κατάλαβε την "κουτσουκέλα" και στο επόμενο "project" -naxatrasII πήγε στο άλλο άκρο..
μέχρι που έμαθε στο 3ο άλμπουμ που είναι άρτιο ηχητικά και έτσι ευτυχώς είναι και το 4ο..
σήμερα δεν θα χάριζα κάστανο.. θα τον είχα "στολίσει" κανονικά και ας είναι ο απόλυτος guru.
τύφλα να'χει , να'χουν τα μπινελίκια στον Σάκη Τόλη, που στο κάτω κάτω είναι "σκοταδόψυχος" μεταλλάς και δεν έχει την φήμη του "audiophile" στις παραγωγές του...
ΥΣ..
η ξαπλωμένη καμηλοπάρδαλη δηλαδή από το ένα "άκρο" ρεύεται και από ..το άλλο κλάνει;;
έτσι είναι η "α λα καμηλοπαρδαλέ" στερεοφωνία;;