Marantz 2020 avr's

giahovic

Established Member
30 August 2020
268
Ελλάς
Το τραγικό της υπόθεσης, είναι που εμπιστευόμαστε τις μεγάλες και επώνυμες (υποτίθεται) εταιρείες του χώρου, τους δίνουμε τα ωραία λεφτούδακια μας (τα οποία δεν φυτρώνουν στα μπαλκόνια και τις αυλές μας) και περιμένουμε αν μη τι άλλο λίγο σεβασμό. Αλλά πώς να σε σεβαστεί κάποιος που δεν σέβεται ούτε τον ίδιο του τον εαυτό...
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,643
Το τραγικό της υπόθεσης, είναι που εμπιστευόμαστε τις μεγάλες και επώνυμες (υποτίθεται) εταιρείες του χώρου, τους δίνουμε τα ωραία λεφτούδακια μας (τα οποία δεν φυτρώνουν στα μπαλκόνια και τις αυλές μας) και περιμένουμε αν μη τι άλλο λίγο σεβασμό. Αλλά πώς να σε σεβαστεί κάποιος που δεν σέβεται ούτε τον ίδιο του τον εαυτό...

Δυστυχως, όπως έχει διαμορφωθεί η αγορά (και σε αυτό φταίμε και εμείς, ως καταναλωτές αλλά και η κοινωνία γενικότερα (τρόπος ζωής, ενδιαφέροντα κλπ)) έχουμε φτάσει να παρακαλάμε την κάθε Apple, Sony, Samsung, SU (και πολλές άλλες) να μας πουλήσει τα πανάκριβα προιόντα της.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,457
Θεσσαλονίκη
Επειδή δε μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα ως προς το γιατί σβήστηκε το μήνυμα και το account, ας κρατήσουμε μια επιφύλαξη στα σχόλια μας. Χωρίς να θέλω να προσβάλλω τον συμφορουμιτη με το πρόβλημα. Απλά ας συγκρατήσουμε τους τόνους μας παρακαλω.
 

giahovic

Established Member
30 August 2020
268
Ελλάς
Το σχόλιό μου δεν έχει να κάνει με την διαγραφή του μηνύματος και του λογαριασμού του φίλου...;)
 
  • Haha
Reactions: Panoramix

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,643
Για την ιστορια με την κριτικη και το account, ξεχασα να πω τα εξής:

Καταρχην δεν έχει νόημα η υπαρξη τετοιου συστηματος αξιολογησης στην σελιδα του προιόντος καθώς (αν δουμε πχ την αρνητική πλευρά) μπορεί ο κάθε βαρεμένος (προφανώς δεν αναφέρομαι στον φιλο εδώ με το πρόβλημα) να γράψει ότι του κατέβει.

Και αυτό προφανώς το γνωρίζουν οι εταιρίες.

Οοτε ειναι μάλλον άτοπο να περιμένουμε ένα τέτοιο σύστημα να λειτουργεί σωστά / αντικειμενικά.

Αλλά ακόμα και να λειτουργούσε, δεν θεωρώ εντελώς άδικό να σβήνεται μία κακή κριτική (πάντα αναφέρομαι στην επισημη σελίδα ενός προιόντος και όχι σε ενα support forum πχ) για ενα προιόν με βάση μία υπόθεση service που δεν έχει ολοκληρωθεί (μιας και εν προκειμένω, η αρνητική κριτική αφορούσε το service και όχι αυτό καθαυτό το προιόν - οποτε αφορά περισσότερα την εταιρία γενικά και όχι αναγκαστικά το προιόν το ίδιο).

Βασικα, θα είχε νόημα μία τέτοια κριτική να μπορεί να ανεβαίνει όταν έχει ''τελεσιδικίσει'' η υπόθεση. Αλλά και αυτό, όπως είπα, είναι μάλλον άτοπο να περιμένουμε να ισχύει σε επίσημες σελίδες προιόντων.

Η διαγραφή βέβαια του account ειναι μία τραγική κίνηση και σε περίπτωση που δεν είναι τεχνικό ή ανθρώπινο λάθος, δείχνει απαράδεκτη εταιρική νοοτροπία.

Τα παραπάνω προφανως με απόλυτη κατανόηση και σεβασμό στην ταλαιπωρία του φίλου.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Επειδή δε μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα ως προς το γιατί σβήστηκε το μήνυμα και το account, ας κρατήσουμε μια επιφύλαξη στα σχόλια μας. Χωρίς να θέλω να προσβάλλω τον συμφορουμιτη με το πρόβλημα. Απλά ας συγκρατήσουμε τους τόνους μας παρακαλω.

Σε όλα μου τα μηνύματα μέχρι τώρα έχω αποφύγει να κάνω απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς ή να βγάλω συμπεράσματα ως προς τον κατασκευαστή, την αντιπροσωπία και το service. Το μόνο που κάνω είναι να περιγράφω όλα τα γεγονότα μέχρι και σήμερα εκφράζοντας προφανώς την αρχική μου απογοήτευση.

Το review μου στο marantz.com ήταν ακριβώς το αρχικό μου μήνυμα εδώ στα αγγλικά με την όλη διαδικασία στο service και ο τίτλος ήταν "Problems with service" (έχω όλα τα στοιχεία στο email που μου έστειλαν όταν το review δημοσιεύτηκε μετά από δική τους έγκριση). Θα μπορούσαν προφανώς να το αφαιρέσουν με διάφορες άλλες δικαιολογίες που θα φαινόταν -ίσως- και πιο φυσιολογικές, όπως το να έλεγαν πως θα πρέπει να το στείλω στο region που ανήκουμε και όχι στο .com ή γιατί αφορούσε κριτική σε σχέση με το service και όχι με την ίδια τη συσκευή, κλπ κλπ κλπ. Πλέον στη σελίδα έχουν αφήσει κυρίως θετικές κριτικές (5/5) με απαντήσεις από κάτω του στυλ "ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια & καλως ήρθατε στην οικογένεια"...

Δεν θα έδινα και τόση σημασία αν ταυτόχρονα δεν διαπίστωνα πως έχει εξαφανιστεί ο λογαριασμός μου που ήταν ενεργός για 10 μήνες, με το serial number του ενισχυτή καταχωρημένο στο my devices και με διάφορα ερωτήματά μου κατά καιρούς στα οποία και απαντούσαν επισήμως κάθε φορά χωρίς κανένα πρόβλημα!

Τέλος, μεταξύ μας, προσωπικά με ενοχλεί και η "εχθρική" (σε εισαγωγικά) συμπεριφορά ορισμένων "ειδικών" του χώρου στην περίπτωση που δεν έχουμε να κάνουμε με μια ευχάριστη ιστορία σε σχέση με τους κατασκευαστές που υποστηρίζουν ή τις επίσημες αντιπροσωπείες & service... Η εμπειρία από τη χρήση μιας συσκευής δεν εξαρτάται μόνο από την περίοδο που όλα λειτουργούν άψογα αλλά και από τις περιπτώσεις που κάτι πάει στραβά (πόσο μάλλον εντός εγγύησης) και πρέπει να απευθυνθούμε στην επίσημη υποστήριξη!

Αυτά από την πλευρά μου. Θα ενημερώσω ξανά όταν θα έχω νέα από το service ή από το support του marantz.com στο email που έστειλα σχετικά με το λογαριασμό μου. :)
 

Attachments

  • Screenshot 2022-03-10 at 12.44.30.jpg
    Screenshot 2022-03-10 at 12.44.30.jpg
    98.1 KB · Views: 19
  • Screenshot 2022-03-10 at 13.01.01.jpg
    Screenshot 2022-03-10 at 13.01.01.jpg
    253.7 KB · Views: 18

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Update μια εβδομάδα μετά τη νεα παράδοση στο service: "Τον έχουμε ανοιχτό 2 μέρες τώρα και δεν έχει παρουσιάσει το πρόβλημα, άρα θα περιμένουμε"...

Αν και θέλω να είμαι αισιόδοξος, νομίζω πως θα τον παραλάβω πάλι και απλά θα φτιάξω δικό μου excel για να καταγράφω την κάθε φορά που θα "σκάει"... :/
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,921
Αθήνα
Βασικά υπάρχει κατάλληλο νήμα σχετικό με τις βλάβες, το να ανοίγεται υπόθεμα εντός του παρόντος νήματος δεν εξυπηρετεί σε τίποτε.

Όλα τα στοιχεία λειτουργίας πάντως των μηχανημάτων ελέγχονται και όλη τη διάρκεια της ζωής τους, επομένως τίποτε δεν μένει κρυφό υπό το φως του ήλιου.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Βασικά υπάρχει κατάλληλο νήμα σχετικό με τις βλάβες, το να ανοίγεται υπόθεμα εντός του παρόντος νήματος δεν εξυπηρετεί σε τίποτε.

Όλα τα στοιχεία λειτουργίας πάντως των μηχανημάτων ελέγχονται και όλη τη διάρκεια της ζωής τους, επομένως τίποτε δεν μένει κρυφό υπό το φως του ήλιου.

Oooops δεν το είχα προσέξει το section με τις βλάβες και θεώρησα πως με τόσες απαντήσεις εδώ είμαστε οκ! Ανοίγω νέο εκεί.

btw δεν με ενδιαφέρουν τα στοιχεία λειτουργίας των μηχανημάτων και ο έλεγχός τους. Περιμένω όμως να αξιοποιούνται από τα επίσημα επισκευαστικά κέντρα και τους expert τεχνικούς! :)
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,921
Αθήνα
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Εννοείται ότι δεν αφορούν το χρήστη τα στοιχεία που δίνει το μηχάνημα στους τεχνικούς. 😎
Αφορούν τους τεχνικούς από τα οποία μπορούν να δουν τι ενδεχομένως προκάλεσε τη βλάβη.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Εννοείται ότι δεν αφορούν το χρήστη τα στοιχεία που δίνει το μηχάνημα στους τεχνικούς. 😎
Αφορούν τους τεχνικούς από τα οποία μπορούν να δουν τι ενδεχομένως προκάλεσε τη βλάβη.

Το κατάλαβα, απλά το "τον έχουμε και παίζει μέχρι να το ξανακάνει" μου φάνηκε "κάπως" σαν πρακτική ελέγχου. Και μεταξύ μας φοβάμαι πως θα τον παραλάβω πάλι όπως τον πήγα και θα περιμένω την επόμενη φορά που θα το κάνει...

Anyway, τα έβαλα όλα εδώ για να μη γεμίζω αυτό το topic. :)
 
  • Like
Reactions: vadergr

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,921
Αθήνα
Στην πράξη γίνεται εξομοίωση του σεναρίου της βλάβης, για αυτό και θέλει παρακολούθηση το πράγμα. Επίσης, μπορεί από τη βλάβη αυτή αν κι εφόσον είναι κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί, να είναι αφορμή να βγει service bulletin το οποίο να αναφέρει τη βλάβη και τον τρόπο αντιμετώπισης της. Και αυτό να είναι διαθέσιμο σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service κατόπιν.
εκτός από τις πληροφορίες που δίνει ο επεξεργαστής του μηχανήματος στο service, π.χ. βρέθηκε να παίζει για πολλή ώρα σε μεγάλη στάθμη, ή ότι υπήρχε δυσανάλογο φορτίο στην έξοδο κλπ.

Είναι πάντως απίθανο να μη δωθεί λύση. Απλά θα πρέπει να ανιχνευθεί η βλάβη πρώτα.
 
  • Like
Reactions: billdanos

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Εμφανίστηκε νέο firmware update στον 5015. Δεν ξέρω αν είναι σημερινο/χθεσινό γιατί έλειπα για καμια βδομάδα. :)
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,921
Αθήνα
Κι αυτό για το HEOS είναι μάλλον. Μόλις εμφανίστηκε στο app, αμέσως μετά το ζήτησαν και οι Ντενονομαραντζ εδώ στη δουλειά. Ενώ δεν είχαν ζητήσει όταν πριν λίγες μέρες έβγαλε update για το app του Audyssey.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Κι αυτό για το HEOS είναι μάλλον. Μόλις εμφανίστηκε στο app, αμέσως μετά το ζήτησαν και οι Ντενονομαραντζ εδώ στη δουλειά. Ενώ δεν είχαν ζητήσει όταν πριν λίγες μέρες έβγαλε update για το app του Audyssey.
Έφτιαξε η καθυστέρηση που εμφανίστηκε στα τελευταία firmwares μέχρι να αρχίσει να παίζει ένας σταθμός webradio μέσα από το Heos. Πλέον είναι όπως στην αρχή με το πρώτο firmware. :)
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,921
Αθήνα
Οι νέες τιμές που ισχύουν από σήμερα με πράσινο όπως τις έλαβα.

Στην ερώτηση που έγινε γιατί έχει την ίδια τιμή ο SR5015 με DAB και χωρίς, η απάντηση από την αντιπροσωπεία είναι ότι έχουν ίδια τιμή.

Νέες τιμές Marantz.jpg
 
  • Wow
Reactions: vadergr

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,921
Αθήνα
Ανηφοριες! :p

1099€ ο πρακτικά basic 5015?
Απο 799 δεν ειχε πρωτολανσαριστεί?

Από τότε όπως και σε πολλά προιόντα έχουν υπάρξει 3 με 4 φορές αυξήσεις, με τις περισσότερες να έχουν γίνει τους τελευταίους 9-10 μήνες.

Μια σημείωση που μπορώ να κάνω είναι ότι τα μοντέλα αυτά έχουν το νέο HDMI board χωρίς την ανάγκη του επιπλέον εξωτερικού κουτιού και άρα δεν είναι τα ίδια με εκείνα που είχαν λανσαριστεί. Έχουν και διαφορετικά DAC απ' όσο γνωρίζω (κάποια τουλάχιστον).
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Btw έχουμε και νέο firmware από χθες.

Firmware from 08.06.2022 (U28.2)

HEOS iOS App (2.47.350)

HEOS Android App / Kindle Fire App (2.47.350)

HEOS Firmware (2.47.350)

  • Fixed: 4K 120Hz VRR no video displayed on Xbox Series X/S from MONITOR OUT via AVR HDMI
  • Fixed: PlayStation 5 (PS5) and TV that supports VRR to AVR via HDMI and plays game content with the VRR setting set to "AUTO", the TV screen becomes whitish, or no video is displayed
  • Fixed: When a PCM multi-channel signal is input to DENON HOME SB550 via HDMI, a noise occurs when the HDMI input signal switches from "ARC" to "eARC"
  • Fixed: When the primary/source HEOS device is playing music and another device (amp or AVR) that is in standby mode is brought into the group, no music plays with U28.1
  • Other bugfixes and performance improvements