Επειδή δε μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα ως προς το γιατί σβήστηκε το μήνυμα και το account, ας κρατήσουμε μια επιφύλαξη στα σχόλια μας. Χωρίς να θέλω να προσβάλλω τον συμφορουμιτη με το πρόβλημα. Απλά ας συγκρατήσουμε τους τόνους μας παρακαλω.
Σε όλα μου τα μηνύματα μέχρι τώρα έχω αποφύγει να κάνω απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς ή να βγάλω συμπεράσματα ως προς τον κατασκευαστή, την αντιπροσωπία και το service. Το μόνο που κάνω είναι να περιγράφω όλα τα γεγονότα μέχρι και σήμερα εκφράζοντας προφανώς την αρχική μου απογοήτευση.
Το review μου στο marantz.com ήταν ακριβώς το αρχικό μου μήνυμα εδώ στα αγγλικά με την όλη διαδικασία στο service και ο τίτλος ήταν "Problems with service" (έχω όλα τα στοιχεία στο email που μου έστειλαν όταν το review δημοσιεύτηκε μετά από δική τους έγκριση). Θα μπορούσαν προφανώς να το αφαιρέσουν με διάφορες άλλες δικαιολογίες που θα φαινόταν -ίσως- και πιο φυσιολογικές, όπως το να έλεγαν πως θα πρέπει να το στείλω στο region που ανήκουμε και όχι στο .com ή γιατί αφορούσε κριτική σε σχέση με το service και όχι με την ίδια τη συσκευή, κλπ κλπ κλπ. Πλέον στη σελίδα έχουν αφήσει κυρίως θετικές κριτικές (5/5) με απαντήσεις από κάτω του στυλ "ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια & καλως ήρθατε στην οικογένεια"...
Δεν θα έδινα και τόση σημασία αν ταυτόχρονα δεν διαπίστωνα πως έχει εξαφανιστεί ο λογαριασμός μου που ήταν ενεργός για 10 μήνες, με το serial number του ενισχυτή καταχωρημένο στο my devices και με διάφορα ερωτήματά μου κατά καιρούς στα οποία και απαντούσαν επισήμως κάθε φορά χωρίς κανένα πρόβλημα!
Τέλος, μεταξύ μας, προσωπικά με ενοχλεί και η "εχθρική" (σε εισαγωγικά) συμπεριφορά ορισμένων "ειδικών" του χώρου στην περίπτωση που δεν έχουμε να κάνουμε με μια ευχάριστη ιστορία σε σχέση με τους κατασκευαστές που υποστηρίζουν ή τις επίσημες αντιπροσωπείες & service... Η εμπειρία από τη χρήση μιας συσκευής δεν εξαρτάται μόνο από την περίοδο που όλα λειτουργούν άψογα αλλά και από τις περιπτώσεις που κάτι πάει στραβά (πόσο μάλλον εντός εγγύησης) και πρέπει να απευθυνθούμε στην επίσημη υποστήριξη!
Αυτά από την πλευρά μου. Θα ενημερώσω ξανά όταν θα έχω νέα από το service ή από το support του marantz.com στο email που έστειλα σχετικά με το λογαριασμό μου.