Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση Leonid.
Πήρα σήμερα την PHILIPS και το μόνο που εχω να πώ είναι οτι ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικοί,ευγενικοί και εννοείται θα ξαναπροτιμήσω προιόντα τους.
Βέβαια αυτό δεν το ήξερα οτι μπορείς να πάρεις οθόνη και εάν δεν σου αρέσει κάτι ( πχ το ντιζάιν ,λειτουργίες ή κάτι τέτοιο γιατί αυτό κατάλαβα οτι εννοείς ) μπορείς να την ξαναπακετάρεις και να ζητήσεις να σου δώσουν κάτι άλλο εφόσον αυτή είναι μέσα στις εφτά ημέρες,αυτοί μετά τι θα την κάνουνε?
Να διευκρινήσω βέβαια οτι πήρα το κατάστημα το οποίο την αγόρασα και μου είπαν οτι πρέπει να πάρω την philips τηλεφωνο ( επειδή το πρόβλημα αφορούσε τα 2 πίξελς ,βέβαια πριν την πάρω μου είχανε πεί οτι για να ισχύσει η εγγύηση σε αυτούς και αλλαγή θα πρέπει να είναι πάνω απο 2 καμμένα πίξελ σύνολο 7 και όπως αναφέρω ποιο πάνω μετα παρατήρησα τις κυματιστές γραμμές ) και το οποίο έκανα σήμερα ( εχθές δηλαδή ) τους πήρα και έμεινα αφωνος ειλικρινά με την συμπεριφορά τις PHILIPS.
Ηταν ευγενικότατοι,τους είπα ακριβώς πώς εχει και μέσω τηλεφώνου μου είπε να δούμε την οθόνη και με έβαλε να ανοίξουμε το paint ( ζωγραφική ) για να βάλω μαυρο φόντο και ασπρο σε όλη την οθόνη κάνοντας την ανάλυση του φόντου 1920Χ1080.
Μόλις έβαλα το μαυρο φόντο εμφανίστηκαν τα δυο πίξελ τα οποία στην αρχή τα έβλεπα για άσπρα ( και μόλις του το είπα μου λέει σε άσπρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι ) επειδή όμως εχω πρόβλημα αχρωματοψίας ,φώναξα την γυναίκα μου να δεί και εκείνη ,την στιγμή που μιλάγαμε στο τηλ και μόλις τα είδε και η γυναίκα μου όντως παρατήρησε οτι τελικά ήταν πράσινα ανοιχτά,μόλις του το είπα τότε μου λέει ωπ,εδώ εχουμε θέμα το οποίο θα το αναφέρω όπως και τις κυματιστές γραμμές που του είπα.
Εγώ σαν απόδοση της οθόνης είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και δεν είχα πρόβλημα να ξαναέπαιρνα την ίδια αλλά να μην εχει το παραμικρό.Και ετσι θα γίνει τελικά.
Κατέγραψε στοιχεία μου εγραψε σε αναφορά τα προβλήματα τις οθόνης και μου είπε μην ανησυχείτε θα σας ενημερώσουμε άμεσα πολύ ευγενικά και πρόθυμος να με εξυπηρετήσει.
Οντως σε μισή ώρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε : << η οθόνη θα αντικατασταθεί με καινούρια την ερχόμενη εβδομάδα ,μόνο θα σας παρακαλούσα να είναι στην συσκευασία της και μόλις έρθει η κούριερ να αλλάξετε τα κουτιά ,εσείς θα πάρετε την καινούρια και θα δώσετε την ελλατωματική συσκευασμένη >>.
Επίσης μου εξήγησε, διότι του είπα εάν θα μπορούσε να ελεγχτεί πριν την φέρουνε ( μήπως ξαναπάθω το ίδιο ) και μου είπε οτι δεν γίνεται αυτό αλλά μην σας ανησυχεί,εάν την ανοίξετε και δείτε κάποιο πρόβλημα εννοείτε θα σας την αλλάξουμε ξανά.
Υστερα απο όλο αυτό και χωρίς τσαμπουκάδες και φωνές και απλά με ευγένεια και συνέπεια και θέληση στο να με εξυπηρετήσουνε άμεσα,ειλικρινά άνετα θα ξαναεπιλέξω αυτήν την εταιρία.
Εμεινα πολύ ευχαριστημένος απο την αντιμετώπισή τους και τους ευχαριστώ και θα τους προτιμήσω ξανά.
Συγνώμη για τα πολλά αλλά ήθελα να είμαι αναλυτικός για το τι εγινε.
Τέλος καλό όλα καλά απλά και γρήγορα.
Προσωπική μου γνώμη : H philips είναι μια απο τις ποιό σοβαρές εταιρίες ηλεκτρονικών ειδών που σέβεται τον πελάτη.