27/07/2010 πήρα στα χέρια μου την LG 47LD750, που είχα παραγγείλει λίγες μέρες πριν.
Μου κόστισε 700 ευρώ και παρουσίαζε αυτά τα προβλήματα σε δύο συσκευές.
http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1295899&postcount=81
Ενημερώθηκε η LG στις 28/07 και στις 30/07 την παρέλαβαν από το Service.
Σε 2-3 μέρες ενημερώθηκα πως διαπιστώθηκε η βλάβη, θα γίνει επιστροφή και θα υπάρξει πιστωτικό στο όνομά μου.
Πήρα τα χρήματα και παρήγγειλα στις 05/08 από άλλο κατάστημα την LG LH7030 στα 840 ευρώ, την οποία έλαβα στις 13/08.
Με το που μπήκε στο ρεύμα, άμεσα είδα πρόβλημα λήψης (παρεμβολές) σε όλα στα αναλογικά κανάλια.
http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1307198&postcount=7
19/08 την παρέλαβαν από το Service, διαπιστώθηκε η βλάβη και 25/08 μου έφεραν νέα 7030 σφραγισμένη.
Την στήνω, βάζω το καλώδιο της κεραίας και τσουπ... ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!
Ενημερώνω άμεσα την LG και την παραλαμβάνουν στις 27/08 από το το Service.
Διαπιστώνεται ξανά η βλάβη και 01/09 με ενημερώνουν πως θα μου γίνει αντικατάσταση.
Ενημερώνω πως δεν θέλω πλέον την τηλεόραση καθώς έχει προβλήματα. Θέλω να γίνει επιστροφή και να πάρω τα χρήματά μου πίσω.
Με ενημερώνουν από το Service pως αυτό δεν γίνεται, κλπ, και πως αναγκαστικά πρέπει να την πάρω.
Παίρνω τηλ. τα κεντρικά της LG και με ενημερώνουν πως από την στιγμή που δεν την θέλω, δεν μπορούν να με αναγκάσουν από το Service να την παραλάβω.
Ξαναπαίρνω Service, με ενημερώνουν πως "από την στιγμή που υπάρχει τηλεόραση στο όνομά σας, πρέπει να την παραλάβετε".
sak "Μα δεν την θέλω μίλησα με την LG και δεν είμαι υποχρεωμένος".
"Με ποιον μιλήσατε, το όνομά του".
sak "Δεν το συγκράτησα".
"Θα πρέπει να την παραλάβετε".
sak "Η τλεόραση θα είναι καινούρια?"
"Ναι, σφραγισμένη".
Ξανά τηλ. στα κεντρικά. Μου λένε πως δεν χρειάζεται να δώσω κάποιο όνομα με ποιον μίλησα, απλά να μην την παραλάβω.
Επιμένω, "αυτό είναι σίγουρο" μου λένε και βέβαια".
Έρχεται το φορτηγάκι... "σας φέραμε την τηλεόραση".
sak "Δεν την θέλω, όπως σαν ενημέρωσα τηλεφωνικά."
"Δεν γίνεται, πρέπει να την παραλάβετε".
sak "Δεν την θέλω την τηλεόραση, έχει προβλήματα. Επικοινώνησα με τα κεντρικά, δεν είμαι υποχρεωμένος να την παραλάβω!".
"Δεν γίνεται... θα την παραλάβετε και βρείτε τα με το κατάστημα ή κάντε την ότι θέλετε!".
Βλακεία μου που δεν πήρα την LG εκείνη την στιγμή!
Τελικά την αφήνει. Ενημερώνω την LG πως ζητάω επιστροφή της TV και επιστροφή των χρημάτων μου.
Κρατάνε σημείωση και θα με ενημερώσουν.
Μετά από μέρες ξαναπαίρνω τηλ.
sak "Έχω ένα θέμα με μια τηλεόραση, με μια επιστροφή, κλπ..."
"Το τηλ. σας για να δούμε την καρτέλα σας. Μα, δεν υπάρχει κάποια σημείωση για το αίτημά σας!"
sak "Πήρα πριν μερικές μέρες, μου είπε άλλος υπάλληλος πως θα ενημερώσει για το θέμα μου και θα με καλέσει, αλλά δεν με πήρε κανείς".
"Δεν υπάρχει καμία σημείωση!"
sak "Συγνώμη, οι κλήσεις δεν καταγράφονται? Να κοιτάξετε για να δείτε ότι σας είπα!"
"Δεν εκαταγράφονται απαραίτητα οι κλήσεις".
Εγώ έχω φορτώσει αρκετά...!!!
sak "Να το σημειώσετε ΞΑΝΑ και να με ενημερώσετε. Μην ξεχνάτε πως η τηλεόραση είναι σπίτι!!!"
"Αυτή έχει πρόβλημα ή όχι?"
sak "Δεν την βγάζω από το κουτί. Η τηλεόραση θα επιστραφεί όπως ήρθε.
Δεν πρόκειται να την ανοίξω και να μου πείτε οτιδήποτε, πως επειδή την άνοιξα δεν γίνεται επιστροφή!".
"Στέλνω το αίτημά σας για επιστροφή αλλά μην είσαστε σίγουρος πως αυτό θα γίνει δεκτό."
Μετά από λίγο που κοιτάει κάποιες σημειώσεις, μου λέει...
"Είσαστε σίγουρος πως η τηλεόραση είναι καινούρια?"
sak "Και βέβαια, έτσι με ενημέρωσαν από το Service! Υπάρχει περίπτωση να είναι δουλεμένη?"
"Καλώς... κανονικά όμως πρέπει να την δείτε σε λειτουργία, γιατί αν δεν υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει να την κρατήσετε!".
sak "Μα δεν την θέλω, γι αυτό την έχω σφραγισμένη!!!".
"Δηλώνω το αίτημά σας και θα δούμε τι μπορεί να γίνει".
Εγώ με αυτό που μου είπε ανοίγω την κούτα και... η τηλεόραση ήταν η τελευταία μου επιστροφή!!!!!!!!!!!!!!!
Χύμα η βάση, σακούλες ανοιχτές, σπασμένα αφρολέξ!!!!!!! Ξανά τηλέφωνο στην LG!
"Μπλα, μπλα, τα στοιχεία σας, μπλα, μπλα, μπλα..."
sak "Άνοιξα την TV και ήταν δουλεμένη, ζητάω άμεσα επιστροφή!"
"Ενημερώνω... μπλα, μπλα, μπλα..."
Μετά από πολλά τηλεφωνήματα κατά διαστήματα, τελικά κάποια στιγμή ενημερώνομαι πως έχει κοπεί πιστωτικό στο όνομά μου
και να πάω στο κατάστημα να πάρω ότι άλλο θέλω.
Ξανατονίζω πως δεν θέλω να πάρω κάτι, θέλω τα χρήματά μου.
Μιλάω με το κατάστημα και μου λένε πως δεν έχουν λάβει κάτι!
Ξανά τηλ. στην LG... ξανά περνάνε μέρες... ξανά τηλέφωνα... ξανά "δεν έχουμε λάβει κάτι, με ποιον μιλήσατε"... κλπ, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ...!!!!!!!
Τελικά σήμερα μου είπαν από το κατάστημα πως το θέμα μου θα έχει ολοκληρωθεί αύριο που θα λάβουμε ένα τελευταίο χαρτί από την LG.
Σημειώνει πως η τηλεόραση είναι σπίτι μου και πρέπει να πάει στο κατάστημα.
Το λοιπόν... κοιτάζωντας εγώ σήμερα να δω τι τιμές παίζουν αυτήν την στιγμή, βλέπω κάποια καταστήματα αναφέρουν πως είναι "ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ"!
Τι κάνουμε τώρα μετά από όλη αυτή την ιστορία? Έχουν περάσει δύο μήνες και ακόμα τηλεόραση ΔΕΝ ΈΧΩ!!!!!!!
Μπορώ να απαιτήσω κάποια εξυπηρέτηση από την LG (που θα το κάνω), για τα όσα έχω περάσει?
Λέτε να βρω άκρη ή τσάμπα το όλο σκηνικό?
Να δώσω 900-1000 ευρώ σε κάποιο κατάστημα που την έχει, δεν το κάνω!
Την πήρα 700 ευρώ την πρώτη LD750 και τώρα θα δώσω και... καλό μπόνους? Γιατί... τους το χρωστάω?
Άλλη TV δεν κοιτάω, οι Samsung ξεφεύγουν σε κόστος, και για την LG 47LD750 θέλω θα κάνω και επέκταση εγγύησης.
Θα πήγαινα και σε πλάσμα αλλά θα την δουλεύω σίγουρα και με PC, οπότε αυτή είναι μονόδρομος για εμένα.
Έχει δει κανείς την LG 47LD750 σε κατάστημα, κοντά στα 800 ευρώ?
Μακάρι να την έχουν στο ίδιο κατάστημα που πήρα την 7030, αλλά να μην μου την υπερ-κοστολογήσουν!
Ακούω γνώμες και σχόλια!!!!!!!
Μου κόστισε 700 ευρώ και παρουσίαζε αυτά τα προβλήματα σε δύο συσκευές.
http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1295899&postcount=81
Ενημερώθηκε η LG στις 28/07 και στις 30/07 την παρέλαβαν από το Service.
Σε 2-3 μέρες ενημερώθηκα πως διαπιστώθηκε η βλάβη, θα γίνει επιστροφή και θα υπάρξει πιστωτικό στο όνομά μου.
Πήρα τα χρήματα και παρήγγειλα στις 05/08 από άλλο κατάστημα την LG LH7030 στα 840 ευρώ, την οποία έλαβα στις 13/08.
Με το που μπήκε στο ρεύμα, άμεσα είδα πρόβλημα λήψης (παρεμβολές) σε όλα στα αναλογικά κανάλια.
http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1307198&postcount=7
19/08 την παρέλαβαν από το Service, διαπιστώθηκε η βλάβη και 25/08 μου έφεραν νέα 7030 σφραγισμένη.
Την στήνω, βάζω το καλώδιο της κεραίας και τσουπ... ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!
Ενημερώνω άμεσα την LG και την παραλαμβάνουν στις 27/08 από το το Service.
Διαπιστώνεται ξανά η βλάβη και 01/09 με ενημερώνουν πως θα μου γίνει αντικατάσταση.
Ενημερώνω πως δεν θέλω πλέον την τηλεόραση καθώς έχει προβλήματα. Θέλω να γίνει επιστροφή και να πάρω τα χρήματά μου πίσω.
Με ενημερώνουν από το Service pως αυτό δεν γίνεται, κλπ, και πως αναγκαστικά πρέπει να την πάρω.
Παίρνω τηλ. τα κεντρικά της LG και με ενημερώνουν πως από την στιγμή που δεν την θέλω, δεν μπορούν να με αναγκάσουν από το Service να την παραλάβω.
Ξαναπαίρνω Service, με ενημερώνουν πως "από την στιγμή που υπάρχει τηλεόραση στο όνομά σας, πρέπει να την παραλάβετε".
sak "Μα δεν την θέλω μίλησα με την LG και δεν είμαι υποχρεωμένος".
"Με ποιον μιλήσατε, το όνομά του".
sak "Δεν το συγκράτησα".
"Θα πρέπει να την παραλάβετε".
sak "Η τλεόραση θα είναι καινούρια?"
"Ναι, σφραγισμένη".
Ξανά τηλ. στα κεντρικά. Μου λένε πως δεν χρειάζεται να δώσω κάποιο όνομα με ποιον μίλησα, απλά να μην την παραλάβω.
Επιμένω, "αυτό είναι σίγουρο" μου λένε και βέβαια".
Έρχεται το φορτηγάκι... "σας φέραμε την τηλεόραση".
sak "Δεν την θέλω, όπως σαν ενημέρωσα τηλεφωνικά."
"Δεν γίνεται, πρέπει να την παραλάβετε".
sak "Δεν την θέλω την τηλεόραση, έχει προβλήματα. Επικοινώνησα με τα κεντρικά, δεν είμαι υποχρεωμένος να την παραλάβω!".
"Δεν γίνεται... θα την παραλάβετε και βρείτε τα με το κατάστημα ή κάντε την ότι θέλετε!".
Βλακεία μου που δεν πήρα την LG εκείνη την στιγμή!
Τελικά την αφήνει. Ενημερώνω την LG πως ζητάω επιστροφή της TV και επιστροφή των χρημάτων μου.
Κρατάνε σημείωση και θα με ενημερώσουν.
Μετά από μέρες ξαναπαίρνω τηλ.
sak "Έχω ένα θέμα με μια τηλεόραση, με μια επιστροφή, κλπ..."
"Το τηλ. σας για να δούμε την καρτέλα σας. Μα, δεν υπάρχει κάποια σημείωση για το αίτημά σας!"
sak "Πήρα πριν μερικές μέρες, μου είπε άλλος υπάλληλος πως θα ενημερώσει για το θέμα μου και θα με καλέσει, αλλά δεν με πήρε κανείς".
"Δεν υπάρχει καμία σημείωση!"
sak "Συγνώμη, οι κλήσεις δεν καταγράφονται? Να κοιτάξετε για να δείτε ότι σας είπα!"
"Δεν εκαταγράφονται απαραίτητα οι κλήσεις".
Εγώ έχω φορτώσει αρκετά...!!!
sak "Να το σημειώσετε ΞΑΝΑ και να με ενημερώσετε. Μην ξεχνάτε πως η τηλεόραση είναι σπίτι!!!"
"Αυτή έχει πρόβλημα ή όχι?"
sak "Δεν την βγάζω από το κουτί. Η τηλεόραση θα επιστραφεί όπως ήρθε.
Δεν πρόκειται να την ανοίξω και να μου πείτε οτιδήποτε, πως επειδή την άνοιξα δεν γίνεται επιστροφή!".
"Στέλνω το αίτημά σας για επιστροφή αλλά μην είσαστε σίγουρος πως αυτό θα γίνει δεκτό."
Μετά από λίγο που κοιτάει κάποιες σημειώσεις, μου λέει...
"Είσαστε σίγουρος πως η τηλεόραση είναι καινούρια?"
sak "Και βέβαια, έτσι με ενημέρωσαν από το Service! Υπάρχει περίπτωση να είναι δουλεμένη?"
"Καλώς... κανονικά όμως πρέπει να την δείτε σε λειτουργία, γιατί αν δεν υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει να την κρατήσετε!".
sak "Μα δεν την θέλω, γι αυτό την έχω σφραγισμένη!!!".
"Δηλώνω το αίτημά σας και θα δούμε τι μπορεί να γίνει".
Εγώ με αυτό που μου είπε ανοίγω την κούτα και... η τηλεόραση ήταν η τελευταία μου επιστροφή!!!!!!!!!!!!!!!
Χύμα η βάση, σακούλες ανοιχτές, σπασμένα αφρολέξ!!!!!!! Ξανά τηλέφωνο στην LG!
"Μπλα, μπλα, τα στοιχεία σας, μπλα, μπλα, μπλα..."
sak "Άνοιξα την TV και ήταν δουλεμένη, ζητάω άμεσα επιστροφή!"
"Ενημερώνω... μπλα, μπλα, μπλα..."
Μετά από πολλά τηλεφωνήματα κατά διαστήματα, τελικά κάποια στιγμή ενημερώνομαι πως έχει κοπεί πιστωτικό στο όνομά μου
και να πάω στο κατάστημα να πάρω ότι άλλο θέλω.
Ξανατονίζω πως δεν θέλω να πάρω κάτι, θέλω τα χρήματά μου.
Μιλάω με το κατάστημα και μου λένε πως δεν έχουν λάβει κάτι!
Ξανά τηλ. στην LG... ξανά περνάνε μέρες... ξανά τηλέφωνα... ξανά "δεν έχουμε λάβει κάτι, με ποιον μιλήσατε"... κλπ, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ...!!!!!!!
Τελικά σήμερα μου είπαν από το κατάστημα πως το θέμα μου θα έχει ολοκληρωθεί αύριο που θα λάβουμε ένα τελευταίο χαρτί από την LG.
Σημειώνει πως η τηλεόραση είναι σπίτι μου και πρέπει να πάει στο κατάστημα.
Το λοιπόν... κοιτάζωντας εγώ σήμερα να δω τι τιμές παίζουν αυτήν την στιγμή, βλέπω κάποια καταστήματα αναφέρουν πως είναι "ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ"!
Τι κάνουμε τώρα μετά από όλη αυτή την ιστορία? Έχουν περάσει δύο μήνες και ακόμα τηλεόραση ΔΕΝ ΈΧΩ!!!!!!!
Μπορώ να απαιτήσω κάποια εξυπηρέτηση από την LG (που θα το κάνω), για τα όσα έχω περάσει?
Λέτε να βρω άκρη ή τσάμπα το όλο σκηνικό?
Να δώσω 900-1000 ευρώ σε κάποιο κατάστημα που την έχει, δεν το κάνω!
Την πήρα 700 ευρώ την πρώτη LD750 και τώρα θα δώσω και... καλό μπόνους? Γιατί... τους το χρωστάω?
Άλλη TV δεν κοιτάω, οι Samsung ξεφεύγουν σε κόστος, και για την LG 47LD750 θέλω θα κάνω και επέκταση εγγύησης.
Θα πήγαινα και σε πλάσμα αλλά θα την δουλεύω σίγουρα και με PC, οπότε αυτή είναι μονόδρομος για εμένα.
Έχει δει κανείς την LG 47LD750 σε κατάστημα, κοντά στα 800 ευρώ?
Μακάρι να την έχουν στο ίδιο κατάστημα που πήρα την 7030, αλλά να μην μου την υπερ-κοστολογήσουν!
Ακούω γνώμες και σχόλια!!!!!!!