Και το πετρέλαιο είναι 1,42 στην Αθήνα. Στο εξωτερικο η τιμή στο εξωτερικο ειναι σχεδον ίδιες! Οπότε η οικονομια παει συνεφό. Πάντως μετά απο 11 σελίδες, αυτό που καταλαβαίνω απο τις απόψεις ειναι :
1) δεν υπάρχει κάτοχος εδώ μέσα για να μας πει τις εμπείριες του
2) Κάτοχοι υβδριδικών ειναι ικανοποιημένοι για την κατανάλωση και την οικονομία. Ωστόσο με μικρή εμβέλεια η καθαρή ηλεκτροκινηση. To plug-in hubrid ειναι καλύτερη λύση
3) Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα τα προωθήσουν όσο δεν πάει άλλο απο την ΕΕ και από την χώρα μας χωρίς ωστόσο να υπάρχουν σοβαρές υποδομές. Κάνοντας διάφορες ασκήσεις της χρήσης ηλεκτρικου οχήματος vs συμβατικου, ειναι πιο οικονομικό αλλά για περιορισμένο αριθμό χλμ (350 χλμ λέει ο κατασκευαστης) αλλά πιστεύω ένας μέσος όρος 250 θα ειναι καλά. Για τους φιλους των εκδρομών ένα 2ο αυτοκινήτο με ορυκτό καύσιμο ειναι απαραίτητο....αλλίως υπάρχει και το ΚΤΕΛ, τραίνο, ενοικίαση
4) Τα οχήματα φυσικου αέριου ειναι οικονομικά αλλά δεν πάει να μην υπάρχουν πρατήρια αρκετά είδικα εκτός αττικής με αποτέλεσμα πάλι να βασίζομαστε στα ορυκτά καύσιμα.
5) Ενα ηλεκτρικό όχημα η κτήση του ειναι ακριβή εκτός και εαν δοθει η επιδότηση που φημολόγηται οπότε εκεί να συμφέρει. (αρκεί να μην υπερ-τιμολόγησουν οι αντιπροσωπείες)
6) Τα πετρεάιόκινητα αρκέτα κράτη της ΕΕ θα τα απαγόρευσουν και φάντάζομαι θα βάλουν φόρους ώστε να σταθεί ασύμφορη η καθημέρινη χρήσιμότητα του.
7) Χρείαζονται ταχυφορτιστές για γρήγορη φόρτιση άρα επιπλέον χρήματα για την εγκατάσταση του.Οποιος έχει νυχτερινή χρέωση μπορει να οφεληθεί μιας και τα ηλεκτρικά αυτόκινητα μπορουν να προγραμματιστουν ώστε να φορτίζουν σε συγκεκριμένο χρονικο διάστημα άρα ρίχνοντας και το κόστος.
8) Άλλο ?
Ωστόσο, εγώ θα πάω να κάνω κάποια τεστ drive τόσο το e-208 & όσο και το nissan leaf γιατι ειναι 2 απο τα μοντέλα τα οποία μου αρέσουν και θα επάνελθω με εντυπώσεις!