Garrard σου χαρίζουνε την κεφαλή του κοίταγες.

takisp51

New member
14 August 2020
5
Μου χάρισαν ένα καλό πικ απ garrand 301 του 65 θέλει πολύ δουλειά και μελέτη να στηθεί αλλά πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο.Η ξύλινη βάση (φουσκωμένο νοβοπάν) που στηρίζεται είναι πολύ πρόχειρη και θέλω θα φτιάξω μια καινούρια.Το μόνο μεγάλο προβλημα ειναι οτι δεν εμπιστευομαι την παλια θεση στηρηξης του βραχιωνα πολύ (άτσαλη) και πως θα εντοπίσω την σωστή. Αν κάποιος γνωρίζει πληροφορίες η πηγές γνώσης θα με ευχαριστούσε πολυ και θα συντόμευα τον χρόνο να το απολαύσω .Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,230
Αγιοι Αναργυροι
αν κάνεις μια βόλτα εδώ στα νήματα του 2κάναλου, εύκολα θα καταλάβεις ποιός έχει garrard ..από το avatar και μόνο.... :LOL:
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,868
Μεσευρώπη
Μου χάρισαν ένα καλό πικ απ garrand 301 του 65 θέλει πολύ δουλειά και μελέτη να στηθεί αλλά πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο.Η ξύλινη βάση (φουσκωμένο νοβοπάν) που στηρίζεται είναι πολύ πρόχειρη και θέλω θα φτιάξω μια καινούρια.Το μόνο μεγάλο προβλημα ειναι οτι δεν εμπιστευομαι την παλια θεση στηρηξης του βραχιωνα πολύ (άτσαλη) και πως θα εντοπίσω την σωστή. Αν κάποιος γνωρίζει πληροφορίες η πηγές γνώσης θα με ευχαριστούσε πολυ και θα συντόμευα τον χρόνο να το απολαύσω .Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Να τον προσέχεις πολύ τον άνθρωπο που σου το χάρισε αυτό, είναι σα να σου χάρισε ένα Mini Cooper του 1970, μια Harley Davidson του 1965, κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Ένα καλά συντηρημένο garrard 301 με καινούριο πλινθ (η βάση που λες) και βραχίονα είναι απο τα καλύτερα πικάπ που μπορείς να αγοράσεις, ανεξαρτήτως τιμής. Ανέβασε φωτογραφίες για να δούμε και τι βραχίονα έχει.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,809
Το μόνο μεγάλο προβλημα ειναι οτι δεν εμπιστευομαι την παλια θεση στηρηξης του βραχιωνα
Αυτο ειναι το μικροτερο "προβλημα" και το τελευταιο που θα σκεφτεις. Η θεση του βραχιονα, καθοριζεται απο τον ........ ιδιο το βραχιονα.
Ανεβασε μια φωτο οπως ειπε ο Κωστας, να δουμε το βραχιονα ποιος ειναι ,τη θεση που λες και αναλογα βλεπουμε.
Το οτι θα θελει δουλεια, ειναι το μονο σιγουρο.
 

Music matters...

AVClub Enthusiast
9 March 2017
1,205
Να τον προσέχεις πολύ τον άνθρωπο που σου το χάρισε αυτό, είναι σα να σου χάρισε ένα Mini Cooper του 1970, μια Harley Davidson του 1965, κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Ένα καλά συντηρημένο garrard 301 με καινούριο πλινθ (η βάση που λες) και βραχίονα είναι απο τα καλύτερα πικάπ που μπορείς να αγοράσεις, ανεξαρτήτως τιμής. Ανέβασε φωτογραφίες για να δούμε και τι βραχίονα έχει.
Από τι καθορίζεται ένα καλό πικάπ;
 

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Από τι καθορίζεται ένα καλό πικάπ;
H άποψη μου είναι το πικάπ (μοτέρ - πλατώ - πλίνθος) πρέπει να περιστρέφει τον δίσκο στις σωστές στροφές και να απορροφά τους κραδασμούς. Τη χροιά την δίνει η κεφαλή και το phonos stage. Eννοείται ότι συμμετέχουν και τα υπόλοιπα μέρη της ηχητικής αλυσίδας αλλά η κουβέντα μας είναι για το πικάπ.
 
  • Like
Reactions: Music matters...

takisp51

New member
14 August 2020
5
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας στο πρόβλημά μου ο βραχίονας είναι μακρύς 24,5 εκ (βελόνα-κέντρο άξονα στήριξης) ίσως γιατί παίζει 78 στρ. είναι αγνώστου ταυτότητας οι φωτό είναι μετά το καθάρισμα .Τον φίλο μου τον εκτιμώ και τον σέβομαι και για αυτό θα τον φτιάξω να μου είναι χρήσιμο α μου έδωσε και ενα TEAK 505 αυτο για αργότερα όταν κατέβω στην Αθήνα να μετρήσω τις λυχνίες και βλέπουμε.
 

Attachments

  • 20120327_221822.jpg
    20120327_221822.jpg
    1.4 MB · Views: 91
  • 20120327_215240.jpg
    20120327_215240.jpg
    1.3 MB · Views: 88
  • 20120328_194413.jpg
    20120328_194413.jpg
    1.5 MB · Views: 90
  • 20120328_194428.jpg
    20120328_194428.jpg
    550.1 KB · Views: 87
  • 20120328_194509.jpg
    20120328_194509.jpg
    616.2 KB · Views: 90
  • 20120328_192249.jpg
    20120328_192249.jpg
    516.8 KB · Views: 90
  • 20120328_192237.jpg
    20120328_192237.jpg
    429.6 KB · Views: 87
  • 20120328_192505.jpg
    20120328_192505.jpg
    677.1 KB · Views: 87

dimitris_av

AVClub Enthusiast
9 January 2011
999
Κηφισια Αττικής
Φαίνεται καταπληκτικό μηχάνημα αλλά δείχνει να θέλει αρκετή δουλίτσα άμα είσαι μερακλής και σου αρέσει να το παιδέψεις πραγματικά θα ανταμειφθείς μ'ένα υπέροχο κομμάτι ήχου διαχρονικό και γιατί όχι και για άλλα τόσα χρόνια...
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,868
Μεσευρώπη
To μηχάνημα είναι καταπληκτικό και σε εξαιρετική κατάσταση, μόνο καθάρισμα θέλει και μια καινούρια βάση. Ο βραχίονας επίσης φαίνεται εξαιρετικός, αν και δε μπορώ να αναγνωρίσω ούτε κατασκευαστή ούτε μοντέλο. Μη σε τρομάζει το μεγάλο μήκος, είναι πολλοί που τους προτιμούν έτσι. Η κεφαλή φαίνεται να είναι μια Ortofon SPU, ιδανικό ματσάρισμα με τέτοιους μεγάλους βραχίονες. Αν μπορείς να τη στείλεις στην ortofon για αναβελόνωση θα έχεις και άλλο ένα κλασικό κομμάτι. Μιλάμε σου έτυχε το χαϊφιντελίστικο Τζόκερ!
Το μόνο που δε μπορώ να καταλάβω απο τις φωτογραφίες αν λειτουργεί σωστά είναι ο βραχίονας, αν έχουν φθαρεί τα ρουλεμάν ή κάτι τέτοιο. Ο Audiolytic θα ξέρει να σου πει πως να το διαπιστώσεις.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,645
Kως
7 χρόνια περιμένω τον δικό μου ..φίλο ,παρόλο που ακούει με άλλο.
Δεν έχει πουλήσει όπως Lenco,Thorens,Dual,αλλά έχει αρκετά που δυστυχώς οι κάτοχοι πήραν είδηση την 'χρηματιστηριακή τους αξία'.
 

dinos

Moderator
Staff member
17 June 2006
813
Πάτρα
Θέλει δουλίτσα. Είναι μάλλον από τα τελευταία κομμάτια της παραγωγής (πλεονέκτημα λόγω καλύτερου κινητήρα και πιο καταλλήλου για ιτο σημερινό δίκτυο των 240 V).

Θα χρειαστεί πλήρη αποσυναρμολόγηση με αποκατάσταση των επιφανειακών οξειδώσεων και βάψιμο. Επίσης θα χρειαστεί αποκατάσταση και το πλατώ (ειδικά το στροβοσκόπιο). Το πηγάδι είναι λαδιού, αφού ελεγχθεί και καθαριστεί χρειάζεται καινούργιο λιπαντικό. Δεν είναι το πιο ήσυχο μηχάνημα (συγκρινόμενο με αυτά που χρησιμοποιούν ιμάντα ή μερικά άμεσης οδήγησης) αλλά η τεχνολογία του έχει το δικό της ήχο.

Η βάση (plinth) συνήθως έχει μεγάλη μάζα ώστε να ελέγχει τους κραδασμούς και να απομονώνει τον βραχίονα. Γενικά δεν είναι πάντα ικανοποιητικό το αποτέλεσμα και θέλει καλή πληροφόρηση και πειραματισμό, (εγώ στο δικό μου επόμενο μοντέλο Garrard 401, ακολούθησα άλλη τεχνική).

Ο βραχίονας έχει θεματάκια οξείδωσης ενώ λείπει το antiskating και το tonarm rest Και φυσικά πρέπει να ελεγχθεί η κατάσταση των ρουλεμάν η ακρίβεια του βάρους η καλωδίωση κτλ.

Γενικά είναι ένα έργο που θέλει χρόνο, γνώσεις, εμπειρία και μεράκι. Αν όλα πανε καλά ο ήχος είναι απολαυστικός.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,230
Αγιοι Αναργυροι
Θέλει δουλίτσα. Είναι μάλλον από τα τελευταία κομμάτια της παραγωγής (πλεονέκτημα λόγω καλύτερου κινητήρα και πιο καταλλήλου για ιτο σημερινό δίκτυο των 240 V).

Θα χρειαστεί πλήρη αποσυναρμολόγηση με αποκατάσταση των επιφανειακών οξειδώσεων και βάψιμο. Επίσης θα χρειαστεί αποκατάσταση και το πλατώ (ειδικά το στροβοσκόπιο). Το πηγάδι είναι λαδιού, αφού ελεγχθεί και καθαριστεί χρειάζεται καινούργιο λιπαντικό. Δεν είναι το πιο ήσυχο μηχάνημα (συγκρινόμενο με αυτά που χρησιμοποιούν ιμάντα ή μερικά άμεσης οδήγησης) αλλά η τεχνολογία του έχει το δικό της ήχο.

Η βάση (plinth) συνήθως έχει μεγάλη μάζα ώστε να ελέγχει τους κραδασμούς και να απομονώνει τον βραχίονα. Γενικά δεν είναι πάντα ικανοποιητικό το αποτέλεσμα και θέλει καλή πληροφόρηση και πειραματισμό, (εγώ στο δικό μου επόμενο μοντέλο Garrard 401, ακολούθησα άλλη τεχνική).

Ο βραχίονας έχει θεματάκια οξείδωσης ενώ λείπει το antiskating και το tonarm rest Και φυσικά πρέπει να ελεγχθεί η κατάσταση των ρουλεμάν η ακρίβεια του βάρους η καλωδίωση κτλ.

Γενικά είναι ένα έργο που θέλει χρόνο, γνώσεις, εμπειρία και μεράκι. Αν όλα πανε καλά ο ήχος είναι απολαυστικός.
δεν πρέπει να έχουμε δει ποτέ το 401 σου αν δεν κάνω λάθος..
μήπως είναι ευκαιρία να ανεβάσεις μερικές καλές φωτογραφίες να το χαζέψουμε;;
 

dinos

Moderator
Staff member
17 June 2006
813
Πάτρα
Έχω δημοσιεύσει παλαιά με κάποιες περιγραφές κατασκευαστικές.


Γενικότερα δεν ακολούθησα την πεπατημένη και ενσωμάτωσα πρόσθετα στοιχεία όπως αντλία κενού. Από τότε έμεινε 9 χρόνια απαράλλακτο, μόνο που και που κάποιο service, αλώστε δεν ζητάει πολλά. Δυστυχώς ο δεύτερος βραχίονας παρέμεινε όνειρο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και το συστήνω σαν project.
 
  • Like
Reactions: vlad66

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,868
Μεσευρώπη
Ο βραχίονας έχει θεματάκια οξείδωσης ενώ λείπει το antiskating και το tonarm rest Και φυσικά πρέπει να ελεγχθεί η κατάσταση των ρουλεμάν η ακρίβεια του βάρους η καλωδίωση κτλ.
Δεν είμαι ειδικός, αλλά νομίζω ότι οι βραχίονες 10 ιντσών και άνω δε χρειάζονται antiskating. Κάνω λάθος;