Re: Απάντηση: Μέταλλα και ήχος...
γιωργο δεν υπαρχη λογος.
δεν θα την ακουση κανεις.
υ.γ.βλεπω το παιζης στα δαχτυλα πλεον το deq:grinning-smiley-043
Υπάρχει. Όλοι ακούνε. Όταν κάποιος - εγώ π.χ. - θεωρεί τις "ερμηνείες" των κατ/τών απάτη, ΔΕΝ σημαίνει ότι υποστηρίζει πως δεν ακούγονται διαφορές.
Σημαίνει αυτό που γράφει και τίποτα παραπάνω. Κι εγώ έχω ακούσει διαφορές σε καλώδια.
Όταν όμως βλέπω σε σελίδα κατ/τή προσπάθεια να πειστώ εγώ ο καταναλωτής ότι αυτό έχει επιστημονική εξήγηση, για να προσδώσει κύρος στο προϊόν με ψέμματα, εξανίσταμαι.
Αυτομάτως είναι και το προϊόν ύποπτο, αφού ο κατ/τής είναι "φιδέμπορος".
Αγαπητέ Deminio, τα περι πολλής φυσικής που σκοτώνει τη μουσική, είναι μάλλον άσχετα.
Πρόκειτα για προϊόντα τεχνολογίας, που είτε σου αρέσει είτε όχι, φτιάχνονται με επιστημονικές αρχές. Και πριν βγουν πάλι επαγωγικά συμπεράσματα, αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι εξηγείται αντικειμενικά οτιδήποτε ακούμε.
Απλά οι εξώφθαλμα λάθος εξηγήσεις παραπλανούν.
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μειονέκτημα να γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω. Οι καλοί μηχανικοί είναι δηλαδή ντε και καλά και κακοί οδηγοί, επειδή "η πολλή μηχανολογία σκοτώνει την οδηγική απόλαυση??"
Όσο για τη "μαζική υστερία" των 100 ατόμων στην έκθεση,
προσωπικά δεν το πιστεύω, αλλά αντικειμενικά δεν μπορώ και να το αποκλείσω.
Εδώ πάνω από τους μισούς Έλληνες πιστεύουν στα ζώδια και οι αστρολόγοι-μάντεις και λοιποί κάνουν τζίρο πιο πολύ κι από πολυεθνική.
Από παράξενα φαινόμενα, μπόλικα. Γιατί ο παθητικός μου προενισχυτής αλλάζει τόσο δραματικά τον ήχο, όταν στις μετρήσεις στον πάγκοδεν αλλάζει απολύτως τίποτα? (στη διαθεσή σας για επιβεβαίωση).
Γιατί η προσθήκη ενός σταδίου απομόνωσης (buffer- κάτι σαν αυτά τα στρογγυλά που έβγαζε παλιότερα η musical fidelity, Χ-10 τα έλεγε νομίζω) μεταξύ οδήγησης (προενισχυτή χοντρικά μιλώντας) και εξόδου (τελικό, πάλι χοντρικά) σε ένα λαμπάτο S.E. είχε τόσο μεγάλη διαφορά ηχητικά, ενώ μετρητικά δεν υπήρχε η παραμικρή ?? (πάλι στη διαθεσή σας για επιβεβαίωση).
Σε άλλη δε περίπτωση, παρόλο που το buffer βελτίωσε αρκετά τις μετρήσεις (σε αντίθεση με την προηγούμενη, ο προ "ζοριζόταν", με το buffer δούλεψε σε καλύτερες συνθήκες φορτίου) ο ήχος ήταν άντε μην πω? (αυτό δεν είναι πια τόσο απλό να το ξαναφτιάξω).
Για να μην το κάνω ολόκληρο off-topic, να θέσω και την ερώτηση που με απασχολεί:
Εμπειρικά μιλώντας, κάποιο συγκεκριμένο υλικό-καλώδιο, έχει ηχητική υπογραφή όπου κι αν το βάλεις, ή αναλόγως το σύστημα συμπεριφέρεται και διαφορετικά?
Δηλαδή, μπορώ να πω με σχετική σιγουριά, ότι σε ένα "λαμπρό" ηχητικά σύστημα το τάδε υλικό θα το "συμμαζέψει" ή δεν μπορώ να το ξέρω εκ των προτέρων? (και όχι, δεν θέλω να παρέμβω με EQ, η "λαμπρότητα" δεν είναι μόνο θέμα πρίμων.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας,
χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος