Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

pathfinder

AVClub Addicted Member
28 October 2007
1,510
Πικέρμι
Καλημέρα σας,

Είμαι σε φάση μελέτης για να δω εαν αξίζει να αλλάξω το αυτοκινήτο μου (πετρέλαιο) με 80.000χλμ σε αμιγώς ηλεκτρικό. Το καθημερινο μου προφιλ μετακίνησης ειναι 100χλμ για την δουλεία μου, μιας και μένω στα ανατολικα προάστια και δουλεύω δυτικά :). Περαν τουτου, με τα νέα οτι απο το 2020 θα σφίξουν τα πράγματα για τα πετρελαιοκινητα όσο αφορά σε φόρους κλπ, αλλά και την πιθανή επιδότητηση για αγόρα ηλεκτρικου αυτοκινήτου, με ώθησε στην έρευνα.

Τα μοντέλα που κοιτάω ειναι το nissan leaf, το νέο peugeot e-208 & Hyunday Kona. Από τι βλέπω το κόστος είναι >30.000 ευρώ, και βάση υπολογίσμου μου, εαν προβώ σε πώληση του δικου μου. Τα επιπλέον λεφτά που θα χρειάζονται στα 10 χρόνια (υπολογίζοντας οτι στα 8 χρόνια καλύπτει η εγγύηση για την μπαταρία + 2 αέρα οτι δεν θα μου χαλάσουν) με την μηδενική χρήση καυσιμου, και μηδενικων τελών κυκλοφόριας & και πιθανος μικροτερου κόστος service, θα γίνουν απόσβεση.

Ωστόσο, αυτό που με προβληματίζει ειναι η αυτονομία (περίπου 350 χλμ διαφήμιζουν) και το πόσο δύσκολο γίνεται πλέον η κυκλοφόρια τέτοιου αυτονικήτου για ταξίδια.

Εχει κάποιος ηλεκτρικό ή υπάρχει κάποια σκέψη προς συζήτηση εαν αξίζουν τα ηλεκτρικά που θα έρθουν το 2020. Σίγουρα ειναι ώριμη πλέον για κίνηση μέσα στην πόλη αλλά για παραέξω ? Ως κατα πλείστον πάω στο χωρίο 2-3 φορές τον χρόνο.

Υπάρχει και αυτή η ερεύνα που έχει valid arguments
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,889
Μετα τα 8 χρονια εγγυησης της μπαταριας τι γινεται?κοστιζει σχεδον οσο ενα αυτοκινητο και οπως ολες οι μπαταριες εχει ζωη περιορισμενη,αυτο ειναι ενα βασικο ερωτημα για τα ηλεκτροκινητα..εαν το διωξεις στα 8χρονια και ισχυουν τα παραπανω δεν θα το παιρνει κανενας.
 

aikon

Banned
13 February 2014
2,031
Καλημέρα σας,

Είμαι σε φάση μελέτης για να δω εαν αξίζει να αλλάξω το αυτοκινήτο μου (πετρέλαιο) με 80.000χλμ σε αμιγώς ηλεκτρικό. Το καθημερινο μου προφιλ μετακίνησης ειναι 100χλμ για την δουλεία μου, μιας και μένω στα ανατολικα προάστια και δουλεύω δυτικά :). Περαν τουτου, με τα νέα οτι απο το 2020 θα σφίξουν τα πράγματα για τα πετρελαιοκινητα όσο αφορά σε φόρους κλπ, αλλά και την πιθανή επιδότητηση για αγόρα ηλεκτρικου αυτοκινήτου, με ώθησε στην έρευνα.

Τα μοντέλα που κοιτάω ειναι το nissan leaf, το νέο peugeot e-208 & Hyunday Kona. Από τι βλέπω το κόστος είναι >30.000 ευρώ, και βάση υπολογίσμου μου, εαν προβώ σε πώληση του δικου μου. Τα επιπλέον λεφτά που θα χρειάζονται στα 10 χρόνια (υπολογίζοντας οτι στα 8 χρόνια καλύπτει η εγγύηση για την μπαταρία + 2 αέρα οτι δεν θα μου χαλάσουν) με την μηδενική χρήση καυσιμου, και μηδενικων τελών κυκλοφόριας & και πιθανος μικροτερου κόστος service, θα γίνουν απόσβεση.

Ωστόσο, αυτό που με προβληματίζει ειναι η αυτονομία (περίπου 350 χλμ διαφήμιζουν) και το πόσο δύσκολο γίνεται πλέον η κυκλοφόρια τέτοιου αυτονικήτου για ταξίδια.

Εχει κάποιος ηλεκτρικό ή υπάρχει κάποια σκέψη προς συζήτηση εαν αξίζουν τα ηλεκτρικά που θα έρθουν το 2020. Σίγουρα ειναι ώριμη πλέον για κίνηση μέσα στην πόλη αλλά για παραέξω ? Ως κατα πλείστον πάω στο χωρίο 2-3 φορές τον χρόνο.

Υπάρχει και αυτή η ερεύνα που έχει valid arguments

Προφανώς δεν είναι δυνατόν να υπάρχει κάποιος "έξυπνος" και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι χαζοί γύρω σου.
Σε όλα τα ερωτήματα που έχεις προφανώς ξέρεις και τις απαντήσεις, απλά θέτεις το θέμα για να ικανοποιήσεις τις αναζητήσεις σου και να επιβεβαιώσεις όλα αυτά που ξέρεις.

Περιμένεις κάποιους αιθεροβάμονες να σου αναφέρουν ότι ένα ηλεκτρικό είναι πιο οικονομικό γιατί α γιατί β γιατί γ γιατί έτσι γιατί αλλιώς γιατί παραλλιώς αλλά φυσικά κανείς από όλους μας ούτε οι ψαγμένοι ούτε οι άψαχτοι δεν έχουν ένα ηλεκτρικό..... και υπάρχει πραγματικός λόγος που δεν έχουν.

Να πάρεις ηλεκτρικό όταν και αν γίνει τόσο mainstream που θα μπορείς να βλέπεις να έχουν ηλεκτρικό όλοι οι "χαζοί" γύρω σου. Αν πάρεις ηλεκτρικό τώρα είσαι ένα πειραματόζωο για τους υπόλοιπους, που θα το επισκευάσεις; που θα το φορτίσεις; που θα ξαναβρεις μετά απο 5 χρόνια μπαταρίες; που θα κάνουν όσο το αγόρασες τώρα.... και πολλά άλλα πειράματα.
Αφού ξέρεις τι ρωτάς;
 

pathfinder

AVClub Addicted Member
28 October 2007
1,510
Πικέρμι
Μετα τα 8 χρονια εγγυησης της μπαταριας τι γινεται?κοστιζει οσο ενα αυτοκινητο και οπως ολες οι μπαταριες εχει ζωη περιορισμενη,αυτο ειναι ενα βασικο ερωτημα για τα ηλεκτροκινητα..

Αυτό ειναι απο τα πιο σωστά ερωτήματα, την όποια απάντηση δεν γνωρίζω. Ωστόσο, μετά από 8 χρόνια (ίσως και 10 χρόνια) θα αξίζει να δίνεις χρήματα για μπαταρία ή να αλλάξεις το αυτόκινητο με κάτι πιο βελτιωμένο ?

Δεν ισχύει ότι στα 10 χρόνια το όποιο αυτοκίνητο θα έχει βγάλει ζημίες και θα ειναι είτε παρωχημένο ή θα χάσει την μεταπωλητική αξία σε αρκετό βαθμό?
 

pathfinder

AVClub Addicted Member
28 October 2007
1,510
Πικέρμι
Προφανώς δεν είναι δυνατόν να υπάρχει κάποιος "έξυπνος" και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι χαζοί γύρω σου.
Σε όλα τα ερωτήματα που έχεις προφανώς ξέρεις και τις απαντήσεις, απλά θέτεις το θέμα για να ικανοποιήσεις τις αναζητήσεις σου και να επιβεβαιώσεις όλα αυτά που ξέρεις.

Περιμένεις κάποιους αιθεροβάμονες να σου αναφέρουν ότι ένα ηλεκτρικό είναι πιο οικονομικό γιατί α γιατί β γιατί γ γιατί έτσι γιατί αλλιώς γιατί παραλλιώς αλλά φυσικά κανείς από όλους μας ούτε οι ψαγμένοι ούτε οι άψαχτοι δεν έχουν ένα ηλεκτρικό..... και υπάρχει πραγματικός λόγος που δεν έχουν.

Να πάρεις ηλεκτρικό όταν και αν γίνει τόσο mainstream που θα μπορείς να βλέπεις να έχουν ηλεκτρικό όλοι οι "χαζοί" γύρω σου. Αν πάρεις ηλεκτρικό τώρα είσαι ένα πειραματόζωο για τους υπόλοιπους, που θα το επισκευάσεις; που θα το φορτίσεις; που θα ξαναβρεις μετά απο 5 χρόνια μπαταρίες; που θα κάνουν όσο το αγόρασες τώρα.... και πολλά άλλα πειράματα.
Αφού ξέρεις τι ρωτάς;

Ο σκοπός ειναι για ανταλλάγη απόψεων γιατί πιθανός κάποιος να έχει ήδη εμπείρια χρήσης BEV αυτοκινήτου. Προφανώς και δεν τίθεται θέματος "εξυπνάδας" αλλά αναζητώ και τα επιχειρημάτα απο αυτους που είτε έχουν ή αυτους που το έψαξαν και τελικά δεν πήραν. Σίγουρα κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις....το θέμα η ζυγαρία που κλίνει.

Δεν νομίζω οτι ειναι mainstream να έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο και το οποιο ρίσκο σίγουρα θα υπάρχει. Αλλά ποιο είναι αυτό ? Να θυμίσω οτι κυκλοφορουν στον κόσμο αρκετά ηλεκτρικά, όσο και hybrid. Αυτοι οι "χαζοί ή έξυπνοι" για κάποιο λόγο τα πήραν που πιθανώς αγνοώ. ένα αυτοκινήτο δεν ειναι πουκάμισο που το αλλάζεις εαν παχυνεις και δεν σου αρέσει και θέλει πολύ καλή μελέτη.
 

aikon

Banned
13 February 2014
2,031
Περιμένουμε λοιπόν τους χρήστες ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μας που τις εμπειρίες τους.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,139
Νότια Μακεδονία
Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Μετα τα 8 χρονια εγγυησης της μπαταριας τι γινεται?κοστιζει σχεδον οσο ενα αυτοκινητο και οπως ολες οι μπαταριες εχει ζωη περιορισμενη,αυτο ειναι ενα βασικο ερωτημα για τα ηλεκτροκινητα..εαν το διωξεις στα 8χρονια και ισχυουν τα παραπανω δεν θα το παιρνει κανενας.
Να ριξουμε λιγο φως...
Οσο ιχυει η εγγυηση οι μπαταριες αλλαζονται αν παρουσιασουν προβλημα χωρις κοστος.
Οι μπαταριες εχουν διαρκεια ζωης οσο το αυτοκινητο. Υπαρχουν ταξι prius με 300.000χλμ χωρις σημαντικη πτωση στην αποδοση. Δηλαδη πιο πιθανο ειναι το αυτοκινητο να ειναι παρωχημενο μετα απο 10-15 χρονια και να μην αξιζει να μιλαμε για πωληση , αλλα για αποσυρση...
Το κοστος για την Toyota για αλλαγη μπαταριων εκτος εγγυησης κοστιζει περιπου 2.500 σε ενα prius που θα του δωσουν ζωη για αλλα 10 χρονια...
Υπαρχει και η προσωρινη λυση που αλλαζεις μονο τα χαλασμενα στοιχεια με κοστος 500 , αλλα αν αρχισουν να χαλανε σιγα σιγα ολα το κοστος ειναι μεγαλυτερο απο το να εβαζες νεες μπαταριες.
Στα καθαρα ηλεκτρικα το κοστος αντικαταστασης μπορει να φτασει και τα 15.000 . ΑΛλα εκει μιλαμε για αυτοκινητα αρχικης αξιας και βασικης τιμης ανω των 60.000 οπως ενα Tesla.
 

pathfinder

AVClub Addicted Member
28 October 2007
1,510
Πικέρμι
Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Να ριξουμε λιγο φως...
Οσο ιχυει η εγγυηση οι μπαταριες αλλαζονται αν παρουσιασουν προβλημα χωρις κοστος.

Το κοστος για την Toyota για αλλαγη μπαταριων εκτος εγγυησης κοστιζει περιπου 2.500 σε ενα prius που θα του δωσουν ζωη για αλλα 10 χρονια...
Υπαρχει και η προσωρινη λυση που αλλαζεις μονο τα χαλασμενα στοιχεια με κοστος 500 , αλλα αν αρχισουν να χαλανε σιγα σιγα ολα το κοστος ειναι μεγαλυτερο απο το να εβαζες νεες μπαταριες.
Στα καθαρα ηλεκτρικα το κοστος αντικαταστασης μπορει να φτασει και τα 15.000 . ΑΛλα εκει μιλαμε για αυτοκινητα αρχικης αξιας και βασικης τιμης ανω των 60.000 οπως ενα Tesla.

Σίγουρα στα άνω των 60k θα ειναι ακριβό το κόστος τόσο τις αρχικής κτίσης όσο και της συντήρησης. Η συζήτηση ειναι στα νέα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν (ή ηδη κυκλοφρουν) πολλές εταιρείες στην Ελλάδα όπως έχω γράψει και παραπάνω.

Οι μπαταριες εχουν διαρκεια ζωης οσο το αυτοκινητο. Υπαρχουν ταξι prius με 300.000χλμ χωρις σημαντικη πτωση στην αποδοση. Δηλαδη πιο πιθανο ειναι το αυτοκινητο να ειναι παρωχημενο μετα απο 10-15 χρονια και να μην αξιζει να μιλαμε για πωληση , αλλα για αποσυρση...

Η αλήθεια είναι οτι ακριβως αυτό που λες, η μπαταρία δεν πέφτει πολύ σαν απόδοση και δεν πεθαίνει, οπότε τα 10+ χρόνια τα βγάζει.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,139
Νότια Μακεδονία
Εγω προσωπικα θα αγοραζα ηλεκτρικο , αν ειχα τα λεφτα και αν πηγαινα σε υβριδικη λυση θα κοιτουσα να ειναι plug-in hybrid. Δυστυχως αυτα ειναι ακομη πιο ακριβα και μιλαμε για αυτοκινητα οπως volvo των 60.000 ... Σε καμια περιπτωση diesel . Αν ηθελα diesel θα πηγαινα στα μεταχειρισμενα που σκοτωνουν τα γερμανικα diesel Μην τους μεινουν . Βρισκεις A3 και 116 με καλο εξοπλισμο στα 18.000 μοντελα του 2016
και VW ακομη πιο κατω.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,527
Θεσσαλονικη
Εδώ υπάρχουν κάποιες απόψεις που βέβαια προέρχονται από άτομα που έχουν <ειδικό> ενδιαφέρον .Ας τις ρίξουμε μια ματιά ,δεν χάνουμε τίποτε .

https://greeklignite.blogspot.com/2020/01/blog-post.html?spref=fb

Προσωπικά δεν θα επέλεγα καθαρά ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με τίποτε ,υπό τις υπάρχουσες συνθήκες .Η περίπτωση κάποιων υβριδικών ίσως έχει ενδιαφέρον ,αλλά και αυτά έχουν αρκετές ιδιαιτερότητες .
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,889
Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες,τοτε εχουν εδιαφερον εαν κρατα τοσο πολυ η μπαταρια..
SB εαν εννοεις Γερμανικα μεταχειρισμενα θα λεγα μακρυα,οι αλατιερα παει συννεφο στους γερμανικους δρομους και το αμαξι απο κατω τιγκαρει στην σκουρια,σιγα μην καθεται ο Γερμανος να πλενει το αμαξι απο κατω αφου δεν το κρατα και πολυ,ξερω αρκετες περιπτωσεις,δεν συνισταται να αγορασεις μεταχειρισμενο απο νησια η απο μερη που χιονιζει συχνα.
Και η σκουρια ειναι υπουλη μπορει να το παρεις καθαρο απο κατω και να σου σκασει αργοτερα σαν δωρακι...
 

aikon

Banned
13 February 2014
2,031
Μα γιατί του χαλάς του ανθρώπου σκέφτηκε να πάρει ηλεκτρικό, τι σημασία έχει που θα το φορτίζει;
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,527
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες,τοτε εχουν εδιαφερον εαν κρατα τοσο πολυ η μπαταρια..
SB εαν εννοεις Γερμανικα μεταχειρισμενα θα λεγα μακρυα,οι αλατιερα παει συννεφο στους γερμανικους δρομους και το αμαξι απο κατω τιγκαρει στην σκουρια,σιγα μην καθεται ο Γερμανος να πλενει το αμαξι απο κατω αφου δεν το κρατα και πολυ,ξερω αρκετες περιπτωσεις,δεν συνισταται να αγορασεις μεταχειρισμενο απο νησια η απο μερη που χιονιζει συχνα.
Και η σκουρια ειναι υπουλη μπορει να το παρεις καθαρο απο κατω και να σου σκασει αργοτερα σαν δωρακι...

Αν το αυτοκίνητο προέρχεται από την Β Γερμανία πιθανόν να υπάρχουν προβλήματα ,στις περισσότερες περιπτώσεις όμως δεν υπάρχει πρόβλημα .Η προστασία που έχουν απέναντι στη σκουριά είναι πολύ καλή ,πλέον .
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,527
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Μα γιατί του χαλάς του ανθρώπου σκέφτηκε να πάρει ηλεκτρικό, τι σημασία έχει που θα το φορτίζει;

Αυτό που πρέπει να μετρήσουν όλοι όσοι το σκέφτονται είναι η πρακτική πλευρά του θέματος .
Δηλαδή σκέφτεσαι είτε από Αθήνα -είτε από Θεσ/νικη να πάς Λάρισα να δείς κάποιο φίλο και να γυρίσεις σπίτι την ίδια μέρα ,αυτό μάλλον το ξεχνάς .
Θέλεις να πάς για μπάνιο το καλοκαίρι π.χ από Θεσ/νικη στο Πόρτο Κουφό ή Ουρανούπολη ,απλά το ξεχνάς .
Θέλεις να βγείς μια εκδρομή λίγο μακρινή ,οπότε ψάχνεις πρώτα την ΕΜΥ ,βλέπεις αν έχει πολύ ζέστη ή πολύ κρύο ,βγάζεις κουμπιουτεράκι ,διαβάζεις τις προδιαγραφές κατανάλωσης ,βάζεις τις θερμοκρασιακές παραμέτρους και αποφασίζεις αν θα πάς ή όχι εκδρομή [καθ υπερβολή λίγο τα περιγράφω ]
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Στις 22 Ιαν. θα πάω αυθημερόν στο Βελίκο Τύρνοβο της Βουλγαρίας με το αυτοκίνητο και στις 31/1 στο Βελιγράδι επίσης αυθημερόν. Ούτε στη μια ούτε στην άλλη περίπτωση υπάρχουν σταθμοί που θα μου επιτρέψουν την ολοκλήρωση του ταξιδιού εντός της ημέρας. Άρα θα πρέπει να διανυκτερεύσω κάπου που ούτε αυτό επιτρέπεται από τα δημόσια οικονομικά. Άρα προσωπικά δεν μπορώ να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να το χρησιμοποιήσω για τη δική μου εργασία.
 

aikon

Banned
13 February 2014
2,031
Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Αυτό που πρέπει να μετρήσουν όλοι όσοι το σκέφτονται είναι η πρακτική πλευρά του θέματος .
Δηλαδή σκέφτεσαι είτε από Αθήνα -είτε από Θεσ/νικη να πάς Λάρισα να δείς κάποιο φίλο και να γυρίσεις σπίτι την ίδια μέρα ,αυτό μάλλον το ξεχνάς .
Θέλεις να πάς για μπάνιο το καλοκαίρι π.χ από Θεσ/νικη στο Πόρτο Κουφό ή Ουρανούπολη ,απλά το ξεχνάς .
Θέλεις να βγείς μια εκδρομή λίγο μακρινή ,οπότε ψάχνεις πρώτα την ΕΜΥ ,βλέπεις αν έχει πολύ ζέστη ή πολύ κρύο ,βγάζεις κουμπιουτεράκι ,διαβάζεις τις προδιαγραφές κατανάλωσης ,βάζεις τις θερμοκρασιακές παραμέτρους και αποφασίζεις αν θα πάς ή όχι εκδρομή [καθ υπερβολή λίγο τα περιγράφω ]

Εδώ δεν έχουν καταφέρει να πετύχουν τα ηλεκτρικά ποδήλατα, τα σκούτερ ή και οι μηχανές.
Πως είναι δυνατόν να έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όταν από μόνος σου αυτή τη στιγμή ξέρεις ότι στο σπίτι σου χρειάζεσαι τριφασικό ρεύμα και πάλι ίσως δεν το σηκώνει. Πρέπει να έχεις πάρκινγκ ή εξωτερική πρίζα στο σημείο που θα φορτίσεις. Το αυτοκίνητο αν μείνει, πρέπει να έρθει τεχνικός να ξέρει απο ηλεκτρικό. Δεν θα κάτσω να γράψω άλλες 5-6 βασικές παραμέτρους γιατί ειλικρινά βαριέμαι. Μπορείς πάντως να βάλεις 2 μεγάλες κεραίες και να πηγαίνεις πίσω απο τα τρόλευ ή να ρίξεις εν ανάγκη μια μπαλαντέζα.

Δεν μπορώ να συνομιλώ με ανθρώπους που δεν σκέφτονται τα βασικά, είναι ενοχλητικό να λέει κάποιος θέλω ηλεκτρικό και να μην έχει τις βασικές γνώσεις αλλά ούτε να κοιτάζει γύρω του να καταλάβει που βρίσκεται που ζει. Ηλεκτρικό ναι μπορεί να έχεις στην Καλιφόρνια πιθανόν, και εκεί όμως θα περιμένεις στην ώρα στους σταθμούς φόρτισης σε ώρα αιχμής.
 

pathfinder

AVClub Addicted Member
28 October 2007
1,510
Πικέρμι
Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Αυτό που πρέπει να μετρήσουν όλοι όσοι το σκέφτονται είναι η πρακτική πλευρά του θέματος .
Δηλαδή σκέφτεσαι είτε από Αθήνα -είτε από Θεσ/νικη να πάς Λάρισα να δείς κάποιο φίλο και να γυρίσεις σπίτι την ίδια μέρα ,αυτό μάλλον το ξεχνάς .
Θέλεις να πάς για μπάνιο το καλοκαίρι π.χ από Θεσ/νικη στο Πόρτο Κουφό ή Ουρανούπολη ,απλά το ξεχνάς .
Θέλεις να βγείς μια εκδρομή λίγο μακρινή ,οπότε ψάχνεις πρώτα την ΕΜΥ ,βλέπεις αν έχει πολύ ζέστη ή πολύ κρύο ,βγάζεις κουμπιουτεράκι ,διαβάζεις τις προδιαγραφές κατανάλωσης ,βάζεις τις θερμοκρασιακές παραμέτρους και αποφασίζεις αν θα πάς ή όχι εκδρομή [καθ υπερβολή λίγο τα περιγράφω ]

Σωστά! Το πρακτικό ειναι το πιο σημαντικό και αυτό πρέπει να μας το πει κάποιος που το έχει ζήσει, και τι συμβιβασμους έχει κάνει! Συμβιβασμος πχ να εχει ενα ηλεκτρικο για το καθημερινο και ενα μεσαιο για ολα τα άλλα οπότε να το βολεύει η χρήση του ? Άλλο ?

Σίγουρα δεν ειναι για μεγάλες αποστάσεις ή μπορει ειναι για μεγάλες αποστάσεις με αρκετά διαλλείματα για επαναφορτίσεις. Αλλά τελικα πόσες μεγάλες αποστάσεις κάνουμε τον χρόνο (άνω των 400κμ) ?

Εδώ υπάρχουν κάποιες απόψεις που βέβαια προέρχονται από άτομα που έχουν <ειδικό> ενδιαφέρον .Ας τις ρίξουμε μια ματιά ,δεν χάνουμε τίποτε .

https://greeklignite.blogspot.com/2020/01/blog-post.html?spref=fb

Προσωπικά δεν θα επέλεγα καθαρά ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με τίποτε ,υπό τις υπάρχουσες συνθήκες .Η περίπτωση κάποιων υβριδικών ίσως έχει ενδιαφέρον ,αλλά και αυτά έχουν αρκετές ιδιαιτερότητες .

Πολύ καλό το άρθρο ειδικά για την εγκατάσταση του ταχυφορτιστή!! Επίσης ολοι καταλαβαίνουμε οτι ένα ηλεκτρικο δεν βοηθάει στην μειώση των ρύπων...προσωπικα για μένα ειναι αστείο. Το θέμα ειναι να βοηθάει οικονομικά στην τσέπη του καθενός. Καλος ή κακός εαν προωθουν την ηλεκτροκίνηση θα το κάνουν με τον χειρότερο τρόπο ασχέτως εαν είμαστε έτοιμοι σαν χώρα ή οχι (μιλώντας για υποδομές) η αλλάγη θα έρθει δυστυχώς.

Τα BEV εχουν περιορισμους που δεν λένε και αυτά πρέπει να σχολιασουμε και να αποτυπώσουμε. Ωστόσο οι βόρειο ευρωπαίοι τι γνωρίζουν παραπάνω και το έχουν υιοθετήσει ?
 

speedman_27

Supreme Member
17 August 2010
5,071
Mitilini
Νομίζω αυτή την στιγμή για μεγάλες απόστασης είναι diesel και για πόλη μέσα υβριδικό πχ toyota corolla
 

pathfinder

AVClub Addicted Member
28 October 2007
1,510
Πικέρμι
Re: Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Εδώ δεν έχουν καταφέρει να πετύχουν τα ηλεκτρικά ποδήλατα, τα σκούτερ ή και οι μηχανές.
Πως είναι δυνατόν να έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όταν από μόνος σου αυτή τη στιγμή ξέρεις ότι στο σπίτι σου χρειάζεσαι τριφασικό ρεύμα και πάλι ίσως δεν το σηκώνει. Πρέπει να έχεις πάρκινγκ ή εξωτερική πρίζα στο σημείο που θα φορτίσεις. Το αυτοκίνητο αν μείνει, πρέπει να έρθει τεχνικός να ξέρει απο ηλεκτρικό. Δεν θα κάτσω να γράψω άλλες 5-6 βασικές παραμέτρους γιατί ειλικρινά βαριέμαι. Μπορείς πάντως να βάλεις 2 μεγάλες κεραίες και να πηγαίνεις πίσω απο τα τρόλευ ή να ρίξεις εν ανάγκη μια μπαλαντέζα.

Δεν μπορώ να συνομιλώ με ανθρώπους που δεν σκέφτονται τα βασικά, είναι ενοχλητικό να λέει κάποιος θέλω ηλεκτρικό και να μην έχει τις βασικές γνώσεις αλλά ούτε να κοιτάζει γύρω του να καταλάβει που βρίσκεται που ζει. Ηλεκτρικό ναι μπορεί να έχεις στην Καλιφόρνια πιθανόν, και εκεί όμως θα περιμένεις στην ώρα στους σταθμούς φόρτισης σε ώρα αιχμής.

Αγαπητε, εδώ ειναι το ζουμι της σύζητησης, ο αντίλογος με τις βασικες παραμέτρους που σκέφτεσαι! Εαν απαιτείται μεταφόρα γνώσης προς τους υπολοιπους καλοδεχουμενα να το κάνεις! Τι πιστεύεις οτι απαιτείται για να υποστηριχτει σε προσωπικο επίπεδο για κάτι τέτοιο ? Υπάρχει μήπως φόβος εαν γίνει το Boom στις πωλήσεις οτι δεν μπορει να υποστηρίχτει η εγχώρια αγορα για την μετακίνηση του οχήματος ?
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,139
Νότια Μακεδονία
Απάντηση: Re: Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα - BEV

Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες,τοτε εχουν εδιαφερον εαν κρατα τοσο πολυ η μπαταρια..
SB εαν εννοεις Γερμανικα μεταχειρισμενα θα λεγα μακρυα,οι αλατιερα παει συννεφο στους γερμανικους δρομους και το αμαξι απο κατω τιγκαρει στην σκουρια,σιγα μην καθεται ο Γερμανος να πλενει το αμαξι απο κατω αφου δεν το κρατα και πολυ,ξερω αρκετες περιπτωσεις,δεν συνισταται να αγορασεις μεταχειρισμενο απο νησια η απο μερη που χιονιζει συχνα.
Και η σκουρια ειναι υπουλη μπορει να το παρεις καθαρο απο κατω και να σου σκασει αργοτερα σαν δωρακι...
Δεν ξερω αν τα εχουν φερει απο Γερμανια. Μια προχειρη αναζητηση σε diesel audi a3 και BMW 1.16 πχ στο car.gr σου βγαζει μοντελα του 2016 με κατω απο 18.000 και χιλιομετρα 40-60.000.