Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,626
Αθηνα
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

https://www.hyundai.de/ Το Γερμανικο site. Βεβαια εδω θα μπει επιπλεον καπελο λογο ΦΠΑ και διαφορα στο τελος ταξινομησης. Υπολογιζω 3-4 χιλιαρικα οι τιμες πανω για Ελλαδα...
Α οκ, διότι είχα ψάξει για το ioniq πριν μερικές μέρες στο ελληνικό σάιτ και δεν είχα βρει τίποτα!!
Είχα πάει Μαδρίτη τα Χριστούγεννα και γινόταν ΧΑΜΌΣ με το υβριδικό ioniq.
 

baspav

AVClub Addicted Member
21 January 2010
1,800
έχω το yaris 2 χρόνια,
δε θα αγόραζα ξανά μη υβριδικό συτοκίνητο για την πόλη,
οικονομία, άνεση, ησυχία
απουσία της ενοχλητικής μίζας στα φανάρια

σε κράτημα και αίσθηση κατασκευής, ένα σκαλί κάτω από τα VW που είχα προηγουμένως

Ευχαριστώ για τη πληροφορία. Από τέλη κυκλοφορίας πως πάνε;

ειχαμε ακριβως την κουβεντα του με φιλο αυτο το ΣΚ. Για τα νεα corolla εχουν ειπωθει τα καλυτερα λογια (εννοειται για τις υβριδικες εκδοασεις, καθως σε αυτες πεφτει ολο το ενδιαφερον). Επισης, υπαρχει η εκδοση touring που ειναι wagon και προσφερει χωρους που ανετα ικανοποιουν τον οικογενειαρχη.

Το κακο ειναι οτι ο υβριδικος 1.8 ειναι σχετικα αναιμικος και για αυτον τον λογο η εταιρεια εφτιαξε τον καινουριο 2.0 υβριδικο κινητηρα, ο οποιος προσθετει ελαχιστη ιπποδυναμη, αλλα κυριως "γεμιζει" την αποδοση του κινητηρα. Το κακο ομως ειναι οτι πεφτει στα τεκμηρια και το τελος πολυτελους διαβιωσης της ελλαδαρας. Αν σκεφτεσαι προς υβριδικη corolla και εχεις την ανεση να πας στον διλιτρο, να το κανεις οπωσδηποτε. Αν δεν θελεις να γινεις χορηγος του ελληνικου κρατους, τοτε πριν παρεις την αποφαση κανε πολυ προσεκτικο test drive τοσο σε συνθηκες πολης οσο και αυτοκινητοδρομου, ωστε να δεις τον κινητηρα σφαιρικα.

Δυστυχώς δεν νομίζω να αντέχω το touring, κοιτούσα λίγο το Hatchback. Γενικά δεν οδηγώ νευρικά αλλά πολύ συντηρητικά. Οι διαδρομές μου είναι γύρω στα 100-150χλμ τη βδομάδα πόλη και που και που κανένα ταξιδάκι 300 χλμ εκτός Αθηνών (κάνα Πάσχα, καλοκαίρι, κανένα τριήμερο). Αυτή τη στιγμή έχω ένα SX4 2010 με αέριο.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,626
Αθηνα
Αφού έχεις crossover γιατί δεν κοιτάς το υβριδικό chr? Υπόψιν ότι το sx4 είναι πολύ οικονομικό αμάξι και όπως το έχεις κάνεις και αέριο δεν πρέπει να καίει σχεδόν τίποτα! Επομένως αμφιβάλλω αν θα δεις διαφορά στην τσέπη σου με οποιοδήποτε υβριδικό.
 

baspav

AVClub Addicted Member
21 January 2010
1,800
Αφού έχεις crossover γιατί δεν κοιτάς το υβριδικό chr? Υπόψιν ότι το sx4 είναι πολύ οικονομικό αμάξι και όπως το έχεις κάνεις και αέριο δεν πρέπει να καίει σχεδόν τίποτα! Επομένως αμφιβάλλω αν θα δεις διαφορά στην τσέπη σου με οποιοδήποτε υβριδικό.

Η αλήθεια είναι πως ξεχνάω πότε έβαλα τελευταία φορά αέριο καθώς κάνω εξαιρετικά πολλά χλμ. Είναι πράγματι οικονομικό (ένα καλοκαίρι με ~35lt αέριο έκανα 430χλμ στην Κεφαλλονιά!).
Λες να μην δω διαφορά; Το έχω 9 χρόνια περίπου και θα ήθελα μια αλλαγή με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,626
Αθηνα
Η αλήθεια είναι πως ξεχνάω πότε έβαλα τελευταία φορά αέριο καθώς κάνω εξαιρετικά πολλά χλμ. Είναι πράγματι οικονομικό (ένα καλοκαίρι με ~35lt αέριο έκανα 430χλμ στην Κεφαλλονιά!).
Λες να μην δω διαφορά; Το έχω 9 χρόνια περίπου και θα ήθελα μια αλλαγή με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

ας κανουμε λιγο τα μαθηματικα.
Εσυ με 35λ εκανες 430χλμ. Με τιμη lpg 0.8euro/l, αυτο αντιστοιχει σε 28 ευρω για τα 430χλμ
Ενα υβριδικο καιει (περιπου) 5l/100km. Αυτο σημαινει 21.5l για τα 430χλμ και (με τιμη βενζινης 1.5 euro/l) κοστιζει 32.25 ευρω. Οι υπολογισμοι ειναι λιγο στο ποδι, αλλα καταλαβαινεις ομως οτι οικονομια ΔΕΝ θα δεις. Θα αγορασεις ενα πιο μοντερνο αυτοκινητο το οποιο θα ειναι σιγουρα πιο ευχαριστο στην οδηγηση. Μην κανεις την επιλογη ομως πιστευοντας οτι θα κανεις οικονομια στην τσεπη σου
 

baspav

AVClub Addicted Member
21 January 2010
1,800
ας κανουμε λιγο τα μαθηματικα.
Εσυ με 35λ εκανες 430χλμ. Με τιμη lpg 0.8euro/l, αυτο αντιστοιχει σε 28 ευρω για τα 430χλμ
Ενα υβριδικο καιει (περιπου) 5l/100km. Αυτο σημαινει 21.5l για τα 430χλμ και (με τιμη βενζινης 1.5 euro/l) κοστιζει 32.25 ευρω. Οι υπολογισμοι ειναι λιγο στο ποδι, αλλα καταλαβαινεις ομως οτι οικονομια ΔΕΝ θα δεις. Θα αγορασεις ενα πιο μοντερνο αυτοκινητο το οποιο θα ειναι σιγουρα πιο ευχαριστο στην οδηγηση. Μην κανεις την επιλογη ομως πιστευοντας οτι θα κανεις οικονομια στην τσεπη σου
1.6 /λίτρο πλησιάζει η αμόλυβδη και 0,75 στην περιοχή μου το αέριο.
Τελικά δεν κατάλαβα όσο κ αν διάβαζα: όσο κινείσαι με max 50χλμ/ώρα δουλεύει αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας; Δηλαδή πας μία απόσταση 17 χλμ κέντρο κ πέριξ με αυτή την ταχύτητα, θα έχεις μηδενική κατανάλωση;
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
Τι κατανάλωση εχεις και πόσο τέλη κυκλοφορίας έχει?

Ευχαριστώ για τη πληροφορία. Από τέλη κυκλοφορίας πως πάνε;



Δυστυχώς δεν νομίζω να αντέχω το touring, κοιτούσα λίγο το Hatchback. Γενικά δεν οδηγώ νευρικά αλλά πολύ συντηρητικά. Οι διαδρομές μου είναι γύρω στα 100-150χλμ τη βδομάδα πόλη και που και που κανένα ταξιδάκι 300 χλμ εκτός Αθηνών (κάνα Πάσχα, καλοκαίρι, κανένα τριήμερο). Αυτή τη στιγμή έχω ένα SX4 2010 με αέριο.


τέλη κυκλοφορίας για 3ο χρόνο τώρα είναι 0,
αλλά με το ελληνικό δημόσιο φαντάζομαι όταν γίνουμε περισσότεροι, θα πληρώνουμε


κατανάλωση το καλοκαίρι 3,9 lt/100 km και το χειμώνα 4.7
όλα μέσα σε πόλη και μικρές διαδρομές (άμα το κινήσεις για περισσότερο πχ πάω κέντρο και επιστρέψω, πέφτει λίγο)

έχω μέχρι σήμερα μέση 4.3 μετρημένη από το αυτοκίνητο, αλλά και βάσει χρημάτων που πλήρωσα για βενζίνη

η αλήθεια είναι όμως ότι με κάνει να οδηγάω και πιο οικονομικά
(αν πάρω το παλιότερο μεγαλύτερο που έχω, οδηγάω πιο νευρικά, παρότι εκεί θα είχε περισσότερο νόημα να κάνω οικονομία)


για την πόλη είναι πολύ καλό,
δεν έχεις ταχύτητες, δεν έχεις μίζα να κάνει το ενοχλητικό άναμα σε κάθε στοπ και φανάρι
σε κάνει να οδηγάς πιο ήρεμα

από την άλλη δε σε συνεπαίρνει ο ήχος του, επιταχύνει με σχετικά σταθερές στροφές, δεν μαρσάρει,
αργεί να ζεσταθεί το χειμώνα λόγω διακοπτόμενης λειτουργίας
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
1.6 /λίτρο πλησιάζει η αμόλυβδη και 0,75 στην περιοχή μου το αέριο.
Τελικά δεν κατάλαβα όσο κ αν διάβαζα: όσο κινείσαι με max 50χλμ/ώρα δουλεύει αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας; Δηλαδή πας μία απόσταση 17 χλμ κέντρο κ πέριξ με αυτή την ταχύτητα, θα έχεις μηδενική κατανάλωση;

σε αυτά που δεν είναι plug in όπως το δικό μου,
οι μπαταρίες είναι μικρές και αρκούν για πολύ λίγα χιλιόμετρα,

δεν ξέρω , γύρω στα 5 ίσως,
το αυτοκίνητο προσπαθεί να μην γεμίζει και να μην αδειάζει τις μπαταρίες για να επιμηκύνει τη ζωή τους,

η χρήση τους είναι υποβοηθητική,
όταν πατήσεις παραπάνω το γκάζι παίρνει μπροστά ο κινητήρας,
το παραπάνω εξαρτάται από το πόσο γεμάτη είναι η μπαταρία,
όταν είναι χαμηλά ακόμη και να χαιδέψεις το γκάζι , η μηχανή θα πάρει μπρος

μπορεί να πάρει μπρος ακόμη και αν είσαι σταματημένος, άμα η μπαταρία είναι πολύ χαμηλά ή αν πέσει η θερμοκρασία του καταλύτη ή αν είναι χειμώνας και έχεις αναμένο καλοριφέρ
 

pathfinder

AVClub Addicted Member
28 October 2007
1,510
Πικέρμι
1.6 /λίτρο πλησιάζει η αμόλυβδη και 0,75 στην περιοχή μου το αέριο.
Τελικά δεν κατάλαβα όσο κ αν διάβαζα: όσο κινείσαι με max 50χλμ/ώρα δουλεύει αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας; Δηλαδή πας μία απόσταση 17 χλμ κέντρο κ πέριξ με αυτή την ταχύτητα, θα έχεις μηδενική κατανάλωση;

Και το πετρέλαιο είναι 1,42 στην Αθήνα. Στο εξωτερικο η τιμή στο εξωτερικο ειναι σχεδον ίδιες! Οπότε η οικονομια παει συνεφό. Πάντως μετά απο 11 σελίδες, αυτό που καταλαβαίνω απο τις απόψεις ειναι :

1) δεν υπάρχει κάτοχος εδώ μέσα για να μας πει τις εμπείριες του
2) Κάτοχοι υβδριδικών ειναι ικανοποιημένοι για την κατανάλωση και την οικονομία. Ωστόσο με μικρή εμβέλεια η καθαρή ηλεκτροκινηση. To plug-in hubrid ειναι καλύτερη λύση
3) Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα τα προωθήσουν όσο δεν πάει άλλο απο την ΕΕ και από την χώρα μας χωρίς ωστόσο να υπάρχουν σοβαρές υποδομές. Κάνοντας διάφορες ασκήσεις της χρήσης ηλεκτρικου οχήματος vs συμβατικου, ειναι πιο οικονομικό αλλά για περιορισμένο αριθμό χλμ (350 χλμ λέει ο κατασκευαστης) αλλά πιστεύω ένας μέσος όρος 250 θα ειναι καλά. Για τους φιλους των εκδρομών ένα 2ο αυτοκινήτο με ορυκτό καύσιμο ειναι απαραίτητο....αλλίως υπάρχει και το ΚΤΕΛ, τραίνο, ενοικίαση :)

4) Τα οχήματα φυσικου αέριου ειναι οικονομικά αλλά δεν πάει να μην υπάρχουν πρατήρια αρκετά είδικα εκτός αττικής με αποτέλεσμα πάλι να βασίζομαστε στα ορυκτά καύσιμα.
5) Ενα ηλεκτρικό όχημα η κτήση του ειναι ακριβή εκτός και εαν δοθει η επιδότηση που φημολόγηται οπότε εκεί να συμφέρει. (αρκεί να μην υπερ-τιμολόγησουν οι αντιπροσωπείες)
6) Τα πετρεάιόκινητα αρκέτα κράτη της ΕΕ θα τα απαγόρευσουν και φάντάζομαι θα βάλουν φόρους ώστε να σταθεί ασύμφορη η καθημέρινη χρήσιμότητα του.
7) Χρείαζονται ταχυφορτιστές για γρήγορη φόρτιση άρα επιπλέον χρήματα για την εγκατάσταση του.Οποιος έχει νυχτερινή χρέωση μπορει να οφεληθεί μιας και τα ηλεκτρικά αυτόκινητα μπορουν να προγραμματιστουν ώστε να φορτίζουν σε συγκεκριμένο χρονικο διάστημα άρα ρίχνοντας και το κόστος.
8) Άλλο ?

Ωστόσο, εγώ θα πάω να κάνω κάποια τεστ drive τόσο το e-208 & όσο και το nissan leaf γιατι ειναι 2 απο τα μοντέλα τα οποία μου αρέσουν και θα επάνελθω με εντυπώσεις!
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,626
Αθηνα
Τα συνοψισες πολύ σωστά!
Στο 5 μόνο να επισημάνω ότι ακόμα και οικονομικό κίνητρο ή έκπτωση να δοθεί, μην περιμένεις πολλά πράγματα. Νομίζω πουθενά δεν έχει δοθεί πάνω από 5χιλιαρο, το οποίο είναι μεν λεφτά, αλλά σε κάτι που κάνει 35+ δεν μειώνει φοβερά την τιμή.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,626
Αθηνα
Για γνώμες κατόχων δες το FB group ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα (ή κάπως έτσι)
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,385
Αθήνα...
Έχοντας PHEV με leasing ως παροχή, μπορώ να πω μόνο τα καλύτερα. Η συνολική κατανάλωση για αυτοκίνητο 2+ τόνων είναι ~3,5 λίτρα ενώ μπορεί να πάει περί τα 80χλμ μόνο ηλεκτρικά -η χρήση του είναι μόνιμα στη μικτή λειτουργία ωστόσο. Χρειάζεται βέβαια κλειστό γκαράζ για να το επωφεληθείς στα μέγιστα ενώ δεν σε περιορίζει ταυτόχρονα εάν βρεθείς σε μέρος που δεν μπορείς να το φορτίσεις.

Με λίγα λόγια, μπορούν πολύ εύκολα όλες οι αστικές μετακινήσεις να γίνονται και αποκλειστικά ηλεκτρικά.

Εάν κοιτάζει κάποιος σε τέτοια κατηγορία και δη για αγορά, εποφελείται και από τα μηδενικά τέλη σε αυτοκίνητα που διαφορετικά θα έβγαινε πάνω από 500-600 ευρώ. Πρακτιά δηλαδή εάν το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια, η διαφορά τιμής σε σχέση με αντίστοιχης απόδοσης βενζινοκινητήρα ή ντίζελ βγαίνει από αυτό και μόνο.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,626
Αθηνα
Έχοντας PHEV με leasing ως παροχή, μπορώ να πω μόνο τα καλύτερα. Η συνολική κατανάλωση για αυτοκίνητο 2+ τόνων είναι ~3,5 λίτρα ενώ μπορεί να πάει περί τα 80χλμ μόνο ηλεκτρικά -η χρήση του είναι μόνιμα στη μικτή λειτουργία ωστόσο. Χρειάζεται βέβαια κλειστό γκαράζ για να το επωφεληθείς στα μέγιστα ενώ δεν σε περιορίζει ταυτόχρονα εάν βρεθείς σε μέρος που δεν μπορείς να το φορτίσεις.

Με λίγα λόγια, μπορούν πολύ εύκολα όλες οι αστικές μετακινήσεις να γίνονται και αποκλειστικά ηλεκτρικά.

Εάν κοιτάζει κάποιος σε τέτοια κατηγορία και δη για αγορά, εποφελείται και από τα μηδενικά τέλη σε αυτοκίνητα που διαφορετικά θα έβγαινε πάνω από 500-600 ευρώ. Πρακτιά δηλαδή εάν το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια, η διαφορά τιμής σε σχέση με αντίστοιχης απόδοσης βενζινοκινητήρα ή ντίζελ βγαίνει από αυτό και μόνο.
Το Volvo XC60 έχεις;
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,546
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Και το πετρέλαιο είναι 1,42 στην Αθήνα. Στο εξωτερικο η τιμή στο εξωτερικο ειναι σχεδον ίδιες! Οπότε η οικονομια παει συνεφό. Πάντως μετά απο 11 σελίδες, αυτό που καταλαβαίνω απο τις απόψεις ειναι :

1) δεν υπάρχει κάτοχος εδώ μέσα για να μας πει τις εμπείριες του
2) Κάτοχοι υβδριδικών ειναι ικανοποιημένοι για την κατανάλωση και την οικονομία. Ωστόσο με μικρή εμβέλεια η καθαρή ηλεκτροκινηση. To plug-in hubrid ειναι καλύτερη λύση
3) Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα τα προωθήσουν όσο δεν πάει άλλο απο την ΕΕ και από την χώρα μας χωρίς ωστόσο να υπάρχουν σοβαρές υποδομές. Κάνοντας διάφορες ασκήσεις της χρήσης ηλεκτρικου οχήματος vs συμβατικου, ειναι πιο οικονομικό αλλά για περιορισμένο αριθμό χλμ (350 χλμ λέει ο κατασκευαστης) αλλά πιστεύω ένας μέσος όρος 250 θα ειναι καλά. Για τους φιλους των εκδρομών ένα 2ο αυτοκινήτο με ορυκτό καύσιμο ειναι απαραίτητο....αλλίως υπάρχει και το ΚΤΕΛ, τραίνο, ενοικίαση :)

4) Τα οχήματα φυσικου αέριου ειναι οικονομικά αλλά δεν πάει να μην υπάρχουν πρατήρια αρκετά είδικα εκτός αττικής με αποτέλεσμα πάλι να βασίζομαστε στα ορυκτά καύσιμα.
5) Ενα ηλεκτρικό όχημα η κτήση του ειναι ακριβή εκτός και εαν δοθει η επιδότηση που φημολόγηται οπότε εκεί να συμφέρει. (αρκεί να μην υπερ-τιμολόγησουν οι αντιπροσωπείες)
6) Τα πετρεάιόκινητα αρκέτα κράτη της ΕΕ θα τα απαγόρευσουν και φάντάζομαι θα βάλουν φόρους ώστε να σταθεί ασύμφορη η καθημέρινη χρήσιμότητα του.
7) Χρείαζονται ταχυφορτιστές για γρήγορη φόρτιση άρα επιπλέον χρήματα για την εγκατάσταση του.Οποιος έχει νυχτερινή χρέωση μπορει να οφεληθεί μιας και τα ηλεκτρικά αυτόκινητα μπορουν να προγραμματιστουν ώστε να φορτίζουν σε συγκεκριμένο χρονικο διάστημα άρα ρίχνοντας και το κόστος.
8) Άλλο ?

Ωστόσο, εγώ θα πάω να κάνω κάποια τεστ drive τόσο το e-208 & όσο και το nissan leaf γιατι ειναι 2 απο τα μοντέλα τα οποία μου αρέσουν και θα επάνελθω με εντυπώσεις!

To 6 είναι μάλλον αυθαίρετο και πιθανόν εκτός ρεαλιστικής βάσης για τα επόμενα κοντινά χρόνια .Υπάρχουν εκατομμύρια αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο που είναι σχεδόν αδύνατον να αντικατασταθούν και εύλογα είναι αδύνατον να απαγορευτεί η χρήση τους .Ούτε βρίσκω λογικό να βάλουν φόρους που να τα καθιστούν ασύμφορα .

Στη θέση 8 θα βάλω ,τουλάχιστον για την Ελλάδα ,με ποιό τρόπο θα αναπληρώσουν τα έσοδα από τα ορυκτά καυσιμα αν δεν φορολογούν τα ηλεκτρικά ;Σε πρώτη φάση επειδή είναι λίγα δεν υπάρχει πρόβλημα ,αλλά αν ο αριθμός τους μεγαλώσει τα έσοδα θα λείψουν .Τότε ή θα σταματήσουν οι απαλλαγές ή απλά θα μπεί ειδικός φόρος στο ηλεκτρικό ρεύμα που φορτίζει τα αυτοκίνητα .Το πώς θα το κάνουν αυτό είναι είναι υπο διερεύνηση ,αλλά να αφήσουν τα έσοδα από καύσιμα το θεωρώ απίθανο
 

pathfinder

AVClub Addicted Member
28 October 2007
1,510
Πικέρμι
Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

To 6 είναι μάλλον αυθαίρετο και πιθανόν εκτός ρεαλιστικής βάσης για τα επόμενα κοντινά χρόνια .Υπάρχουν εκατομμύρια αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο που είναι σχεδόν αδύνατον να αντικατασταθούν και εύλογα είναι αδύνατον να απαγορευτεί η χρήση τους .Ούτε βρίσκω λογικό να βάλουν φόρους που να τα καθιστούν ασύμφορα .

Στη θέση 8 θα βάλω ,τουλάχιστον για την Ελλάδα ,με ποιό τρόπο θα αναπληρώσουν τα έσοδα από τα ορυκτά καυσιμα αν δεν φορολογούν τα ηλεκτρικά ;Σε πρώτη φάση επειδή είναι λίγα δεν υπάρχει πρόβλημα ,αλλά αν ο αριθμός τους μεγαλώσει τα έσοδα θα λείψουν .Τότε ή θα σταματήσουν οι απαλλαγές ή απλά θα μπεί ειδικός φόρος στο ηλεκτρικό ρεύμα που φορτίζει τα αυτοκίνητα .Το πώς θα το κάνουν αυτό είναι είναι υπο διερεύνηση ,αλλά να αφήσουν τα έσοδα από καύσιμα το θεωρώ απίθανο

Δεν το πηρα αυθαιρετα...στην ΕΕ εχουν πει οτι θα απαγορευσουν στα μεγάλα αστικα κέντρα τα diesel είδικα σε Γερμανια. Εδω στην Ελλάδα μπορουν να πουν οτι επιτρέπονται μονο τα τα Ταξι! Εαν θελουν θα το κάνουν.
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Είναι παρανοϊκό να απαγορεύσουν τα χιλιάδες πετρελαιοκίνητα ΙΧ euro 5 & 6, γιά τα οποία μάλιστα έχουν δώσει ιδιαίτερα κίνητρα (πχ κυκλοφορία στο δακτύλιο) και μειωμένα τέλη! Αν έπρεπε να περιορίσουν κάποια μάλλον τα ταξί και τα κακοσυντηρημένα φορτηγά θα έπρεπε να βάλουν στόχο. Έχετε δεί ταξί να ανεβαίνει ανηφόρα και πηγαίνοντας από πίσω του να μη το διακρίνεις από την κάπνια;
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,546
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Δεν το πηρα αυθαιρετα...στην ΕΕ εχουν πει οτι θα απαγορευσουν στα μεγάλα αστικα κέντρα τα diesel είδικα σε Γερμανια. Εδω στην Ελλάδα μπορουν να πουν οτι επιτρέπονται μονο τα τα Ταξι! Εαν θελουν θα το κάνουν.

Το τι λένε, με το τι θα κάνουν είναι κάτι διαφορετικό και θα πρέπει να μπορούν να το υποστηρίξουν οικονομοτεχνικά στη πράξη .Ας περιμένουμε να δούμε την πραγματική πορεία των όποιων εξαγγελιών και τον χρονικό ορίζοντα που θα βάλουν .
 

pathfinder

AVClub Addicted Member
28 October 2007
1,510
Πικέρμι
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Το τι λένε, με το τι θα κάνουν είναι κάτι διαφορετικό και θα πρέπει να μπορούν να το υποστηρίξουν οικονομοτεχνικά στη πράξη .Ας περιμένουμε να δούμε την πραγματική πορεία των όποιων εξαγγελιών και τον χρονικό ορίζοντα που θα βάλουν .

Συμφωνώ και με εσένα και με τον Spageo. Στην πράξη θα δουμε τι θα γίνει τελικά!! Απλα η Ελλάδα ακουλουθει τις οδηγίες της ΕΕ. Μακάρι να δώσουν γύρω στα 5000 επιδότηση όπως δίνουν σε αλλα κράτη για ηλεκτρικά. Ειδόμεν κυριοι το 2020 ειναι η χρονια της ηλεκτροκινησης!
 

katsim

Established Member
3 September 2014
141
Εγώ έχω υβριδικό(chr) για τις μικρές αποστάσεις που κάνω στο νησί είναι το κατάλληλο!
Κατανάλωση 5.5 χωρίς καμία προσπάθεια για οικονομία!!
Δεν ξαναπαίρνω αυτοκίνητο με ταχύτητες, αυτό το σύστημα του υβριδικού το έχω λατρέψει!
Σκεφτόμουν και εγώ για ένα μικρό ηλεκτροκίνητο μιας που οι αποστάσεις εδώ δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα 100χμ αλλα ειλικρινά μετά τις τελευταίες πλημμύρες άλλαξα άποψη. Δεν είμαστε κράτος για τέτοιες τεχνολογίες!!!
Εδώ με τις πλημμύρες δεν βγάζω ούτε το chr !

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,546
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Συμφωνώ και με εσένα και με τον Spageo. Στην πράξη θα δουμε τι θα γίνει τελικά!! Απλα η Ελλάδα ακουλουθει τις οδηγίες της ΕΕ. Μακάρι να δώσουν γύρω στα 5000 επιδότηση όπως δίνουν σε αλλα κράτη για ηλεκτρικά. Ειδόμεν κυριοι το 2020 ειναι η χρονια της ηλεκτροκινησης!

Δεν είναι μόνο η επιδότηση ,αυτήν πές ότι σου την δίνουν .Θα πρέπει να βγάλουν προδιαγραφές για τη λειτουργία των σημείων φόρτισης τόσο των δημοσίων ,όσο και των ιδιωτικών και φυσικά να γίνουν μελέτες άν τον υπάρχον δίκτυο της ΔΕΗ μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Χ περιοχής λόγω αυξημένης κατανάλωσης .Είναι μια ακολουθία προβλημάτων που ανακύπτουν και προφανώς θα πρέπει να μελετηθούν και να λυθούν .Θα μου πείς πότε έγιναν μελέτες για υποδομές σ αυτό το κράτος ; η απάντηση είναι προφανής .