LG - Αντικατάσταση ολοκαίνουριας TV, 4 φορές και συνεχίζουμε!!!!

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
27/07/2010 πήρα στα χέρια μου την LG 47LD750, που είχα παραγγείλει λίγες μέρες πριν.
Μου κόστισε 700 ευρώ και παρουσίαζε αυτά τα προβλήματα σε δύο συσκευές.

http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1295899&postcount=81
attachment.php

attachment.php


Ενημερώθηκε η LG στις 28/07 και στις 30/07 την παρέλαβαν από το Service.
Σε 2-3 μέρες ενημερώθηκα πως διαπιστώθηκε η βλάβη, θα γίνει επιστροφή και θα υπάρξει πιστωτικό στο όνομά μου.


Πήρα τα χρήματα και παρήγγειλα στις 05/08 από άλλο κατάστημα την LG LH7030 στα 840 ευρώ, την οποία έλαβα στις 13/08.
Με το που μπήκε στο ρεύμα, άμεσα είδα πρόβλημα λήψης (παρεμβολές) σε όλα στα αναλογικά κανάλια.

http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1307198&postcount=7
attachment.php


19/08 την παρέλαβαν από το Service, διαπιστώθηκε η βλάβη και 25/08 μου έφεραν νέα 7030 σφραγισμένη.
Την στήνω, βάζω το καλώδιο της κεραίας και τσουπ... ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!

Ενημερώνω άμεσα την LG και την παραλαμβάνουν στις 27/08 από το το Service.
Διαπιστώνεται ξανά η βλάβη και 01/09 με ενημερώνουν πως θα μου γίνει αντικατάσταση.

Ενημερώνω πως δεν θέλω πλέον την τηλεόραση καθώς έχει προβλήματα. Θέλω να γίνει επιστροφή και να πάρω τα χρήματά μου πίσω.
Με ενημερώνουν από το Service pως αυτό δεν γίνεται, κλπ, και πως αναγκαστικά πρέπει να την πάρω.

Παίρνω τηλ. τα κεντρικά της LG και με ενημερώνουν πως από την στιγμή που δεν την θέλω, δεν μπορούν να με αναγκάσουν από το Service να την παραλάβω.
Ξαναπαίρνω Service, με ενημερώνουν πως "από την στιγμή που υπάρχει τηλεόραση στο όνομά σας, πρέπει να την παραλάβετε".
sak "Μα δεν την θέλω μίλησα με την LG και δεν είμαι υποχρεωμένος".
"Με ποιον μιλήσατε, το όνομά του".
sak "Δεν το συγκράτησα".
"Θα πρέπει να την παραλάβετε".
sak "Η τλεόραση θα είναι καινούρια?"
"Ναι, σφραγισμένη".

Ξανά τηλ. στα κεντρικά. Μου λένε πως δεν χρειάζεται να δώσω κάποιο όνομα με ποιον μίλησα, απλά να μην την παραλάβω.
Επιμένω, "αυτό είναι σίγουρο" μου λένε και βέβαια".
Έρχεται το φορτηγάκι... "σας φέραμε την τηλεόραση".
sak "Δεν την θέλω, όπως σαν ενημέρωσα τηλεφωνικά."
"Δεν γίνεται, πρέπει να την παραλάβετε".
sak "Δεν την θέλω την τηλεόραση, έχει προβλήματα. Επικοινώνησα με τα κεντρικά, δεν είμαι υποχρεωμένος να την παραλάβω!".
"Δεν γίνεται... θα την παραλάβετε και βρείτε τα με το κατάστημα ή κάντε την ότι θέλετε!".

Βλακεία μου που δεν πήρα την LG εκείνη την στιγμή!

Τελικά την αφήνει. Ενημερώνω την LG πως ζητάω επιστροφή της TV και επιστροφή των χρημάτων μου.
Κρατάνε σημείωση και θα με ενημερώσουν.
Μετά από μέρες ξαναπαίρνω τηλ.
sak "Έχω ένα θέμα με μια τηλεόραση, με μια επιστροφή, κλπ..."
"Το τηλ. σας για να δούμε την καρτέλα σας. Μα, δεν υπάρχει κάποια σημείωση για το αίτημά σας!"
sak "Πήρα πριν μερικές μέρες, μου είπε άλλος υπάλληλος πως θα ενημερώσει για το θέμα μου και θα με καλέσει, αλλά δεν με πήρε κανείς".
"Δεν υπάρχει καμία σημείωση!"
sak "Συγνώμη, οι κλήσεις δεν καταγράφονται? Να κοιτάξετε για να δείτε ότι σας είπα!"
"Δεν εκαταγράφονται απαραίτητα οι κλήσεις".

Εγώ έχω φορτώσει αρκετά...!!!

sak "Να το σημειώσετε ΞΑΝΑ και να με ενημερώσετε. Μην ξεχνάτε πως η τηλεόραση είναι σπίτι!!!"
"Αυτή έχει πρόβλημα ή όχι?"
sak "Δεν την βγάζω από το κουτί. Η τηλεόραση θα επιστραφεί όπως ήρθε.
Δεν πρόκειται να την ανοίξω και να μου πείτε οτιδήποτε, πως επειδή την άνοιξα δεν γίνεται επιστροφή!".
"Στέλνω το αίτημά σας για επιστροφή αλλά μην είσαστε σίγουρος πως αυτό θα γίνει δεκτό."

Μετά από λίγο που κοιτάει κάποιες σημειώσεις, μου λέει...

"Είσαστε σίγουρος πως η τηλεόραση είναι καινούρια?"
sak "Και βέβαια, έτσι με ενημέρωσαν από το Service! Υπάρχει περίπτωση να είναι δουλεμένη?"
"Καλώς... κανονικά όμως πρέπει να την δείτε σε λειτουργία, γιατί αν δεν υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει να την κρατήσετε!".
sak "Μα δεν την θέλω, γι αυτό την έχω σφραγισμένη!!!".
"Δηλώνω το αίτημά σας και θα δούμε τι μπορεί να γίνει".

Εγώ με αυτό που μου είπε ανοίγω την κούτα και... η τηλεόραση ήταν η τελευταία μου επιστροφή!!!!!!!!!!!!!!!
Χύμα η βάση, σακούλες ανοιχτές, σπασμένα αφρολέξ!!!!!!! Ξανά τηλέφωνο στην LG!
"Μπλα, μπλα, τα στοιχεία σας, μπλα, μπλα, μπλα..."
sak "Άνοιξα την TV και ήταν δουλεμένη, ζητάω άμεσα επιστροφή!"
"Ενημερώνω... μπλα, μπλα, μπλα..."

Μετά από πολλά τηλεφωνήματα κατά διαστήματα, τελικά κάποια στιγμή ενημερώνομαι πως έχει κοπεί πιστωτικό στο όνομά μου
και να πάω στο κατάστημα να πάρω ότι άλλο θέλω.
Ξανατονίζω πως δεν θέλω να πάρω κάτι, θέλω τα χρήματά μου.

Μιλάω με το κατάστημα και μου λένε πως δεν έχουν λάβει κάτι!
Ξανά τηλ. στην LG... ξανά περνάνε μέρες... ξανά τηλέφωνα... ξανά "δεν έχουμε λάβει κάτι, με ποιον μιλήσατε"... κλπ, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ...!!!!!!!

Τελικά σήμερα μου είπαν από το κατάστημα πως το θέμα μου θα έχει ολοκληρωθεί αύριο που θα λάβουμε ένα τελευταίο χαρτί από την LG.
Σημειώνει πως η τηλεόραση είναι σπίτι μου και πρέπει να πάει στο κατάστημα.

Το λοιπόν... κοιτάζωντας εγώ σήμερα να δω τι τιμές παίζουν αυτήν την στιγμή, βλέπω κάποια καταστήματα αναφέρουν πως είναι "ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ"!

Τι κάνουμε τώρα μετά από όλη αυτή την ιστορία? Έχουν περάσει δύο μήνες και ακόμα τηλεόραση ΔΕΝ ΈΧΩ!!!!!!!
Μπορώ να απαιτήσω κάποια εξυπηρέτηση από την LG (που θα το κάνω), για τα όσα έχω περάσει?
Λέτε να βρω άκρη ή τσάμπα το όλο σκηνικό?
Να δώσω 900-1000 ευρώ σε κάποιο κατάστημα που την έχει, δεν το κάνω!
Την πήρα 700 ευρώ την πρώτη LD750 και τώρα θα δώσω και... καλό μπόνους? Γιατί... τους το χρωστάω?

Άλλη TV δεν κοιτάω, οι Samsung ξεφεύγουν σε κόστος, και για την LG 47LD750 θέλω θα κάνω και επέκταση εγγύησης.

Θα πήγαινα και σε πλάσμα αλλά θα την δουλεύω σίγουρα και με PC, οπότε αυτή είναι μονόδρομος για εμένα.

Έχει δει κανείς την LG 47LD750 σε κατάστημα, κοντά στα 800 ευρώ?
Μακάρι να την έχουν στο ίδιο κατάστημα που πήρα την 7030, αλλά να μην μου την υπερ-κοστολογήσουν!



Ακούω γνώμες και σχόλια!!!!!!!
 

mpetou

AVClub Enthusiast
22 May 2010
1,282
η lg ειναι γνωστο οτι πουλαει προβληματικα μοντελα απο την
σχεδιαση τους ετσι οι βλαβες τους ειναι αδυνατον να διορθωθουν.
αφου πηρες τα λευτα σου πισω ξεχνα την lg και κοιτα καποια αλλη μαρκα

http://www.skroutz.gr/s/265251/Samsung-LE46C530-46.html?keyphrase=Samsung+LE46C530

http://www.skroutz.gr/s/265049/Samsung-LE46C630-46.html?keyphrase=Samsung+LE46C630

http://www.skroutz.gr/s/264716/Samsung-LE46C650-46.html?keyphrase=Samsung+LE46C650
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Το δις εξαμαρτείν...ουκ ανδρός σοφού.

Βλέπεις οτι δεν σε "παει" η συγκεκριμένη μάρκα , ειτε λογω ατυχίας ειτε λογω οτι υπάρχουν ελαττώματα στο συγκεκριμένο μοντέλο.

Προχώρα παρακάτω.

Οι Samsung ξεφεύγουν σε κόστος λες , το κόστος που εχεις πληρώσει να παίρνεις τηλέφωνα και να τρέχεις κάθε τρεις και λίγο σε σέρβις και καταστήματα πόσο αποτιμάται?
 
εκει στην δευτερη φορα που εχει γινει το σκηνικο με το προβλημα και παραλαμβανεις την τριτη τηλεοραση κανονικα θα επρεπε να αλλαζεσ μαρκα..
καλα κανω και δεν την εμπιστευομαι σαν μαρκα...
ελπιζω να καταφερεις να την βρεις φτηνα αλλιως πηγαινε σε μια samsung ...
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,334
Αθήνα...
Απάντηση: Re: LG - Αντικατάσταση ολοκαίνουριας TV, 4 φορές και συνεχίζουμε!!!!

Το δις εξαμαρτείν...ουκ ανδρός σοφού.

Βλέπεις οτι δεν σε "παει" η συγκεκριμένη μάρκα , ειτε λογω ατυχίας ειτε λογω οτι υπάρχουν ελαττώματα στο συγκεκριμένο μοντέλο.

Προχώρα παρακάτω.

Οι Samsung ξεφεύγουν σε κόστος λες , το κόστος που εχεις πληρώσει να παίρνεις τηλέφωνα και να τρέχεις κάθε τρεις και λίγο σε σέρβις και καταστήματα πόσο αποτιμάται?

Εμένα για το παραπάνω με έχουν βγάλει τρελό τόσες φορές....η LG έχει καλό service....τουλάχιστον έτσι γινόταν μέχρι σήμερα,τώρα βλέπουμε...προβληματικά πάνελ...αντιανακλαστικά φίλτρα που ξεκολλάνε...είναι σοβαροί;;Σε κάθε περίπτωση δες την Samsung C650,πρέπει να σε ικανοποιεί απολύτως,αλλιώς έχει και άλλα.
 

tolisspi

Supreme Member
3 May 2009
3,754
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
H LG εχει το καλυτερο service με τις υπολοιπες εταιριες.
Η PHILIPS μου ειχε βγαλει τον αδοξαστο πηγαινοφερνοντας μια crt 32" 50 κιλα, πανω κατω 2 οροφους και Κορινθο Αθηνα. Και τελικα, δεν την εφτιαξαν και αφαιρεσαν λειτουργιες!!!! Βαρεθηκα μετα απο 3-4φορες πηγαινα-ελα Αθηνα.
Ασε 3 DVD της ειχαν ημερομηνια ληξεως 1 ετος (ειτε επαιζαν πολυ ειτε οχι)
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Το θεμα ειναι γιατι καποιος να αλλαξει 3 φορες μια τηλεοραση και να παιρνει παλι την ιδια.

Πες το γκαντεμια , πες το οπως θες αν δεις οτι δεν σε "παει" ενα μοντελο η μια εταιρεια πας για αλλα.

Δεν εχει νοημα να σπας τα νευρα σου.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Ευχαριστώ παιδιά για όλα τα παραπάνω σχόλια.

Να πω πως σαν τηλεόραση η 750 με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο για αυτά που προσφέρει και σε σχέση με την τιμή της.
Επίσης και η εικόνα της είναι μια χαρά στα δικα μου τα μάτια, όπως έχω δηλώσει και αναλυτικά όταν την πρωτοπήρα.
http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1295874&postcount=80

Δεν την έχω κάνει σύγκριση σε κάποιο κατάστημα, σε σχέση με τις αντίστοιχες Samsung για να σας πω που μπορεί να υστερεί.
Το ότι αλλάχθηκε η 7030 τρεις φορές, δεν ήταν δικό μου αίτημα.
Από την στιγμή που το Service παραλαμβάνει κάποια τηλεόραση, αναγκαστικά δίνουν πάλι ακριβώς το ίδιο μοντέλο.
Όσο και αν επέμεινα, δεν μου έφερναν την 750 και δεν μου έκοβαν πιστωτικό!

Ευτυχώς δεν έτρεχα σε κάποιο κατάστημα για οτιδήποτε, όλα έγιναν από το τηλέφωνο.
Όλα τα τηλεφωνήματα έγιναν με σταθερό. Και να πλήρωσα 1 ευρώ σε κινητά, δεν υπάρχει θέμα.
Το άγχος και ο χρόνος από την άλλη, είναι όντως κάτι που δεν συζητιέται, αλλά τι να κάνουμε... είναι στο πρόγραμμα.

Ενώ με τον Κωτσόβολο όταν πήρα πρώτα-πρώτα την 47" 750, μου έκοψαν πιστωτικό με την μία,
στην 7030 που ήταν από το άλλο κατάστημα, Electronet Καλλιθέας, δεν το έκαναν παρά την πολύ μεγάλη επιμονή μου να γίνει αυτό!

Τέλος, από το Service έμεινα ευχαριστημένος για την ταχύτητα παραλαβής και παράδοσης, αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένος
που στο τέλος με ανάγκασαν να παραλάβω την τηλεόραση και να την έχω σπίτι μου μέχρι να βρούμε λύση για το πιστωτικό και την επιστροφή.

Εκεί που παρατήρησα ένα θέμα, είναι στα γραφειοκρατικά του πιστωτικού.
Και στις δύο περιπτώσεις, ενώ από την LG ενημερωνόμουν πως το πιστωτικό έχει κοπεί, υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση
στο να σου πουν από το κατάστημα πως το έχουν λάβει και αυτοί. Δεν ξέρω ποιος ευθύνεται για αυτό το πράγμα.


Αυτά... -bye-
 
Last edited:

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Από το κατάστημα Ellectronet Καλλιθέας περίμεναν να λάβουν το χαρτί για το πιστωτικό. Τελικά το πήραν.
Μιλώντας τηλεφωνικά μαζί τους, ζήτησα να πάρω την 750 την 47" ή την 42" και μου λένε πως έχουν καταργηθεί και οι δύο.
Αναμένουμε τις αντικαταστάτριες μέσα στον μήνα Οκτώβριο, είπαν. Από την LG όμως λένε πως δεν περιμένουν τίποτα!

Είπα στον υπεύθυνο πως από την στιγμή που δεν υπάρχει ούτε η μία ούτε η άλλη, θέλω επιστροφή των χρημάτων μου.
Και τι απάντησε λέτε... :rifle::rifle::rifle:

Τηλεφώνησα στα κεντρικά και τους είπα πως θέλω λύση στο πρόβλημά μου, πως ο νόμος λέει πως έχω δικαίωμα να πάρω τα λεφτά μου και τους είπα πως πρέπει να βρεθεί λύση για να μην πάμε σε άλλα μέσα (καταγγελία).

Ρε τους κλέφτες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όταν δίνεις τα ωραία σου λεφτά είσαι κύριος και όταν συμβεί κάτι, είσαι... μαλακόπουλος!
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Ξεφεύγουν για το badget μου και επίσης δεν ψαρώνω επειδή είναι LED.
ΟΚ, μπορεί να έχει κάποια πράγματα παραπάνω(?) στην εικόνα αλλά να σου πω την αλήθεια, δεν την έχω κοιτάξει καθόλου.
Θα προτιμήσω την 750 που την έχω δει στον χώρο μου και είχε μια χαρά εικόνα στα μάτια μου.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Ετοιμάζω καταγγελία!!!!!!!!!!!
Πήγα χθες από το κατάστημα και απαίτησα τα χρήματά μου!
Μου είπαν πως σήμερα θα λήξει το θέμα μου... αμ δε!

Πήγα και σήμερα στο κατάστημα και ότι και να τους είπα, για τις επιστροφές που έχουν γίνει,
για τα χαρτιά από την LG που τόσο καιρό "δεν λάμβαναν", πως έχω το δικαίωμα βάσει νόμου να πάρω τα λεφτά μου,
πως στο site της Electronet αναφέρεται πως από την στιγμή που κάτι είναι προβληματικό
έχω δικαίωμα να πάρω ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ... τίποτα δεν γινόταν!!!!!!!!!
h**p://electronet.gr/InfoPage.aspx?NoteID=%CE%91%CE%A1%CE%98-00005

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Electronet A.E., η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, (αν η παραγγελία έχει γίνει με Πιστωτική κάρτα) η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Electronet A.E ή με επιστροφή μετρητών (σε περίπτωση που η παραγγελία έχει γίνει με κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό)

Τι δικαιολογίες άκουσα τόσο καιρό, αλλά το μόνο που έκαναν ήταν να τρώνε χρόνο και τίποτα άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!
Χαμπάρι οι τύποι εκεί, από άλλον πλανήτη μιλάμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bang::bang:
 
Last edited:

mikess

Senior Member
Έχω την εντίπωση οτι οι καινούργιες τηλεοράσεις 1) ή είναι πολύ "ευαίσθητες" (καμένα πιξελ, ελατωματικά πανελ οι LCD, οι PLASMA με τα προβλήματα τους,....) σε σύγκριση με τις CRT ή 2) πιο παλιά δεν υπήρχε τρόπος να βγουν στη φόρα αυτά των CRT. Τι να πω. Οι πιθανότητες συμπεραίνω να πάρεις μια τηλεόραση καινούργια με κάποιο "κουσούρι" δεν είναι και λίγες....
 

CASPER

AVClub Enthusiast
25 August 2009
783
Αθήνα
Απάντηση: Re: LG - Αντικατάσταση ολοκαίνουριας TV, 4 φορές και συνεχίζουμε!!!!

Έχω την εντίπωση οτι οι καινούργιες τηλεοράσεις 1) ή είναι πολύ "ευαίσθητες" (καμένα πιξελ, ελατωματικά πανελ οι LCD, οι PLASMA με τα προβλήματα τους,....) σε σύγκριση με τις CRT ή 2) πιο παλιά δεν υπήρχε τρόπος να βγουν στη φόρα αυτά των CRT. Τι να πω. Οι πιθανότητες συμπεραίνω να πάρεις μια τηλεόραση καινούργια με κάποιο "κουσούρι" δεν είναι και λίγες....

Καλά συμπεραίνεις.
Όμως,πόσο καιρό μπορείς,ακόμα,να "συντηρείς" μια CRT ??
Το σύγχρονο marketing "επιβάλει" αλλαγή tv κάθε 3-4 χρόνια.
Παλιά,που ήταν διαφορετικά τα "δεδομένα και τα μεγέθη" οι
κατασκευαστές έφτιαχναν συσκευές για 15ετία....:nounder:
Δυστυχώς,πρέπει να προσαρμοσθούμε.....
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Πάρα πολύς κόσμος λειτουργεί CRT με προβληματική γεωμετρία, σύγκλιση και εστίαση, αλλά είναι ικανός να χαλάσει το σύμπαν για ένα καμμένο pixel... :flipout:
 

@962fm@

Established Member
8 November 2008
216
Απάντηση: Re: LG - Αντικατάσταση ολοκαίνουριας TV, 4 φορές και συνεχίζουμε!!!!

Πάρα πολύς κόσμος λειτουργεί CRT με προβληματική γεωμετρία, σύγκλιση και εστίαση, αλλά είναι ικανός να χαλάσει το σύμπαν για ένα καμμένο pixel... :flipout:


...χμ....ποσο δικιο εχεις !!!!!! :grandpa:
 

DJTaurus

Established Member
29 September 2010
150
Απο χτες ακουγεται ενας μικρος ηχος πανω δεξια στο πισω μερος....σαν ανεμιστηρακι που εχει μαζεψει σκονη σε pc.....να την ξαναπαω στο service για δευτερη φορα?
 

SkyNett

AVClub Enthusiast
15 October 2009
883
Τι έγινε τελικώς με την εν λόγω περίπτωση? Μπόρεσες να πάρεις πίσω τα χρήματά σου?