- 31 March 2008
- 214
Για να μη γεμίζω το topic των ενισχυτών μεταφέρω εδώ τη μέχρι τώρα εμπειρία μου με τον ενισχυτή:
Η αγορά του έγινε περίπου πριν 10 μήνες και στο διάστημα αυτό όλα λειτουργούσαν άψογα και γενικώς είμαι ενθουσιασμένος από την ποιότητα και την απόδοση της συσκευής!
Πριν 4 εβδομάδες εκεί που έπαιζε μουσική μόνο, ακούω από τα ηχεία ένα δυνατό "ντουπ" και βλέπω στον ενισχυτή να αναβοσβήνει το power led... Πρώτα νόμισα πως κάτι έκανε το ρεύμα κλπ οπότε τον άναψα ξανά και μετά από 2-3 λεπτά το ξανα έκανε... Έπειτα αποσύνδεσα απο πάνω του όλα τα hdmi και άφησα μόνο τα ηχεία. Τον άναψα απλά χωρίς να παίζει τίποτα και μετά από 2-3 λεπτά άκουγα από το woofer ανα διαστήματα πρώτα κάτι μικρά "ντουπ" και στη συνέχεια ερχόταν το μεγάλο και στο τέλος έσβηνε πάλι με το power led να αναβοσβήνει. Για να βεβαιωθώ πως δεν είναι κάτι άλλο, τον αποσύνδεσα εντελώς αφήνοντας απλά το καλώδιο ρεύματος και όντως πάλι μετά από μερικά λεπτά έπαθε το ίδιο...
Τον πήγα στο Χαλάνδρι στην ISEMBEL και μετά από 10 περίπου ημέρες με ενημέρωσαν να πάω να τον παραλάβω. Κατά την παραλαβή μου έδωσαν και το συνοδευτικό έντυπο παραλαβής που πάνω του έγραφε απλά "επισκευή" χωρίς καμία άλλη πληροφορία και όταν τους ρώτησα σχετικά με το πρόβλημα μου είπαν πως δεν γνωρίζουν τι είχε και να καλέσω κάποια από τις επόμενες ημέρες για να με ενημερώσει κάποιος τεχνικός... Όταν κάλεσα μετά από 2-3 ημέρες μου ανέφεραν πως εντόπισαν κάποιο θέμα με τις "ψυχρές κολλήσεις" τις οποίες και επιδιόρθωσαν χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν κάποιο εξάρτημα κλπ.
Για 10 περίπου ημέρες ο ενισχυτής έπαιζε χωρίς κανένα θέμα ώσπου ξαφνικά και ενώ έπαιζε ραδιόφωνο με φυσιολογική ένταση έκανε τον ίδιο δυνατό θόρυβο στα ηχεία και πέρασε πάλι σε safe mode με το power led να αναβοσβήνει... Τον άναψα και πάλι και συνέχιζε να παίζει κανονικά για το υπόλοιπο της ημέρας ώσπου κάποια στιγμή την επόμενη το ξαναέκανε.
Ξανακάλεσα το service στην ISEMBEL και αυτή τη φορά μου είπαν πως αν με εξυπηρετεί μπορώ να τον πάω απευθείας στο service της DKS στο Περιστέρι (που προφανώς με βολεύει μιας και εκεί λειτουργούν μέχρι στις 8 το βράδυ και δεν χρειάζεται να πάρω και άδεια απο τη δουλειά για να τον πάω στην ISEMBEL που λειτουργούν μόνο από τις 10 έως 17:30...). Τον πήγα λοιπόν στο DKS service όπου τους εξήγησα πάλι το πρόβλημα και όταν τους ρώτησα για το προηγούμενο service πριν μερικές ημέρες μου είπαν πως θα το κοιτάξουν γιατί μπορεί να μην είχε πάει σε αυτούς ο ενισχυτής (ακριβώς τα λόγια τους ήταν: μπορεί να ήρθε σε μας, μπορεί και να μην ήρθε...).
Τους κάλεσα ξανά σήμερα μια βδομάδα μετά και μου είπαν πως τον έχουν ανοιχτό για 2 ημέρες και ακόμη δεν παρουσίασε το πρόβλημα οπότε θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος και θα πρέπει να περιμένω. Καταλαβαίνω πως κάποιες βλάβες που δεν ανήκουν σε κάτι προφανές και συνηθισμένο χρειάζονται χρόνο για να εντοπιστούν, αλλά θα περίμενα τουλάχιστον να με ενημερώνει κάποιος που και που χωρίς να χρειάζεται να τους ψάχνω εγώ ανά μία εβδομάδα.
--------
Πέρα από το θέμα του service του ενισχυτή ταυτόχρονα έγινε και το εξής με το marantz.com και το λογαριασμό μου που είχα εκεί από την ημέρα αγοράς του:
Όταν αγόρασα τον ενισχυτή έφτιαξα στο site εναν λογαριασμό και καταχώρισα και το serial number του ενισχυτή. Στο διάστημα αυτό μέχρι σήμερα είχα κατά καιρούς στείλει διάφορα ερωτήματα μέσα από την πλατφόρμα που έχουν για Q&A και κάθε φορά απαντούσαν επισήμως μέσα σε λίγες ημέρες χωρίς κανένα πρόβλημα κλπ. Όταν παρέλαβα τον ενισχυτή μετά το πρώτο service και παρουσίασε ξανά το ίδιο θέμα, άφησα ένα review στη σελίδα του 5015 βάζοντας 3/5 αστέρια περιγράφοντας απλά την εμπειρία μου από το service. Ήρθε πρώτα ένα μηνυμα επιβεβαίωσης του review και μετά από 1-2 ώρες έλαβα ακόμη ένα email που με ενημέρωνε πως το review είχε δημοσιευτεί με επιτυχία και όντως το έβλεπα στη σχετική σελίδα για 1-2 ημέρες περίπου. Ξαφνικά διαπίσωστα πως το review είχε εξαφανιστεί και δοκιμάζοντας να συνδεθώ στο λογαριασμό μου ενφανιζόταν μήνυμα για λάθος password και όταν δοκίμασα την υπενθύμιση του κωδικού βάζοντας το email μου, έλαβα μήνυμα πως δεν υπάρχει ενεργός λογαριασμός με το συγκεκριμένο email και ταυτόχρονα δεν με άφηνε καν να δημιουργήσω νέο με το ίδιο email... Έστειλα νέο μήνυμα στο support ρωτώντας για το review αλλά και το λογαριασμό μου αλλά μέχρι και τώρα δεν απάντησε κανείς... Δεν με ενόχλησε τόσο η αφαίρεση του review που θα μπορούσε να αιτιολογηθεί πως δεν είχε άμεση σχέση με το ίδιο το μηχάνημα μιας και περιέγραφα μια σχετικά κακή εμπειρία από το service, όσο η εξαφάνιση του λογαριασμού μου γενικότερα μετά από αυτό... :/
Ακόμη και τώρα μετά από όλα αυτά εξακολουθώ να μην έχω κακή εικόνα από την ίδια τη συσκευή, την απόδοση και τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Με ενόχλησαν όμως όλα τα υπόλοιπα που έγιναν μέχρι σήμερα και ελπίζω τουλάχιστον να πάνε όλα καλά με την επισκευή του όσο ακόμη βρίσκεται εντός της εγγύησης, καθώς και ελπίζω να μη μου προκαλέσει κάποια άλλη ζημιά στα ηχεία μου σε περίπτωση που το ξαναπάθει...
Αυτά για την ώρα.
Η αγορά του έγινε περίπου πριν 10 μήνες και στο διάστημα αυτό όλα λειτουργούσαν άψογα και γενικώς είμαι ενθουσιασμένος από την ποιότητα και την απόδοση της συσκευής!
Πριν 4 εβδομάδες εκεί που έπαιζε μουσική μόνο, ακούω από τα ηχεία ένα δυνατό "ντουπ" και βλέπω στον ενισχυτή να αναβοσβήνει το power led... Πρώτα νόμισα πως κάτι έκανε το ρεύμα κλπ οπότε τον άναψα ξανά και μετά από 2-3 λεπτά το ξανα έκανε... Έπειτα αποσύνδεσα απο πάνω του όλα τα hdmi και άφησα μόνο τα ηχεία. Τον άναψα απλά χωρίς να παίζει τίποτα και μετά από 2-3 λεπτά άκουγα από το woofer ανα διαστήματα πρώτα κάτι μικρά "ντουπ" και στη συνέχεια ερχόταν το μεγάλο και στο τέλος έσβηνε πάλι με το power led να αναβοσβήνει. Για να βεβαιωθώ πως δεν είναι κάτι άλλο, τον αποσύνδεσα εντελώς αφήνοντας απλά το καλώδιο ρεύματος και όντως πάλι μετά από μερικά λεπτά έπαθε το ίδιο...
Τον πήγα στο Χαλάνδρι στην ISEMBEL και μετά από 10 περίπου ημέρες με ενημέρωσαν να πάω να τον παραλάβω. Κατά την παραλαβή μου έδωσαν και το συνοδευτικό έντυπο παραλαβής που πάνω του έγραφε απλά "επισκευή" χωρίς καμία άλλη πληροφορία και όταν τους ρώτησα σχετικά με το πρόβλημα μου είπαν πως δεν γνωρίζουν τι είχε και να καλέσω κάποια από τις επόμενες ημέρες για να με ενημερώσει κάποιος τεχνικός... Όταν κάλεσα μετά από 2-3 ημέρες μου ανέφεραν πως εντόπισαν κάποιο θέμα με τις "ψυχρές κολλήσεις" τις οποίες και επιδιόρθωσαν χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν κάποιο εξάρτημα κλπ.
Για 10 περίπου ημέρες ο ενισχυτής έπαιζε χωρίς κανένα θέμα ώσπου ξαφνικά και ενώ έπαιζε ραδιόφωνο με φυσιολογική ένταση έκανε τον ίδιο δυνατό θόρυβο στα ηχεία και πέρασε πάλι σε safe mode με το power led να αναβοσβήνει... Τον άναψα και πάλι και συνέχιζε να παίζει κανονικά για το υπόλοιπο της ημέρας ώσπου κάποια στιγμή την επόμενη το ξαναέκανε.
Ξανακάλεσα το service στην ISEMBEL και αυτή τη φορά μου είπαν πως αν με εξυπηρετεί μπορώ να τον πάω απευθείας στο service της DKS στο Περιστέρι (που προφανώς με βολεύει μιας και εκεί λειτουργούν μέχρι στις 8 το βράδυ και δεν χρειάζεται να πάρω και άδεια απο τη δουλειά για να τον πάω στην ISEMBEL που λειτουργούν μόνο από τις 10 έως 17:30...). Τον πήγα λοιπόν στο DKS service όπου τους εξήγησα πάλι το πρόβλημα και όταν τους ρώτησα για το προηγούμενο service πριν μερικές ημέρες μου είπαν πως θα το κοιτάξουν γιατί μπορεί να μην είχε πάει σε αυτούς ο ενισχυτής (ακριβώς τα λόγια τους ήταν: μπορεί να ήρθε σε μας, μπορεί και να μην ήρθε...).
Τους κάλεσα ξανά σήμερα μια βδομάδα μετά και μου είπαν πως τον έχουν ανοιχτό για 2 ημέρες και ακόμη δεν παρουσίασε το πρόβλημα οπότε θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος και θα πρέπει να περιμένω. Καταλαβαίνω πως κάποιες βλάβες που δεν ανήκουν σε κάτι προφανές και συνηθισμένο χρειάζονται χρόνο για να εντοπιστούν, αλλά θα περίμενα τουλάχιστον να με ενημερώνει κάποιος που και που χωρίς να χρειάζεται να τους ψάχνω εγώ ανά μία εβδομάδα.
--------
Πέρα από το θέμα του service του ενισχυτή ταυτόχρονα έγινε και το εξής με το marantz.com και το λογαριασμό μου που είχα εκεί από την ημέρα αγοράς του:
Όταν αγόρασα τον ενισχυτή έφτιαξα στο site εναν λογαριασμό και καταχώρισα και το serial number του ενισχυτή. Στο διάστημα αυτό μέχρι σήμερα είχα κατά καιρούς στείλει διάφορα ερωτήματα μέσα από την πλατφόρμα που έχουν για Q&A και κάθε φορά απαντούσαν επισήμως μέσα σε λίγες ημέρες χωρίς κανένα πρόβλημα κλπ. Όταν παρέλαβα τον ενισχυτή μετά το πρώτο service και παρουσίασε ξανά το ίδιο θέμα, άφησα ένα review στη σελίδα του 5015 βάζοντας 3/5 αστέρια περιγράφοντας απλά την εμπειρία μου από το service. Ήρθε πρώτα ένα μηνυμα επιβεβαίωσης του review και μετά από 1-2 ώρες έλαβα ακόμη ένα email που με ενημέρωνε πως το review είχε δημοσιευτεί με επιτυχία και όντως το έβλεπα στη σχετική σελίδα για 1-2 ημέρες περίπου. Ξαφνικά διαπίσωστα πως το review είχε εξαφανιστεί και δοκιμάζοντας να συνδεθώ στο λογαριασμό μου ενφανιζόταν μήνυμα για λάθος password και όταν δοκίμασα την υπενθύμιση του κωδικού βάζοντας το email μου, έλαβα μήνυμα πως δεν υπάρχει ενεργός λογαριασμός με το συγκεκριμένο email και ταυτόχρονα δεν με άφηνε καν να δημιουργήσω νέο με το ίδιο email... Έστειλα νέο μήνυμα στο support ρωτώντας για το review αλλά και το λογαριασμό μου αλλά μέχρι και τώρα δεν απάντησε κανείς... Δεν με ενόχλησε τόσο η αφαίρεση του review που θα μπορούσε να αιτιολογηθεί πως δεν είχε άμεση σχέση με το ίδιο το μηχάνημα μιας και περιέγραφα μια σχετικά κακή εμπειρία από το service, όσο η εξαφάνιση του λογαριασμού μου γενικότερα μετά από αυτό... :/
Ακόμη και τώρα μετά από όλα αυτά εξακολουθώ να μην έχω κακή εικόνα από την ίδια τη συσκευή, την απόδοση και τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Με ενόχλησαν όμως όλα τα υπόλοιπα που έγιναν μέχρι σήμερα και ελπίζω τουλάχιστον να πάνε όλα καλά με την επισκευή του όσο ακόμη βρίσκεται εντός της εγγύησης, καθώς και ελπίζω να μη μου προκαλέσει κάποια άλλη ζημιά στα ηχεία μου σε περίπτωση που το ξαναπάθει...
Αυτά για την ώρα.