Marantz 2020 avr's

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,643
Δυστυχως αυτο το ΄΄΄ψυχρες κολλήσεις'' ειναι η ευκολη ''απάντηση'' όταν δεν βρουν τίποτα εύκολα και βαρεθούν να ασχοληθούν παραπάνω.

Δεν λεω ότι έγινε και στην συγκεκριμένη περίπτωση / απλά είναι σύνηθες....
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Συμβαίνουν τόσα τραγελαφικά πράγματα τελευταία με την Marantz που δεν ξέρω αν η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα πάσχει σε πολλά θέματα ή αν η ίδια η Marantz γενικότερα έχει χάσει την "αίγλη" και την "αξιοπιστία" που νόμιζα πως είχε... Χθες παρέδωσα πάλι τον SR5015 στο service DKS στο Περιστέρι και θα περιμένω πάλι να με ενημερώσουν για το πρόβλημα και την επιδιόρθωσή του.

Ταυτόχρονα έκανα και ένα review στο marantz.com για το συγκεκριμένο μοντέλο βάζοντας 3/5 αστεράκια και περιγράφοντας απλά το πρόβλημα που παρουσιάστηκε 10 μήνες απο την αγορά του και την μέχρι τώρα εμπειρία μου από το service στην Ελλάδα. Λαμβάνω μέσω email τις επιβεβαιώσεις για το review μιας και είχα λογαριασμό στο marantz.com από την ημέρα της αγοράς του ενισχυτή και τον είχα κάνει register κανονικά με το serial number του. Και κανα 2ωρο αργότερα ήρθε και το email πως το review μου είναι πλεον online και όντως το τσέκαρα. 4 ημέρες μετά, το review μου έχει εξαφανιστεί από την αρχική σελίδα του μοντέλου και ο λογαριασμός μου μαζί με το email μου έχουν εξαφανιστεί (στην υπενθύμιση κωδικού μου εμφανιζει πως δεν υπάρχει τέτοιο email και δεν με αφήνει να κάνω νέα εγγραφή με το ίδιο!).

Δεν ξέρω αν πρέπει να αρχίσω να γελάω απλά ή να αρχίσω να το κυνηγάω όσο δεν πάει... :/
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,931
Αθήνα
Τραγικό...
Yamaha μέχρι να σβήσει ο ήλιος σε θέματα αξιοπιστίας...

Ακόμα περισσότερα προβλήματα αυτοί. Ρώτα χρήστες να σου πουν για RX-V γενικότερα. Σχεδόν πάντα κάτι δεν δουλεύει σωστά. Πολλά θέματα με το HDMI στην αμέσως προηγούμενη γενιά και... στην τωρινή διάφορα θέματα θορύβου που σε κάνουν να τρέχεις να τον σβήσεις πριν την ακούσει κανένα ηχείο από τον θόρυβο.

Πάντως μέχρι στιγμής, με το συντριπτικά μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει η S.U. δεν φαίνεται να είναι μεγάλο το failure rate. Από ένα κομμάτι δεν βγαίνει συμπέρασμα στα δεκάδες χιλιάδες.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Πάντως μέχρι στιγμής, με το συντριπτικά μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει η S.U. δεν φαίνεται να είναι μεγάλο το failure rate. Από ένα κομμάτι δεν βγαίνει συμπέρασμα στα δεκάδες χιλιάδες.
Προφανώς και δεν λέω πως έχουν θέματα όλες οι συσκευές και είναι λογικό να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα σε οποιοδήποτε μοντέλο ανεξαρτήτως τιμής κλπ... Το θέμα μου είναι η αντιμετώπιση μέχρι τώρα από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα. Έχω ανταλλάξει μέχρι τώρα emails με τη Marantz στη Ν. Αφρική, στην Αγγλία και στην Αμερική και ακόμη ΚΑΝΕΙΣ δεν μου απάντησε σε ποιο κέντρο ανήκουμε σαν χώρα ώστε να στείλω ένα ρημαδο email με το ιστορικό!

Με τη συσκευή δεν είχα κανένα άλλο θέμα και ίσα ίσα οι επιδόσεις του, η ποιότητα κλπ με είχαν εντυπωσιάσει! Υποτίθεται πως έφυγα απο το "στρατόπεδο" της Yamaha για να πάω σε κάτι καλύτερο... :)
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,931
Αθήνα
Προφανώς και δεν λέω πως έχουν θέματα όλες οι συσκευές και είναι λογικό να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα σε οποιοδήποτε μοντέλο ανεξαρτήτως τιμής κλπ... Το θέμα μου είναι η αντιμετώπιση μέχρι τώρα από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα. Έχω ανταλλάξει μέχρι τώρα emails με τη Marantz στη Ν. Αφρική, στην Αγγλία και στην Αμερική και ακόμη ΚΑΝΕΙΣ δεν μου απάντησε σε ποιο κέντρο ανήκουμε σαν χώρα ώστε να στείλω ένα ρημαδο email με το ιστορικό!

Με τη συσκευή δεν είχα κανένα άλλο θέμα και ίσα ίσα οι επιδόσεις του, η ποιότητα κλπ με είχαν εντυπωσιάσει! Υποτίθεται πως έφυγα απο το "στρατόπεδο" της Yamaha για να πάω σε κάτι καλύτερο... :)

Απ' όσο ξέρω πάντα σε παραπέμπουν στην επίσημη αντιπροσωπία κοινοποιόντας τους τα mail που στέλνεις. Πάντως κακό δεν είναι να είσαι σε επικοινωνία με την αντιπροσωπία για να τους λες τα θέματα που έχεις αντιμετωπίσει.

Εγώ δεν ασχολούμαι με το service κανενός μηχανήματος και ο λόγος είναι ότι έχω δει πόσο δύσκολη ή εύκολη υπόθεση μπορεί να είναι μια βλάβη, όταν μια φορά κι ένα καιρό είχα την τύχη να βλέπω το επίσημο service να δουλεύει μηχανήματα της Marantz. Για να ξέρεις, υπάρχουν service bulletins διαθέσιμα μόνο στα επίσημα service και ενδεχομένως για τη βλάβη που αντιμετωπίζεις να μην έχει «βγει γιατρεια» ακόμα.

Πάντως δεδομένης της μάρκας, το πρόβλημα όταν υπάρξει, βρίσκεται και η λύση του. Το πρόβλημα θα ήταν αν είχες κάποιο πολύ παλιό μηχάνημα για το οποίο δεν υπάρχουν ανταλλακτικά.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: billdanos

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,538
Μεταμορφωση
Ακόμα περισσότερα προβλήματα αυτοί. Ρώτα χρήστες να σου πουν για RX-V γενικότερα. Σχεδόν πάντα κάτι δεν δουλεύει σωστά. Πολλά θέματα με το HDMI στην αμέσως προηγούμενη γενιά και... στην τωρινή διάφορα θέματα θορύβου που σε κάνουν να τρέχεις να τον σβήσεις πριν την ακούσει κανένα ηχείο από τον θόρυβο.

Πάντως μέχρι στιγμής, με το συντριπτικά μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει η S.U. δεν φαίνεται να είναι μεγάλο το failure rate. Από ένα κομμάτι δεν βγαίνει συμπέρασμα στα δεκάδες χιλιάδες.

Το "τραγικό" το έγραψα για τη συμπεριφορά που του έσβησαν τον λογαριασμό και την κριτική.
Θυμίζει αντιμετώπιση φθηνής κινέζικης εταιρείας.

Σε διάφορες αγγελίες πάντως πιο συχνά βρίσκεις παλιό Yamaha να δουλεύει άριστα παρά Marantz.

Εννοείται ότι όλα σπάνε και όλα χαλάνε.
Για Aventage δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι...
 
  • Like
Reactions: billdanos

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,931
Αθήνα
Το "τραγικό" το έγραψα για τη συμπεριφορά που του έσβησαν τον λογαριασμό και την κριτική.
Θυμίζει αντιμετώπιση φθηνής κινέζικης εταιρείας.

Σε διάφορες αγγελίες πάντως πιο συχνά βρίσκεις παλιό Yamaha να δουλεύει άριστα παρά Marantz.

Εννοείται ότι όλα σπάνε και όλα χαλάνε.
Για Aventage δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι...

Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι βλέπεις Yamaha σε αγγελίες ακριβώς γιατί τα Marantz δεν τα αποχωρίζονται εύκολα οι κάτοχοι. Η αξιοπιστία τους είναι παροιμιώδης αλλά παίζει και το πολύ καλό όνομα και ο ιδιαίτερος ήχος ως λόγοι που δεν τα αποχωρίζεσαι εύκολα.
Εμένα ο SR8002 ακόμα λειτουργεί άψογα, φυσικά όπως όλα τα μηχανήματα κάποια στιγμή θα προκύψει βλάβη και κάποια στιγμή θα τα έχει φάει τα ψωμιά του. Εάν προκύψει βλάβη σε κάποιο board, απλά πάει για πέταμα αν πρόκειται για κρίσιμο σημείο π.χ. HDMI board, καθώς δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Αν προκύψει βλάβη σε κλασικά σημεία ενός ενισχυτή, τότε επιδιορθώνονται από τεχνικό.

Δεν βγαίνει άκρη με την αξιοπιστία χωρίς να έχεις ποσοστά failure rate και φυσικά συνολικό όγκο πωλήσεων για να ξέρεις που αντιστοιχεί το ποσοστό παρουσίασης βλαβών.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,538
Μεταμορφωση
Ε, όχι ρε συ.
Το τράβηξες νομίζω, ειδικά στη δικαιολογία των μεταχειρισμένων.

Παροιμιώδης αξιοπιστία? Ίσως τα τελευταία 7-10 χρόνια. Πιο πίσω σίγουρα όχι. Το αντίθετο ίσως.
Οι μοναδικοί AV που έχω στείλει service ήταν Marantz (πρόσφατος κιόλας) και pioneer.
Yamaha είχα 4. Όλοι ήταν σκυλιά. Έχουν αλλά μειονεκτήματα, αλλά η αξιοπιστία τους δεν ανήκει,συνήθως, σε αυτά.

Επιπροσθέτως, περιμένεις πραγματικά να βγάλουν στη φόρα οι εταιρείες failure rates?

Δεν σχολιασες την κίνηση της εταιρείας στην κριτική του φίλου μας.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,931
Αθήνα
Ε, όχι ρε συ.
Το τράβηξες νομίζω, ειδικά στη δικαιολογία των μεταχειρισμένων.

Παροιμιώδης αξιοπιστία? Ίσως τα τελευταία 7-10 χρόνια. Πιο πίσω σίγουρα όχι. Το αντίθετο ίσως.
Οι μοναδικοί AV που έχω στείλει service ήταν Marantz (πρόσφατος κιόλας) και pioneer.
Yamaha είχα 4. Όλοι ήταν σκυλιά. Έχουν αλλά μειονεκτήματα, αλλά η αξιοπιστία τους δεν ανήκει,συνήθως, σε αυτά.

Επιπροσθέτως, περιμένεις πραγματικά να βγάλουν στη φόρα οι εταιρείες failure rates?

Δεν σχολιασες την κίνηση της εταιρείας στην κριτική του φίλου μας.

Καθόλου δεν το τράβηξα. Δεν θα έβαζα π.χ. την Denon που είναι κάτω από την ίδια εταιρία σε αυτό, γιατί δεν έχει το ίδιο pride of ownership με την Marantz. Παροιμιώδης αξιοπιστία ειδικά τα παλιότερα.

Δεν έγραψα πουθενά να βγάλουν στη φόρα κάτι. Έγραψα ότι για να γνωρίζεις την αξιοπιστία στην πραγματικότητα, πρέπει να γνωρίζεις το failure rate σε ποσοστό και το συνολικό όγκο των πουλημένων μηχανημάτων.
Δεν έγραψα κάτι άλλο.

Να σχολιάσω τι ακριβώς; Δεν πήρα κάποια θέση για να σχολιάσω, ούτε γράφω απλά για να γράψω. Έγραψα ακριβώς τι θα έκανα εγώ για να βρω λύση. Τα υπόλοιπα είναι γκρίνια και εγώ τουλάχιστον την αποφεύγω.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Καθόλου δεν το τράβηξα. Δεν θα έβαζα π.χ. την Denon που είναι κάτω από την ίδια εταιρία σε αυτό, γιατί δεν έχει το ίδιο pride of ownership με την Marantz. Παροιμιώδης αξιοπιστία ειδικά τα παλιότερα.

Δεν έγραψα πουθενά να βγάλουν στη φόρα κάτι. Έγραψα ότι για να γνωρίζεις την αξιοπιστία στην πραγματικότητα, πρέπει να γνωρίζεις το failure rate σε ποσοστό και το συνολικό όγκο των πουλημένων μηχανημάτων.
Δεν έγραψα κάτι άλλο.

Να σχολιάσω τι ακριβώς; Δεν πήρα κάποια θέση για να σχολιάσω, ούτε γράφω απλά για να γράψω. Έγραψα ακριβώς τι θα έκανα εγώ για να βρω λύση. Τα υπόλοιπα είναι γκρίνια και εγώ τουλάχιστον την αποφεύγω.
Να σημειώσω πως γενικότερα είμαι πολύ προσεκτικός στο πως χειρίζομαι όλα αυτά τα θέματα και δεν είμαι ο τύπος που θα αρχίσει να μπουκάρει κάνοντας φασαρία κλπ. Ίσα που μέχρι τώρα σε όσα επίσημα emails έστειλα ήμουν εξωφρενικά ευγενικός και το μόνο που έκανα ήταν να περιγράφω όλες τις ενέργειες που έγιναν και το feedback που είχα από το επίσημο service!

Το αποτέλεσμα όλων αυτών μέχρι τώρα ήταν η εξαφάνιση του λογαριασμού μου που είχα στη marantz εδώ και 10 μήνες (από τη μέρα που αγορασα τον 5015 και έκανα και το registration), καθώς και το χαρτί που συνόδευε τον ενισχυτή όταν τον παρέλαβα από επίσημο service και έγραφε "επισκευή" και τίποτα άλλο! Και μετά από 10 ημέρες παρουσίασε το ίδιο έστω και με μικρότερη συχνότητα σε σχέση με πριν. Αν σε ένα επόμενο "μπαμ" στα ηχεία μου μου τα καταστρέψει όλα, πού θα βρω το δίκιο μου???

Δεν έχασα την ψυχραιμία μου ούτε καν χθες που τον πήγα ο ίδιος στο service και έπαιρνα απαντήσεις του στυλ "την προηγούμενη φορα μπορεί να το φτιάξαμε εμείς, μπορεί και όχι"...
Όσο ο ενισχυτής είναι μέσα στην εγγύηση, έχω την υπομονή να τους τον πάω ακόμη και κάθε εβδομάδα... :/
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,931
Αθήνα
Να σημειώσω πως γενικότερα είμαι πολύ προσεκτικός στο πως χειρίζομαι όλα αυτά τα θέματα και δεν είμαι ο τύπος που θα αρχίσει να μπουκάρει κάνοντας φασαρία κλπ. Ίσα που μέχρι τώρα σε όσα επίσημα emails έστειλα ήμουν εξωφρενικά ευγενικός και το μόνο που έκανα ήταν να περιγράφω όλες τις ενέργειες που έγιναν και το feedback που είχα από το επίσημο service!

Το αποτέλεσμα όλων αυτών μέχρι τώρα ήταν η εξαφάνιση του λογαριασμού μου που είχα στη marantz εδώ και 10 μήνες (από τη μέρα που αγορασα τον 5015 και έκανα και το registration), καθώς και το χαρτί που συνόδευε τον ενισχυτή όταν τον παρέλαβα από επίσημο service και έγραφε "επισκευή" και τίποτα άλλο! Και μετά από 10 ημέρες παρουσίασε το ίδιο έστω και με μικρότερη συχνότητα σε σχέση με πριν. Αν σε ένα επόμενο "μπαμ" στα ηχεία μου μου τα καταστρέψει όλα, πού θα βρω το δίκιο μου???

Δεν έχασα την ψυχραιμία μου ούτε καν χθες που τον πήγα ο ίδιος στο service και έπαιρνα απαντήσεις του στυλ "την προηγούμενη φορα μπορεί να το φτιάξαμε εμείς, μπορεί και όχι"...
Όσο ο ενισχυτής είναι μέσα στην εγγύηση, έχω την υπομονή να τους τον πάω ακόμη και κάθε εβδομάδα... :/


Προτείνω να είσαι σε επαφή με την αντιπροσωπία - να τους ενοχλείς δηλαδή για το θέμα - και θα βρεθεί η λύση. Υπάρχει η υποχρέωσή τους έτσι κι αλλιώς και δεν νομίζω να διακινδύνευε καμία αντιπροσωπία την αξιοπιστία της, γιατί εδώ μιλάμε για πολύ μεγάλες μάρκες.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Προτείνω να είσαι σε επαφή με την αντιπροσωπία - να τους ενοχλείς δηλαδή για το θέμα - και θα βρεθεί η λύση. Υπάρχει η υποχρέωσή τους έτσι κι αλλιώς και δεν νομίζω να διακινδύνευε καμία αντιπροσωπία την αξιοπιστία της, γιατί εδώ μιλάμε για πολύ μεγάλες μάρκες.

Ναι, προφανώς πάντα μέσω την αντιπροσωπείας μιλάω. Αυτοί με κάλεσαν χθες και μου είπαν να τον πάω απευθείας στο service στο Περιστέρι αντί να τον κουβαλήσω πάλι στο Χαλάνδρι και να κάνει όλο τον κύκλο...
 

teodor_ch

AVClub Addicted Member
Να σχολιάσω τι ακριβώς; Δεν πήρα κάποια θέση για να σχολιάσω, ούτε γράφω απλά για να γράψω. Έγραψα ακριβώς τι θα έκανα εγώ για να βρω λύση. Τα υπόλοιπα είναι γκρίνια και εγώ τουλάχιστον την αποφεύγω.

Το ότι μιλάμε για " πολύ μεγάλες μάρκες" και σβήνουν σχόλια και λογαριασμούς μόνο γκρίνια δεν είναι.
Κατάντια είναι της εταιρίας. Άθλια αντιμετώπιση που μόνο λάθος υπαλλήλου θέλω να σκέφτομαι ότι είναι.

Τέλος πάντων.
Το ότι θα λυθεί το πρόβλημα δεν αμφιβάλλω. Ελπίζω μόνο σε ελάχιστη ταλαιπωρία και καμία παράπλευρη απώλεια (ηχεία).
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,931
Αθήνα
Το ότι μιλάμε για " πολύ μεγάλες μάρκες" και σβήνουν σχόλια και λογαριασμούς μόνο γκρίνια δεν είναι.
Κατάντια είναι της εταιρίας. Άθλια αντιμετώπιση που μόνο λάθος υπαλλήλου θέλω να σκέφτομαι ότι είναι.

Τέλος πάντων.
Το ότι θα λυθεί το πρόβλημα δεν αμφιβάλλω. Ελπίζω μόνο σε ελάχιστη ταλαιπωρία και καμία παράπλευρη απώλεια (ηχεία).

Βασικά και επειδή κάνεις παράθεση σε αυτά που λέω, όλο αυτό που έγραψες δεν δίνει λύση στο πρόβλημα και αποτελεί σκέτη γκρίνια. Στα λόγια μου δηλαδή έρχεσαι. ;)
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,538
Μεταμορφωση
Δεν έρχεται κανείς στα λόγια σου βρε pleo.

Αποφεύγεις τεχνηέντως/πλαγίως να τοποθετηθεις σε μια επισημη κίνηση της Marantz.

Δεν είναι νορμάλ και σωστη κίνηση, πως να το κάνουμε...
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,931
Αθήνα
Δεν έρχεται κανείς στα λόγια σου βρε pleo.

Αποφεύγεις τεχνηέντως/πλαγίως να τοποθετηθεις σε μια επισημη κίνηση της Marantz.

Δεν είναι νορμάλ και σωστη κίνηση, πως να το κάνουμε...

Ποια είναι η κίνηση της Marantz; Και μάλιστα η επίσημη; Δεν βλέπω να έχει γίνει κάτι μέχρι στιγμής παρά μια συνηθισμένη περίπτωση κάποιας βλάβης η οποία θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο. Ακριβώς και απόλυτα στα λόγια μου έρχονται όσοι δεν έχουν να προτείνουν κάτι άλλο εκτός από το να κάνουν κριτική για την κριτική.

Τεσπα, και πολύ σημασία έδωσα στο θέμα. Είναι βέβαιο ότι λύση θα υπάρξει sooner or later, ενώ η κριτική οφείλει να γίνεται μόνο όταν δεν υπάρχει λύση σε κάποιο θέμα και αυτό είναι οριστικό. Και απ' ό,τι βλέπουμε το θέμα είναι εν εξελίξει και μάλιστα με επαφή της αντιπροσωπίας προς τον χρήστη.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,457
Θεσσαλονίκη
Ο Έλληνας αντιπρόσωπος δεν έχει κάνει κάτι περίεργο. ΟΚ, δε έχει λύσει ακόμη το πρόβλημα το service. Συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια. Αν είσαι άτυχος...
Αυτό που φαίνεται ιδιαίτερα περίεργο είναι η διαγραφή του σχολίου και του account του συμφορουμίτη από το επίσημο forum της εταιρίας.
 
  • Like
Reactions: vadergr

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Ποια είναι η κίνηση της Marantz; Και μάλιστα η επίσημη; Δεν βλέπω να έχει γίνει κάτι μέχρι στιγμής παρά μια συνηθισμένη περίπτωση κάποιας βλάβης η οποία θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο. Ακριβώς και απόλυτα στα λόγια μου έρχονται όσοι δεν έχουν να προτείνουν κάτι άλλο εκτός από το να κάνουν κριτική για την κριτική.

Τεσπα, και πολύ σημασία έδωσα στο θέμα. Είναι βέβαιο ότι λύση θα υπάρξει sooner or later, ενώ η κριτική οφείλει να γίνεται μόνο όταν δεν υπάρχει λύση σε κάποιο θέμα και αυτό είναι οριστικό. Και απ' ό,τι βλέπουμε το θέμα είναι εν εξελίξει και μάλιστα με επαφή της αντιπροσωπίας προς τον χρήστη.
Παιδιά μισό λεπτό...

Σας φαίνεται άψογη η μέχρι τώρα εμπειρία μου από το service μεσω της αντιπροσωπίας?
- Παρέλαβα απο το service την πρώτη φορά το μηχάνημα με ένα χαρτί παραλαβής χωρίς καμία περιγραφή σχετικά με το πρόβλημα και τις ενεργειες που έγιναν.
- Ζήτησα πληροφορίες και μου είπαν να καλέσω μερικές ημέρες μετά.
- Κάλεσα και μου είπαν "τσεκάραμε τις ψυχρες κολλήσεις".
- Μετά από 10 ημέρες παρουσίασε το ίδιο θέμα.
- Μου είπαν να το πάω ο ίδιος στο επισκευαστικό κέντρο για να κερδίσω χρόνο.
- Το έκανα.
- Τους ρώτησα εκεί τι έγινε την προηγούμενη φορά στο μηχάνημα και μου είπαν "δεν ξέρουμε αν ήρθε σε εμάς, μπορεί να ήρθε εδώ μπορεί και να μην ήρθε"...

Συγγνώμη αλλά προσωπικά τουλάχιστον δεν μπορώ να είμαι χαρούμενος με όλο αυτό... Φυσικά και μπορεί να εμφανιστεί μια βλάβη σε οτιδήποτε αλλά θα περίμενα κάτι καλύτερο και περισσότερο "οργανωμένο" στην όλη διαδικασία!

Σχετικά με το λογαριασμό μου στο Marantz.com και το review μου είναι μια ξεχωριστή ιστορία που προφανώς δεν εμπλέκεται η εδώ αντιπροσωπία... Έχω στείλει αναλυτικό email με όσα έγιναν και περιμένω να δω αν θα απαντήσει κάποιος.
 
  • Like
Reactions: billpeppas

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,643
Οσον αφορά το service, προφανώς δεν έγινε σωστή δουλειά (αν έγινε δλδ καθόλου…).

Ωστοσο ειναι νωρίς για »φασαρίες« (το παράπονο, προφανως λογικό / δεν είναι υποχρέωση κανενός να πηγαινοφέρνει ένα μηχάνημα και να χάνει το χρόνο του επειδή κάποιος δεν έκανε καλά τη δουλειά του).

Η κίνηση με την διαγραφή του account, απλά τραγική.