Ποια είναι η κίνηση της Marantz; Και μάλιστα η επίσημη; Δεν βλέπω να έχει γίνει κάτι μέχρι στιγμής παρά μια συνηθισμένη περίπτωση κάποιας βλάβης η οποία θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο. Ακριβώς και απόλυτα στα λόγια μου έρχονται όσοι δεν έχουν να προτείνουν κάτι άλλο εκτός από το να κάνουν κριτική για την κριτική.
Τεσπα, και πολύ σημασία έδωσα στο θέμα. Είναι βέβαιο ότι λύση θα υπάρξει sooner or later, ενώ η κριτική οφείλει να γίνεται μόνο όταν δεν υπάρχει λύση σε κάποιο θέμα και αυτό είναι οριστικό. Και απ' ό,τι βλέπουμε το θέμα είναι εν εξελίξει και μάλιστα με επαφή της αντιπροσωπίας προς τον χρήστη.
Παιδιά μισό λεπτό...
Σας φαίνεται άψογη η μέχρι τώρα εμπειρία μου από το service μεσω της αντιπροσωπίας?
- Παρέλαβα απο το service την πρώτη φορά το μηχάνημα με ένα χαρτί παραλαβής χωρίς καμία περιγραφή σχετικά με το πρόβλημα και τις ενεργειες που έγιναν.
- Ζήτησα πληροφορίες και μου είπαν να καλέσω μερικές ημέρες μετά.
- Κάλεσα και μου είπαν "τσεκάραμε τις ψυχρες κολλήσεις".
- Μετά από 10 ημέρες παρουσίασε το ίδιο θέμα.
- Μου είπαν να το πάω ο ίδιος στο επισκευαστικό κέντρο για να κερδίσω χρόνο.
- Το έκανα.
- Τους ρώτησα εκεί τι έγινε την προηγούμενη φορά στο μηχάνημα και μου είπαν "δεν ξέρουμε αν ήρθε σε εμάς, μπορεί να ήρθε εδώ μπορεί και να μην ήρθε"...
Συγγνώμη αλλά προσωπικά τουλάχιστον δεν μπορώ να είμαι χαρούμενος με όλο αυτό... Φυσικά και μπορεί να εμφανιστεί μια βλάβη σε οτιδήποτε αλλά θα περίμενα κάτι καλύτερο και περισσότερο "οργανωμένο" στην όλη διαδικασία!
Σχετικά με το λογαριασμό μου στο Marantz.com και το review μου είναι μια ξεχωριστή ιστορία που προφανώς δεν εμπλέκεται η εδώ αντιπροσωπία... Έχω στείλει αναλυτικό email με όσα έγιναν και περιμένω να δω αν θα απαντήσει κάποιος.