Φιλε μου επίτρεψε μου να αμφιβάλω για το αν κόπτονται στο πώς εμφανίζεται το εργο τους στις οθόνες μας ,
Γιατι αν όντως τοσα χρονια ειχαν τετοιο καημο θα εβαζαν το χερακι τους ή θα ελεγαν στους κατασκευαστές τηλεοράσεων , "κυριοι ελατε να κανουμε ένα μενου που θα προβάλει το HD υλικο όπως προβλέπεται ."
"Ελατε να βρούμε έναν τροπο που η ρύθμιση της τηλεόρασης να είναι κατι που να μπορει μεσα από κάποιες διαδικασίες να πράξει μονος του ο χρήστης."
Δεν μιλω για τρελά πραγματα.
Τα πιο απλα και βασικα στοιχεία της εικόνας.
Να μην ψαχνει ο κάθε ο αγοραστής στα τυφλα πως να ρυθμίσει την τηλεοραση του ή να πληρωνει εξτρά από την τσεπη του για calibrator για να φέρει την εικονα της τηλεορασης σε ορθά πλαίσια.
Ουτε καν .
Και τωρα τους ξανα πείραξε το frame interpolation;
Ελα μωρε…
Στο κατω κατω της γραφής αυτό εχει On off και αν θες το δουλεύεις εάν δεν θέλεις όχι.
Η εικονα όμως με τους παραμέτρους διαβάθμιση γκρι, αντίθεση φωτεινότητα και αντίθεση χρωμάτων κτλ , για αυτά δεν εχουν κανένα καημο μηπως τους κατακρεουργούν το έργο τους;
Χωρίς να θέλω να γίνω εκπρόσωπος τους, φυσικά δεν τους ενδιαφέρει η τηλεόραση γιατί τις ταινίες τις φτιάχνουν για την μεγάλη οθόνη.
Όχι για μεγάλες τηλεόρασεις. Άλλο αν τελικά αντικατασταθούν οι προβολείς στις κινηματογραφικές αίθουσες με γιγαντιαία πάνελ micro led.
Δυστυχώς όμως ο κόσμος γίνεται όλο και πιο nerd, εσωστρεφής και κλείνεται στο σπίτι του, με αποτέλεσμα ακόμα και μεγάλα ονόματα σκηνοθετων να μην βρίσκουν χρήματα από τα Hollywood studios για τις ταινίες τους και να τα βρίσκουν από streaming υπηρεσίες, επειδή θέλουν να καθιερωθούν και να αυξήσουν την βάση ταινιών τους και άρα το κέρδος τους..
Όποτε είναι λογικό να αρχίσουν σιγά σιγά περισσότεροι σκηνοθέτες να ενδιαφέρονται και για το πώς θα δείχνουν οι ταινίες τους στην τηλεόραση.
Υπάρχουν τα κακουργήματα και πταίσματα. Η χρωματική πιστότητα είναι μάλλον στα πταίσματα εκτός και αν μιλάμε να βάζει ο άλλος την tv σε vivid με τέρμα φωτεινότητα, οξύτητα κτλ.
Το frame interpolation για τους δημιουργούς είναι το χειρότερο κακούργημα που μπορεί να κάνει ένας στην τηλεόραση του, που ουσιαστικά μετατρέπει την κινηματογραφική αίσθηση σε τηλεοπτική. Αυτό, μαζί με το zoom που ουσιαστικά καταργεί τον διευθυντή φωτογραφίας και το κινηματογραφικό κάδρο είναι τα top στην ατζέντα των κακουργημάτων.
Άρα επέτρεψε μου επειδή είμαι του χώρου, να θεωρώ ότι υπάρχουν προτεραιότητες. Επίσης είναι κάτι σχετικά νέο γιατί οι σκηνοθέτες δεν έκαναν/κάνουν ταινίες για να τις βλέπει ο κόσμος σε τηλεόραση.
Αυτό ήρθε με το σύγχρονο τρόπο ζωής, την εξέλιξη της τεχνολογίας, την ελαχιστοποίηση του ελεύθερου χρόνου κυρίως στους άνω των 30, (ο άλλος σκέφτεται ακόμα και την μεταφορά του στην κινηματογραφική αίθουσα) την οικονομική δυνατότητα και συμφέρον (κάποιοι πήγαιναν 8-10 φορές το μήνα κινηματογράφο, τώρα κάνουν συνδρομή με άλλους 3 στο Netflix με 14€) και φυσικά την nerdοποιηση όπου το μεγαλύτερο ποσοστό των ταινιών που παίζονται στις αίθουσες (επειδή ακριβώς απευθύνονται σε νεαρές ηλικίες) είναι ταινίες σούπερ ηρώων τύπου marvel ή ταινίες του φανταστικού.
Τέλος σε κάθε οθόνη το έργο θα διαφέρει χρωματικά, ανάλογα τις ρυθμίσεις της οθόνης, γι'αυτό πλέον σιγά σιγά μπαίνει στις τηλεοράσεις και το filmmaker mode, όπου απενεργοποιεί το FI, χαμηλώνει την φωτεινότητα κτλ.
Είναι μεν ένα καλό βήμα μπροστά για την σωστή απεικόνιση σε τηλεόρασεις, αλλά και ένα μεγαλύτερο βήμα πίσω καθώς δείχνει ότι η πλειοψηφία πλέον δεν διαθέτει τον χρόνο, την διάθεση, τα χρήματα, για να δει ταινίες στον κινηματογράφο και σε αυτό φυσικά συμβάλει και η ίδια η βιομηχανία που αποβλέπει αποκλειστικά στο κέρδος και έτσι έχουμε το ένα franchise/remake/sequel/prequel/σούπερ ηρώες, μετά το άλλο.